- Член од
- 24 февруари 2012
- Мислења
- 4
- Поени од реакции
- 1
За да се претвори од автомобил во летачко возило мора првин возилото да се запре, нема трансформација додека возите како по филомовите за жал : ) .
via: techhub.mk
Со све би се сложил но ова некако не ми иде. Со порастот на цената горивото итекако ќе имаме проблем се справиме со - транспортот. Алтернатива - или друг тип на гориво, или точак/градски сообраќај. Зборам за следниве 10 години. Не знам за 35.да, кај нас реално така е...
но факт е дека:
улиците стануваат преполни (странство)
воздухот ни е неискористен простор
дека до 2020 година 15% од светот ке користи соло џет-пек
дека до 2050 година 90% од светот ке користи соло џет-пек
Трпе со многу пари, не значи Трпе со многу памет.hmmmm, ova e za BUDALI SO MNOGU PARI......tie ne se kako Trpe...od slucajniot izbor...
Да, на нас ни треба безбеден и брз транспорт, а тоа дали е воздушен, земјен, воден не е толку важно.Нема потреба од летечки автомобили.
Да имаше потреба, одамна ќе беа реалност.
Google има коли кои возат целосно автономно по патишта по германија или со минимален инпут од човек. Не го знам точниот број на километри поминати ама беше неколку десетици илјади километри мислам. Работата би била многу полесна коа сите возила би биле управувани од компјутер и со меѓусебна комуникација него да пуштит неколку автономни возила во сообраќај пун со идиоти. 100% сигурен систем не постои за ништо, се стремиш за 99.1-9% (во зависност од системот и колку кошта) и секој промил ја зголемува цената експоненцијално.Ние уште немаме систем кој целосно ке спречи сообраќајна несреќа, а замисли со оваа неусовршеност да можаат колите уште да летаат.
Се знае кај ќе паднат деловите, гравитацијата делува во една насока Магнети и супер проводници немаат везе со антигравитација. Да се најдеше „честицата“ со ја предизвикува гравитацијата и нејзината анти-честица, авиони, ракети, балони итн немаше да бидат потребни и лансирање ракета во орбита немаше да кошта милиони а мисија на марс билиони.Па замисли кога ке се направи сообраќајка во воздух, каде ке паднат деловите од леталата, колку ке направат штета и жртви?
Инаку добро е во таа насока да се движиме, а јас мислам дека во брза иднина ке се произведе технологија за антигравитирачки летала (инаку постои од пред 100ина години) и од тогаш ке почнат обиди да се направи вакво возило. Возилото нема да лета со мотор со внатрешно согорување, туку по принцип на магнетни полиња и суперспроводници.
Ако постои (или технички е возможно) да се направи таков систем денес на глобална база, зашто е тогаш толкав проблем да се инкорпорира само автоматициран CDA на локално ниво на еден аеродром (пр. Амстердам) и да се оптимизира процесот така да нема загуби на капацитет од 50%. А за последното се сложувам, основата на денешните мотори е стара 100 години и затоа моментално се вложува толку на аеродинамика, лесни материјали, а во авијацијата дури и гледаат концепти како летање во формација за да заштедат на гориво.Летачкиот автомобил , ако било кога се смисли сигурно нема да личи на автомобил..
..кое те носи од врата до врата...и фазата тркалање по улица воопшто не е потребна.
Управувањето со него во никој случај нема да биде оставено на човекот кој ќе го користи.
Интересно е дека зародишот на системот за управување веќе постои и се развива со прилично голема брзина. Денес е ТЕХНИЧКИ веќе можно да влезеш во авионот и да му кажеш каде сакаш да стигнеш. Да се оптегнеш у фотеља и да дремеш или праиш некоја друга работа...додека , милозвучниот синтетички глас не те извести дека сте стигнале. При тоа леталото цело време е следено од СВЕТСКИОТ СИСТЕМ за навигација кој следи се што лета од мала беспилотна до орбитален шатл.., и се грижи ниеден од нив да не дојде во колизија..со максимално користење на слободниот тродимензионален простор.
Останува само стариот добар проблем кој цело време ви го подбутнувам под нос...доволно многу, доволно евтина и доволно концентрирана енергија...100 MW у кутија за кибрит би била права мерка. Друг проблем нема...