Јас сум на став дека државава има пари ама се трошат на глупости, аналогно на тоа ако се скратат тие глупости ќе има поефтини патарини и сл работи. Ете идиотот Бочварски вика одете преку Велес ако не ви се плаќа патарини, а уствари стариот пат Велес - Скопје намерно не се поправа за да не одат по тој туку да си плаќаат скапи патарини. Друго дали има потреба од толку (партиски) вработени на патарините во време на ит ? Не, се надевам и тука ќе дочекаме да има промениОва го пишувам во темава, пошо треба да се знае што да се критикува. Што? Левица, нема да наплатува такви патарини? Жими тасета. Кинеската или која и да е банка, ќе те стрти на меѓународен суд, па има и пенали и казни и адвокати и судски трошоци да се доплаќаме колку уште еден автопат. Затоа требаше да се испоосудат поединци, кои ебаа мајката со провизии за овие тотално нон-сенс автопати, кои немаат никаква исплатливост.
Не е дека не создава државава, ама не прави чуда, а тоа малку што го создава се троши дебилно. Ваков каков што е патов, нема ни економски да значи зажувување на Штип. Таму има некои текстилни фабрики, кои служат само за џиповите и луксузот на газдите - кој ќе патува? Шивачкине што се заразуваа најмногу, што имаат помалку права од робовите што ги граделе пирамидите у Египет? Нема да го видат тие автопатов.Јас сум на став дека државава има пари ама се трошат на глупости, аналогно на тоа ако се скратат тие глупости ќе има поефтини патарини и сл работи. Ете идиотот Бочварски вика одете преку Велес ако не ви се плаќа патарини, а уствари стариот пат Велес - Скопје намерно не се поправа за да не одат по тој туку да си плаќаат скапи патарини. Друго дали има потреба од толку (партиски) вработени на патарините во време на ит ? Не, се надевам и тука ќе дочекаме да има промени
учествуваш во комедија 30 годиниКомунизам и економска програма. Баш би сакал оваа sci-fi комедија да ја прочитам.
Не е дека не создава државава, ама не прави чуда, а тоа малку што го создава се троши дебилно. Ваков каков што е патов, нема ни економски да значи зажувување на Штип. Таму има некои текстилни фабрики, кои служат само за џиповите и луксузот на газдите - кој ќе патува? Шивачкине што се заразуваа најмногу, што имаат помалку права од робовите што ги граделе пирамидите у Египет? Нема да го видат тие автопатов.
И да не бидам погрешно разбран, Штип и сите тие градови заслужуваат да имаат добар пат, ама овој автопат е плод на политички маркетинг (ај еве да не зборам кој го почнал, пошо лошо ме етикетираат овде - и сдс и дпне се криви) и нема реална економска исплатливост. Во таа ситуација требаше да се бара решение за друг профил на пат или да се гради во две-три фази.
Кинеските банки се опасни гадови. Силно се поддржани од државата и финансираат проекти низ Европа, кои се тотално лудило, налик шеицине што си го пишуваат името да им се чита од вселената - исплатливост на проектот 0. Кина свесно го прави тоа за стварање на економска, а после тоа и политичка зависност. Не знам дали следиш во Србија - они имаат многу делници од овој тип. Градат автопат накај Црна Гора, кој служи само за одење на одмор летно време. Дури ни Црна Гора нема свој автопат за да се врзат.
Да не претерувам, ама овие форми на политичко купување се многу наивни и многу штетни. Не од калибарот на миљардата од Тајван, која па на нас ептен ни се тресна од глава политички, ама ова ќе го плаќаме со сиромаштија.
Делот со вработувањата си во право, ама тоа не е толку страшно како ова што го зборам.
Браво глуп си. Ме мрзи да пишувам километарски пост да ти објаснам зашто.Не е дека не создава државава, ама не прави чуда, а тоа малку што го создава се троши дебилно. Ваков каков што е патов, нема ни економски да значи зажувување на Штип. Таму има некои текстилни фабрики, кои служат само за џиповите и луксузот на газдите - кој ќе патува? Шивачкине што се заразуваа најмногу, што имаат помалку права од робовите што ги граделе пирамидите у Египет? Нема да го видат тие автопатов.
И да не бидам погрешно разбран, Штип и сите тие градови заслужуваат да имаат добар пат, ама овој автопат е плод на политички маркетинг (ај еве да не зборам кој го почнал, пошо лошо ме етикетираат овде - и сдс и дпне се криви) и нема реална економска исплатливост. Во таа ситуација требаше да се бара решение за друг профил на пат или да се гради во две-три фази.
Кинеските банки се опасни гадови. Силно се поддржани од државата и финансираат проекти низ Европа, кои се тотално лудило, налик шеицине што си го пишуваат името да им се чита од вселената - исплатливост на проектот 0. Кина свесно го прави тоа за стварање на економска, а после тоа и политичка зависност. Не знам дали следиш во Србија - они имаат многу делници од овој тип. Градат автопат накај Црна Гора, кој служи само за одење на одмор летно време. Дури ни Црна Гора нема свој автопат за да се врзат.
Да не претерувам, ама овие форми на политичко купување се многу наивни и многу штетни. Не од калибарот на миљардата од Тајван, која па на нас ептен ни се тресна од глава политички, ама ова ќе го плаќаме со сиромаштија.
Делот со вработувањата си во право, ама тоа не е толку страшно како ова што го зборам.
Не се согласувам со тебе, поврзувањето и добри патишта мора да биде главен приоритет ако сакаме да има шанси за некакво заживување на овие места. Не гледај само на автопатот од Скопје кон Штип туку гледај ја пошироката слика, се поврзува целиот Исток поточно во моментов се гради и патот Штип кон Кочани со тоа и ене кај е Делчево и Бугарија. Од друга страна имаш и поврзување на Штип со нов експресен пат кон Радовиш и Струмица т.е нашата јужна границаНе е дека не создава државава, ама не прави чуда, а тоа малку што го создава се троши дебилно. Ваков каков што е патов, нема ни економски да значи зажувување на Штип. Таму има некои текстилни фабрики, кои служат само за џиповите и луксузот на газдите - кој ќе патува? Шивачкине што се заразуваа најмногу, што имаат помалку права од робовите што ги граделе пирамидите у Египет? Нема да го видат тие автопатов.
И да не бидам погрешно разбран, Штип и сите тие градови заслужуваат да имаат добар пат, ама овој автопат е плод на политички маркетинг (ај еве да не зборам кој го почнал, пошо лошо ме етикетираат овде - и сдс и дпне се криви) и нема реална економска исплатливост. Во таа ситуација требаше да се бара решение за друг профил на пат или да се гради во две-три фази.
Кинеските банки се опасни гадови. Силно се поддржани од државата и финансираат проекти низ Европа, кои се тотално лудило, налик шеицине што си го пишуваат името да им се чита од вселената - исплатливост на проектот 0. Кина свесно го прави тоа за стварање на економска, а после тоа и политичка зависност. Не знам дали следиш во Србија - они имаат многу делници од овој тип. Градат автопат накај Црна Гора, кој служи само за одење на одмор летно време. Дури ни Црна Гора нема свој автопат за да се врзат.
Да не претерувам, ама овие форми на политичко купување се многу наивни и многу штетни. Не од калибарот на миљардата од Тајван, која па на нас ептен ни се тресна од глава политички, ама ова ќе го плаќаме со сиромаштија.
Делот со вработувањата си во право, ама тоа не е толку страшно како ова што го зборам.
Тоа со прекинувањето на проектите им е ПР, провиден гол селски популизам наменет за проста и наивна маса народ.Како е можно апсолутно секогаш државата да е презадолжена, да нема пари кога СДС е на власт. Абе камен врз камен немаат ставено во државава 4 години ( а немаат воопшто ниту еднаш во нивните 16 години власт направено ниту еден капитален проект). Апсолутно ништо немаат направено, толку се деструктивни што буквално секој пат кога ќе дојдат на власт езерата ги снемува во државата. Сите проекти кои не беа 90% завршени како тој автопатот до Штип ги прекинаа. Во исто време земаа за 4 години кредити колку овие за 8 и пак нема пари за ништо во државава.
Неписмена багра по дома во огледало ќе си викаш.Неверојатно е каква неписмена багра има пристап до форумот.
Пишуваш дека кредитот е добиен без да се оправда економска исплатливост и има висока камата - „ти си анти-кинез, про-еу“.....каде бе само прочита дека величам и воспевам некои други банки? каде?....не ми се дискутира даље.
Не најде ништо спорно за тоа што зборам дека недомаќински се трошат даночни пари....него Кина ти боде очи....значи Трамп ич да не го спомнувам?
Ист случај ако напишеш нешто против вмороните - одма си сдс....пола од копучааната што ги прогласуваше #протестирам за предавници сега се преселени во темава и го воспеваат денес Апасиев (кој беше во први редови)....истите што на паторот му го пушеа за добро утро на форумов.
@Down ич к*р не ме заболе
Ок. Некој треба убаво да им објасни на револтираните дека одлуката да се гради автопат е донесена у кафана у време кога до коска е задолжена државата и нема ќор денар.
Земени се господ-знае какви кредити, со астрономски камати и сега со овие патарини, средствата ќе се трошат за сервисирање на истите, а не за одржување на патот - што значи дека како што е веќе неквалитетно изграден, без одржување ќе се амортизира брзо.
Пишуваш дека кредитот е добиен без да се оправда економска исплатливост и има висока камата - „ти си анти-кинез, про-еу“.....каде бе само прочита дека величам и воспевам некои други банки? каде?....не ми се дискутира даље.
Пишува пола пост каде што искажува негативно мислење за кина и кинеските кредити без да приложи ниту една цифра за да се направи споредба. Се чуди кога ќе му потенцираат дека е доста сомнително кога конкуренцијата им е ММФ.Не е дека не создава државава, ама не прави чуда, а тоа малку што го создава се троши дебилно. Ваков каков што е патов, нема ни економски да значи зажувување на Штип. Таму има некои текстилни фабрики, кои служат само за џиповите и луксузот на газдите - кој ќе патува? Шивачкине што се заразуваа најмногу, што имаат помалку права од робовите што ги граделе пирамидите у Египет? Нема да го видат тие автопатов.
И да не бидам погрешно разбран, Штип и сите тие градови заслужуваат да имаат добар пат, ама овој автопат е плод на политички маркетинг (ај еве да не зборам кој го почнал, пошо лошо ме етикетираат овде - и сдс и дпне се криви) и нема реална економска исплатливост. Во таа ситуација требаше да се бара решение за друг профил на пат или да се гради во две-три фази.
Кинеските банки се опасни гадови. Силно се поддржани од државата и финансираат проекти низ Европа, кои се тотално лудило, налик шеицине што си го пишуваат името да им се чита од вселената - исплатливост на проектот 0. Кина свесно го прави тоа за стварање на економска, а после тоа и политичка зависност. Не знам дали следиш во Србија - они имаат многу делници од овој тип. Градат автопат накај Црна Гора, кој служи само за одење на одмор летно време. Дури ни Црна Гора нема свој автопат за да се врзат.
Да не претерувам, ама овие форми на политичко купување се многу наивни и многу штетни. Не од калибарот на миљардата од Тајван, која па на нас ептен ни се тресна од глава политички, ама ова ќе го плаќаме со сиромаштија.
Делот со вработувањата си во право, ама тоа не е толку страшно како ова што го зборам.