Лада Нива

Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Дефинитивно еден од најмоќните теренци кои некогаш се произвеле. Ме изненади што често ги користат шумарите и во Германија. На скоро секој му е познато за каквов теренец се работи, го возат чат пат и луѓе кои се занимават со земјоделие. Во секој случај мислам дека за шетање по планини планини низ Македонија нема подобро возило. Се најавува нов модел иако јас мислам дека и стариот треба да си остане може само клима уред и воздушни пернички да му додадат и толку.

 
Член од
23 август 2010
Мислења
38.160
Поени од реакции
107.607
Нема смрт за оваа кола, дефинитивно најбољи теренец.
На татко ми животна желба му е лада нива да има, не дека не може да се најде на старо или нешто слично али сепак не е возило за градска вожња. Се надевам дека ќе му ја исполнам желбата кога ќе се вработам и кога ќе сочувам некој денар. :D
 
Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Има само една мана; не се качува на дрво:D
Не викај двапати.[DOUBLEPOST=1409661696][/DOUBLEPOST]
Се надевам дека ќе му ја исполнам желбата кога ќе се вработам и кога ќе сочувам некој денар. :D
За овој муабет имаш респект од мене[DOUBLEPOST=1409661869][/DOUBLEPOST]И да нивата не е за низ град, не е воопшто за асфалт. Тоа е класичен теренец за авантура.
При 100 км на час тресе как ода возиш 300, тесен е внатре, евтина пластика и тн и тн. Ама кога ќе видиш каде се поминува забораваш на сите лоши страни.
Инаку огромна предност му е што има исклучително кратко меѓуоскино растојание затоа се справува со секакви терени. На пример она што го прави на видеото мислам дека не постои теренец кој ќе го совлада тој терен , затоа што ќе заглави со подот од возилото.
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.215
Поени од реакции
7.275
Има само една мана; не се качува на дрво:D
И ентериерот е антички.
Не е безбедно возило.
Вожњата (не викам комфор затоа што е срамота) е гомно.
Моторот е тромав, со стара технологија и троши како ламја.

Единствена позитивна страна е цената, но откако излезе Дастерот треба да си умноболен за да купиш нова Нива.

Зборувам стрикно за стариот модел, за новиот живи били па видели.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Русин ко ќе направи НАПРАВЕНО Е.
Ладава од видеото е доработена со поголеми амортизери,поголем бандаш и гума.

Иста ваква лада +тројца шумари мене со фронтера спорт зимно време ме има извлечено до бачило.

Да ја немав извадено макарата немаше да ми треба нивата
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.666
Поени од реакции
38.846
И ентериерот е антички.
Не е безбедно возило.
Вожњата (не викам комфор затоа што е срамота) е гомно.
Моторот е тромав, со стара технологија и троши како ламја.

Единствена позитивна страна е цената, но откако излезе Дастерот треба да си умноболен за да купиш нова Нива.

Зборувам стрикно за стариот модел, за новиот живи били па видели.
за тебе безбедно возило мора да има ербег? а и добро да речеме сигурно најновата нива ќе има
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
И ентериерот е антички.
Не е безбедно возило.
Вожњата (не викам комфор затоа што е срамота) е гомно.
Моторот е тромав, со стара технологија и троши како ламја.

Единствена позитивна страна е цената, но откако излезе Дастерот треба да си умноболен за да купиш нова Нива.

Зборувам стрикно за стариот модел, за новиот живи били па видели.
А да не сакаш ентериер со вграден џпс и телевизор за во планина

Купи си дачија и цел живот плачија
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.215
Поени од реакции
7.275
за тебе безбедно возило мора да има ербег? а и добро да речеме сигурно најновата нива ќе има
Не само ербег, туку и пасивни системи за безбедност.
 
Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Ладата е наменско возило. И јас не би ја купил са секој ден. Но за на терен едноставно нема подобро. Старата технологија колку што е лоша толку има и предности , пред се предноста „направи сам„ Зошто ново возило ако ти се расипе на планина треба со хелихоптер да те спасуват.
Сепак мислам дека има простор на доработка на моторот за зголемување на ефикасноста и помала потрошувачка, воздушните пернички исто така иако ако ја користиш само за на терен не верувам дека имаш потреба од нив, дури мислам дека е опасно при екстремни терени да не ги активираш несакајки (ова е само претпоставка). Исто така пишав и погоре за нашу услови мислам дека нјнеопходно е да има клима уред.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Nivata e prav tenk, edinstvena maana e slabiot kvalitet na plehot. Trosat ko lamji da, ama napraj na plin i nemas problem. Ili pak kombinacija ja prepravas vo dizel so motor od golf3 1.9D ili od mecka 200D. Ima dosta ovakvi prepraveni vo dizel, em nema bolji terenec za na niva i u planina, em so neunistiv i ekonomicen dizel motor. Top kombinacija.
 
Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Nivata e prav tenk, edinstvena maana e slabiot kvalitet na plehot. Trosat ko lamji da, ama napraj na plin i nemas problem. Ili pak kombinacija ja prepravas vo dizel so motor od golf3 1.9D ili od mecka 200D. Ima dosta ovakvi prepraveni vo dizel, em nema bolji terenec za na niva i u planina, em so neunistiv i ekonomicen dizel motor. Top kombinacija.
Ова ми се допаѓа кај Македонецот , за се имаме решение.

Веројатно и клими се вградуваат.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Imam prijateli lovgii, site se slozuvaat deka na nekoi teski tereni,dlaboka kal i uzgornici kaj sto se kacuva lada niva bez problem drugi gipovi ne mozat. Eventualno neso slicno bi bil suzuki vitara. Ovie evropskive kao gipovi se gola voda na prav offroad teren. Eventualno ponekoj landrover od tie partizanskite.
Iako obicno plukam na se so e komunisticko na 4 trkala za nivata mora da se priznae deka e eden od najdobrite terenci, nadvoresniot izgled ovde ne e biten.
:)
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom