Крсте Петков Мисирков

Член од
26 јули 2013
Мислења
287
Поени од реакции
179
Јас не знам на кој основ сме бугари кога бугарите дошле тука во 7 век а ние сме биле толку и повеќе века на овие територии.Ајде за бугарското царство тоа не било на власт доволно време за да не побугари нас.Има една изјава од бугарскиот интелектуалец Иван Шишманов кој вели:`Бугарија никогаш нема да ја побугари Македонија,тоа е сон`.
 
Член од
20 декември 2008
Мислења
1.193
Поени од реакции
75
Имаме неспорни докази за тоа дека Мисирков убаво ги знаел националностите во Македонија и тоа го објавил во списанието што го издавал.
Само тој ги знаел тогаш така националностите.
Претпоставувам препишувал од Ростковски во чија статистика пишува Славјани.
 
Член од
26 јули 2013
Мислења
287
Поени од реакции
179
Само тој ги знаел тогаш така националностите.
Претпоставувам препишувал од Ростковски во чија статистика пишува Славјани.
Обавезно препишувал и да се користел со таа литература,нема ни една грешка друга работа е тоа што вие не прифаќате.
 
Член од
20 декември 2008
Мислења
1.193
Поени од реакции
75
Јас не знам на кој основ сме бугари кога бугарите дошле тука во 7 век а ние сме биле толку и повеќе века на овие територии.Ајде за бугарското царство тоа не било на власт доволно време за да не побугари нас.Има една изјава од бугарскиот интелектуалец Иван Шишманов кој вели:`Бугарија никогаш нема да ја побугари Македонија,тоа е сон`.
1.Сакаш да кажеш дека си од потомците на Александар?
2. За да знаеш нешто, треба да сакаш да го научиш.
3. Дај да ја видиме изјавата на Шишманов. Нешто не си ја разбрал како што треба.
--- надополнето: 9 септември 2013 во 15:04 ---
Обавезно препишувал и да се користел со таа литература,нема ни една грешка друга работа е тоа што вие не прифаќате.

Ма што има ние да прифаќаме кога самиот Мисирков не си ги прифаќал.
Ако бил доследен немало да си ги мени ставовите на 3-4 години. Од 1903 до 1906 да биде Македонец, по тоа да си стане Бугарин, кога Русија се налутила на Бугарија - пак Македонец. Почетокот на 20те пак Бугарин. Кон крајот на животот пак има некаква небугарска изјава.
 
Член од
26 јули 2013
Мислења
287
Поени од реакции
179
Дали јас не сум ја разбрал или ти тоа е друга работа.Бугарија е формирана 1878 по интервенција на Русија кај султанот и пред големите сили,пред неа е формирана бугарската егзархија како словенска противтежа на грчката патријаршија.И така сите кои биле противници на грцизмот кој во тоа време бил голема опасност за се што е словенско станале бугари.Пред 1870 односно пред формирањето на Егзархијата сдултанот ве делел како патријаршисти вшусност како што правел и со сите правослани од румелија.Ова била редовна и долгогодишна пракса освен за власите и евреите.
--- надополнето: 9 септември 2013 во 15:08 ---
1.Сакаш да кажеш дека си од потомците на Александар?
2. За да знаеш нешто, треба да сакаш да го научиш.
3. Дај да ја видиме изјавата на Шишманов. Нешто не си ја разбрал како што треба.
--- надополнето: 9 септември 2013 во 15:04 ---



Ма што има ние да прифаќаме кога самиот Мисирков не си ги прифаќал.
Ако бил доследен немало да си ги мени ставовите на 3-4 години. Од 1903 до 1906 да биде Македонец, по тоа да си стане Бугарин, кога Русија се налутила на Бугарија - пак Македонец. Почетокот на 20те пак Бугарин. Кон крајот на животот пак има некаква небугарска изјава.
Тоа го докажува ставот дека македонците како и останатите мали народи го менувале ставот во однос на гоилемите сили,но немој да си замислуваш дека и денес ке има нешто такво.
 
Член од
20 декември 2008
Мислења
1.193
Поени од реакции
75
И така сите кои биле противници на грцизмот кој во тоа време бил голема опасност за се што е словенско станале бугари
Арно, ама има тонови сведоштва за тоа што луѓето си биле Бугари и претходно. Се бореле за самостојна бугарска црква во сите реони населени со Бугари. Уште памтеле дека имало Охридска бугарска архиепископија.

Само еден пример - Миладиновци издале Бугарските народни песни многу пред Егзархијата, Шапкарев ги пишувал своите учебници и ги учел децата на народоњубие пред Егзархијата.
 
Член од
26 јули 2013
Мислења
287
Поени од реакции
179
Пак тоа е борба против патријаршијата а тоа за архиепископијата друга тема е да не одиме офтопик.
 
Член од
20 декември 2008
Мислења
1.193
Поени од реакции
75
Да

Тоа го докажува ставот дека македонците како и останатите мали народи го менувале ставот во однос на гоилемите сили,но немој да си замислуваш дека и денес ке има нешто такво.
Не бе. Твојата реакција покажува зошто не сакате да се соочите со историските реалности.
Имам една теорија за вино и оцет на алл.бг каде јасно им докажувам на бугарските пишман-патриоти дека ако и ние и вие сме биле младо бугарско вино, ние сме станале старо бугарско вино, вие со помош на српска закваска сте станале македонски оцет. Нема шанси од оцет да стане пак вино.


Така што не се срами, не се плаши Македонец да си.
--- надополнето: 9 септември 2013 во 15:29 ---
Пак тоа е борба против патријаршијата а тоа за архиепископијата друга тема е да не одиме офтопик.
Борбата започнала како борба за бугарски владици и бугарски јазик во богослужбите. Не била против Патријаршијата на почетокот.
Конкретните барања се формулирани во 1844 г.
Од 1949 г. има бугарска црква во Цариград /зграда/. На форумов го имам покажано списокот на настојателите. Гледа се дека тоа се Бугари од сите бугарски краишта.

Сакам да кажам дека се сепарирате од еден голем дел од својата историја.
И во врска со темата за Мисирков
Ако iет така, ке возразит бугарцката партиiа од македонци, то шчо означаат црковното прашаiн'е, во коiе бугари и македонци одеа рамо за рамо, и последните се велеа и работеа со името бугари?
 
E

emission

Гостин
Имам една теорија за вино и оцет на алл.бг каде јасно им докажувам на бугарските пишман-патриоти дека ако и ние и вие сме биле младо бугарско вино, ние сме станале старо бугарско вино, вие со помош на српска закваска сте станале македонски оцет. Нема шанси од оцет да стане пак вино.


Сакам да кажам дека се сепарирате од еден голем дел од својата историја.
И во врска со темата за Мисирков
Ако iет така, ке возразит бугарцката партиiа од македонци, то шчо означаат црковното прашаiн'е, во коiе бугари и македонци одеа рамо за рамо, и последните се велеа и работеа со името бугари?
Хермафродитче кое си менува пол и националност по разни форуми, непобитен факт е дека Мисирков знае дека татарланата што дошла на балканот се од монголо-туранско потекло и дека тој не се идентификува на никаков начин со тоа татарско племе. Факт е дека Македонците во одредени периоди користеле разни имиња со кое самите или другите ги ословувале прифаќајки или неприфаќајки ги за национални. Тоа се Србин, Бугарин, Рисјани итн.. Факт е дека знае дека Македонците имаме сопствена историја во минатото, единствено што немало кодифициран стандарден македонски јазик но имало многу дела пишувани на македонски дијалекти. Сето друго се фантазии што и може да се очекува од еден форумски хермафродит. Во темата „како се нарекувале Македонците“ имаш мноштво сведоштва како самите Македонци си се нарекувале , имам постирано да видиш како и други биле слепи како тебе.

Го чекам другарчето ти што неуспешно се обиде да го одбраниш. Постирал нешто од некој забеган бугарин кој си измислил што за Мисирков значело македонци а напишал дека тоа е од Мисирков.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.498
Еве што рекол Мисирков за дедовците на Каснакоски:
 
Член од
20 декември 2008
Мислења
1.193
Поени од реакции
75
За твоите дедовци што кажал е интересното.

Или допрва сакал да ги создава.
--- надополнето: 9 септември 2013 во 16:59 ---
За оние кои не знаат зошто Мисирков сакал да создава македонска народност, самиот си кажал
Македониiа напраи опит наi напред да се ослободит от Турцко, но за сожал'уаiн'е излезе опитот неудачен. Можит по ослободуаiн'ето ке се мислеше и за соединуаiн'е со Бугариiа. Но таiа година ни покажа, оти историiцките. прилики никоi пат не ке дозвол'ат да се соiединит цела Македониiа со Бугариiа; сега за македонците и бугарите, остаат iедно од двете: или делеiн'е на Македониiа мег'у Балканцките држаици и со тоа изгубуаiн'е за бугарите и македонците 2/3 од Македониiа, или полно пресечуаiн'е врските со бугарите и постауаiн/е на македонцкото прашаiн'е на совршено неутрална, чисто македонцка осноа. Како што е познато, македонските раководители не ги прифатиле идеите на Мисирков. Продолжиле да си ја држат народноста на своите татковци, дедовци и прадедовци .
 
Член од
26 јули 2013
Мислења
287
Поени од реакции
179
Не бе. Твојата реакција покажува зошто не сакате да се соочите со историските реалности.
Имам една теорија за вино и оцет на алл.бг каде јасно им докажувам на бугарските пишман-патриоти дека ако и ние и вие сме биле младо бугарско вино, ние сме станале старо бугарско вино, вие со помош на српска закваска сте станале македонски оцет. Нема шанси од оцет да стане пак вино.


Така што не се срами, не се плаши Македонец да си.
--- надополнето: 9 септември 2013 во 15:29 ---


Борбата започнала како борба за бугарски владици и бугарски јазик во богослужбите. Не била против Патријаршијата на почетокот.
Конкретните барања се формулирани во 1844 г.
Од 1949 г. има бугарска црква во Цариград /зграда/. На форумов го имам покажано списокот на настојателите. Гледа се дека тоа се Бугари од сите бугарски краишта.

Сакам да кажам дека се сепарирате од еден голем дел од својата историја.
И во врска со темата за Мисирков
Ако iет така, ке возразит бугарцката партиiа од македонци, то шчо означаат црковното прашаiн'е, во коiе бугари и македонци одеа рамо за рамо, и последните се велеа и работеа со името бугари?
Да ама зошто брале бугаски односно словенски јазици?Барале затоа што не го разбирале грчкиот јазик а дваесет години порано веќе почнало да се пишува за мегали идејата.еве еден извадок од автобиографијата на Марко Цепенков:`
У Тимиона имаше еден калфа, го викаат Коста Гуджиков. Коста беше учен на г'рчкьи во Филибе. Голем мерак јаз сториф да се научам г'рчкьи. Се спријателифме многу и го молеф да ми сборуа се г'рчкьи; со денеска, со утре се научиф да сборуам г'рчкьи, спроти колку што знаеше и Коста, и да пишуам.
А пак бугарскьи, от тоа што знаеф, ич не беф благодарен. Да одам на училиште едно беф голем, друго сиромаф, трето татка треба да го слушам, како што ми велеше занаат да учам, тикьи ко[г]а да видиш — кьути и молчи; да оти мерак си имал за учение — имај си, кој те праша?
Ми падна до рака едно книже — житие от св. Никола <15> со ц'рвени слова и кога му легнаф да го пеам, и от тоа, што можеф да разберам, кажуј му на татка и на мајка на вечер, кажуј му, до што можеф.
По тоа книже ми падна до рака едно книже, во Солун печатено <16>, како поучение да беше, туку речи сум го забораил што велеше. И едно друго книже, от Солун печатено, од некој си Неофит <17>, пок'рстен евреин во Влашко, паче таа книга и сега ја имам.
Во тие книгьи се учеф да пеам и да прикажуам. Во тоа време ми падна до рака и еден вечен календар, печатен во Стамбол <18>, и него и сега го имам. Ко[г]а го видоф тој календар и го пеаф, ат не ме фтасуаше од радос[т], чункьи чудни работи видоф во него: празници кој кога пагьа; ко[г]а кье запостиме за Великден; Великден ко[г]а кье падни; визгодина кога е и друзи многу работи. Отко[г]а [г]и в'рзаф во умот, почнаф да му кажуам на пријатели от календарот, секој, што ме слушаше, се чудеше. А пак јаз никако не се благодареф со тоа знаенье, чункьи гледаф и слушаф лугье, што идеа у мајстора ми на муабет да прикажуаат чудни работи, од некој книгьи што пеале, тикьи мене многу мака ми идеше, оти да не знам јаз онака, како што знај онцица. А пак кога кье го пееа „клио" по г'рчкьи и да го разправаат, сум ти се чудел, чункьи Тимион „клио" го тьргаше тогај.
Сега бугарскьи векье знам чат-пат да пеам и да одбирам и по нешто од закон, чункьи спечалиф и едно книже, „Битописание" малечко, печатено во Филибе <19> и од него берикьатверс'н се поразк'ршиф и се т'ргнаф од едно веруанье на иконите, што беф далдисал да [г]и гледам в ц'ркфа и да му се молам, да дури сакаф некоа икона да ми м'рдни со очи. Нај-поекье мерако ми беше во иконата на сфети Никола, чункьи му го имаф житието негоо. Од битописанието се сетиф како да [г]и веруам и [г]и честам иконите и како да веруам за ниф.
Сега векье бугарскьи знам донекаде, г'рчкьи такугьере, ајде сега и турскьи кье се учам. Го запашкаф еден пријател турчин, што идеше ката ден на дукьан, го викаа Аф'з Адем, тој да ме учит. Ми пиша елифбе <20> и почнаф да учуам. От се учам, ама занаатот уште поекье го учам, оти кьир Тимион ми дааше 6 1/4 гьундел'к, втората година 1500 грошовци ми дааше и ме ранеше. Затоа многу му благодарам на Тимиона, ама за едно не му благодарам, што ми го прекладе името од Марко на Маркушу или Кушу, чункьи Тимион беше влаф, да от тоа му идеше бет моето име Марко да ме вика; аслим власите таков адет имаат: кого викаат Гьеоргьиа, кье го викаат Гакьи и друзи.
Близу 3—4 години седоф у Тимиона, ала бин берикьат ферс'н, и руга арна земаф, и книга се учеф, да дури си излегоф сам на глаа и дукьан си отвориф. Отко[г]а излегоф мајстор, почнаф да прибирам на дукьан од децата, што учеа на даскал, и да [г]и подпрашуам, како се учат и што учат на училиште. Ежедневно идеше д-р К. Помјанов на дукьан и сум го запрашуал за многу нешта.
Во тоа време Д. Миладинов беше у нас даскал <21> и собираше песни откај нас. Беше чул Мил[адинов], оти татко ми знаит многу песни, та дојдуаше често у нас, да му кажи некоа песна. Еден неделен ден по ц'ркфа после ни дојде Д. М. како на кафе, како навидум. Конуштисан беше татко ми откај Тимиона на дукьан, седејкьи Д. М. и татко ми тамо на муабет, тикьи затоа дојде у нас како теклифс'с. Дојдуајкьи, го пречекафме, го честифме со ракьиа, со каве. И отфориа муабет, ова било — она било, и туку изваде Дим[ит'р] едно тефтерче от пазумарката, и отко[г]а го отфори, му рече на татка:
— Слушај, кьир Коста, што кье ти пеам нешто, што сум го записал од еден чоек, еве како: „Тумба, тумба дивина, јери копие в'рлаа, Амед бега го удриа и др..."
— Ама ти, кьир даскале — му рече татко, — што кье ми кажиш детницкьи работи; Божовно, нешто Божовно ако знаиш, кажи ми, да такфие детинскьи работи Марко мој едно чудо знаит.
На тоа згора се арниса Д[имит'р] от тој муабет и почна друг.
Отко[г]а си отиде Миладинов, отворифме муабет со татка и го натераф за ко[г]а кье дојди другаш, да го прашаме зао[т]што му се[т] песни, што сбират, и друзи детинцкьи играчкьи.
Втори пат ко[г]а дојде Д. Мил[адинов], го праша татко, зао[т]што [г]и сбира песните и друзите работи. Ко[г]а чу тој сбор Д[имитьр] от татка и подкрепен од мене, како да се уплаши од нашето прашанье и се опули и налево, и надесно, та рече:
— Слушај вамо, кьир Коста, лели ме прашаш зао[т]што [г]и сбирам овие работи, ама ете ти земјата и небото, ако прогоориш некому от тие, што [г]и знаиш ти (за власите), оти кье ме преда[д]ат на орело. Овие песни и друзи детинскьи работи, што [г]и сбирам, кье печалам да [г]и типосам, за да останат да се пеат неко[г]аш, ко[г]а кье нема вакфие работи, чункьи овие проклети г'рци кье не погьрчат и друго чаре не бидуат. Еве п'рво јаз кај сум се пог'рчил од немај каде.
--- надополнето: 9 септември 2013 во 21:00 ---
Тој ги дава основите на државата кои се инспирирани од народот кој под влијание на сила или пропаганда се пишувал како што ќе му наределе,со ова ја дава реалната состојба,инаку знеаш колку од раководителите воделе борби со врховистичките чети од кои најмногу Јане Сандански,друга работа што сдрбија и Бугарија биле две држави независни од султанот и секогаш кога ќе се случела некој провала бегале во софија само и само да не настрадаат од турците.
 
Член од
21 јули 2014
Мислења
18
Поени од реакции
9
Moze li da mi kazete cela tema za vizionerskata dejnost na misirkov-deneska se realnost
 
Член од
7 октомври 2008
Мислења
222
Поени од реакции
193
За Мисирков немам зборови -човек кој денес е Бугарин, утре Македонец во други ден македонски Бугарин и кој пишувал следниве зборови "Дали ние се нарекуваме себе си Бугари или Македонци не е битно, бидејќи ние секогаш ќе сме одделно на Србите и ќе имаме бугарска самосвест ".

20 jули 1919 г Софиjа

или -"Како Бугарин, јас на драго срце би си заминал за Бугарија, ако таму се има потреба од мојот труд по научното потерница судбините на бугарските земји, особено на Македонија." 1913г. писмо до Александар Теодоров.-

-на таков човек кој верува???

Ти го гнасиш и поганиш Мисирков без да прочиташ и да сакаш да сфатиш што сакал да постигне. Татарска работа. Бидејќи тогаш немало Македонска држава, човеков работел во Бугарија и се трудел едно да не направи. Ај види:

"Дали ние се нарекуваме себе си Бугари или Македонци не е битно, бидејќи ние секогаш ќе сме одделно на Србите и ќе имаме бугарска самосвест ".

"Како Бугарин, јас на драго срце би си заминал за Бугарија, ако таму се има потреба од мојот труд по научното потерница судбините на бугарските земји, особено на Македонија."

„С'рбија владее земјата и телата на македонците; душите им п'к са в Б'лгарија и с Б'лгарија.“

„Като македонец, в'з основа на б'лгарските закони, аз замених руското си поданство с б'лгарско и пост'пих на б'лгарска д'ржавна служба, отначало като уредник на Етнографскија музеј в Софија по отдела му за В'зраждането, а след това по мое желание бјах преместен за гимназиален учител в гр. Карлово.“


Можам да редам уште примери каде тој се обидува од Македонците и Бугарите(Одринците) едно да направи, ама очигледно едно со Бугарин не се станува! Зарем сметаш дека е доволно да го испоганиш името на Мисирков без да го покажеш начинот како тој ги согледувал нештата? Бре бре, татарска работа! Ако го земеш како основа тоа што е напишано од Мисирков:

- „Значи, името Бугарин во Македонија, со кое сега експолатираат Бугарите, никако не е национално ...“

- „Татко ми, дедо ми, предедо ми, ако се викале поради недоразбирање Бугари, тоа уште не значи оти и јас треба да сум како нив во мрак за мојата народност;.....“.

- „Значи, кај Македонците името Бугарин е фалшива монета со која тие им плаќаат на Бугарија и нејзиниот кнез…“

http://loza.mk/2012/10/sostavuvala-li-sostavuva-li-i-moze-li-makedonija-da-sostavuva-od-sebe

значи тогаш имавме прекрасна основа за заедничка држава,
ама очигледно е дека со Бугарите едно не се стануело. Јас не знам со кој образ денес доаѓате и поганите тука. Во тоа време било сметано дека „името Бугарин во Македонија... никако не е национално“ те името Бугарин значи православен христијанин на територијата на Бугарската Егзархија, а таа била така наречена така зошто била основана на територијата на Византиската тема Воулгарија(Бугарија).


Цело време се манипулира дека Мисирков се потпишувал Македонски бугарин, еве неколку писма напишани и потпишани со негова рака приложени од ОМО Илинден:






 
Последно уредено:
Член од
18 февруари 2012
Мислења
1.273
Поени од реакции
930
Јас не знам со кој образ денес доаѓате и поганите тука. Во тоа време било сметано дека „името Бугарин во Македонија... никако не е национално“ те името Бугарин значи православен христијанин на територијата на Бугарската Егзархија, а таа била така наречена така зошто била основана на територијата на Византиската тема Воулгарија(Бугарија).
кого лажеш?

тема бугарија (1018-1185). после тоа не постои таква тема!

Бугарската Егзархија (1870-1913)


Ако името Бугарин значи православен христијанин што значи македонец на таа териториа ?
Да видим што има пишано мисирков за илинденското востание ,дека е бугарско и учество взели само бугари ,македонските словени кои не били бугари и србоманите не учествували!
Излегува дека и капа не сте мрднали за востанието?!

 

Kajgana Shop

На врв Bottom