Камиони

К

командо

Гостин
И кои дефекти ви ги јавува Ивекото?
Поарно прашај кои дефекти НЕ ги јавува :icon_mrgr::icon_mrgr::icon_mrgr:

За помала потроувачка кај Iveco-то треба менување по една брзина и тоа на 1300 вртежи, кога шоферот ќе види населено место, раскрсница кружен тек треба уште на 500 метра пред тоа да ја тргне ногата од гаста, нека оди камионот по инерција.
Возењето со темпомат е исто така важно, заштедува гориво а брзината е исто важна, од 87 KM/H до 90 KM/H потрошувачката е поголема за. 2.5 до 3 литри.
Многу работи се важни, кога ќе собереш се на едно место се собира една убава количина на гориво а како што се цените на нафтата богами добро се чуствува на џебот.
И секако, угорниците да не ги качуваат со 85-90... нека намалат нагоре накај 70 :icon_mrgr:
--- надополнето: 30 јуни 2012 во 18:48 ---
4. Гинаф 5452
430 кс
Еуро 3
Надоградба за превоз на асфалт
Ова е копија на ДАФ или??? или наместо ДАФ му напишале ГИНАФ...
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
582
И секако, угорниците да не ги качуваат со 85-90... нека намалат нагоре накај 70 :icon_mrgr:
Брзината не е толку важна, вртежниот момент и кога возачот ќе смени брзина и како ќе ја процени нагорницата.
Возачот може да ја качува угорницата и со 30 KM/H ама со 2000 вртежи и тогаш камионот ја троши нафтата, може да смени една брзина нагоре и да ја качува со 1300 вртежи.
Многу возачи си мислат дека оваа професија е само да седнеш во камион и да возиш и кога ќе си дојдеш од пат да седнеш пред кооперација и да кажуваш кај си бил, што си товарал и како за 24 часа си поминал 1.200 километри.
 

iveco_mkd

Газда
Член од
27 јуни 2012
Мислења
32
Поени од реакции
0
Се е дафовско на камионот а се вика ГИНАФ бидејки се прави во псоебна фабриака во Холандија, Исто така има и ТЕРБЕРГ кој е на Волво и се сколопува во Холандија.Овие камиони најчесто се возат во Холандија и се регистрирани на 50 т. носивост
 

TurboCharger

КарамбатА
Член од
17 јули 2009
Мислења
398
Поени од реакции
14
Немаат проблем затоа што моторите се со помалце коњски сили, не е исто 380 и 450 коњски сили на 10 литарски мотор.
затоа па старите се со големи мотори и малку коњски сили, на пр 360-380кс, а 14 литарски мотори
 
Член од
26 февруари 2012
Мислења
117
Поени од реакции
19
Барам мотор за Застава камион 650,или 83-10,значи комплет цел мотор,со се радилица.Ако знае некој било каде да продава нека пише.
 
Член од
18 септември 2010
Мислења
1
Поени од реакции
0
форумџии ај да ве запрашам за еден проблем кој ми се појави додека работев како шофер за кој газдата викаше вози нема гајле :D
проблемот се состои во тоа што при вожња се јавуваше звук од предницата како да се кини нешто како да се крши проверено на технички викаат се е во ред а звукот беше присутен нонстоп. јас мислам дека е до гумиците измеѓу федер платната ради тоа што никогаш не беа променети камионот беше стар и да не речам уникатен daf 2800 год. на производство 83.
истиот проблем се јави и кај далеку понов даф cf85 а сега и кај волво фх12 прозиведен 1998. ако има некој вакво или слично искуство кажете во што е проблемот. позз :))
 
Член од
20 јуни 2011
Мислења
192
Поени од реакции
13
може ли некој да стави линкови од веб страни на пазари за половни камиони од странство јас го знам само холандскиот bas truck.
 
Член од
15 октомври 2009
Мислења
822
Поени од реакции
290
форумџии ај да ве запрашам за еден проблем кој ми се појави додека работев како шофер за кој газдата викаше вози нема гајле :D
проблемот се состои во тоа што при вожња се јавуваше звук од предницата како да се кини нешто како да се крши проверено на технички викаат се е во ред а звукот беше присутен нонстоп. јас мислам дека е до гумиците измеѓу федер платната ради тоа што никогаш не беа променети камионот беше стар и да не речам уникатен daf 2800 год. на производство 83.
истиот проблем се јави и кај далеку понов даф cf85 а сега и кај волво фх12 прозиведен 1998. ако има некој вакво или слично искуство кажете во што е проблемот. позз :))
кај нас на стариот камион вадеше звук некој, ама тоа беше од луфта кај диференцијалот....
 

TurboCharger

КарамбатА
Член од
17 јули 2009
Мислења
398
Поени од реакции
14

Толстој

екс Бомбастичен
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.920
Поени од реакции
11.945
Одамна не е пишано пост на темава, јас сум голем љубител на камиони а еве некои интересни фотки кои ги најдов во компјутерот.

1455906_611986148859229_478237972_n.jpg 1456021_608900792501098_894623459_n.jpg 992944_559422400782271_1339876469_n.jpg 1098120_563167197074458_648009476_n.jpg
 

Fiend

смут џезер
Член од
29 март 2012
Мислења
947
Поени од реакции
1.074
Колку пари треба да се вложи за да се дојде до камион(поволен) со приколка за транспорт преку европа, кој е ризикот? Има многу што заглавиле а и многу што имаат голема заработка од тоа макар и со 1-2 камиона. Колкава е просечната заработка и давачка годишно за еден камион?
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Колку пари треба да се вложи за да се дојде до камион(поволен) со приколка за транспорт преку европа, кој е ризикот? Има многу што заглавиле а и многу што имаат голема заработка од тоа макар и со 1-2 камиона. Колкава е просечната заработка и давачка годишно за еден камион?

Не ти треба приколка,за кој кур ти е.Земаш некое Ивеко до кај 12-15000 евра,регистрираш,нови гуми,осигураш,го стегнуваш и бараш некоја фирма за која што ќе возиш.Давачки има колку сакаш.Поарно ако имаш бугарски пасош,и да го купиш на бугарски табли,низ цела Европа никој не те чепка,со МКД табли потешко.Мада,ако си толку загреан за таа работа,подобро оди во некоја шпедиција,и вози со нивен камион додека ги научиш процедурите,не е ова буцни прачка пиј вино,за почетниците е тешко.Знам дека во Македонија,сега зависи во која фирма,ама мислам дека земаат околу 1000 денари надница.Во Италија на пример,земаат околу 50-60 евра на ден.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom