Исчезна малезиски боинг, лет MH370 со 239 патници

Член од
28 јануари 2007
Мислења
9.850
Поени од реакции
1.559
Едно не ми е јасно, последно читав дека моментално околу земјата има 1071 сателит , од нив половината се во Low-Earth Orbit , плус 20 тина кој што се во Medium-Earth Orbit се за навигација. И значи од тие 500 една четвртина се само за мониторинг односно ја снимаат земајата, и досега користат резултати само од еден сателит. Досега можеа да направат снимки од цел Океан и да најдат нешто што плови на површина, сепак е Боинг не е некое малечко авионче. Да беше Американски авион или да беше полн со Американци досега ќе го имаја најдено и тоа секое делче собрано . Премногу е сомнителен целиот случај.
 
Последно уредено:

k3b

Член од
17 декември 2010
Мислења
2.811
Поени од реакции
4.287
Едно не ми е јасно, последно читав дека моментално околу земјата има 1071 сателит , од нив половината се во Low-Earth Orbit , плус 20 тина кој што се во Medium-Earth Orbit се за навигација. И значи од тие 500 една четвртина се само за мониторинг односно ја снимаат земајата, и досега користат резултати само од еден сателит. Досега можеа да направат снимки од цел Океан и да најдат нешто што плови на површина, сепак е Боинг не е некое малечко авионче. Да беше Американски авион или да беше полн со Американци досега ќе го имаја најдено и тоа секое делче собрано . Премногу е сомнителен целиот случај.

Те поддржувам во ова , и мене ми е чудно и скрос безвеза во 21 век да неможи да се најди "авион"! на сите денешни технологии сателити и шо уште не , искрено почнувам да мислам дека во случајов некој нешто прикрива во сето ова
 

oon

Член од
3 ноември 2008
Мислења
3.088
Поени од реакции
1.255
Те поддржувам во ова , и мене ми е чудно и скрос безвеза во 21 век да неможи да се најди "авион"! на сите денешни технологии сателити и шо уште не , искрено почнувам да мислам дека во случајов некој нешто прикрива во сето ова
Абе можеби авионот е киднапиран од каде знаете се е можно.. А инаку пак на копно ќе се бара авионот:confused:

Сепак слетал на копно? Нов курс во потрагата по малезискиот авион

Сепак, истражувачите не навеле име на земјата во која би можело авионот да слетал

http://netpress.com.mk/sepak-sletal-na-kopno-nov-kurs-vo-potragata-po-maleziskiot-avion/

:eek:
 

k3b

Член од
17 декември 2010
Мислења
2.811
Поени од реакции
4.287
Абе можеби авионот е киднапиран од каде знаете се е можно.. А инаку пак на копно ќе се бара авионот:confused:

Сепак слетал на копно? Нов курс во потрагата по малезискиот авион

Сепак, истражувачите не навеле име на земјата во која би можело авионот да слетал

http://netpress.com.mk/sepak-sletal-na-kopno-nov-kurs-vo-potragata-po-maleziskiot-avion/

:eek:
Друже и да е киднапиран , негде слетал , некој сака да кажи дека негде слетал авион без никој да знај за то ? Мислам дека ова нее точако од комшијата во гаража да го скријаме, овде некој нешто мачка очи , барем јас така мислам


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Наш Вечер извести - Радарите го пребараа регионот од Индискиот Океан каде што се сомневаше дека паднал исчезнатиот малезиски боинг 777" од летот МХ370", но не успеаја да најдат ништо
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=3B40621BDDC1434AB58D1DA39EAAA5EF
Во истата вест се вели:...по неколкуте анкети на јавното мислење, според кои најмалку половина жители на Малезија не веруваат во официјалните соопштенија на Владата во врска со исчезнатиот боинг 777"

Жителите на Малезија најдобро знаат за што влада се работи
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Скај њуз пренесува изјава на австралискиот премијер дека потрагата сега ќе се прошири и на површината на океанот бидејќи. како што премијерот смета „ it is "highly unlikely" debris from missing flight MH370 will ever be found on the ocean surface. “
http://news.sky.com/story/1250534/mh370-highly-unlikely-debris-will-be-found
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.855
Поени од реакции
12.393
веќе на големо се сомневаат во киднапирање. Прашање е од кого, зошто и каде.

Boeing 777 hijackers plunged to 5,000ft and used low altitude 'terrain masking' manoeuvre practised by fighter jets to avoid radar detection
  • Boeing 777 may have 'dropped to altitude as low as 5,000ft'
  • It had flown at 45,000ft, before possibly going down quickly
  • Aviation experts say passengers would have felt it plunging
  • Villagers in the north-east of Malaysia say they saw bright lights
Claims today that the missing Malaysian Airlines jet dropped to an altitude of 5,000ft to avoid radar lends credibility to reports by villagers that they saw bright lights and loud noises at about the time the aircraft is thought to have made a 'U-turn'.
Investigators told a Malaysian newspaper that the Boeing 777 had dropped to a lower altitude to avoid ground radar, using the surrounding terrain as a sonar barrier.
This type of flying is considered to be dangerous and risky, because it places tremendous pressure on the frame of the aircraft - and flying low at night without radar assistance could lead to the plane crashing into trees or mountains.
Investigators told the New Straits Times that they were now convinced the aircraft flow low over Kelantan, which is in the north east - exactly the same area where the villagers and fishermen who saw bright lights in the sky on the night the jet vanished are living.
At least nine people - fishermen, farmers and villagers - have made reports to police about seeing lights in the sky and some said they heard the loud noise of an engine.
These accounts appear to match the conclusions of investigators who say the jet flew low after making a sharp turn and heading west from its course over the South China Sea.
Malaysia Airlines Flight 370: Runways in Range
(писти во посег кои исполнуваат критериуми, распоредени низ 26 држави. можно е авионот да продолжил да лета уште 2200 наут. миљи од последната позиција)


The unprecedented hunt for a missing Malaysia Airlines jet expanded northwest to Kazakhstan and south into the desolate reaches of the Indian Ocean after Malaysian authorities concluded the plane was deliberately diverted by someone with considerable flying experience.
A summary of the latest information on the search for the plane and the investigation into what happened:
LAST COMMUNICATIONS
The Boeing 777's Aircraft and Communications Addressing and Reporting System, or ACARS, last transmitted at 1:07 a.m., about 40 minutes after takeoff. ACARS sends information about the jet's engines and other data to the airline. The transponder, which identifies the plane to commercial radar systems, was shut down about 15 minutes later.
The final, reassuring words from the cockpit - 'All right, good night' - were believed to have been spoken by co-pilot Fariq Abdul Hamid, according to Malaysia Airlines CEO Ahmad Jauhari Yahya.
After its communications ceased, the plane turned west and crossed the Malay Peninsula. Military radar detected it moving along a known flight route until it was several hundred miles (kilometers) offshore.
Even disabled, ACARS emits hourly pulses that are recorded by a satellite, and Flight 370's last 'ping' was sent at 8:11 a.m. The location of the plane could only be determined in a broad arc from the satellite, which places the jet as far north as Kazakhstan in Central Asia or far into the southern Indian Ocean. The plane at that point would have been near the limit of its on-board fuel supply.
THE GEOGRAPHY
Malaysia's government sent diplomatic cables to relevant countries to seek their help with the search and ask for any radar data that might help narrow the task. Twenty-six countries are involved in the search.
The northern search corridor includes countries with busy airspace that likely would have noticed an unidentified aircraft in their territory. China, India and Pakistan are among the nations that say they have seen no sign of the plane.
Australia is leading the search efforts in the southern Indian Ocean. It has sent two AP-3C Orion aircraft, one of which is searching north and west of the Cocos Islands. Two more search aircraft will be deployed by Tuesday.
The southern Indian Ocean is the world's third-deepest and one of the most remote stretches of water in the world, with little radar coverage. Experts say if the plane crashed there, finding the wreckage could take months or longer, if it is found at all. Establishing what happened with any degree of certainty will require evidence from cockpit voice recordings and the flight-data recorders, which are on board the plane.
THE SUSPICIONS
The investigation is focusing on the plane being deliberately diverted by the pilots or someone on board with considerable flying experience. Police seized a flight simulator from the pilot's home on Saturday and also searched the co-pilot's home. Investigators are checking backgrounds of all 227 passengers and 12 crew members, as well as the ground crew, to see if links to terrorists, personal problems or psychological issues could be factors. But authorities are being tight-lipped about what they've learned so far.
THE UNKNOWN
The whereabouts of the plane is only one question still unanswered. The investigators are also considering: If the two pilots were involved in the disappearance, were they working together or alone, or with one or more of the passengers or crew? Did they fly the plane under duress or of their own will? Did one or more of the passengers manage to break into the cockpit or use the threat of violence to gain entry and then seize the plane? And what possible motive could there be for diverting the jet?
Aviation consultant says online flight data suggested the plane experienced a rapid loss of height and change in direction
Missing Malaysian Boeing 777 probably avoided radar detection - media


Missing Malaysian Boeing 777 was probably trying to avoid detection by radar stations after it dropped off Malaysian military radar screens, and contact with the plane was lost, said CNN on Sunday, citing a "senior Malaysian government official". The plane may have intentionally been taken along a route designed to avoid radar detection, the source said.
 
Последно уредено:
Член од
17 јануари 2014
Мислења
592
Поени од реакции
843
Прекината потрагата за малезискиот авион
Интензивната воздушна потрага за исчезнатиот малезиски авион денеска беше завршена

Бродовите, исто така ја напуштаат областа во Индискиот океан која беше подрачје на интензивна потрага за исчезнатиот авион.
Австралиските власти соопштија дека во средиштето на истрагата во наредните неколку недели ќе биде интензивирана потрага под површината на морето, во обид да се открие што точно се случило со авионот.
Осум држави беа вклучени во потрагата-Австралија, Нов Зеланд, Малезија, Јапонија, Јужна Кореја, САД, Велика Британија и Кина-со повеќе од 300 авиони кои го прелетуваа подрачјето во потрагата за остатоците.
Бидејќи нивните напори не вродија со плод, донесена е одлука да се прекине со потрагата.
Австралиските власти соопштија дека пронајдените метали и хемикалии не припаѓале на авионот, а компанијата за истражување на океани „Георезонанс“ соопшти дека детектирала елементи на океанското дно кои одговараат на Боингот.
Малезискиот министер за сообраќај рече дека ќе ја анализира оваа информација.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
@maxer
Јас не најдов дека ќе ја прекинат потрагата но најдов дека се „ дискутира “ кој понатаму ќе плаќа.
Наводно Обама ветил пари
But despite US President Barack Obama publicly promising to commit more assets, the United States appears keen to begin passing on the costs of providing sophisticated sonar equipment that will form the backbone of the expanded hunt.
http://www.smh.com.au/world/malaysia-airlines-mh370-cost-pressures-mount-as-search-drags-on-for-plane-wreckage-20140501-zr24s.html
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
На Си-ен-ен, е објавен напис во кој се зборува, дека во првите неколку часа по последниот говорен контакт со авионот владеела конфузија меѓу контролите на летање и дека е потрошено огромно време во таква конфузна ситуација пред да почне барањето
http://edition.cnn.com/2014/05/01/world/asia/malaysia-airlines-plane-report/
Написот е во врска со прелиминарниот извештај кој го објавиле властите од Малезија. Самиот извештај бил мал и имал само пет страни
На котролорите на летање им биле потребни четири часа по последниот говорен контакт да ги алармираат службите за спасување. При полетувањето авионот имал гориво за преку седум часови летање. Се проценува дека авионот имал гориво за уште 2,5 часа летање кога се алармирани службите за спасување.
Последната говорна порака од авионот е примена во 13. 19 по локално време. Кога го снемало авионот од радарите, контролорите почнале меѓусебно да комуницираат. Во 01.38 по универзално време контролорите од Виетнам јавиле дека немаат контакт со авионот Потоа, во 02. 03 минути се јавиле вести дека авионот е над Камбоџа. Затоа почнале да ја бараат контролата на летање на Камбоџа. Иако авионот, воопшто не требал да лета над Камбоџа, тие не алармирале. Се мисли дека авионот воопшто не летал над Камбоџа, но ете со ова вест одолговлекувало.
Дури во 5:20 , Малезиската контрола официјална изговара , врз основа на она што беше познато, " MH370 никогаш не ја напуштил Малезискиот воздушен простор.
Десет минути подоцна е алармирана службата за спасување.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Член од
18 јануари 2011
Мислења
1.605
Поени од реакции
748
Во Куала Лумпур се упасени 11 терористи од Ал Каеда за кој се сомнева дека поврзани со МН370, јави Идипендент
http://www.independent.co.uk/news/world/asia/missing-malaysia-airlines-flight-mh370-11-terrorists-with-links-to-alqaida-arrested-on-suspicion-of-involvement-in-jets-disappearance-9321590.html
Но оваа не е одговор на прашањето, каде паднал авионот
Јас мислам дека се уште не се знае дали у опште некаде паднал авионот..
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.855
Поени од реакции
12.393
А1он пренесува информации од странските медиуми за товарот и манифестот -листа на товар и патници од летот МХ370.
Мистерија за летот MH370 – Што превезувал авионот?

Eleven terrorists with links to Al Qaeda have been arrested on suspicion of being involved in the disappearance of MH370
  • Suspects were arrested in the capital Kuala Lumpur and the state of Kedah
  • Said to members of violent new terror group said to be planning attacks
  • Interrogations came after demands from agencies including FBI and MI6
  • Manifest revealed presence of consignment but did not reveal its contents
  • Airline has admitted 200kg of lithium batteries was among the items
  • It refused to say what else, citing 'legal reason' related to 'ongoing' probe
What was on-board Flight MH370 when it disappeared? Mystery deepens over contents of missing plane's cargo
The mystery has deepened over the exact contents of the cargo on-board Flight MH370 when it disappeared eight weeks ago.
It has now emerged the Malaysia Airlines plane was loaded with items which have not been made clear on the publicly-released manifest.
It is known the aircraft was carrying 4.566 tonnes of mangosteens, an exotic fruit.
It also had a separate consignment which contained 200kg of lithium batteries.
However, the separate consignment totalled 2.453 tonnes. And it has not been revealed what made up the rest of that weight.
As reported by Mail Online, a spokesman for the company which shipped the batteries said he could not reveal what made up the remaining cargo.
Speaking to The Star newspaper in Malaysia, he said: 'I cannot reveal more because of the ongoing investigations. We have been told by our legal advisers not to talk about it.'
The company that manufactured the batteries has not even been named.


The report confirmed that military radar tracked a plane as it turned in a westerly direction across the Malaysian peninsula on the morning of March 8, and that it took no further action because the plane was deemed "friendly".
However, it did not explain why Flight MH370 had been categorised as friendly even through its transponder was switched off by the time it turned back, one of many mysteries surrounding its fate that remain unanswered.
Still unknown is who or what led to MH370 veering off its original flight path and eventually ending up several thousand miles away in the southern Indian Ocean.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom