Искреноста VS Православието Пред Бог

Член од
22 февруари 2008
Мислења
1.647
Поени од реакции
45
Исповедање еден на друг, значи јас да ти ги исповедам гревовите тебе и ти да ми ги исповедаш гревовите мене. Дали ти кога одиш кај свештеникот да му ги исповедаш гревовите, тој ти ги исповеда своите гревови тебе? "Еден на друг" е двонасочна релација, а не еднонасочна релација "мирјанин -> свештеник".
Патем, стихот воопшто не вели дека ако не ги исповедаш гревовите на некој друг (свештеник) дека нема да ти бидат простени. За жал сите православни цркви учат дека обичниот верник мора да ги исповеда своите гревови пред свештеникот и дека ако тој не му ги "разврзе", дека Бог нема да му ги прости.

Исто така вториот дел вели "молете се еден за друг" и тоа исклучиво се однесува за телесно живите христијани. Во Библијата има стотици молитви и нути една, буквално НИТУ ЕДНА молитва не е упатена од некој починат верник. Апостолите можеле да му се помолат на Св. Илија, на Св. Мојсеј, на Св. Авраам, на Св. Јован Крстител, на Св. Јаков (откако починал), но сепак не наоѓаме ниту една таква молитва во обемната содржина на Светото Писмо. Напротив, сите молитви се упатени до Господ Бог и само до Него!

Тогаш зошто католиците и православните упатуваат молитви до св. Петка или до богородица? Зошто велат "Пресвета Богородица спаси не!" Зарем блажената Марија беше распната за вас? Зарем таа плати за вашите гревови? Зошто ја нарекувате спасителка? Зарем Христос не е единствениот наш Спасител?

--- надополнето ---



А зошто одобрувате ценовници? Цитирај ми во Библијата каде тоа Христос и апостолите наплаќале за крештавање, погреб, брак или сл? Зарем не рече Христос: „бесплатно добивте, бесплатно давајте.“ (Матеј 10:8). Зарем не вели Словото „Секој нека даде како што одлучил во срцето, а не со жал и не од принуда, зашто Бог го љуби радосниот дарител.“ (2 Коринтјаните 9:7) Тогаш зошто православните цркви користат ценовници? Зарем не треба нејзините услуги да бидат бесплатни, а секој доброволно да остави пари во касите за доброволен прилог?

--- надополнето ---

Би сакал да ви цитирам нешто од Православниот молитвеник на Брегалничката епархија (стр. 224)

Кога и како се целиваат светите икони?

При влегувањето во храмот, верникот може да ја целива иконата што е на средината, па и оние отстрана...
Средната икона, ако има таква во храмот, се целива на следниов начин:
се прават два поклона пред неа, па се целива, потоа се прави уште еден поклон..."

А сега споредете го ова со зборовите на светиот апостол Петар:

"А кога Петар влегуваше, Корнелиј му излезе во пресрет, падна пред неговите нозе и се поклони. А Петар го подигна, велејќи: „Стани! И јас сум само човек!” " (Дела 10:26, Библијата)

Епа ако телесно живиот апостол Петар го уркоил Корнелиј затоа што овој му се поклонил, тогаш зошто православието не учи како да се поклонуваме пред нивните икони и да ги целиваме?
Свештеникот пред кој се исповеда верникот се исповеда пред друг свештеник, така едноставно ние се исповедаме еден на друг. Никаде не пишува дека треба ако се исповедам пред тебе и ти пред мене да се исповедаш. Кога Исус ги поучувал, припремал апостолите за нивната мисија вака ги учел: „ На кои ќе им ги простите гревовите - простени им се; на кои ќе им ги задржите - задржани им се!” (Јован 20,23), а подоцна по примањето на Светиот Дух, апостолите всушност ги овластуваат свештениците да чинат такви нешта.

Во врска со вториот дел „молете се еден задруг“, ние не се молиме за мртви туку за живи членови на Црквата. Тие членови кои се упокоиле во Христа не се мртви, туку се само членови на небеската Црква Христова. А ако мислиш зошто се молиме упокоените во Христа светители да се молат за нас на нашиот Господ Исус, тоа е многу јасно затоа што тие кои се стекнале со светоста уште во земскиот живот, се молат за нас пред Божјиот престол: „затоа се пред престолот на Бога, Кому Му служат во Неговиот храм и дење и ноќе...“ (Откровение 7,15).

Што се однесува до Богородица, Дева Марија, ние не мислиме дека таа беше распната на крстот за нас, но знаеме дека таа Го роди нашиот Спасител, Го носеше во својата утроба, затоа вели: „Отсега ќе ме ублажуваат сите родови (ќе ме нарекуваат блажена)“ (Лука 1,48), а доколку не беше Пречиста, Пренепорочна итн. немаше ни да биде „избран сад“ во кој се всели Бог лично.

Што се однесуваа до целивањето икони и воопшто нивната употреба во Православната Црква, ние кога ги целиваме иконите, не го чествуваме со тоа материјалот од кој се направени,туку исто како кога ја бакнувам сликата на која е мојот син и сл. изразуваме милост, почит, љубов кон она што е на сликата/иконата.

За ценовникот на МПЦ не сум кадарен да дискутирам, но сепак таа има реални материјални трошоци кои мора да се покријат. Секако, се случуваат и злоупотреби, но на крајот секој ќе си одговара на Страшниот Суд за себе.

Наеднаш начна многу теми Чорбаџи, па немав реална можност на секоја да обрнам посебно внимание, затоа вака кратко се потрудив да ти одговорам.

Но, те прашувам тебе: Дали е тоа доктрина на црквата на која припаѓаш да плукаш по се' што е Православно или има работи со кои може да се „пофалите“. Ова го ставив во наводници, за да не мислиш дека сакам со тоа да навредам.

Поздрав, Господ нека те води во вистината.

--- надополнето ---

Чорбаџија, сите овие работи што си ги спомнал, се спомнувани и прашувани 1000 пати на овој форум.

Никогаш не се одговорени зошто така постапуваат во православната црква.
Зошто не сакаат да увидат дека толку многу грешат што се поклонуваат пред икона и што се молат на Богородица и други светци.
Зар православната црква како христијанска заедница не ја има и застапува Библијата, или пак ја застапува ама само тоа што ним им одговара, а останатото сами си го измислуваат и го вкоренуваат како такво.

Овде лежи клучот на искреноста, колку е подготвена Православната црква да ја застапува Библијата, да ја исполнува, да ја прикажува вистината на народот каква што е напишана во Светото писмо, како што пишал Господ Бог, а не ние луѓето да си измислуваме и да си ставаме некои правилници, цени,закони и правила.
До кога ќе играме улога на богови?
Одговорени се многупати, но некој едноставно ги прифаќа единствено оние одговори кои му одговараат и кои се совпаѓаат со неговите размислувања. А да ги поставиме вака работите, како тоа Православната Црква опстојува веќе повеќе од 2000 години и покрај сите напади и обвинувања на нејзина сметка ? Кои се тие цркви кои се одвоија од неа, а потоа од нив произлегоа еден мал милиод други цркви и како што се појавуваат така и ги снемува ? Без навреда.:toe:
 
Член од
25 септември 2009
Мислења
91
Поени од реакции
10
Калипсо, спомнав ли некаде дека сум во некоја црква, дека застапувам некоја црква?
Нема основа за навреда.

Факт е дека дефинитивно, многу, многу се разликува денешната Православна црква со некогашната пред 2000 години.

Понатаму не продолжувам да дискутирам за православната црква зашто не сакам да навредувам, да навлегувам ниту пак некој да предизвикувам во расправии.
 
Член од
3 октомври 2008
Мислења
451
Поени од реакции
164
Што се однесува до Богородица, Дева Марија, ние не мислиме дека таа беше распната на крстот за нас, но знаеме дека таа Го роди нашиот Спасител, Го носеше во својата утроба, затоа вели: „Отсега ќе ме ублажуваат сите родови (ќе ме нарекуваат блажена)“ (Лука 1,48), а доколку не беше Пречиста, Пренепорочна итн. немаше ни да биде „избран сад“ во кој се всели Бог лично.
Vo Koran Bog veli:

I Marijam, kerkata na Imran (Joakim), koja ja cuvase nejzinata cest, Nie od nasa strana prativme duh (vo nea) i taa svedocese za vistinata na zborovite na Boga i negovite Otkrovenija (Sveti Knigi) i bese blagocestvena. Sura Tahrim, 12


No ova ne znaci deka taa treba da se izdigne vo rang na bozestvo. Bog ja napravi Marija primer za site luge, poradi nejzinata silna vera i pokor kon Boga, i zatoa On ja izbra nea da go rodi Prorokot Isus (neka e Bozjiot mir nad Nego), i prati duh, Angelot Gabriel i se pojavuva na nea i i ja dava vesta deka ona ke rodi sin bez tatko, koj ke sluzi kako dokaz za Semoknosta na Boga.
 
Член од
22 февруари 2008
Мислења
1.647
Поени од реакции
45
Калипсо, спомнав ли некаде дека сум во некоја црква, дека застапувам некоја црква?
Нема основа за навреда.

Факт е дека дефинитивно, многу, многу се разликува денешната Православна црква со некогашната пред 2000 години.

Понатаму не продолжувам да дискутирам за православната црква зашто не сакам да навредувам, да навлегувам ниту пак некој да предизвикувам во расправии.
Ако си ме разбрала погрешно, се извинувам, ама она „без навреда“ беше во контекс дека јас не сакам да те навредам, а не ти да не ме навредуваш мене. И јас никаде не те прашав за твојата црква. Да не си грешка ?

--- надополнето ---

Vo Koran Bog veli:

I Marijam, kerkata na Imran (Joakim), koja ja cuvase nejzinata cest, Nie od nasa strana prativme duh (vo nea) i taa svedocese za vistinata na zborovite na Boga i negovite Otkrovenija (Sveti Knigi) i bese blagocestvena. Sura Tahrim, 12


No ova ne znaci deka taa treba da se izdigne vo rang na bozestvo. Bog ja napravi Marija primer za site luge, poradi nejzinata silna vera i pokor kon Boga, i zatoa On ja izbra nea da go rodi Prorokot Isus (neka e Bozjiot mir nad Nego), i prati duh, Angelot Gabriel i se pojavuva na nea i i ja dava vesta deka ona ke rodi sin bez tatko, koj ke sluzi kako dokaz za Semoknosta na Boga.
Ние и не ја издигнуваме Богородица на ранг на божество, тоа е погрешна констатација. Но не можеме да не ја почитуваме, тоа би било грев.
 
Член од
3 октомври 2008
Мислења
451
Поени од реакции
164
Da druze, i nie mnogu ja pocituvame, imame cela glava vo Koran koja se vika Marijam, potoa cela glava za familijata na Marijam, i celo vreme se vozvisuva, no kako najpravedna zena.

Se vozvisuva i tatkoto na Marija, Joakim, ili poznat kako Imran, vo Koran. Potoa prorokt Zaharija i negoviot sin Jovan Krstitelot, kaj nas poznat kako prorokot Jahja.

Ali vie ne ja pocituvate, tuku ja obozavate, bidejki imate sliki i statuetki od nea na koi se molite i barate pomos!!!

Zosto ne se molite samo na Boga! Neli On ja izdigna nea i ja napravi primer za site vernici, poradi nejzinata pokornost kon Boga!
 
Член од
22 февруари 2008
Мислења
1.647
Поени од реакции
45
Da druze, i nie mnogu ja pocituvame, imame cela glava vo Koran koja se vika Marijam, potoa cela glava za familijata na Marijam, i celo vreme se vozvisuva, no kako najpravedna zena.

Se vozvisuva i tatkoto na Marija, Joakim, ili poznat kako Imran, vo Koran. Potoa prorokt Zaharija i negoviot sin Jovan Krstitelot, kaj nas poznat kako prorokot Jahja.

Ali vie ne ja pocituvate, tuku ja obozavate, bidejki imate sliki i statuetki od nea na koi se molite i barate pomos!!!

Zosto ne se molite samo na Boga! Neli On ja izdigna nea i ja napravi primer za site vernici, poradi nejzinata pokornost kon Boga!
Е Vlora, па на тоа прашање сме одговориле 100 пати. Не може да се повторуваме пак. Нас ни е заповедано како членови на Црквата да се молиме еден за друг, нормално на Бог. Затоа ние ја повикуваме Мајката Божја да Го моли Господ за нас, бидејќи и таа е член на Црквата Небесна.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Свештеникот пред кој се исповеда верникот се исповеда пред друг свештеник, така едноставно ние се исповедаме еден на друг. Никаде не пишува дека треба ако се исповедам пред тебе и ти пред мене да се исповедаш. Кога Исус ги поучувал, припремал апостолите за нивната мисија вака ги учел: „ На кои ќе им ги простите гревовите - простени им се; на кои ќе им ги задржите - задржани им се!” (Јован 20,23), а подоцна по примањето на Светиот Дух, апостолите всушност ги овластуваат свештениците да чинат такви нешта.
Чекај чекај малце...

1. Ова не е заповед туку ветување
2. Не е дадено на апостолите, туку на црквата (а црквата се сите нејзини верни)
3. Никаде овде не беше спомнато ниту исповедање, а најмалку од се некакво механичко ракоположување на Св. Дух и авторитетот на Господа...

Исповедта пред духовен отец, нема никаква библиска основа. Напротив, сите примери што ги имаме за вистинско покајание се случувале преку молитва директно до Бога.

За мене е недозволиво, на обични луѓе, а клерот не е ништо друго туку обични луѓе, да им се дава таква духовна моќ, која единствено Господ ја има. Особено што Господовиот дух не делува механички, па така ни клерот само затоа што некој го облекол во некакви си мантии, да има посебна власт над душите. Нивната задача е чисто пастирска - да се грижат за храната и безбедноста на стадото, а не да изиграваат некакви судии.

Всушност, исповедта пред отец, е понижување и омаловажување на Христовата жртва, која овозможи да се раскине завесата која го одвојуваше Господовото пребивалиште во Светињата над Светињите. Одтогаш, како што не учи Новиот Завет, нема веќе посредници меѓу нас и Отецот, и можеме директно, како на Татко, да му се обраќаме...

Оваа аналогија на Родител и Дете е многу интересна. Замислете си детето да не сака да оди директно кај таткото или мајката, туку да си наоѓа некој адвокат или што ти јас знам што, што ќе оди после кај родителот. Нема ли родителот да се најде навреден од таквата постапка? Нема ли тоа да е знак на понижување за родителот, што ете детето не може директно да му се обрати?

Во врска со вториот дел „молете се еден задруг“, ние не се молиме за мртви туку за живи членови на Црквата. Тие членови кои се упокоиле во Христа не се мртви, туку се само членови на небеската Црква Христова. А ако мислиш зошто се молиме упокоените во Христа светители да се молат за нас на нашиот Господ Исус, тоа е многу јасно затоа што тие кои се стекнале со светоста уште во земскиот живот, се молат за нас пред Божјиот престол: „затоа се пред престолот на Бога, Кому Му служат во Неговиот храм и дење и ноќе...“ (Откровение 7,15).
Не ги извртувај моите зборови. Јас убаво потенцирав "телесно живите луѓе". Цитатот што го цитираш од Откровение 7,15 воопшто не зборува за посреднички молитви на телесно мртвите верници. Во Библијата нема никаква индикација дека телесно мртвите верници можат да ги слушнат молитвите на телесно живите верници на Земјата за да посредуваат за нив. Впрочем, ако тоа беше можно, тогаш зошто никој во Библијата не ја искористил оваа привилегија? Зошто апостолите на замолиле некој од старозаветните починати светци да се застапуваат за нив? Како тоа никој од нив не се досетил во 1век, туку им текна на католиците и православните подоцна за оваа екстра привилегија?
Зарем од стотина молитви, никој да се досетеше да фатеше врски преку некој светец да се застапува за него пред Бог?

Што се однесува до Богородица, Дева Марија, ние не мислиме дека таа беше распната на крстот за нас, но знаеме дека таа Го роди нашиот Спасител, Го носеше во својата утроба, затоа вели: „Отсега ќе ме ублажуваат сите родови (ќе ме нарекуваат блажена)“ (Лука 1,48), а доколку не беше Пречиста, Пренепорочна итн. немаше ни да биде „избран сад“ во кој се всели Бог лично.
Не е спорно дека Марија била блажена, како што биле блажени и многу други спомнати во Библијата. На пример во една ситуација Исус рекол:
„А кога (Исус) го зборуваше тоа, една жена извика од народот и му рече: “Блажена е утробата, што Те носела, и на градите, од кои си се хранел!” А Тој рече: “Да, но блажени се и оние што го слушаат словото Божјо и го пазат.
(Лука 11:27-28, Библијата)

И внимавај кого Исус, Кој исто така бил исполнет со Светиот Дух нели, нарекува Своја "мајка" во следниве стихови:
„...И некој Му рече: „Еве, мајка Ти и Твоите браќа стојат надвор и сакаат да Ти зборуваат.” А Тој во одговор му рече на оној, кој му кажа: „Која е Мојата мајка, и кои се Моите браќа?” И ја протегна Својата рака КОН СВОИТЕ УЧЕНИЦИ и рече: „ЕВЕ ЈА МОЈАТА МАЈКА и Моите браќа; зашто, кој ја врши волјата на Мојот Татко, Кој е во небесата, тој Ми е брат, и сестра, И МАЈКА.“ (Матеј 12:47-50)

Од друга страна пак Исус во евангелијата никаде не ја нарекува блажената Марија "мајко", туку секаде и се обраќа со „жено“.

"Исус и одговори: „Што имам Јас со тебе, ЖЕНО? Уште не дошол Мојот час.”" (Јован 2:4)
"А Исус, штом ја виде мајка си, и покрај неа, ученикот, кого го љубеше, и рече на мајка си: „ЖЕНО, ете ти син!”" (Јован 19:26)

Од овие стихови заклучуваме дека оние што ја извршуваат Божјата воља се Христовата мајка, а Марија воопшто не е воздигната во тој поглед од Христос. Да се разбереме, јас не велам дека (порано или подоцна) Марија не почнала да ја извршува Божјата воља и со тоа дека не се вклопила во оние кои Христос ги нарекува „Негова мајка“. Но јас велам дека Христос воопшто не ја истакнува Марија како мајка над другите Христови мајки кои исто така ја извршувале, ја извршуваат и ќе ја извршуваат Божјата воља. Едноставно Христос не давал никаква предност на телесното наспроти духовното сродство.

Додека пак православните обратно постапуваат и тие ја величаат Марија (до степен на обожување) само затоа што била во телесно сродство со Христос. Но како што видовме погоре, Христос ја нарекува Марија "жено", а пак учениците Свои ги нарекува "мајко" и со тоа јасно дава до знаење дека за Него е поважно духовното сродство отколку телесното и затоа блажената Марија воопшто не е воздигната над другите Христови ученици кои ја исполнувале, ја исполнуваат и ќе ја исполнуваат Божјата воља.

Што се однесуваа до целивањето икони и воопшто нивната употреба во Православната Црква, ние кога ги целиваме иконите, не го чествуваме со тоа материјалот од кој се направени,туку исто како кога ја бакнувам сликата на која е мојот син и сл. изразуваме милост, почит, љубов кон она што е на сликата/иконата.
Друг да лажеш вака ефтино. Дали ти се клањаш пред сликата на својот син? Дали ти ја осветуваш сликата на својот син? Дали ти палиш кандило пред сликата на својот син? Дали ти правиш бизнис со сликата на својот син? (Под бизнис на ова мислам: http://www.mpc.org.mk/Knizarnica/ikoni.asp)
Хммм по се изгледа не ти е веродостојна аналогијава :)

За ценовникот на МПЦ не сум кадарен да дискутирам, но сепак таа има реални материјални трошоци кои мора да се покријат.
Во Библијата материјалните трошици е заповедано да се покриваат исклучиво со доброволен прилог, а не со принуда (читај: ценовници).
 
Член од
10 ноември 2009
Мислења
91
Поени од реакции
3
Јован крштеваше.Ја не сум крштевал.Он е пофаца од мене.Ти си крштевал?
Пантелејмон наводно исцелувал.Јас не сум исцелувал.И тој е пофаца од мене.Ти си исцелувал?
Сите ние сме создадени од БОГ .. тогаш ако и Јас и Јован сме создадени од Бог зошто мислиш дека он ке е поголем оти Крштевал ??? Па Он ако крштевал Мене Бог сигурно ми дал друга мисија да правамс о Луѓето зошто Бог е уникатен сите ние сме Уникатно создадени Бог за сите има УНИКТАНИ задачи зошто кај Бог не запираат идеите .. Јас имав Избор и не сакав да останам на Она што од дома ми го наметнале .. Јас сакам да ја барам вистината од никој друг туку од Бог зошто он е ВИСТИНАТА и јас живеам онака како што Словото Кажува .. Кога Исус умре
на Крстот тогаш Исус беше ПОСЛЕДНАТА Жртва и више на Бог не му е потребно јас да му давам чорапи и зејтини
или да му колам нешто па да ми прости ДОВОЛНО Е ИСКРЕНА МОЛИТВА ОД СРЦЕ ЕДНО ПОКАЈАНИЕ кога ке станеш и кога си легнуваш и секако не да останеш на тоа во Денот живеј го Во ПРАКТИКА Божјото слово .. колку Богати луѓе Убијци .. криминалци одат у црквите и ги градат .. донираат .. Зошто ??? ЗАТОА ШТО МИСЛАТ ТАКА КЕ СЕ ИСКУПАТ ОД ГРЕВОВИТЕ а не знаат дека кај Бог се е безплатно само да дојдат и да си го земат .. не се плаќа ништо само една ИСКРЕНА Молитва .. зошто пишав ИСКРЕНОСТА VS ПРАВОСЛАВИЕТО .. Затоа што Православието е еден Јарем .. Празнуј ова , донеси ова , Не прави она , Милион Трансакудии имаат тоа е Јарем што никој не може да го носи а Спротивно на Бог не можеш да му Угодиш со РЕЛИГИЈА .. Него со ИСКРЕНО СРЦЕ ..

И Да не должам доволно објаснив уште во Првиот пост читајте го внимателно за да сватите по детелно ..

Бидете Благословени и барајте ја вистината зошто ако ја Барате ке ја најдете сепак ИМАТЕ ИЗБОР Bless :)
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Не знам дали е поставено прашањето до мене или до moveman, но ете и јас ќе се обидам да ти одговорам.

Како што напишав во предходниот мој пост, јас верувам во Се она што е пишано во Библијата, се потпирам на Се што е пишано во неа, сметам дека оваа книга е ОСНОВАТА на христијанството воопшто.
Во неа убаво си пишува

Езекиел: 18:30 Затоа доме Израелев, Јас ќе му судам секому според неговите патишта - говори Господ Бог. И така, покајте се и обратете се од сите свои престапи и вашиот грев не ќе ви биде гибел!

Дела Ап.: 3:19 Затоа, покајте се и обратете се, за да ви бидат избришани гревовите, за да дојдат, од лицето на Господа

Ова се само неколку стихови што успеав да ги најдам за ова, значи понатаму не ми треба никаков доказ, потврдено барање дека мене гревовите ми се простени.

Би сакала сега јас истото тебе да те прашам, како ти знаеш дека гревовите ти се простени и што мислиш дали на некој човек може да му се простат гревовите со тоа што тој ќе остави на иконата зејтин, паричка без притоа ниту да се помоли ниту се покае за сторениот грев?
:smir:
Еве го мојот одговор:

1. Во Црквата, постојат начини и докази за тоа како можам да бидам сигурен дали и дека Бог ми ги простил или не ми ги простил гревовите.

2. Тоа што некој оставал ова или она во храмот Божји, тоа е знак дека таквиот сака да остави дар за потребите или од храмот или од Црквата (верните и свештенството). Повеќе пати имам напишано дека оставањето пари на икони е погрешно, оти за таа цел, како и за оставњето масло или било кој друг дар, веќе се одредени места во храмот.

3. Во Црквата, покајанието е дел од Светата Тајна исповест, така да за мене лично, чиста лудорија е покајанието на некој друг начин. Без исповест, без изложување на своите гревови пред Богочовекот и пред исповедникот/духовникот, и без нивно разрешување/отпуштање, секоја помисла за некаков друг облик од покајание е чиста прелест.
 
Член од
22 февруари 2008
Мислења
1.647
Поени од реакции
45
Чекај чекај малце...

1. Ова не е заповед туку ветување
2. Не е дадено на апостолите, туку на црквата (а црквата се сите нејзини верни)
3. Никаде овде не беше спомнато ниту исповедање, а најмалку од се некакво механичко ракоположување на Св. Дух и авторитетот на Господа...

Исповедта пред духовен отец, нема никаква библиска основа. Напротив, сите примери што ги имаме за вистинско покајание се случувале преку молитва директно до Бога.

За мене е недозволиво, на обични луѓе, а клерот не е ништо друго туку обични луѓе, да им се дава таква духовна моќ, која единствено Господ ја има. Особено што Господовиот дух не делува механички, па така ни клерот само затоа што некој го облекол во некакви си мантии, да има посебна власт над душите. Нивната задача е чисто пастирска - да се грижат за храната и безбедноста на стадото, а не да изиграваат некакви судии.

Всушност, исповедта пред отец, е понижување и омаловажување на Христовата жртва, која овозможи да се раскине завесата која го одвојуваше Господовото пребивалиште во Светињата над Светињите. Одтогаш, како што не учи Новиот Завет, нема веќе посредници меѓу нас и Отецот, и можеме директно, како на Татко, да му се обраќаме...

Оваа аналогија на Родител и Дете е многу интересна. Замислете си детето да не сака да оди директно кај таткото или мајката, туку да си наоѓа некој адвокат или што ти јас знам што, што ќе оди после кај родителот. Нема ли родителот да се најде навреден од таквата постапка? Нема ли тоа да е знак на понижување за родителот, што ете детето не може директно да му се обрати?



Не ги извртувај моите зборови. Јас убаво потенцирав "телесно живите луѓе". Цитатот што го цитираш од Откровение 7,15 воопшто не зборува за посреднички молитви на телесно мртвите верници. Во Библијата нема никаква индикација дека телесно мртвите верници можат да ги слушнат молитвите на телесно живите верници на Земјата за да посредуваат за нив. Впрочем, ако тоа беше можно, тогаш зошто никој во Библијата не ја искористил оваа привилегија? Зошто апостолите на замолиле некој од старозаветните починати светци да се застапуваат за нив? Како тоа никој од нив не се досетил во 1век, туку им текна на католиците и православните подоцна за оваа екстра привилегија?
Зарем од стотина молитви, никој да се досетеше да фатеше врски преку некој светец да се застапува за него пред Бог?



Не е спорно дека Марија била блажена, како што биле блажени и многу други спомнати во Библијата. На пример во една ситуација Исус рекол:
„А кога (Исус) го зборуваше тоа, една жена извика од народот и му рече: “Блажена е утробата, што Те носела, и на градите, од кои си се хранел!” А Тој рече: “Да, но блажени се и оние што го слушаат словото Божјо и го пазат.
(Лука 11:27-28, Библијата)

И внимавај кого Исус, Кој исто така бил исполнет со Светиот Дух нели, нарекува Своја "мајка" во следниве стихови:
„...И некој Му рече: „Еве, мајка Ти и Твоите браќа стојат надвор и сакаат да Ти зборуваат.” А Тој во одговор му рече на оној, кој му кажа: „Која е Мојата мајка, и кои се Моите браќа?” И ја протегна Својата рака КОН СВОИТЕ УЧЕНИЦИ и рече: „ЕВЕ ЈА МОЈАТА МАЈКА и Моите браќа; зашто, кој ја врши волјата на Мојот Татко, Кој е во небесата, тој Ми е брат, и сестра, И МАЈКА.“ (Матеј 12:47-50)

Од друга страна пак Исус во евангелијата никаде не ја нарекува блажената Марија "мајко", туку секаде и се обраќа со „жено“.

"Исус и одговори: „Што имам Јас со тебе, ЖЕНО? Уште не дошол Мојот час.”" (Јован 2:4)
"А Исус, штом ја виде мајка си, и покрај неа, ученикот, кого го љубеше, и рече на мајка си: „ЖЕНО, ете ти син!”" (Јован 19:26)

Од овие стихови заклучуваме дека оние што ја извршуваат Божјата воља се Христовата мајка, а Марија воопшто не е воздигната во тој поглед од Христос. Да се разбереме, јас не велам дека (порано или подоцна) Марија не почнала да ја извршува Божјата воља и со тоа дека не се вклопила во оние кои Христос ги нарекува „Негова мајка“. Но јас велам дека Христос воопшто не ја истакнува Марија како мајка над другите Христови мајки кои исто така ја извршувале, ја извршуваат и ќе ја извршуваат Божјата воља. Едноставно Христос не давал никаква предност на телесното наспроти духовното сродство.

Додека пак православните обратно постапуваат и тие ја величаат Марија (до степен на обожување) само затоа што била во телесно сродство со Христос. Но како што видовме погоре, Христос ја нарекува Марија "жено", а пак учениците Свои ги нарекува "мајко" и со тоа јасно дава до знаење дека за Него е поважно духовното сродство отколку телесното и затоа блажената Марија воопшто не е воздигната над другите Христови ученици кои ја исполнувале, ја исполнуваат и ќе ја исполнуваат Божјата воља.



Друг да лажеш вака ефтино. Дали ти се клањаш пред сликата на својот син? Дали ти ја осветуваш сликата на својот син? Дали ти палиш кандило пред сликата на својот син? Дали ти правиш бизнис со сликата на својот син? (Под бизнис на ова мислам: http://www.mpc.org.mk/Knizarnica/ikoni.asp)
Хммм по се изгледа не ти е веродостојна аналогијава :)



Во Библијата материјалните трошици е заповедано да се покриваат исклучиво со доброволен прилог, а не со принуда (читај: ценовници).
Чорбаџи, чорбаџи, многу гнев во твојот пост. Од каде толку гнев кај изворен христијанин кој треба да се одликува со смиреност, кротост, љубов ? Па нели нашиот Спасител вели „Земете го Мојот јарем на себе и научете се од Мене, зашто Јас сум кроток и понизен по срце; и ќе најдете одмор на своите души“ (Матеј 11,29), а ти и црквата на која припаѓаш само во Писмото верувате.
Покрај тоа што освен плукање ништо не понуди како противтеза, веќе и навредуваш („ефтино лажеш“). Јас немам ама баш никаква потреба тебе да те лажам дури и да сакам, ти доволно се лажеш самиот. Ми посочуваш линк на МПЦ за продажба на икони, па никаде во Писмото не пишува дека треба гратис да ни ги изработуваат, ниту пак некаде видов „мора да купите од МПЦ“, тоа е само производ на твојата бујна фантазија и на вашето поимање на Верата и Едната Света Православна Апостолска Црква. А, ти дали на саемот на книгата бесплатно, така од милосрдие ги делиш книгите или пак ги продаваш ? Дали во вашата книжарница во подземниот премин кај Континентал ги делите книгите гратис од милосрдие или ги продавате ? И дали на сајтот кој се пофали дека ти го уредуваш, а кој впрочем е и твој потпис на форумов www.veronauka.com.mk , поточно на овој дел http://crkva.org.mk/katalog.htm , така ги делите книгите или ги продавате ? Уф, туку вие не сте МПЦ, вам се' ви е дозволено. Не чорбаџи, тоа едноставно не ти поминува. И еднаш веќе остави ја Православната Црква, која не ја признаваш, имаш своја па за неа зборувај ми. Секоја споредба со Православната Црква ти е веќе излитена, дај ни нешто свое да видиме.
Господ Бог нека те води во вистината.
Поздрав,
Калипсо.
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
sega ovie denovi vo vatikan papata proglasi 6 svetcii zareme e moznoo ovaa;kaj niv sekoja podobra licnos go proglasuvaat za sveteec toa e toaa,treba i tose proeski da go narecete svetec .zarem ne pomagaal onn ?
 
Член од
22 февруари 2008
Мислења
1.647
Поени од реакции
45
sega ovie denovi vo vatikan papata proglasi 6 svetcii zareme e moznoo ovaa;kaj niv sekoja podobra licnos go proglasuvaat za sveteec toa e toaa,treba i tose proeski da go narecete svetec .zarem ne pomagaal onn ?
Постојат стриктни правила за тоа. Јас сум неук за такво нешто. Но ти el_kewser, мудрувај на темата прашања за исламот, ги има ама никој не ги одговара. Или немте за тоа одговор ?
 

Фан на Интер

Rasturac na ZABAVI
Член од
26 јануари 2010
Мислења
612
Поени од реакции
22
Постојат стриктни правила за тоа. Јас сум неук за такво нешто. Но ти el_kewser, мудрувај на темата прашања за исламот, ги има ама никој не ги одговара. Или немте за тоа одговор ?
Znaci ako si musliman netreba da prasas za Hristijanstvoto nisto toa bilo provokacija, pa za kogo e otvorena temava ako ne za tie sto ne se od Hristijanskata religija da prasaat nesto sto gi zacuduva i ne im je jasno
 
Член од
22 февруари 2008
Мислења
1.647
Поени од реакции
45
Znaci ako si musliman netreba da prasas za Hristijanstvoto nisto toa bilo provokacija, pa za kogo e otvorena temava ako ne za tie sto ne se od Hristijanskata religija da prasaat nesto sto gi zacuduva i ne im je jasno
Па темата се вика „Искреноста VS Православието Пред Бог“ ,а господинот кој толку го браниш спомнува римокатоличка Црква, тоа не е исто.
 

Фан на Интер

Rasturac na ZABAVI
Член од
26 јануари 2010
Мислења
612
Поени од реакции
22
Па темата се вика „Искреноста VS Православието Пред Бог“ ,а господинот кој толку го браниш спомнува римокатоличка Црква, тоа не е исто.
Православието е дел од Христијанството и Католицизмот е дел од Христијанството така да негледам разлики. Исто ти е кога ти упорно не споредуваш со Ахмадинеџат или Вехабизмот а ние упорно ти тврдиме дека не сме исти
 

Kajgana Shop

На врв Bottom