Tele. Za tie pari avion može da zeme ne megan. Kršovi nevideni. Jas ke mu donesam ovakov od Slovenija ist model ista godina pa cak i ponov kako od fabrika od prv gazda za 4000-4500 do registracija . Neka mu e so sreka. Ako proba da go šitne ni 4000 nema da mu zeme.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7392219&show=1
Ima i ubavi koli doneseni ama narodot ne gi kupuva,samo eftini kršovi traži. Znači do narodot e ne do trgovcite. Ke mu doneseš golf 4 tdi od 99-2001 staklo so realni 200.000km za 4500-5000 evra,i nekoj ist takov ama krš so butani km za 3000-3500 evra narodot svesno se lepi na kršot samo zaradi cenata. Toa e.Ало бре,прочитај го мојот пост,посебно последната реченица.....И она што вреди во Германија има цена.Се што се носи во МК е губре од коли,зошто се собираат по плацови без врска.
Насекаде во светот она што вреди има цена,се разбира нормална.А она што е шкарт,се знае колку вреди.Проблемот е што нашите т.н дилери на половни автомобили го довлечкаа целот отпад од ЕУ,тука е проблемот.Се собира се и сешто што е на тркала.Па како може бе сите да имаат по 120000км поминато.Сте ги бирале според км на плацевите??????
Ти мислиш дека е така.Значи ке повторам пак,и она што вреди во ЕУ си има цена.Вие шверцерите за да залепите некое евренце повеке во џеб,влечкате од горе се што има тркала и прозори,па се занесувате дека продавате саглам коли.Донеси ти саглам ауто со реална км за годините,па ке видиш дали ке се продаде или не.Ima i ubavi koli doneseni ama narodot ne gi kupuva,samo eftini kršovi traži. Znači do narodot e ne do trgovcite. Ke mu doneseš golf 4 tdi od 99-2001 staklo so realni 200.000km za 4500-5000 evra,i nekoj ist takov ama krš so butani km za 3000-3500 evra narodot svesno se lepi na kršot samo zaradi cenata. Toa e.
E gledaš ova e standardno razmisluvanje na prosečen no mnogu plitok makedonski mozok. Imaš a klasi za 800,ama imaš i za 2000 evra.Ти мислиш дека е така.Значи ке повторам пак,и она што вреди во ЕУ си има цена.Вие шверцерите за да залепите некое евренце повеке во џеб,влечкате од горе се што има тркала и прозори,па се занесувате дека продавате саглам коли.Донеси ти саглам ауто со реална км за годините,па ке видиш дали ке се продаде или не.
А друг проблем е што сакате од кола заработка по 2-3000евра,па после се чудите зошто не ви оди продажбата.Па немате 500% давачки кон државата.Кај се чуло Мерцедес А класа која е во Германија 800евра за 99-та да го продавате тука за 3-4000евра.
Спушти ја цената на реално ниво,значи реална заработувачка од некои си 2-300евра по кола,па ке видиш дека ке тргне продажбата....
Малку забегав со постот,но едно е јасно.Го донесовте губрето од ЕУ дефинитивно.Но не сте вие криви,туку измените во законот.Па не може бре по секоја цена да се влечка се.....
Ако го истражуваш малку пазарот на половни автомобили,лугето веке почнаа да пишуваат дека возилото не е од увоз,дека е купено во МК,итн,итн.....А зошто?
Зошто видоа аир од кантите кои се донесоа во МК.Бре мајката сите со 120000км????Барем да ги наместевте км да бидат различни,ама ова вашето хехехехехехех,и слеп да си ке приметиш.Згора на тоа и давачки да ја средиш да биде како што треба.И на крај????Доагаш до цена на возило кое го имаш тука во МК,кое барем му знаеш сервисна историја,има пристојни км,и му знаеш кој му е сопственик........
Poso kaj nas se platite 200 evra se tražat koli za 1000-2000 evra.за секоја роба си има купувач , и свак си знае што сака да вози ,
ја да имам плата од 1500 евра ке си се возам во нов пасат или мерцедес (од 30 000 Е).... за квалитет странските се возила од пред 8, 10 ,15 год се 3 класи поквалитетни од истите тие купени овде . . .. .Со гаранција од искуство и каросериски и од опрема ...
кога се зема авто се гледа сервис , делови - има нема евтини скапи , во каква состојба е ....
--- надополнето: 16 јуни 2013 во 00:12 ---
не с е криви шверцерите , он гледа да продаде а ти гледај , ако разбираш малко , нема да згресиш
...
Definitivno alfa. Ama jas bi gledal alfiče 1.9jtd isklučivo so 85kw tie se najpogodeni. Fordovite se gjubre,barem polovina od tie sto gi donesoa ispozaribaa.Едно теоретско прашање, да речеме: Фокус `03 1.8 ТДЦИ 115кс или Алфа 156 `02(декември!) 2.4 ЈТД 150 кс - цена тука негде.
ПС. Кај нас Фокусите воопшто не се ценети, гледам, додека англиските сајтови доста ги препорачуваат како половни возила (и ги фалат воопшто како добри возила), и тоа баш првата генерација.
ППС. Добро, да не биде толку теоретски, Алфата во прашање: http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1022538-Alfa-Romeo-156-jtd-2-4-
а, Фокуси има доста, само впишете во реклама или пазар 3, излегуваат десетина минимум... еве два порепрезентативни примерока: http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1102139-FORD-FOCUS-1-8-TDCI-FUL-KOZA---XENON--UNIKAT-
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1352702-FORD-FOCUS--03-1-8-TDCI-HSENON-SALON
Фокусот би морал да го чипувам да и се приближи на Алфата, но Алфата теоретски може да се чипува на 180кс (се разбира, сето тоа би чинело 800 евра + некоиси 100-тина мање више).
Моето размилување е стандардно за просечен Македонец кој има мозок,а твоето размислување е стандардно за мрсен,дебел дилер на коли кој како прво нема поим од коли,а второ само го интересира профит од мин 500евра зошто му е мака да го мрдне дебелиот газ,зошто натепал 200кила ко свиња пред колење,зошто не може да се мрдне од кафаната каде е веке инвертар,бидејки само за таму го бива....E gledaš ova e standardno razmisluvanje na prosečen no mnogu plitok makedonski mozok. Imaš a klasi za 800,ama imaš i za 2000 evra.
Momentalno se raboti so zarabotki 200-300 evra, tie sto ne znaat da rabotat odat i vo dupka. Probaj sam pa ke vidiš. A toa 120.000km itn,pa i makedonskite polovni se sve so taa kilometraža,duri i tie sto se utepani vo taksi. Opklada stavam deka tie vozila sto gi prodavaat a se so mk poteklo se vo prosek vo mnogu poslaba sostojba od uvezenite.
Jas npr nosam i sum nosel mali kolicki benzinci duri i so pomalku od 100.000km kako od fabrika,taka socuvani sto kaj nas nitu pod razno ne moze da najdes.
p.s
Jas na primer kola vozena vo MK uopste ne bi ja ni gledal,koja od koja pogolema kanta. Prvo patistata ne ni cinat i zaradi toa kolite se partal, kako vtoro 80% od narodot kolite voopšto ne gi održuva,ni za menuvanje na ulje pari ne im se dava da ne zboram za drugo.
--- надополнето: 16 јуни 2013 во 07:37 ---
Poso kaj nas se platite 200 evra se tražat koli za 1000-2000 evra.
--- надополнето: 16 јуни 2013 во 07:40 ---
Definitivno alfa. Ama jas bi gledal alfiče 1.9jtd isklučivo so 85kw tie se najpogodeni. Fordovite se gjubre,barem polovina od tie sto gi donesoa ispozaribaa.
Дотолку Фордовите не ги бива? Јас ги пратам претежно англиските медиуми (поради јазикот, нормално) и таму Фокусот Мк1 се наведува како доста добар избор, особено 1.8 ТДЦИ. Се разбира, наведени се и маани, суспензија, корозија... но ништо што не се оправа. Но, чим викаш... Инаку, моментално сон ми е (еден од многуте) Алфа 156 или уште поарно 166 со 2.5 В6 мотор кој би го ставил на плин (имам слушнато дека се доста издржливи мотори) и барем малку би поуживал во звукот на шестакот...Definitivno alfa. Ama jas bi gledal alfiče 1.9jtd isklučivo so 85kw tie se najpogodeni. Fordovite se gjubre,barem polovina od tie sto gi donesoa ispozaribaa.
Само што ја однесов на сервис, ми кажаа дека имало уште некое делче незнам точно што е ама не ја прима гаста убаво, кога ќе отпуштиш педала за гас колата иде напред сама. Таа би коштала нова 4000-4500, али мајсторот ми рече дека е меѓу подобрите што ги возел, 10 години има сервис и мал милион вакви корси возел. Со се тоа би коштала 1650, уште сметаш дека вреди?Ја сум за корсата поочувана ми изгледа и ептен погодена серија се овие корси