Зонско-револтирани граѓани (ваши искуства со Зонското паркирање)

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Абе зошто наоѓате решенија со насилни елементи.Зошто мислите ако го прекршите законот и редот дека сте во право и добиате победничко чуство.Ако несакаш казна едноставно извади 50 денари и плати паркинг.Што и да правиш разбери дека посилен неможеш да бидеш од државата.Ти и да ја оклопопиш колата дома ќе ти дојде казна за непрописно паркирање.
Ако на тоа место рекле дека ќе се плаќа значи дека мораш да плаќаш.Ако несакаш да плаќаш најди бесплатен паркинг можеби ќе одиш повеќе пешки ама барем сигурен си дека послем нема да се расправаш.
И кој будала ќе извади калаш за казна од неколку стотини денари....а за цитроенчето ќе ти викнат пајак и ќе те чини поскапо :tapp:
Спуштен до земја нема шанси проверена работа.Тркалата не може да ги зароби и да го крене.Колку ли само се нервираше полицаецот зошто купи пет хамбургери ти ја загуби кладбата
 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.079
ОК,сепак може да ти се напише казна и да ти ја пратат по пошта.Кога нешто е забрането тогаш си е забрането.А и друга работа,не се исплати да ризикуваш.Ако добиеш една казна или пајак ти ја однесе колата тогаш со парите што треба да ги платиш како казна ќе си плател 100 паркинг билети.Значи цела година да паркираш каде сакаш.Тоа ти е.Парите што треба да си ги земат ќе си ги земат...абе карма :(
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Смрт за зони и пајак возила @ DirectX
Зад зонското паркирање не стои државата туку неколку директори и нивните директорски платички од 50-60 илјади денари.
50 денари за еден час работа, не примаат барем половина од вработените. Сите што имаат плата под 12000 денари, за еден час работа примаат помалку од 50 денари. А погледни и види дека огромен број на вработени и пезионери имаат помали примања.
Наведи ги причините, зошто сметаш дека граѓаните треба да им плаќаат за нивните платички.
 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.079
Пајак возилата мораат да постојат поради нас.Поради нашата култура на возење.Секој паркира каде што ке стаса без разлика дали смета или не.Ако не е пајакот да знаеш дека ќе се најде некој паметен да паркира на сред кружен тек и пред врата на болница.Ај кажи дека не сум во право :D
А за цената за паркирање,можеби е висока.Но мора да плаќаме за да имаме ред.Мора тие институции да се финансираат од некаде,а бидејќи е јавен сервис,ние ќе плаќаме за тоа.Висока плата,па кој може си зима.Денеска е капиталистичко општество,некој зима со паркингот 50-60 илјади денари...ама ај за да ти беде полесно,што да кажеме за аптекарите,тие прават милионски профити од тие луѓе со ниски примања.Ајде паркирањето е аздис,ама лековите за некој се неопходни за живот.
Нема друго,тоа ти е денес,земи колку што можеш.
За да постои ред мора да го почитуваме.Ем сакаш да биде средено како во странство ем несакаш да плаќаш.Дали е поубаво да владее бесплатен хаос или да владее законот и редот за соодветен надометок.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.777
Поени од реакции
12.242
Остајте го странство. Беше друг систем (самопридонес, работни акции, се во име на државата), башка систем каде во центарот и овие зони има концентрирано доста живеалишта.
Од весник-разговор со дир. на ЈП во 2006
lПред извесно време поставивте рампа на паркингот кај Градска болница, со што и жителите на блиската зграда мораат да плаќаат за паркирање. Колку е во ред жителите да плаќаат за паркинг пред својата зграда?

- Кога луѓето купуваат стан во некоја зграда, тие плаќаат за паркинг-простор, но не го купуваат и не е нивна сопственост. Со одлука на Советот на Град Скопје тие се привилегирани лица, кои треба да плаќаат цена од 200 денари месечно. Паркингот работи 24 часа, се осветлува, се обележува и се одржува. Таа цена дури и не е доволна во однос на одржувањето што ние го плаќаме, но е симболична колку да се види дека тие навистина се привилегирани.
да го купат во нивна сопственост...ова као со гробиштата.
- Сите пари што влегуваат во "Градски паркинг" наменски се трошат за изградба на нови паркинзи и нивно обележување, за набавка на автоматски рампи, за опрема, за набавка и за одржување на пајак-возила. Во наредната недела почнува тендерот за набавка на три нови пајак-возила, бидејќи оние што ги наследивме од ЈП "Улици и патишта" се стари и хаварисани. Ќе набавиме и 20 нови лисици, односно блокатори за тркалата, што ќе ги користи комуналната инспекција за возилата паркирани на зелените површини.
значи кога се работи за профит, обележувањето и средувањето (фарбање, пополнување дупки) се вршат експресно. Кога се работи за хоризонтална сигнализација на улиците и рамнење на дупки и кратери, дури и менување сијаличка или автоматче за семафор...се нема пари или се нема време...
А освен рампа (на многу места и без рампа па многу не ни знаат дека на тој бивш слободен паркинг се наплаќа) не знам што вложуваат. Се прави истото што се правеше со фабриките и дворовите.
Дефинитивно треба да се избришат лекциите во школо за османлиите и арачот...и обавезно да се воведе и мостарина.

А одговорност на оние кои управуваат со паркинзите за сторени оштетувања на паркинзите постои? Отштета или слично?
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Пајак возилата мораат да постојат поради нас.Поради нашата култура на возење.Секој паркира каде што ке стаса без разлика дали смета или не.Ако не е пајакот да знаеш дека ќе се најде некој паметен да паркира на сред кружен тек и пред врата на болница.Ај кажи дека не сум во право :D
А за цената за паркирање,можеби е висока.Но мора да плаќаме за да имаме ред.Мора тие институции да се финансираат од некаде,а бидејќи е јавен сервис,ние ќе плаќаме за тоа.Висока плата,па кој може си зима.Денеска е капиталистичко општество,некој зима со паркингот 50-60 илјади денари...ама ај за да ти беде полесно,што да кажеме за аптекарите,тие прават милионски профити од тие луѓе со ниски примања.Ајде паркирањето е аздис,ама лековите за некој се неопходни за живот.
Нема друго,тоа ти е денес,земи колку што можеш.
За да постои ред мора да го почитуваме.Ем сакаш да биде средено како во странство ем несакаш да плаќаш.Дали е поубаво да владее бесплатен хаос или да владее законот и редот за соодветен надометок.
Не си во право. Твоето тврдење дека пајак возилата постојат ради нас..., нашата култура... дека секој паркира каде сака, се бесмислици само да се оправда прекумерната и незаконска употреба на пајак возила.
Прекршоците во однос на паркирањето се предвидени со Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата и тоа се парични казни. Одстранувањето на возила е предвидено, само ако возилото представува непосредна опасност или пречка за сообраќајот. Употребата на блокатори на тркала - лисици не е предвидена во ниеден закон.
Во овој случај тие, за да го зголемат својот приход, вршат одстранување на сите непрописно паркирани возила и тоа во непосредна близина на депото, како би можеле да направат повеќе „тури“, Во Скопје месечно, на овој начин, се одстрануваат околу 1500 возила, само за да овие директори примаат толкави плати. Тоа се прави во три смени за да ја постигнат оваа „ продукција “. Покрај ова секој ден се поставуваат најмалку 50 блокатори на тркала, за да и на овој начин го зголемат својот приход.
Твојата споредба на овие директори со аптекарите не е наместо. Како може да ги споредуваш, аптекарите кои вршат општествено корисна работа и овие директори кој го пљачкаат сопствениот народ, вршат дискриминација и незаконски и прекумерно го казнуваат, само за да земаат платички.
Законите мораме да ги почитуваме. А законите велат дека не смее да се врши дискриминација и незаконско казнување што се прави на рампаџиските и зонските паркиралишта. Ако некој „ прави ред и го одстранува хаосот “ притоа кршејќи ги законите, не е ништо друго од обичен криминалец.
 
Член од
25 февруари 2010
Мислења
1.158
Поени од реакции
879
во странство, нивниот (на граѓаните) имот, секогаш бил нивни.Тука, прво постоеше национализација на имот, па потоа национализација на трудот и платите(самопридонесите) за сега некој да се прчи со туѓо и да збира пари.Со твои камења по твоја глава, сега ја разбирате разликата меѓу странство и тука? треба доста години да протечат.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Пајак возилата мораат да постојат поради нас.Поради нашата култура на возење.Секој паркира каде што ке стаса без разлика дали смета или не.Ако не е пајакот да знаеш дека ќе се најде некој паметен да паркира на сред кружен тек и пред врата на болница.Ај кажи дека не сум во право :D
А за цената за паркирање,можеби е висока.Но мора да плаќаме за да имаме ред.Мора тие институции да се финансираат од некаде,а бидејќи е јавен сервис,ние ќе плаќаме за тоа.Висока плата,па кој може си зима.Денеска е капиталистичко општество,некој зима со паркингот 50-60 илјади денари...ама ај за да ти беде полесно,што да кажеме за аптекарите,тие прават милионски профити од тие луѓе со ниски примања.Ајде паркирањето е аздис,ама лековите за некој се неопходни за живот.
Нема друго,тоа ти е денес,земи колку што можеш.
За да постои ред мора да го почитуваме.Ем сакаш да биде средено како во странство ем несакаш да плаќаш.Дали е поубаво да владее бесплатен хаос или да владее законот и редот за соодветен надометок.
И од другата страна на Вардар има паркинзи и тие се наплаќаат 30-50 денари за цел ден.Некој паркира а некој не зашто и таму има несеовесни возачи,АМА ДОЈДИ СО ПАЈАК ДА КРЕНЕШ НЕКОЈА КОЛА ИЛИ СТАВИ ЛИСИЦИ НА НЕКОЈ БАНДАШ ДА ТЕ ВИДАМ
 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.079
И од другата страна на Вардар има паркинзи и тие се наплаќаат 30-50 денари за цел ден.Некој паркира а некој не зашто и таму има несеовесни возачи,АМА ДОЈДИ СО ПАЈАК ДА КРЕНЕШ НЕКОЈА КОЛА ИЛИ СТАВИ ЛИСИЦИ НА НЕКОЈ БАНДАШ ДА ТЕ ВИДАМ
Па тие си имаат проблеми поради тоа.Некој ќе испаркира лошо и ќе го заглави целиот сообраќај,па наместо 50 денари и закана од пајак или лисица,тие се спремни да се вртат во место саат два или ќе си одат со такси затоа што колите им се блокирани.Наместо за 5 минути да заврши работа ќе изгуби два саати.Ако не ти е јасно целата гужва кај Јаја паша џамија се создава поради лошо паркирање.А поради недостапноста на пајак на тој реон сите се возат низ гужва два саати и се прават многу сообраќајки.Значи парично не ги казнуваш ама тие сами себеси се казнуваат :D
И пајакот е убава работа,немој сега да кудиш многу.Кој ти е крив ако паркираш лошо и ти ја собираат колата,размисили дека за 5 минути што ќе ја оставиш колата ќе им сметаш на повеќе од 100 возачи,пешаци,велосипедисти и го изложуваш целиот сообраќај на ризик и правиш гужва.Или тоа не е важно,важно е само ти да не бидеш казнет.
Е тоа е тоа,заврши каобојското време (y)
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Смрт за зони и пајак возила @ Lurtz
Постот ти е извонреден. Цитатите од 2006 се доказ дека не се точни тврдењата на некои вработени во ЈП дека зад нив стои оваа или онаа партија. Ако дозволиш ќе го надополнам со следново:
Според Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата, забрането е паркирање на сите тротоари. Меѓутоа оставена е можност општините да дозволат паркирање на поедини тротоари со тоа што треба да го обележат со сообраќаен знак и мора да остане минимум 1.5 метри за поминување на пешаците.
Никаде во Скопје не сум видел, општината да постави таков знак, иако имаа тротоари кој се доволно широки и по кој се движат многу мал број пешаци. Единствено е дозволено паркирање на тротоарите по зонските паркиралишта на улица Орце Николов и околните улици. А тамо, не е секаде оставено 1,5 метри колку што Законот налага.
Инаку поставувањето на знаците е во надлежност на Секторот за сообраќај при Советот на Град Скопје. Такви знаци немаат никаде поставено, но затоа на безброј места поставија на тротоарите, столбчиња, огради, жардењери и што ти не, само да го намалат бројот на расположиви места за паркирање, како пајаците би имале повеќе „ работа “.
Инаку, од 2004 година, кога е донесен Законот за Градот Скопје, одстранувањето на возила воопшто не е во надлежност на Градот, туку на Скопските општини.
Затоа јас не се согласувам со тебе дека е ова „ мостарина “. Мостарините, своевремено биле приход на државата - феудалецот. Ова е најобична пљачка.

.
 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.079
Не си во право. Твоето тврдење дека пајак возилата постојат ради нас..., нашата култура... дека секој паркира каде сака, се бесмислици само да се оправда прекумерната и незаконска употреба на пајак возила.
Прекршоците во однос на паркирањето се предвидени со Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата и тоа се парични казни. Одстранувањето на возила е предвидено, само ако возилото представува непосредна опасност или пречка за сообраќајот. Употребата на блокатори на тркала - лисици не е предвидена во ниеден закон.
Во овој случај тие, за да го зголемат својот приход, вршат одстранување на сите непрописно паркирани возила и тоа во непосредна близина на депото, како би можеле да направат повеќе „тури“, Во Скопје месечно, на овој начин, се одстрануваат околу 1500 возила, само за да овие директори примаат толкави плати. Тоа се прави во три смени за да ја постигнат оваа „ продукција “. Покрај ова секој ден се поставуваат најмалку 50 блокатори на тркала, за да и на овој начин го зголемат својот приход.
Твојата споредба на овие директори со аптекарите не е наместо. Како може да ги споредуваш, аптекарите кои вршат општествено корисна работа и овие директори кој го пљачкаат сопствениот народ, вршат дискриминација и незаконски и прекумерно го казнуваат, само за да земаат платички.
Законите мораме да ги почитуваме. А законите велат дека не смее да се врши дискриминација и незаконско казнување што се прави на рампаџиските и зонските паркиралишта. Ако некој „ прави ред и го одстранува хаосот “ притоа кршејќи ги законите, не е ништо друго од обичен криминалец.
Ако те казнат незаконски слободно повикај полиција и ако се утврди дека те казниле бесправно покрај тоа што моментално ќе те ослободат дури и ќе можеш да ги тужиш и да им земеш оштета.И како може да те казнат ако прописно си платиш и се паркираш прописно.Мене тоа не ми е јасно.
А за големите плати на директорите неможеш ти да им бидеш љубоморен.Еве ти биди директор на паркинг служба и зимај голема плата,ма не 50 000 зимај 100 000 илјади...евра.Ама баш ми е гајле кој колкава плата зима.Кој може тој зима.
Друга работа,колку пати се случило да возиш по големите булевари и да видиш на десната лента паркирани возила.Па ајде префрлај се во другата лента...па за малце тој одпозади не те удрил или ти пак не си удрил во некој што се префрла...Колку пати си вишол возило паркирано за да зафаќа 2 паркинг места...а некој специјалец и 3 места ќе фати.
Немој да ми кажуваш,кај нас возачката култура има додека зимаме часови за возење.Последното прописно возење ни е полагањето градска :pos:
Да не е тој пајак сите булевари паркинзи ќе станат.Ќе имаш две ленти за паркирање и една за возење.
И да недужам многу,аптекарите прават милионски профити од лековите што ги продаваат на лицата што се борат за живот,а неправат пари од распашковци испаркирани пред болници и булевари.Ако толку се благородни нека продаваат лекови пошто зошто,што мора да прават милионски профити.
--- надополнето: Oct 10, 2011 10:43 PM ---
во странство, нивниот (на граѓаните) имот, секогаш бил нивни.Тука, прво постоеше национализација на имот, па потоа национализација на трудот и платите(самопридонесите) за сега некој да се прчи со туѓо и да збира пари.Со твои камења по твоја глава, сега ја разбирате разликата меѓу странство и тука? треба доста години да протечат.
Разликата помеѓу странство и тука е што ако те фатат во странство два пати лошо паркиран ќе ти ја скинат дозволата а тука ако ти пишат казна имаш чуство дека те ограбиле а ти си бил бескрајно невин ама се наоѓаш во осилото на корупција и скандали.
Зградите требаше да си ги одкупат паркинзите.Некој си ги купија и си ставија рампи,а некој не ги интересираше тоа.
Кај некој згради пак тоа не беше возможно порадми многу причини и се разбира...некој друг вмешал прсти ама за тоа последниот збор го има судот.Јас не сум вишол да се направи некое здружение на граѓани и да покренат тужба.Најверојатно скапо е да се соберат 100 граѓани и да најмат адвокат.
Друга работа,секој купува стан а негледа дали има загарантиран паркинг или гаражата му е скапа инвестиција...па послем плаче дека немало паркинг.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.777
Поени од реакции
12.242
Навистина градските советници имаат годишна дозвола за кајсакашнапаркингбеспари паркирање?
--- надополнето: Oct 10, 2011 11:28 PM ---
И да недужам многу,аптекарите прават милионски профити од лековите што ги продаваат на лицата што се борат за живот,а неправат пари од распашковци испаркирани пред болници и булевари.Ако толку се благородни нека продаваат лекови пошто зошто,што мора да прават милионски профити.
затоа и се нарекува фармацевтска мафија...како и фирмата која ги загради паркинзите кои им следуваа на зградите.
Разликата помеѓу странство и тука е што ако те фатат во странство два пати лошо паркиран ќе ти ја скинат дозволата а тука ако ти пишат казна имаш чуство дека те ограбиле а ти си бил бескрајно невин ама се наоѓаш во осилото на корупција и скандали.
Скопје беше поинаку конципирано во однос на живеалиштата и концентрацијата низ централното подрачје. Затоа и не може да се спореди со тие западноевропски (и слично уредени) земји, ниту со можностите и изборот на нивниот јавен превоз.
Друга работа,секој купува стан а негледа дали има загарантиран паркинг или гаражата му е скапа инвестиција...па послем плаче дека немало паркинг.
голем број од зградите немаат подземни ниту надземни гаражи па и некои од сегашните нови градби не ги исполнуваат тие услови.

Друга работа не помалку битна е што на паркинзите каде се плаќа, на почетокот нема табла дека се работи за зонско паркирање, дека паркингот се наплаќа па честопати (барем тој карши собрание) посебно колите од други градови се обавезна мета на лисиците. Дали случајно не е поставена хоризонтална и вертикална на почеток на паркинзите? Кога се работи за лесно печалење пари, мислам дека не.
Трета работа, каде може на нет да се види завршна сметка на ова претпријатие, као транспарентност, прилив, одлив.
 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.079
Ете така може.Ми се допаѓа кога некој укажува на недостаоците а не само да се плаче дека треба да не се плаќа и дека имаме работа со ѓаволот.
Овој проблем лесно може да се реши со нашите млади адвокати кој сакаат да градат кариера.Бидејќи постојано се по судови можат слободно да спремаат тужби и жалби.Можат да основаат фонд,да се финансираат од добиени пресуди и се така додека не ги решат сите неправилности во градов...значи вечно.И работа ќе имаат и ќе работат за доброто на народот.А не да трчаат по сообраќајки и да делат визитки :pos:
Ај белким на некој ќе му ги отворам очите.
За становите без паркинг место,криви си се самите купувачи кој не се интересираат за условите туку само им е важно да се во центар.Нормален човек кога ќе дојде со кола, за да го гледа станот и ќе види дека нема место да паркира треба да фати магла од таму...
А Скопје иако не средено,треба и ние да се прилагодиме на него и да го почитуваме градот за да го направиме пофункционален.Да имаме двонасочна соработка.
А за советниците со билет паркирај каде сакаш...само нека им ја дигне пајак.Па билетот им се претвора во плати па клати.

Кај нас како Скопјани,незамисливо е да се паркира кола на 300 метри одалеченост од местото каде сакаме да бидеме,тоа е премногу далеку.Одењето со кола на места каде што нема паркинг е незамисливо.Пешачењето по некоја потеба подолго од 500 метри е недозволено,а возењето во автобус е срамота.

ПС: Луѓето кој за работа патуваат со автомобил 10 км во еден правец и зимаат плата од 15 000 денари.Половина од платата ја даваат за тој автомобил,несметајќи ја набавната цена на возилото.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.777
Поени од реакции
12.242
Ама цел систем е полн недостатоци. Просто да не знае човек од кај да почне да ги сублимира сите 7 страни.
Кај нас како Скопјани,незамисливо е да се паркира кола на 300 метри одалеченост од местото каде сакаме да бидеме,тоа е премногу далеку.Одењето со кола на места каде што нема паркинг е незамисливо.Пешачењето по некоја потеба подолго од 500 метри е недозволено,а возењето во автобус е срамота.
Секој има одредени потреби, некои не можат ниту да одат, не се во состојба...затоа реков, поинаку е конципиран градот за законски да се воведе просто ставање рампи. Не е во прашање 500 метри туку 2-3 км од зоните каде не се наплаќа, па и повеќе. Од примери со инвалидизирани лица кои имаат потреба низ центар (конкретно мојот родител не може да дојде до центар со возило), до потреба од место заради работа, место за живеење...како да му оди човек на гости на семејство кое живее во центар...пешки, оставајќи ја колата во Јаја Паша, со такси, со автобус...Никако, ќе дигне раце. Што со вработените во тие зони...дали се казнети да не смеат да користат свое возило? Или како што кажуваш (да не купуваат стан без гаража), да бараат работа вон тие зони? :coffee:
А за советниците со билет паркирај каде сакаш...само нека им ја дигне пајак.Па билетот им се претвора во плати па клати.
тоа вчера го слушнав од луѓе, рекоа советниците имале картички за паркирање во овие зони.
За становите без паркинг место,криви си се самите купувачи кој не се интересираат за условите туку само им е важно да се во центар.Нормален човек кога ќе дојде со кола, за да го гледа станот и ќе види дека нема место да паркира треба да фати магла од таму...
Не знам дал ова е шега... Оправдување на службата без никаква основа. Тие луѓе живееле во центар 40-50 години...:notworthy: Велиш 45.000 граѓани со 15.000 домаќинства во центар како и дел Аеродром и Карпош да се преселат...истовремено да се преселат и поголем број вработени на кои фирмите не им плаќаат паркинг.
А за големите плати на директорите неможеш ти да им бидеш љубоморен.Еве ти биди директор на паркинг служба и зимај голема плата,ма не 50 000 зимај 100 000 илјади...евра.Ама баш ми е гајле кој колкава плата зима.Кој може тој зима.
се работи за ЈП -јавно претпријатие чии плати не се од приватен фонд, ниту од приватен семеен бизнис. Нека го приватизираат, нека му плаќа кирии на градот, нека се грижи за секој потенцијален корисник...на тој начин нема да постои "љубомора" кога се работи за нивни плати. Како буџетски корисник мора да има лимит во разумни граници на плата.
Значи покрај плаќање од час,ограничување од макс. 2 часа :eek:, необележаните простори за паркирање со јасно големи поставени натписи, покрај поинаквиот концепт на Скопје, покрај узурпирањето на просторот на граѓаните кои таму живеат со децении...човек нема што да очекува правдина, тоа е све законски спакувано. Тоа исто се деси со дворовите на куќите за кои плаќавме и натплаќавме, а сега моравме да ги купуваме.
Овој проблем лесно може да се реши со нашите млади адвокати кој сакаат да градат кариера.Бидејќи постојано се по судови можат слободно да спремаат тужби и жалби.
ова е нереално во ваква лепенка држава. Прво што граѓаните не се нешто богати за адвокатски трошоци, друго што законски оваа пљачка е овозможена. На простор кој 50 години им служел и плаќале граѓаните (како и дврното и местото под куќата). Кои неправди и неправилности,...за жал во вакви транзиции ова е овозможено.
ПС: Луѓето кој за работа патуваат со автомобил 10 км во еден правец и зимаат плата од 15 000 денари.Половина од платата ја даваат за тој автомобил,несметајќи ја набавната цена на возилото.
не им ги знаеш потребите, ниту начинот на живот. Некои носат деца на школо, други користат да пазарат поевтино во пазарите (кои патем се во центар, кај што се наплаќа), трети ги возат своите од семејството на работа, четврти...не значи дека беспотребно се вози, тоа е потреба заради веќе неколкупати споменатиот концепт на градот...од времето кога се што сега се плаќа беше бесплатно.
--- надополнето: Oct 11, 2011 6:36 AM ---
Како функционираат паркинзите за лицата со одредени потреби, здравствени проблеми, инвалидизирани лица...никако
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&egId=6&eventId=41519
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
На парикингот кај магацинот на Трготекстил, карши Рамстор, од пред еден месец, се паркирани две нови пајак-возила. Пред неколку дена на нив е ставена ознаката - Паркинзи на Општина Центар.
Очигледно, покрај шесте возила на Градски паркинг, и овие две возила наскоро ќе „ стопанисуваат и поштено заработуваат “.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom