Треба да ти покажувам колку фино самиот си го плесна, или јасно ти е?
Факултетот обезбедува лаборатории и интернет за лабораториските вежби. Се поврзано со практичен дел е вон зградата. А тоа е тоа битното.
Што треба да ми биде јасно,а?
Под практичен дел мислам на користење на лаборатории. Ако факултетот не ти дозволува да ги користиш лабораториите надвор од самите вежби, за "практични" потреби (како што ти кажуваш) поврзани со изучување на некој предмет, тогаш самиот факултет има ГОЛЕМ проблем со својата наставна програма, финансиска конструкција и персоналот што го вработува!
P.S.
Се одалечуваме од темата. Плус, целта на овој владин проект треба да биде компјутерска писменост. Самиот термин "информатичари", ако се земе буквално, е нереален и неисплатлив дострел.
Нормално дека од секогаш се учеле алгоритми, но зборот ми беше алгоритми од типот Minimax, Shortest Path и слично. Сигурно не учат на машински сортирање на поле или бинарни стебла.
Еве
линк од 1997-ма, но истото важи од 1992-ра, дали не се изучувале "информатички" алгоритми. Погледни ја целата програма, точно дека има премногу теориска математика и други непотребни предмети (сега се е исчистено), но основата е иста тогаш и сега.
Значи, не збориме за 20, туку за 17 години наша историја, предмети кои се измислени и оформени далеку пред ние факултетски да ги изучуваме.