Земја на информатичари. Стварно?

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
И ќе дополнам, дарба од Господ за да го решиш и сфатиш алгоритамот. Не може на некој од општествени науки да му дадеш да решава алгоритам, тој знае да ја вежба вилицата. Така да најважно е дарба да има човек за оваа работа. Во некој претходен пост не ми текнува во која тема беше некој кажа дека програмирањето е начин на живот, а не струка.
Алгоритамот ти е решение на проблемот. Нема што да разбираш и да сваќаш се ти е кажано. Се се имплементира чекор по чекор.
 
D

drle

Гостин
Алгоритамот ти е решение на проблемот. Нема што да разбираш и да сваќаш се ти е кажано. Се се имплементира чекор по чекор.
Ако на таков начин гледаш на алгоритамот тогаш менувај струка, вежбај ја вилицата. Алгоритамот (во програмирањето) додека не го разбериш што всушност прави и на кој начин го прави тоа, неговата вредност е иста како рецепт за торта (и тоа претставува некој си алгоритам), секој може да ја направи тортата ако ги има потребните состојки. Поентата на разбирањето на алгоритамот во програмирањето е тоа што еден ден ти самиот ќе треба да правиш алгоритам за некоја задача што треба да ја решиш. Тоа што постојат голем број на алгоритми (кои се општи, генерални) за решавање на некои проблеми не значи дека во одреден момент нема да има потреба од создавање на нови, поефикасни, побрзи.
 

GRUNGE

Cobain со цигарче!
Член од
25 февруари 2008
Мислења
677
Поени од реакции
28
Сите правиме алгоритми, само што професорите се зафаќаат за небитни работи и ти ја е*** волјата. Зошто не користеле соодветни форма за одредена функција што се прикажува, А СЕПАК пишуваш што е тоа што условуваш.

Целта на темата е земја на информатичари.

Да баш Е...само во негативна смисла. Излегуваат од клупа им бараат знаеање, а тазе дипломирани. Тоа го барат квази бизснимените - кај нас 99% од работодавачите.

Успат ќе се појави некоја странска компанија, која ќе си вложи во вработените 2-3 месеци со обука (пример имаше една француска компанија во СК) и си почнуваш со работа. Во случајот беше Java, француската фирма ги обочуваше вработените 3 месеци и откако се задоволи од нивото на знаење си отпочна со работа и им дава 1000 евра плата.

Епа се додека не се научат другите така, ќе си тапкаме в место.

И НАЈважното, Универзитетите и компаниите треба да започнат со СТАЖИРАЊЕ!
 
Член од
14 јануари 2008
Мислења
1.341
Поени од реакции
162
Сите правиме алгоритми, само што професорите се зафаќаат за небитни работи и ти ја е*** волјата. Зошто не користеле соодветни форма за одредена функција што се прикажува, А СЕПАК пишуваш што е тоа што условуваш.

Целта на темата е земја на информатичари.

Да баш Е...само во негативна смисла. Излегуваат од клупа им бараат знаеање, а тазе дипломирани. Тоа го барат квази бизснимените - кај нас 99% од работодавачите.

Успат ќе се појави некоја странска компанија, која ќе си вложи во вработените 2-3 месеци со обука (пример имаше една француска компанија во СК) и си почнуваш со работа. Во случајот беше Java, француската фирма ги обочуваше вработените 3 месеци и откако се задоволи од нивото на знаење си отпочна со работа и им дава 1000 евра плата.

Епа се додека не се научат другите така, ќе си тапкаме в место.

И НАЈважното, Универзитетите и компаниите треба да започнат со СТАЖИРАЊЕ!
Да се согласувам со ова мислење. Доста странски фирми се приморани да вршат обука на кадар поради фактот што праксата некако се изоставува, и поголем дел од материјалот е теорија или некои помали проекти.
 
D

drle

Гостин
Успат ќе се појави некоја странска компанија, која ќе си вложи во вработените 2-3 месеци со обука (пример имаше една француска компанија во СК) и си почнуваш со работа. Во случајот беше Java, француската фирма ги обочуваше вработените 3 месеци и откако се задоволи од нивото на знаење си отпочна со работа и им дава 1000 евра плата.
Се додека обуката на вработените за нашите новопечени "бизнисмени" се залудно потрошени пари нема радост во ова држава.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Комедија сте со теорииве кои ги развивте за алгоритмиве, ај па уште прочитав пред 20 години не се употребувале:vozbud:

Него он топик
Програмата на факултетите е доста квалитетна, предметите ги покриваат речиси сите области претежно од софтверски дел само лоша работа е што имаме слаб и застарен кадар, малце се инвестира во проекти со тоа автоматски се губи мотивираност на студентите да работат на истите, на часови кои се одвиваат во лаборатории фејсбук и кајгана достигнуваат најголема посетеност... и ред други работи не туркаат упорно назад.

Факт е дека во една генерација на студенти само 20% ќе успеат во таа струка што ја одбрале а со нив се што треба да направиме е да ги задржиме во земјава
 

Gorco

WEHADAHFUKDOWAHNODAT
Член од
29 април 2005
Мислења
556
Поени од реакции
35
Треба да ти покажувам колку фино самиот си го плесна, или јасно ти е? :)

Факултетот обезбедува лаборатории и интернет за лабораториските вежби. Се поврзано со практичен дел е вон зградата. А тоа е тоа битното.
Што треба да ми биде јасно,а?

Под практичен дел мислам на користење на лаборатории. Ако факултетот не ти дозволува да ги користиш лабораториите надвор од самите вежби, за "практични" потреби (како што ти кажуваш) поврзани со изучување на некој предмет, тогаш самиот факултет има ГОЛЕМ проблем со својата наставна програма, финансиска конструкција и персоналот што го вработува!

P.S.

Се одалечуваме од темата. Плус, целта на овој владин проект треба да биде компјутерска писменост. Самиот термин "информатичари", ако се земе буквално, е нереален и неисплатлив дострел.

Нормално дека од секогаш се учеле алгоритми, но зборот ми беше алгоритми од типот Minimax, Shortest Path и слично. Сигурно не учат на машински сортирање на поле или бинарни стебла.
Еве линк од 1997-ма, но истото важи од 1992-ра, дали не се изучувале "информатички" алгоритми. Погледни ја целата програма, точно дека има премногу теориска математика и други непотребни предмети (сега се е исчистено), но основата е иста тогаш и сега.

Значи, не збориме за 20, туку за 17 години наша историја, предмети кои се измислени и оформени далеку пред ние факултетски да ги изучуваме.
 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Ако на таков начин гледаш на алгоритамот тогаш менувај струка, вежбај ја вилицата. Алгоритамот (во програмирањето) додека не го разбериш што всушност прави и на кој начин го прави тоа, неговата вредност е иста како рецепт за торта (и тоа претставува некој си алгоритам), секој може да ја направи тортата ако ги има потребните состојки. Поентата на разбирањето на алгоритамот во програмирањето е тоа што еден ден ти самиот ќе треба да правиш алгоритам за некоја задача што треба да ја решиш. Тоа што постојат голем број на алгоритми (кои се општи, генерални) за решавање на некои проблеми не значи дека во одреден момент нема да има потреба од создавање на нови, поефикасни, побрзи.
Ти треба прве да ја разбереш разликата меѓу создавње на алгоритми и имплементирање на дадени алгоритми. Исто треба да правиш разлика помеѓу алгоритми наменети за информатика и алгоритми наменети за општи проблеми од другите струки. Ти никогаш нема да треба да правиш алгоритам за решавање на некој математички проблем, за тоа си има математичари, или пак за физичари, или пак за економисти. Тебе ќе ти се даде алгоритам, влезни вредности и излезни вредности. Ти треба да го направиш тоа да функционира во оптимален временски период. Така да ти можеш слободно да пробаш и да ги разработуваш сите можни проблеми ама нема да завршиш ни десетина од тоа.
Затоа секој си има насока. Кај нас развивачите создаваат или шема или алгоритам за што треба да се испрограмира и се однесува на основни калкулации и можеби малку математички но сепак должнос ти е на клиентот да ги достави формулите или алгоритмите за пресметка. Не може информатичар да знае се тоа треба да си луд.
Би било добро да набилдаш малку практично искуство па после ќе знаеш за што се работи. Вака е лесно без пол саат работа и со решавање на алгоритми од типот пресметување на броевите на фибоначе лесно е да се коментира.
И уште нешто програмерот програмира не развива не е девелопер тоа ти се две сосема различни полиња на експертиза.
 
Член од
14 јануари 2008
Мислења
1.341
Поени од реакции
162
линк од 1997-ма, но истото важи од 1992-ра, дали не се изучувале "информатички" алгоритми. Погледни ја целата програма, точно дека има премногу теориска математика и други непотребни предмети (сега се е исчистено), но основата е иста тогаш и сега.
Алгоритми во четврта година во 92. А во 82? Постдипломски? Фала за аргументот.

@deXterche
With all do respect: Потруди се да прочиташ подобро.
 
D

drle

Гостин
Ти треба прве да ја разбереш разликата меѓу создавње на алгоритми и имплементирање на дадени алгоритми. Исто треба да правиш разлика помеѓу алгоритми наменети за информатика и алгоритми наменети за општи проблеми од другите струки. Ти никогаш нема да треба да правиш алгоритам за решавање на некој математички проблем, за тоа си има математичари, или пак за физичари, или пак за економисти. Тебе ќе ти се даде алгоритам, влезни вредности и излезни вредности. Ти треба да го направиш тоа да функционира во оптимален временски период. Така да ти можеш слободно да пробаш и да ги разработуваш сите можни проблеми ама нема да завршиш ни десетина од тоа.
Затоа секој си има насока. Кај нас развивачите создаваат или шема или алгоритам за што треба да се испрограмира и се однесува на основни калкулации и можеби малку математички но сепак должнос ти е на клиентот да ги достави формулите или алгоритмите за пресметка. Не може информатичар да знае се тоа треба да си луд.
Би било добро да набилдаш малку практично искуство па после ќе знаеш за што се работи. Вака е лесно без пол саат работа и со решавање на алгоритми од типот пресметување на броевите на фибоначе лесно е да се коментира.
И уште нешто програмерот програмира не развива не е девелопер тоа ти се две сосема различни полиња на експертиза.
Кажаното држи вода. Но не можи програмирањето да се сведи само на влезни и излезни податоци. Треба малце да се има познавања и за тоа што се случувам помеѓу влезните и излезните податоци. Ако е така зошто воопшто се мачиме да завршуваме факултети. Како пример ќе ги посочам операциите множење, собирање на два или повеќе двоцифрени броеви (кои претставуваат некаков си алгоритам) и времето потребно за да се научат во основно одделение. Ако е според тоа како што ти велиш немало потреба да ги учиме, требало само да не научат како да користиме дигитрон и сите среќни весели.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom