Ipsissimus
P.I.
- Член од
- 23 јули 2010
- Мислења
- 15.582
- Поени од реакции
- 12.949
И кој ти е крив поради тоа? Јас?Овде гледам се, само одговор на прашањата НЕ!
На човек со просочен интелект му е доволно и еднаш, но еве ќе ти одговорам и по втор пат:Ајде уште еднаш:
Велите дека основниот заков ви е:” Прави што тие волја и тоа е целиот закон!”
Тогаш зошто во Телемата имате ограничувања преку други закони, како:
51.”...Затоа бидете отмени: облекувајте се сите во убава облека; јадете богати јадења и пијте благи вина и вина што се пенат! Исто така, исполнете се со љубов по волја, како ви е волја, кога, каде и со кого ви е волја! Но секогаш за мене.
52. Ако ова не биде правилно; ако ги измешате просторните ознаки, зборувајќи: Тие се едно; или зборувајќи, Тие се многу; ако ритуалот не биде секогаш за мене: тогаш, очекувајте ги стравотните осуди на Ра-Хоор-Куит!”
Liber Al vel Legis не е наменет да се толкува на други! Тоа автоматски го прави невозможен за да биде прирачник или правило! Бидејќи правилата во суштина се дефиниции кој се толкуваат на останатите.
Постојат многу телемитски текстови кој итекако се наменети за сите, впрочем и самата Liber Al има свој коментар кој гласи "Законот е за сите", останатото е езотерично - скриено знаење кое треба да се осознава постепено како што телемитот напредува, и токму поради тоа не е наменето да се "загадува" со туѓи искуства и перспективи.Епа ако е така како што велиш, тогаш единствените кои што треба да бидат одбегнувани од сите како центри за чума сте вие Телемитите, бидејќи цело време ја пласирате и коментирате содржината на вашата Телема.
--- надополнето: 26 април 2013 во 18:48 ---
Поголема догма од ова нема ни во Библијата ни во Коранот....
Па уште го потенцираш истото...
Постојат многу телемитски текстови кој итекако се наменети за сите, впрочем и самата Liber Al има свој коментар кој гласи "Законот е за сите", останатото е езотерично - знаење кое треба да се осознава постепено како што телемитот напредува, и токму поради тоа не е наменето да се "загадува" со туѓи искуства и перспективи.