Загина новинарот и сопственикот на Фокус - Никола Младенов

Dave

subcomandante
Член од
15 февруари 2008
Мислења
1.663
Поени од реакции
2.949
Ако може некој да постира гугл мапс координати, немам претстава како изгледа таа кобна кривина.
https://maps.google.com/maps?q=skopje&hl=en&ll=41.993915,21.531208&spn=0.012902,0.01929&hnear=Skopje,+Macedonia+(FYROM)&t=h&z=16

Ова е клучката....точното место на излетување не го цртам затоа што не би го претставил прецизно....во секој случај, гледај ја лентата која води од Велес кон Скопје - кон север продолжува обиколницата - ова е траката која иде лево кон Скопје кривината е со голем радиус како за автопат и во пад како би се приклучила доле (на тој за Куманово)...
 

Crazy in Love

Here's looking at you kid.
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.859
Поени од реакции
25.413
Од Бранко Героски на фб:


ВО ПРИЛОГ НА ДИЛЕМИТЕ на Ризаов, еден податок. Кобната вечер, во 19.35 и во 23:12, на службениот телефон на Никола му испратив две смс-пораки, во кои од него барав да ми препрати едно интервју. Претходно, два пати му ѕвонев за истата работа, но не ми одговори. Кога веќе зборуваме за обичаите на Никола, тој имаше добар обичај секогаш да ми одговара на пропуштените повици и пораки. Знаеше дека секогаш го барам за нешто битно, поврзано со работата. Ако вечерта навистина бесцелно возел три часа по автопатот, сигурен сум дека ќе нашол време да се јави. Не верувам во таа приказна и навистина не ми е јасно зошто се пласира во јавноста.
Во прилог на дилемите, Младенов во 19:35 уште бил дома, барем според жена му, а сигурно дека жена му е најдоверлив извор, така да има милион причини зошто не му вратил на СМС или зошто не му кренал. Во 18:30 адвокатот кажа дека разговарале за тужбите. За вториот термин, тој можеби и веќе бил превртен во тоа време, со оглед дека и неговата жена последен пат се слуша со него во 22:00 часот.

Инаку и мене ми чудно зошто некој би возел 2 пати до Велес и назад, не ја гледам потребата, но нејсе, не е мое да коментирам. Ме нервира само кога бараат рчки, не кревал, сомнително било, а во тој период човекот уште бил дома. Веќе втор пат се пласира ваква информација. По 22:00 него му се губи секаква трага, тој потоа не и кревал ни на сопствената жена, камо ли па на други луѓе. Тоа треба да се дознае, што по 22:00, а не муабети “не кревал на телефон“.
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
Што најверојатно значи дека не носел појас. Кога не носиш појас а во истиот момент правиш сообраќајка, воздушните перничиња не се отвараат заради безбедносни причини. (не носење појас + сообраќајка со брзина дури и помала од 50км/ч проследена со сообраќајка односно директен удар во воздушно перниче = кршење врат). Но покојниот Младенов 99% возел со прилично голема брзина каде што носењето појас е од големо значење.....како и да е Бог да го прости, навистина одличен новинар.
Ја видов колата на ТВ кога ја товареа на камион, сите воздушни перници беа отворени. Зборам за воланот и страничните завеси.
 
Член од
7 ноември 2011
Мислења
3.433
Поени од реакции
4.356
Убеден сум дека има некој кој има видено што се случило. Немаше сведоци ниту за Смиљковско езеро за да на крај сепак излезе дека имало сведок. Проблем е што случајот официјално ке се затвори како несрекен случај. Може да се покрене некоја истрага ради камуфлажа и истата секако ке ја води некој од ликвидаторите.
Има многу прашања кои треба да се одговорат. Премногу случајности.
- Како тоа не работеле камерите ниту на една патарина?
- Како не работела ниту една камера на автопатот?
- Како тоа човек бесцелно да се вози двапати до Велес? Па Никола не беше луд.
- Јасно е дека со некого се сретнал во Велес или незнам каде. Зошто тој некој не се јави и каже каде и зошто се сретнале?
- Како тоа да му го нема телефонот?
- Како тоа 12 часа, на многу фрекфентен пат никој да не примети дека имало удес?
- Како тоа 12 часа ниедна полициска патрола да не примети дека банкината е откорната?
- Како тоа никој од Македонија пат да не примети дека е одкорната банкината?
- Како тоа прилично рамно место да се нарекува БЕЗДНА?
- Како тоа го лоцирале според сигналот од мобилниот телефон а телефонот не го нашле?
- Како тоа на така фрекфентен пат да нема очевидец на настанот?
- Како тоа јас и уште 90% од возачите, со било какво возило (нека биде и 101, лада, ПЗ) таа кривина ке ја поминеме без проблем со 100- 130 а Никола со големо возачко искуство и со таков Мерцедес се акнал во банкината?
 
Член од
12 јуни 2006
Мислења
232
Поени од реакции
31
Бог да го прости...
„Фокус“ го читав од првиот број... Одсекогаш имало интересни теми, мегутоа, периодот 1999-2001 беше најбитен и најинтересен за читање на статиите од „Фокус“... Побарајте ги во архивата на Универзитетската библиотека, прочитајте ги статиите, и сами заклучете...
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.181
Поени од реакции
18.258
Ако може некој да постира гугл мапс координати, немам претстава како изгледа таа кобна кривина.
Eве ја кобната кривина, црвената линија Screenshot_3.png ...која и со 100-120 би се поминала со просечен возач.Со бело се грмушките/дрвата во кои излетал, единствените до кривината...
А дури го гледав ова приметив и дека воопшто не поврзале лента од излезот на Скопје кон обиколницата на север (светло сина линија).Легенди од проектанти :facepalm:
 
Член од
10 мај 2009
Мислења
827
Поени од реакции
541
Eве ја кобната кривина, црвената линијаПрегледај го приврзокот 61358 ...која и со 100-120 би се поминала со просечен возач.Со бело се грмушките/дрвата во кои излетал, единствените до кривината...
А дури го гледав ова приметив и дека воопшто не поврзале лента од излезот на Скопје кон обиколницата на север (светло сина линија).Легенди од проектанти :facepalm:
Убеден сум дека има некој кој има видено што се случило. Немаше сведоци ниту за Смиљковско езеро за да на крај сепак излезе дека имало сведок. Проблем е што случајот официјално ке се затвори како несрекен случај. Може да се покрене некоја истрага ради камуфлажа и истата секако ке ја води некој од ликвидаторите.
Има многу прашања кои треба да се одговорат. Премногу случајности.
- Како тоа не работеле камерите ниту на една патарина?
- Како не работела ниту една камера на автопатот?
- Како тоа човек бесцелно да се вози двапати до Велес? Па Никола не беше луд.
- Јасно е дека со некого се сретнал во Велес или незнам каде. Зошто тој некој не се јави и каже каде и зошто се сретнале?
- Како тоа да му го нема телефонот?
- Како тоа 12 часа, на многу фрекфентен пат никој да не примети дека имало удес?
- Како тоа 12 часа ниедна полициска патрола да не примети дека банкината е откорната?
- Како тоа никој од Македонија пат да не примети дека е одкорната банкината?
- Како тоа прилично рамно место да се нарекува БЕЗДНА?
- Како тоа го лоцирале според сигналот од мобилниот телефон а телефонот не го нашле?
- Како тоа на така фрекфентен пат да нема очевидец на настанот?
- Како тоа јас и уште 90% од возачите, со било какво возило (нека биде и 101, лада, ПЗ) таа кривина ке ја поминеме без проблем со 100- 130 а Никола со големо возачко искуство и со таков Мерцедес се акнал во банкината?
Интересни прашања, не треба да си сообраќаен инжињер за овие да се постават и одговорат.
 
А

Атомската мравка

Гостин
Незнам дали некој има напишано ама на левата страна на бетонската “ограда“ што е има црни дамки како да имало удар на колата или од гуми, можно е првен таму да се закачил (веројатно и се активирале перничињата ) за потоа да удри и десно.
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
10.677
Поени од реакции
11.755
а ако добро приметувате автопатот што води кон обиколницата е над грмушките, што значи имало убав видик и покрај тоа никој да не го забележи :eek:
 

Zaphod Beeblebrox

Поранешен покул Божино
Член од
7 јуни 2008
Мислења
16.676
Поени од реакции
21.233
За тие што се прашувате зашто се возел низ круг од Скопје до Велес - многу луѓе возат за да се издуваат и едноставно да се опуштат, посебно ако имаат така добар автомобил.
 

WilliamTell

Before Zee Germans get here...
Член од
3 март 2013
Мислења
963
Поени од реакции
1.630
Прво, јасно е дека него ништо нема да го врати назад, но неопходна е правилна истрага, прво од почит кон него, а второ затоа што тоа им е примарна дејност на институциите.

На истата кривина сум поминал повеќе пати, не е проблем да се совлада и со поголема брзина, особено не со нов мерцедес.


Нелогично ми е зошто има една трага само, и зошто завршува на едно 15-20 метра од местото каде е оштетена банкината? Многу пологично би ми било да кочел до последен милиметар од асфалтот, сигурно би ја намалил брзината за уште едно 60 km/h.
На левата страна од оградата има траги од боја, ако тој се закачил во неа, не е можно да се отворат перничињата затоа што потребен е многу посилен бочен удар, а ако имало посилен бочен удар ќе го успорело и немало да прелета толку далеку.

Друга работа е зошто толку време не бил пронајден...
Полициски патроли има ретко, обично се статични чекаат во заседа. Служба задолжена за патиштата не сум слушнал дали постој, ако постој тогаш сигурно седат в канцеларија и чекаат да падни метеор негде за да излезат на терен.
Банкините се на многу места уништени, не се санираат редовно, сигнализација за ноќе (мачкини очи, стрелки во кривини) особено на делницата Градско-Скопје има ретко.
Oдговорност мора да понесат и тие што се одговорни за патиштата, фала богу дека после секоја сообраќајка нема да се менуваат директори, но состојбата е лоша. Разбирам дека неможи да добиеме нови автопатишта преку ноќ, но сигнализација и редовно покривање на дупките се најмалце што можат да направат.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.316
Поени од реакции
15.485
Незнам дали некој има напишано ама на левата страна на бетонската “ограда“ што е има црни дамки како да имало удар на колата или од гуми, можно е првен таму да се закачил (веројатно и се активирале перничињата ) за потоа да удри и десно.

да,ова го пишуваше на некои од порталите(мислам дека Нова Македонија),утврдено е дека мерцедесто прво удрил со левото тркало на бетонскиот дел од левата страна,па потоа нагло скршнал десно и удрил во оградата.

е сега зошто и како удрил во бетонот...............
 

Dave

subcomandante
Член од
15 февруари 2008
Мислења
1.663
Поени од реакции
2.949
Може правел некаков маневар без кочење....по правило додаваш на гас да те извади од кривината....
Состојбата на патиштата, промашувања од типот на она што Рудници го стаил горе со приклучокот (и јас сега го сфатив) се само доказ кои промашени приоритети си ги имаме во животот...
Милијарди се истрескаа за квази-барок до кој во скоро време ќе се стигнува само со 4х4 очигледно....
Најќоравите патишта на Балканов, Албанија, планини по Косово, Црна Гора - се писти за нашиве „автопати“....огради за коњи, крави, дивеч - тоа све е „спакувано“ за по дома.....
Мислам дека и дента кога загина беше врнежливо и стварно условите и мене ме наведуваат да мислам дека или напраил лоша проценка или нешто му излегло/пресекло пат, ама ај баш да видиме ќората истрага што ќе каже...штом си оставале докази низ полето, повеќе од јасно е колку ги заболе сите за човечки животи па какви и биле новинарски, студентски....
Друга работа е зошто толку време не бил пронајден...
Генерално, сообраќајната полиција хара у период кога или е крај на месец, (пред избори никако), кога не врне дожд, не паѓа снег.....и намената се знае што е - шлапање казни и тоа на луѓе со кола од просек накај лоша, пошо тој со скапа кола ќе си ја „искине“ казната и така и така....
А некакви стандардни патроли, после за дефекти на коли, камиони - Бог да чува....кој ти троши нафта за тоа....
Заговорот што потајно некои сакаат да го откријат (вклучуваќи ме и мене) ќе остане за некои други луѓе понатаму, ако воопшто покажат интерес и тие....сега очекувам целата одговорност да биде префрлена на неговата „несоодветна (неприлагодена) брзина на условите на патот“....
 
Член од
16 јули 2010
Мислења
3.090
Поени од реакции
2.036
Бог да го прости и нека почива во мир...
Го немам читано многу бидејќи не ме интересира политика, но заедно со Васко Ефтов еден од најхрабрите и најдобрите новинари, имаше мадиња да пишува против власта и за многу криминални афери.
Како и за секој позната личност така и сега веднаш излегуваат разни шпекулации и теории на заговор. Јас не знам што да мислам можеби е атентат, можеби му се слошило и излетал од патот има 320 начини да се протолкува оваа „несреќа“
Но едно е сигурно дека во Македонија нема слободен медиум кој може и смее да оди во контра на власта и да коментира во врска со нив.
Видовме сите што се случи со А1 еве сега на добар пат е да згасне и Фокус, така да мора малце човек да се замисли, што у ствари се случува зошто сите „завршуаат“ доколку се чепкаат со „големите“
И да навистина КОЛКУ ЧИНИ СЛОБОДАТА ?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom