Етничката припадност на Цар Самоил и карактерот на неговото царство

Член од
22 април 2012
Мислења
146
Поени од реакции
20
Темата е Саму/оил, не бугарска историја, знаем си ја добро. Па кажи нешто за Паско, зошто вика "какв Самоил, не знам шо е правил Самоил 40 години, нема ништо от него, целата тврджава изкопав и ништо". Кажи ти тогаз кои ги описмени русите и христовата вера им даде, от каде им е првиот митрополит? А се пак Климент, Наум, Горазд, Сава и Ангеларии е полниот список, а улогата на цар Борис с за техното дело е несомнива - 886 ги приема Климент, Наум и Ангеларии и им осигурјава возможност за работа без проблеми.
 

Ч Е Н Т О

Методија Андонов
Член од
3 јули 2008
Мислења
1.698
Поени од реакции
1.615
Веќе ти објаснив за Паско. Човекот е АРХЕОЛОГ и тоа што го кажува, го кажува од негов аспект = АРХЕОЛОШКИ!

Цело време сум на темата, и затоа ве прашував пред извесно време КАКОВ БИЛ НАРОДОТ ЗА ВРЕМЕ НА ВЛАДЕЕЊЕТО НА ЦАР САМОИЛ, КОИ БИЛЕ НЕГОВИТЕ КАРАКТЕРИСТИКИ?

Пропелтечивте нешто, и јасно стана дека само "буга-буга" ви се гледа и слуша во празните глави. Штом е така, сега ќе ви објаснам подробно што и како било.

Што и како овозможил турко-монголот Богорис е тотално ирелевантно за вашите ЛАГИ и ИЗМИСЛИЦИ дека сте станале некаков "христијански славјански бугарски народ" уште тогаш, зашто видовме погоре дека во 968 година сеуште сте биле НЕИЗБАЊАТИ, и ТУКУШТО ПОКРСТЕНИ ТУРКО-МОНГОЛИ.

Затоа или одговори на прашањето:

Против кого се бореа Русите во 985 година?

...или зачепи и остај ги другите амеби да пробаат да одговорат.
 

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.628
Поени од реакции
719
Против кого се бореа Русите во 985 година..?
Еве:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ballshi_Inscription
http://www.youtube.com/watch?v=cqI4MEE61Pc

Чети и вистината ќе те ослободи.;)

Киевска Рус војува со Волшка Бугарија.

Покажувам ти натпис од Драч, кој потврдува покрстувањето и постоењето на бугарскиот народ во тоа време. Очигледно покажува и до каде се протега Бугарија и Бугарската Патријаршија. При тоа пред Самуил да дојде на власт.
 

Ч Е Н Т О

Методија Андонов
Член од
3 јули 2008
Мислења
1.698
Поени од реакции
1.615
Еве:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ballshi_Inscription
http://www.youtube.com/watch?v=cqI4MEE61Pc

Чети и вистината ќе те ослободи.;)

Киевска Рус војува со Волшка Бугарија.
Сведоштвото на Лиудпранд од Кремона ви ги сруши сите измислици и лаги за постоењето на некаков "словенски христијански бугарски народ" во 9-10 век.
Од покрстувањето на турко-монголот Богорис во Михаил (според името на неговиот кум, византискиот император Михаил Трети) до мисијата на Лиудпранд има цели 100 и кусур години, а тој јасно кажува дека и тогаш сте биле неизбањати и тукушто покрстени турко-монголи со хунски фризури.

А ова со Киевска Русија и походите на таткото Свјатослав кон балканските турко-монголски Бугари, и на синот Владимир кон истите крај Волга и Кама ти ја дотолчува глупавата лага. Зашто народот кај Самоил е христијански и вистински словенски со јазик и култура, а турко-монголите од Абоба-Плиска и крај Волга и Кама си се со друга вера и јазик. ;)



Превод:
"Додека за времето на владеењето на Симеон Драгувитите, Струмјаните и општо сите Склавини беа јасно одделени од Бугарите, за време на владеењето на Самоил и после тоа името Склавини сосема исчезна, Македонските Словени се назначени од Византијците со општото име Бугари, и земјата освоена од нив од Самоил, т.е. западна и северна Македонија беше од тогаш наречена Бугарија. На тој начин самите Грци му го дадоа името Бугари на сето Словено-говорно население и ги крстија Бугарија не само Бугарските територии туку и Грчките провинции. Ние самите значи им го дадовме на Бугарите правото да претендираат кон области и население со кои тие немаат ништо заедничко..."

(С. Киријакидес, "Северните Етнолошки Граници на Хеленизмот", стр. 37, Солун, 1955)
 

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.628
Поени од реакции
719
Човекот е незадоволен дека го потцениле во однос на Бугаринот и го нарекува небанат и "спорет него" штотуку покрстувен.
Киевска Рус војува со Волшка Бугарија. Тоа е сосема друга држава од дунавската Бугарија.

Драговитите, па и Стримоните се приклучат кон територијата на Бугарија точно кај царот Симеон, така што е нормално да сe "раликууват" во оваа време.

Кои грчки провинции се "крстиле" Бугарија? Оние кои се извојувани од Грција. ;)

До преземањето на овие грчки територии сме немале речиси ништо заедничко со овие територии. Тоа е точно. Потоа овие територии се живеат со Бугарија. Сепак таму веќе била Бугарија. Види добро Бугарија кај цар Симеон. Бугарија е држава, не територија.

Се се постигнува со цар Симеон, потоа цар Самуил е цар на истата земја, на речиси иста територија како Симеонова Бугарија.
 

Ч Е Н Т О

Методија Андонов
Член од
3 јули 2008
Мислења
1.698
Поени од реакции
1.615
Човекот е незадоволен дека го потцениле во однос на Бугаринот и го нарекува небанат и "спорет него" штотуку покрстувен.
Човекот јасно напишал што и како било, и тоа и самите византијци го потврдиле во разговорот, така да џабе везеш гобленки овде.

штипјанец' напиша:
Киевска Рус војува со Волшка Бугарија. Тоа е сосема друга држава од дунавската Бугарија.
Нели нон-стоп ве интересира каде имало "Бугари" во изворите?
Како сега тие таму не ли се Бугари.?
Или како тебе ќе ти прдне ќе си кажуваш гачки овде? :tapp:

С'штите сте си со тие таму, до ден денешен. ;)

штипјанец' напиша:
Драговитите, па и Стримоните се приклучат кон територијата на Бугарија точно кај царот Симеон, така што е нормално да сe "раликууват" во оваа време.
Ете го пак идиотизмот си продолжува до бескрај, и само и само да се истресе нешто, па макар и најголема глупост.

Жал ми е бе војвоѓанско СРПЧЕ, со тоа не си помагаш, само дополнително докажуваш колку си прост и поим немаш на темава.

штипјанец' напиша:
Кои грчки провинции се "крстиле" Бугарија? Оние кои се извојувани од Грција. ;)

До преземањето на овие грчки територии сме немале речиси ништо заедничко со овие територии. Тоа е точно. Потоа овие територии се живеат со Бугарија. Сепак таму веќе била Бугарија. Види добро Бугарија кај цар Симеон. Бугарија е држава, не територија.

Се се постигнува со цар Симеон, потоа цар Самуил е цар на истата земја, на речиси иста територија како Симеонова Бугарија.
:facepalm:

Значи си признаваш дека всушност НЕМАТЕ ништо заедничко со народот, и дека "бугарското" име е вештачко и наметнато со освојувањето на територија.?

ОК, се разбравме.
 
Член од
15 декември 2009
Мислења
770
Поени од реакции
479
http://cooltura.mk/?p=3764

По смртта на цар Симеон, царската власт во Бугарија ја презел Петар кој владеел од 927 до 969 година. Со доаѓањето на власт, цар Петар склучил договор со Византија со кој било пристапено кон триесетгодишен мир, а договорот бил поткрепен со брак помеѓу бугарскиот цар и внуката на Роман Лакапин, Марија која го добила името Ирина („мир“).

Со овој договор на царот Петар му била призната царската титула, на бугарската црква и бил признат патријаршиски статус, а Византија се задолжила да плаќа едногодишен данок. Набргу потоа бугарското царство било зафатено од внатрешни немири.
Во 930 година бил кренат бунт против цар Петар од најстариот син на Симеон, Михаил, брат на Петар, којшто бил лишен од престолонаследството и испратен во манастир, но востанието било задушено поради неочекуваната смрт на Михаил. Освен со внатрешни, Петар се соочил и со надворешни неприлики. При нападите на Унгарците и Печенезите врз Бугарија, Византија не ја пружила својата ветена помош. Тешкотиите со Унгарците ги почувствувала и Византија обвинувајќи ја Бугарија за продорот на Унгарците кон Константинопол. Царот Петар, со цел да ја смири сета таа ситуација на политичка тензија ги испратил своите синови Борис и Роман како заложници во Константинопол.
Сепак заострувањето на односите помеѓу бугарското царство и Византија довело до војна. Откако Никифор Фока во 967 година го избркал пратеништвото кое Петар го испратил за да го собере едногодишниот данок кој Византија била обврзана да и го исплаќа на Бугарија, тој ја нападнал бугарската држава, но брзата реакција на Бугарите го принудиле да се повлече. За да го ослаби непријателот, Фока со пари и многу дарови го натерал киевскиот кнез Свјатослав Игоревич да ја нападне Бугарија.
Во војната со Русите, Бугарите биле поразени, а веќе во 969 година царот Петар починал. Централната бугарска власт била обезглавена. Таквата ситуација ја искористил Свјатослав и освоил 80 бугарски утврдувања. Ваквото воено зајакнување на киевскиот кнез Свјатослав се разбира ја исплашило Византија поради што Византија во неосвоената бугарска престолнина, Преслав, за цар го крунисала синот на Петар, Борис, откако претходно ги ослободила него и брат му Роман.
Истата година, кога умира цар Петар ( 969 година ), комитопулите Давид, Мојсеј, Арон и Самуил креваат востание со кое сакаат да ја отфрлат бугарската власт и на тој начин да се осамостојат.
Со тоа се објаснува и византиската политика кон Борис и Роман кои освен тоа што биле ослободени заради војната со кнезот Свјатослав, биле ослободени и заради задушување на востанието на комитопулите.

Зошто ги спомнувам комитопулите ?
Со оглед на тоа дека бугарските историчари комитопулите ги сметаат како дел од бугарската национална историја се смета и дека едниот од нив, Самуил, по смртта на своите браќа станал владетел, подоцна наречен „цар на Бугарите“.
Но во однос на тоа дали Самуил може да се смета за бугарски цар и да се изучува во состав на бугарската национална историја во понатамошниот текст ќе приложам неколку ставови заради кои сметам дека Самуил не бил бугарски цар. Првата работа која ќе ја спомнам е тоа дека комитопулите од страна на бугарските историчари Павлов, Тјутјунџиев, Пангурски, Божилов и Ѓузелов се изучуваат од 976 година т. е. од востанието кое комитопулите го кренале за целосно да се отстрани византиската власт.
А што е со годината 969 кога комитопулите кренале востание за да ја отфрлат бугарската власт ?
Се разбира комитопулите користејќи ја зафатеноста на Византија и Бугарија со Киевска Русија креваат востание со цел да се ослободат од бугарската власт. Тука се поставува следното прашање:
Доколку комитопулите биле етнички Бугари, а не политички термин кој тогаш се користел за сите народи кои влегувале во политичките граници на Бугарското Царство, зошто не биле заинтересирани со воените сили кои ги поседувале да и помогнат на Бугарија и да ја преземат власта во свои раце, туку сакале да се одвојат и осамостојат за сметка на воено и политички ослабеното Бугарско Царство ?!
Овие прашања нѐ насочуваат кон прашањето :
Дали Самуил бил бугарски цар и доколку бил бугарски цар дали Иван Владислав, неговиот внук од брат, е последниот бугарски цар на Првото Бугарско Царство ?
--- надополнето: 3 август 2012 во 19:17 ---
Бугарските историчари Павлов, Тјутјунџиев и Пангурски велат дека ниту еден од комитопулите не посегнал по царската круна само затоа што сѐуште бил жив Борис II . По смртта на Борис како легитимен бугарски цар бил Роман, братот на Борис, а сепак Самуил го поставил Роман како управник на градот Скопје и се проглсасил за цар.


Доколку комитопулите меѓу кои и Самуил имале обѕир према Борис зошто пак Самуил не би имал обѕир према Роман и неговата царска крв ?!
Зарем еден “ Бугарин “ каков што бил Самуил ќе понижи легитимен наследник на бугарскиот престол на еден невкусен начин како што бил случајот со Роман кој со својата царска крв наместо за цар, бил поставен за управник на град, а и дали еден престолонаследник би се понижил на таков начин пред еден свој, како што велат горенаведените историчари, сонародник кој претходно не бил ништо повеќе од царски поданик ?!
Постои и една друга забелешка: ако сметаме дека Самуил бил бугарски цар можеме слободно да се запрашаме зошто Самуил делува незаинтересирано и пасивно во однос на освојувачкиот поход на Василиј II во Бугарија, во кој е освоен и градот Средец и зошто Самуил жестоко ги брани само териториите на поранешните македонски склавинии, а во однос на матичните територии на Бугарија делува незаинтересирано. Се разбира дека доколку Самуил бил етнички Бугар жестоко би ги бранел матичните територии на веќе уништеното Бугарско Царство и не би делувал пасивно кога некој би ја освојувал неговата татковина.
Друга забелешка за тоа дали Самуил бил бугарски цар или не, е тоа што Самуил за престолнина на својата држава го избрал, најпрво градот Преспа, а потоа градот Охрид. Тука се поставува прашањето : зошто градот Преспа, а потоа и градот Охрид, зошто не бил избран градот Преслав, престолнината на Првото Бугарско Царство во која царувале сите пред него бугарски цареви ?
Во изворите пишува дека Самуил е титулиран како „цар на Бугарите“, но тоа не значи дека Самуил бил бугарски цар, туку дека тој ги владеел териториите на Првото Бугарско Царство во кое сите народи биле означувани со политичкиот термин „Бугари“, како што во границите на Византија сите народи биле означувани со политичкиот термин „Ромеи“.
Значи, доколку бугарските историчари го сметаат Самуил за бугарски цар тогаш може слободно да се каже дека последниот цар на Првото Бугарско Царство бил Иван Владислав, самуиловиот внук од брат му Арон. Но постојат уште неколку работи кои укажуваат на тоа дека Самуил не бил бугарски цар, туку дека тоа бил Петар, односно Борис II .
Бугарскиот историчар Иван Снегаров смета дека Самуил се прогласува за цар по смртта на Роман, синот на цар Петар, а дека додека бил жив Роман Самуил се нарекувал „воен началник- комитопул“. Зарем еден владетел, каков што бил Самуил ќе постави човек со царска крв, каков што бил Роман, за управник на град ( Роман бил управник на Скопје ) и ќе го нарекува цар, а себе ќе се нарекува „воен началник- комитопул“ ?!


Друга забелешка е тоа што Самуил се прогласува за цар во периодот од 996- 1000 година, а колку што е познато, Роман во 1004 година го предава градот Скопје во рацете на Василиј II . Истотака доколку тогаш Роман бил цар зошто тој не соработува со Самуил за да го заштити „своето царство“ од византискиот император, туку предавнички му го предава градот Скопје на Василиј, кој според Павлов, Тјутјунџиев и Пангурски – Скопје бил одбран за резиденција од Роман.
Зарем еден „бугарски цар“ предавнички ќе си ја предаде својата престолнина само за да му се одмазди на својот „воен началник- комитопул“?! Од сето ова може да се донесе заклучок дека Самуил сигурно бил монарх, но не бил бугарски цар. Така што како последен бугарски цар на Првото Бугарско Царство може да се смета Петар, односно Борис II .
Што се однесува до прогласувањето на Самуил за цар можам да го истакнам следново :
Доколку Самуил бил бугарски цар зошто тој не се повикува на онаа бугарска царска круна која се наоѓала во Константинопол, туку побарал од Папата круна за да биде крунисан за цар. Како најголем доказ за тоа дали Самуил бил бугарски цар се јавува и Охридската Архиепископија. Зошто Охридската Архиепископија ?



Познато е дека во составот на Самуиловата држава влегувал и Преслав, некогашната престолнина на Првото Бугарско Царство и Бугарската Патријаршија. Со оглед на тоа, зошто Самуил, кој како што вели бугарскиот историчар Иван Снегаров го создал Западното Бугарско Царство, повторно прашувам зошто не го одбрал градот Преслав за своја престолнина и таму не го обновил црковниот статус, туку за своја престолнина го одбрал прво градот Преспа, а потоа и градот Охрид каде ниту еден бугарски цар пред него не владеел ?!
Всушност, доколку Самуил бил бугарски цар тогаш тој ја урнал преславската традиција заради еден град ( Охрид ), кој немал никакви врски со бугарската традиција. Втора забелешка е тоа дека Самуил сигурно не би го негирал статусот на Патријаршија на бугарската црква со конституирање нова во лицето на Охридската Архиепископија за чиј статус одново би започнал политичка и црковна борба, особено тоа не би го направил доколку бил бугарски цар. Трета забелешка е тоа што царот Иван Асен, основоположникот на Второто Бугарско Царство, не се повикува на градот Охрид како град во кој би ја обновил Бугарската Патријаршија, туку тој за центар на Бугарската патријаршија го избира градот Трново. Тоа ни укажува дека бугарските цареви после Самуил, особено царот Иван Асен, кој бил понесен со мислата на царот Симеон да направи бугарско – византиско царство не се повикувал на Охридската Архиепископија и на нејзината црковна традиција затоа што не ја чувствувал како своја. Можеби Самуил го одбрал градот Охрид за престолнина од стратешки причини ?!
Но и ова прашање не смее да нé збуни затоа што за време на царот Симеон, Бугарија зафаќала огромна територија, а сепак престолнина бил градот Преслав. Традицијата со Охридската Архиепископија започнува со Самуил, а завршува со Иван Владислав, кои ни Самуил, ни Гаврило Радомир, ниту пак Иван Владислав биле бугарски цареви. Тие ја започнале и завршиле македонската епоха на Балканот во X и XI век.


Охридската Архиепископија не е укината по смртта на Иван Владислав, таа продолжила да постои, но наместо македонски архиепископ на чело стоел византиски архиепископ. Значи од сето ова може да се заклучи дека последен бугарски цар не бил ниту еден од македонските цареви, туку дека тоа бил Петар, односно Борис II .
Зошто Петар, а не Борис II ?
Затоа што со смртта на Петар ( 969 г.), започнува епохата на комитопулите која по смртта на самуиловите браќа, Давид, Мојсеј и Арон ќе ја продолжи Самуил и ќе биде позната како епоха на Самиловата или Македонската држава која ќе трае сѐ до 1018 година.



Филип Вачков

Short URL: http://cooltura.mk/?p=3784
 

RTM

Член од
4 септември 2008
Мислења
844
Поени од реакции
214
Chento, shto stana so drjavata Sklavinija?
Nameri dokazi za postoene?
 

Ч Е Н Т О

Методија Андонов
Член од
3 јули 2008
Мислења
1.698
Поени од реакции
1.615
Chento, shto stana so drjavata Sklavinija?
Nameri dokazi za postoene?
А тоа ми е потребно за што?

One may assume that the relationship was based on an alliance with the Bulgarian state, and that the Sclavinian principalities were buffer areas between it and the Avar Khaganate. The Slavs obviously sided with Khan Kroum in his struggle against Byzantium, but it seems that they preserved their independence. It is in this sense that the term should be interpreted in the name given (in the ‘List of Names of the Bulgarian Khans') to the territory along the left bank of the Danube, Кнјажение оубоу страноу Доунаја. Thus, it should be the Slav-Bulgarian synonym of the Byzantine 'Sclaviniae', and reveals the political status of independence of the Sclavinian tribes. The latter, as we shall see later, gave their names to the regions they occupied.
...and the second mention namely, 'all Sclaviniae' (
), also refers to those in modern Macedonia.


The latest mention of the 'Sclaviniae', as a collective concept, appears in Anastasius the Librarian's Chronographia tripertita (compiled in the second half of the ninth century). The reference in the passage concerning events in 785, when Constantine VI conquered the Sclaviniae of Macedonia ('Sclavenias penes Macedoniam'). We may draw the conclusion that in this case, Macedonia implied the proper province of Antiquity. It is mentioned for the sake of clarity, because of the very wide territorial scope of the concept of 'Sclaviniae' at that time. Although this term (as a collective concept, in the plural), used to denote 'the land of the Sclavinians' disappeared from the source towards the end of the ninth century, certain names of the separate Sclaviniae, named after the tribes that inhabited them, proved to be more stable. They were retained as regional toponyms for centuries. Among the few that have been preserved in written documents and in oral tradition even to the present day, the following, may be listed: Berzitia (
) after the Bursyatsi in Central Macedonia (the areas of Bitolja, Ochrida, Prespa and Veles); Dragouvitia (
) after the Dragouvites to the west a south-east of Thessalonica, along the lower reaches of the Vardar as far as Mount Olympus; Veleyezitia (
) after the Veleyezites in Thessaly and as far as Thebes; Vayonetia (
, Vayonetia) after the Vayonites in the Epirus, between Arta and Gjirokastra; Smolenia after the Smoleni in south-eastern Macedonia, between the lower reaches of the rivers Strouma and Mesta; Velikiya in the Western Rhodope; Rupchos after the Ruptsi in the central Rhodope as far as Mount Strandja, etc.

Ethnical and Political Preconditions for Regional Names in the Central and Eastern Parts of the Balkan Peninsula
PETER KOLEDAROV
http://www.promacedonia.org/en/pk/pkoled.html#2.

Кнез на Берзитската Склавинија, една од најголемите, лоцирана во Централна Македонија, бил таткото на Самоил, кнезот Никола.


И во врска со овие Склавинии и грчкото им поимање:


"Додека за времето на владеењето на Симеон Драгувитите, Струмјаните и општо сите Склавини беа јасно одделени од Бугарите, за време на владеењето на Самоил и после тоа името Склавини сосема исчезна, Македонските Словени се назначени од Византијците со општото име Бугари, и земјата освоена од нив од Самоил, т.е. западна и северна Македонија беше од тогаш наречена Бугарија. На тој начин самите Грци му го дадоа името Бугари на сето Словено-говорно население и ги крстија Бугарија не само Бугарските територии туку и Грчките провинции. Ние самите значи им го дадовме на Бугарите правото да претендираат кон области и население со кои тие немаат ништо заедничко..."

(С. Киријакидес, "Северните Етнолошки Граници на Хеленизмот", стр. 37, Солун, 1955)
Хрониката на Теофан за БЕРЗИТИЈА:



Пак Теофан, "МАКЕДОНСКА СКЛАВИНИЈА":



Византискиот Император Михаил Трети (по кого вашиот турко-монгол Богорис се прекрстил во Михаил) во обраќањето кон светите браќа од Солун-МАКЕДОНИЈА Св. Константин-Кирил и Методиј пред да ги испрати на мисијата во Велика Моравија:

"Вие сте Солуњани, а сите Солуњани чисто словенски зборуваат"
 
Член од
22 април 2012
Мислења
146
Поени од реакции
20
1. Наведената реченица "Whilst, during Simeon's reign, the Doiungovits, Strymonits and the general all Sclavinians were distinguished from the Bulgarians, during Samuel's reign...
Шо значи според сите вас?

Аз тврдам дека е доказ да Симеон и СамУил (вака пишат во текстот) са цареви во континуитет - демек зареви на Бугариа.

После пише дека Самуил е завладел со сила замите на Склавините и оттаму они станали бугари за грците?

Тешко е, ама шо да праиме.
 

Ч Е Н Т О

Методија Андонов
Член од
3 јули 2008
Мислења
1.698
Поени од реакции
1.615
:facepalm:

Има разни простотии и будалаштини по светов, ама како бугарските ми се чини дека нема. Едноставно им нема рамни.

Цитатот на Кирјакидес да го дадеш и на деца од градинка ќе им биде повеќе од јасен, само на форумскиве турко-монголски внуци никако да им се разјасни.

...
СамУил (вака пишат во текстот) ...
...
Тешко е, ама шо да праиме.
Затоа што прочитал Samuel во текст на англиски си мисли дека со тоа "докажал" како било вистинското име на Царот?!? :pos::pos::pos:

Ајде ако си писмен, отвори си очите и читај:



Што пишува, "О" или "У"?!?

Тешко е де, ама што да ви правиме кога сте со "МОНГОЛСКИ фенотип" па ви треба најмалку три пати повеќе време од другите за да сфатите некои работи.


Плус, ај разбирам да не ги читате грчките книги како таа на Кирјакидес, ама барем вашите да ги прочитавте?

Што пишува овде, што бил татко му на Самоил?



Седни и полека прочитај го едно 3-4 пати во целост мојот предходен пост овде и се' ќе ти се разјасни.
 
Член од
22 јули 2012
Мислења
63
Поени од реакции
24
Терминот "Македонски Словени" е исклучително географски. Во овој термин нема ништо етничко. Ова се само словенски племиња, живеат Византиската област Македонија.

Ајде да видиме сега, што пишува во "Дела на Свети Димитриj Солунски" за Словените през 6 век.



 

Dekemvri

Неписмен уличар
Член од
8 декември 2010
Мислења
338
Поени од реакции
247
Терминот "Македонски Словени" е исклучително географски. Во овој термин нема ништо етничко. Ова се само словенски племиња, живеат Византиската област Македонија.
Ти сигурно си повеќе паметен од... Во 9 век хрониката на Теофанес Конфесор спомнува посебна држава „Склавиниа“ во периодот 657-658 г. на просторот на етничка Македонија.

Терминот "Бугари"е измислен. Според реномираниот бугарскиот историчар Проф. Васил Златарски првите етнички предци на денешната бугарска нација биле четири хуно-бугарски орди, чие потекло е откај Хималаите."

Според тоа нема бугарска нација. Место Бугари треба да се викаат ...... ХУНОХИМИ.

Македонската историографија грешеше што не им посвети поголемо внимание на презентирањето на потеклото на Бугарите, поради што, кај дел од нашата јавност се создаде вакуум, т.е. непознаница во однос на вистинските етнички предци на денешната бугарска нација, а тоа се турко-монголските Бугари (т.н. Прабугари).



Македонските бугаромани, инструирани од Бугарија, сакаа да ја искористат ваквата состојба и без да спомнат ниту збор за турко-монголското потекло на Бугарите, се обидоа преку прикажување бајки поврзани со 19. и поч. на 20. век да ги убедуваат Македонците дека имале "бугарски етнички корени.”


Во 12 век, Македонците биле познати како „македонското племе„ т.е. македонска Phatr’a, а византискиот државен функционер и историчар Nicetas Choniates известува дека во 1138 г. византискиот император Јован Втори ја поделил својата војска по етнички групи Phatr’aи, каде се забележани и македонски Phatr’ai (Nicetas Choniates 1 (стр. 29-30))л Во 1184 г. војниците кои ја бранеле Никеја, држеле состаноци по етнички групи phatr’ai (ibid., 284-5).

Уште еден историски извор, византскиот сатиричар Тимарион го опишува празникот Св. Димитрија, патронот на Солин: „тоа е голема Македонска прослава, на која не се собира само македонскиот народ, туку и луѓе од сите сорти и правци: Ромеи (Грци) од Елада, Мизијските (архаичен израз за бугарите) племиња (Vizantiiski Vremenik, Moscow VI 1953, str. 367).

Во тоа време, Македонија била византиска тема Бугарија, права Бугарија била византиска тема Парастрион-Мизија, а тема Македонија била источна Тракија; авторот на текстот говори за етничките Македонците од Солун, оти територијални Македонци се наоѓаат во Тракија, темата Македонија.

Обично во тоа време, официјалните византиски лица, своите поданици ги нарекувале територијално, по темата каде што живееле, па така вистинските Бугарите ги именуваа како Мизијци-Паристрионци, додека пак Македонците, Власите, и дел од Србите и Албанците ги именуваа како Бугари, а словенизираните Траки и сите останати од Тракија, како Македонци.

Ова византиско именување на своите поданици по теми го користат Бугарите за да докажат дека денешните Македонци се Бугари, но забораваат да кажат дека права, денешна Бугарија не била тема Бугарија, ами Паристрион или Мизија, па по нивна логика денешните Бугари се Мизијци-Паристрионци (поддунавци), но не и Бугари.

Во 14 век, од страна на српската средновековна држава, Македонија е наречена Романија, а Македонците политички се наречени Романи (Грци, Византијци), па дали тоа значи дека сме Грци? Самите Солунчани себеси се нарекувале Македонци, па Јован Каменијат, поет солунски во 904 г. при опсадата на Арабјаните на Солун, за својот роден град вели: „великиот и првиот град на Македонците“ (J.K. Begunov, Kozma Prezviter v slavjanskih literaturah, Sofia 1976, p. 297). Несомнено, во средновековието Солун бил „метрополис на Македонците„ (Ephraimi Chronologici caesares; Ed. J.P. Migne - PG 143 , Paris 1891, p.198), а „сите солунчани чисто словенски говореле“ (најстаро „Житие на Св. Методија„, Анонимус, 9 век).
 
Член од
22 јули 2012
Мислења
63
Поени од реакции
24
1. Никита Хуните во својата "Историја" има споменати Словени 1-2 пати.

2. Тимарион не е византиски сатирик :tapp: , а името на сатирично дело (уметничко). Прочитај делото "Тимарион" и ќе разбереш дека зборот македонски се употребува во контекст на темата Македонија. Ако не можеш да го најдеш, јас ќе ти пратам цитат. Но те молам, на прави copy / paste на глупости од други саjтови, зашто стануваш смешен. Сатирик бил Тимарион ...

3. Во тоа време Бугарија била поделена меѓу византиските теми Бугарија, Македонија, Паристрион и др. Македонија е само географски регион. Не може да кажеш како била поделена "Македонија" и "Бугарија", бидејќи огромен дел од Македонија била дел од Бугарија. Таквата поделба е апсурднa.

Еве што пишува сјамијат Никита Хониат за настаните околу 1204 година. "
Во овие околности Јован заповедал на прибегналите при него ромеи да се вратат во своите родни места ........., пак, тие се вратиле во своите места и успеале со помош на Власите да разбунтуват градовите во Тракија и Македонија.
"

Георги Акрополит
Царот на Бугарите ... пребродил цела Македонија (темата). Тој собрал огромен плен, зел под своја власт градовите заедно со целото нивно население и на крајот ги уништил. Така тој направил за да немаат ремеите повод да предевјават претензии за нив. Урнал до темел Филипопол .... а потоа и други градови....
 

Dekemvri

Неписмен уличар
Член од
8 декември 2010
Мислења
338
Поени од реакции
247
SentinelS, пред 34 минути Но те молам, на прави copy / paste на глупости од други саjтови, зашто стануваш смешен.
Смешен си повеќе отколку си тежок, чунки кловн.

Јас копирам и го ставам оригиналот од пишуваното на попаметни од тебе, фактички јас не сум смешен ти си смешен. Човек да добие удар од смеа оти се правиш повеќе да знаеш од признати историчари.


Прочиташ глупости од други сајтови, јали од бугарска викепедија и троп тука дојдеш на кратко да прераскажеш како прво оделенец.

За совет!...... контра совет


Создавањето на Самуиловата држава за историјата на македонскиот народ има исклучително големо значење. Со неа и биле воспоставени и темелите во конституирањето на македонскиот народ како самостоен и независен.

Предностите и значењето кои ги носат економските потенцијали и воено-стратегиската положба која ја поседува Македонија му овозможиле на Самуил да завладее речиси со целиот Балкан.

Во времето на создавањето на македонската средновековна држава настанале промени и во Византиската империја. На нејзино чело дошол императорот Василиј II (976-1025), за кого се смета дека е припадник на македонската династија.

Во периодот од 970 до 1018 година, односно за 40 години постоењето на македонската средновековна држава, речиси постојано траела македонско- византиската војна, во која се воделе 13 големи битки и повеќе помали вооружени судири.

Остварувањето на својата стратегиска воено-политичка задача, односно создавањето силна самостојна држава, Самуил ја почнал веднаш по завладувањето на Византија со источните делови на Бугарија.

За ваквата положба на Солун најдобро зборува „ ...византиската сатира „Тимарион"(Перевод С. В. Полаковскии и И. В. Феленковскои. Предисловие Е.З. Липшиц-Византиискии временик, Москва VI 1953. стр. 367-368),, напишана од анонимен автор.

Од текстот на византиската сатира „Тимарион’ се гледа дека во градот Солун и околината во XII век живеел македонски народ. Како што го окарактеризирал византискиот писател Никифор Вриениј, секако македонскиот народ бил словенски.

Дека тоа е така, потврдено и претходно, уште во средината на IX век, според вестите од Панонското житие на Методиј, каде се вели дека сите солунјани чисто словенски говореле, исто како што говореле и древните Македонци според истражувањето на каменот од Розета.

Според тоа, ако е напишана од анонимен автор, се зема дека ја напишал Тимарион :tapp::tapp::tapp:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom