Етничката припадност на Цар Самоил и карактерот на неговото царство

Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.266
Држи вода ова објаснување, и они ја викаат Неметорзаг, а јазикот Неметул. Не ми текнало да проверам Маџарска варијанта, највеќе сум избегнувал зошто јазикот им има турски корен.

А што се однесува до Вулгарна етимологија, „словенскиот“ јазик кориристи секогаш вулгарна етимологија на народи, земи пример кон сопствените си држави:
Бугарија (Произлегува од вулгарос)
Полска од поле
украина (крајни земји)
русија (руси=плави)
белорусија.
Е сега сме направиле можеби за немците изузеток и сме ги нарекле по маџарско име.
Не споменав “вулгарна“ во навредлив смисол, “вулгарна“ етимологија е исто што и “народна“ етимологија, а ја искористив сличноста на зборот со Вулгарите и избуричканоста на зборовите во сиот спор досегашен...
П.С. Името Руси можеби произлегува од “растурени“ (оддалечени, рассеани делови од народот). Од тој контекст произлегува и зборот reisen = одвозен, името на Етрурците (Ет-рускиан), Ресни (Македонско племе), Ресен (град во Р.М.) и т.н.
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.587
Тоа со арапскaтa сликичка без превод и без извор е типично бугарско уфрлување за да се измести темата. Но како што реков погоре, нема бегање од вистината.


Тука Нил се обидува да измисли континуитет со Јустинијана Прима?
:D

Има две теории за постанокот на Охридската Патријаршија: (1) таа е наследничка на Јустинијана Прима или (2) продолжеток на Бугарската црква.

Тие теории се создадени во времето на најголемите пропаганди и ден-денес се основна лектира за турко-монголизиранте да си ја тераат фалшлива историја.

Меѓутоа Цар Самоил создал сосем нова црковна и држвна творба и според тоа двете теории отпаѓаат.

Нашата црква до Самоил е основана од Јустинијан и потврдена од Рим!
Самоиловата архиепископија е создадена дури после второто востание од 976 година.

Ова е битно бидејќи претходно во 971 Бугарската Патријаршија е збришана, а во 974 година исто така и државата Бугарија.

Каква патријаршија барате тогаш или било каков облик на црковно управување кога цркватга ви е приклучена кон Цариградската Патријаршија ?!?

Како може тогаш да има патријарх од таа територија и истовремено да биде под јурисдикција на Цариград?!?

Значи нема Бугарија како држава и нема бугарска црква, крај, финито!

Цар Самоил не можел да има контакт со никаква Бугарска Патријаршија бидејќи таква нема. Немало што да укине или деградира.

Дури и да останела некаква форма на црковно управување после 971 година, во 974 година се' е збришано! Дури и турко-монголите да ја селеле Бугарската Патријаршија, после 974 година таа никако не може да постои. Средец, Видин и Дристар биле збришани уште порано, во 971 година.

Затоа Бугарите се шизматични после 1054 година бидејќи потоа сами сте си основале црква. 3еми ја преписката меѓу Калојан и папата Инокентиј III (1198-1216) во која Калојан бара Трновската Архиепископија да ја прогласи за патријаршија, а Василиј за патријарх. Ова барање било делумно задоволено, со тоа што Трновската Архиепископија останала тоа што била, а нејзиниот поглавар бил унапреден во чин примат. Од одговорот на Папата гледаме дека Цар Самоил и Македонската Црква се наполно легални, додека турко-монголските Бугари биле де католици де православни -- во овој случај католици.

Како инаку да се објасни дека бугарската црква е признаена од Рим како католичка, потоа станала православна, па потоа е укината, па потоа основана од Турски султан како православна?!?

.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
"The practice of claiming the title Emperor of the Bulgarians, therefore, had no ethnic siginificance" - Paul Stephenson




--- надополнето ---

 

Славјански

Антички Словен
Член од
2 мај 2008
Мислења
5.644
Поени од реакции
1.346
Интересни ми се овие дискусии.

Кога се работи за културните маркери, за разлика од генетските, точките се многу прецизни. За да живее еден јазик, култура, цивилизација, адети ти треба медиум. Неможе медиум за таква работа да ти бидат мајмуните. Не, тоа е народот.

Преносот на овие информации на овој простор подолг период бил овој НАШКИ народ. Имаш многу центри низ Македонија кои се означени како места од каде се зрачи кон остатокот на светот.

По таа логика, на просторот на стара Болгарија од таа страна на Црното море, кои се тие центри и што зрачат. Едноставно е да му ебам матер, не ти треба ни книги ни документи.

Ако се докаже дека зрачат култура и традиции кои се идентични на денешните бугарски, тогаш тоа е болгарска култура и цивилизација.

Ако тие центри зрачат нешто што нема врска со овдешната култура и цивилизација, тогаш оваа култура и цивилизација неможе бре да биде болгарска. Просто е.
 

Славјански

Антички Словен
Член од
2 мај 2008
Мислења
5.644
Поени од реакции
1.346
Дај ми да видам, дај ми ги центрите од стара Бугарија, да видам каква култура зрачеле.

Ако е таа културата и цивилизацијата на која јас денеска припаѓам, тогаш ние сме во заблуда и одма доаѓаме до сосема логичен заклучок, тоа е културата и цивилизацијата на Болгарите од источните краишта на црното море кои ја донеле тука на Балканите и ја дале на некои диви нецивилизирани племиња.

Се завршува прикаската.

Чуму да се правиме нешто што не сме?

Јас сум тука, чекам да видам.
 
Член од
27 септември 2010
Мислења
2
Поени од реакции
1
К'в е Самоил-син на КОМИТА Никола.

КОМИТА б'лгарска титла в'ведена от Кнјаз Крум означавашта Управител на комитат.(нешто като жупан).
За народноста на Самоил следи са оставили неговите племеници-син'т и внук'т на Арон Иван Владислав и Пресијан II (последнија б'лгарски цар според византијскија хронист јоан Скилица).
В комтет'т-управителнија с'вет на д'ржавата са участвали само родственици на Царја-т.е. Никола,Кракра пернишки,Салан ит.н. са били в близкородтсвени взаимоотношенија с б'лгарскија царски род.След см'ртта на Роман и коронјасването на Самоил Кракра пернишки става един от стожерите на западна Б'лгарија-като сдава независимостта си чак след като Персијан се предава на Василии.
.....................................................................................................................................................
Зашто са участвали два патриарха за коронјасването на Самоил-римскија и б'лгарскија.
След прогонването на русите јоан Цимисхиј чрез унижавашт б'лгарскија владетел ритуал му взима царските инсигнии и го понижава в магист'р,а б'лгарскија патриарх в архиепископ.
Следователно за да б'де легитимна титлата на Самоил трјабва да е международно призната-след като б'лгарскија патриарх е понижен на Самоил му е трјабвал чуждестранен патриарх-Нјама как да го намери в доминиранија от константинопол православен свјат затова се обр'шта к'м Рим.След р'кополагането му от римскија папа за император на б'лгарите,б'лгарскија архиепископ официално си в'звр'шта патриаршескијат си сан и независимоста си от Константинопол.Следва втори ритуал,с којто коронјасването се повтара само,че вече от б'лгарскија патриарх.

Подобна коронација се изв'ршва и при Стефан Душан и в'здигането на јоаникиј II за печки патриарх от б'лгарскија патриарх Симеон.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Комита не е бугарска титула ниту бугарски термин.

κομιτοπούλος - син на комита, са наречени синовете на управителја на комитат (област)

Комитат:
Комитат e наименование на административна териториална единица, използвано в различни д'ржави през различни епохи, вклјучително в Б'лгарија през IX век. Произхожда от титлата comes, носена от висши сановници и от командири на областни военни контингенти в к'сната Римска империја.
 
Член од
27 септември 2010
Мислења
2
Поени од реакции
1
Дај ми да видам, дај ми ги центрите од стара Бугарија, да видам каква култура зрачеле.

Ако е таа културата и цивилизацијата на која јас денеска припаѓам, тогаш ние сме во заблуда и одма доаѓаме до сосема логичен заклучок, тоа е културата и цивилизацијата на Болгарите од источните краишта на црното море кои ја донеле тука на Балканите и ја дале на некои диви нецивилизирани племиња.


Се завршува прикаската.

Чуму да се правиме нешто што не сме?

Јас сум тука, чекам да видам.
Центровете са два – Деволско-Охридската школа в областта Кутмичевица, Македонија, и Плисковско-Преславската в североизточна Б'лгарија.
Климент с'средоточава дејността си в Кутмичевица. Според данните на Краткото Кирилово житие Климент произхожда от б'лгарски род. Тој е ученик на Кирил и Методиј оште от тјахното пребиваване в манастира “Св. Полихрон” в периода 851-860 г. Васил Гјузелев сравнјава дејността на Климент в Б'лгарија с тази на Константин-Кирил в'в Великоморавија. Основни центрове на дејността на Климент стават Охрид, Девол и Главиница. Наред с покр'стителската си дејност в периода 886-893 г. Климент обучава на славјанска грамотност 3500 ученика.
Презвитер Наум, с'средоточава работата си в североизточна Б'лгарија с цент'р столицата Плиска. Тој с'што е един от п'рвите ученици на Кирил и Методиј. В житието му е отбелјазано, че произхожда от Мизија, т.е. от Б'лгарија. Сведенијата за Наумовата дејност до 893 г. са оск'дни. В житието му Наум е наречен “светилник на цјалото мизијско население”. С'што като Климент, Наум изв'ршва ц'рковнопроповедническа дејност. Изворите не споменават Наум да обучава свои ученици, но това нај-веројатно е така.
Константин Преславски- Биографичните данни за него са тв'рде оск'дни. Знае се, че след см'ртта на Методиј заедно с други негови ученици бил подложен на преследване, продаден от немските духовници в'в Венеција откупен от Симеон в Цариград заедно с Ангелариј,Наум и Климент.Тој е викарен епископ-помоштник на Наум Мизијски
До нас са стигнали само преписи от неговите произведенија-учителното евангелие,азбучната молитва,проглас к'м евангелието,историки( http://www.pravoslavieto.com/history/09/Konstantin_Preslavski/index.htm ).

В началото са творили на Глаголица,но по заповед на Цар Симеон(в'зпитаник на мангаурската школа) се с'здава кирилицата,којато е силно грекиризирана.

--- надополнето ---

Комита не е бугарска титула ниту бугарски термин.

κομιτοπούλος - син на комита, са наречени синовете на управителја на комитат (област)

Комитат:
Комитат e наименование на административна териториална единица, използвано в различни д'ржави през различни епохи, вклјучително в Б'лгарија през IX век. Произхожда от титлата comes, носена от висши сановници и от командири на областни военни контингенти в к'сната Римска империја.
Не отричам-в предвид б'лгарска имах предвид в'ведена от Кнјаз Крум-тој прави териториално деление на Б'лгарија на Комитати(по к'сните воеводства-второ б'лгарско царство).

Пример за това е комитат Унгарија с цент'р Унгвар завладјана от Арад.Унгарија е управлјавана от Комит Салан,а управител на град Унгвар(сега Ужгород в Украјна) е Лоборец,удавил се в носештата сега неговото име река в днешна Словакија-виж сказание кнјазца Лаборцов.
...... ...... .....
В Б'лгарија е винаги е имало много силно гр'цко влијание особенно по време на второто б'лгарско царство,в което се стига до разлики в титлите на север от дунава-запазили б'лгарскијат си характер и на југ-подчертано гр'цки.

Дори кирилицата е силно грецизирана:wink:
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.266
Комита не е бугарска титула ниту бугарски термин.

κομιτοπούλος - син на комита, са наречени синовете на управителја на комитат (област)

Комитат:
Комитат e наименование на административна териториална единица, използвано в различни д'ржави през различни епохи,
Е добро де. Комат си е комат (парче земја ли, парче леб ли...) Ех што комати сукаше баба ми... Таа по Струшки зелникот го викаше комат.
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.266
Комад како збор го користат Србите, ама не мора да значи дека е Српски збор. Кој зборна за матни работи? Во македонскиот јазик си има израз : “го раскомати“ (го распарчи, го распартали), а не “го раскомади“ (во склад со Македонскиот правопис).
Всушност, титулата Комес, некаде веќе напишав (ми се чини), потекнува од зборот Кнез кој збор “Грците“ си го интерпретирале по свое како Комес. Самиот збор потекнува од повторно Македонскиот збор Гнет (со замена на буквата “т“ со буквата “з“ настанува зборот Гнез), затоа што Кнезот управувал со угнетување, со сила, со притисок (нешто што е неминовно неопходно за секоја власт). За древноста на овој израз зборува и името на древниот владетелски дворец (и град) на островот Крит : КНОС(ос), кој збор е истиот оној : КНЕЗ! (Како споредба - во Србија имаме град : Књажевац, во Русија имало Књежицин и сл.).
Овој Македонски збор преку Арамејскиот се востоличил и во Израел во името на нивното собрание на кнезови : Кнесет...
Треба уште? Или е јасно?
 

Славјански

Антички Словен
Член од
2 мај 2008
Мислења
5.644
Поени од реакции
1.346
Центровете са два – Деволско-Охридската школа в областта Кутмичевица, Македонија, и Плисковско-Преславската в североизточна Б'лгарија.
Климент с'средоточава дејността си в Кутмичевица. Според данните на Краткото Кирилово житие Климент произхожда от б'лгарски род. Тој е ученик на Кирил и Методиј оште от тјахното пребиваване в манастира “Св. Полихрон” в периода 851-860 г. Васил Гјузелев сравнјава дејността на Климент в Б'лгарија с тази на Константин-Кирил в'в Великоморавија. Основни центрове на дејността на Климент стават Охрид, Девол и Главиница. Наред с покр'стителската си дејност в периода 886-893 г. Климент обучава на славјанска грамотност 3500 ученика.
Презвитер Наум, с'средоточава работата си в североизточна Б'лгарија с цент'р столицата Плиска. Тој с'што е един от п'рвите ученици на Кирил и Методиј. В житието му е отбелјазано, че произхожда от Мизија, т.е. от Б'лгарија. Сведенијата за Наумовата дејност до 893 г. са оск'дни. В житието му Наум е наречен “светилник на цјалото мизијско население”. С'што като Климент, Наум изв'ршва ц'рковнопроповедническа дејност. Изворите не споменават Наум да обучава свои ученици, но това нај-веројатно е така.
Константин Преславски- Биографичните данни за него са тв'рде оск'дни. Знае се, че след см'ртта на Методиј заедно с други негови ученици бил подложен на преследване, продаден от немските духовници в'в Венеција откупен от Симеон в Цариград заедно с Ангелариј,Наум и Климент.Тој е викарен епископ-помоштник на Наум Мизијски
До нас са стигнали само преписи от неговите произведенија-учителното евангелие,азбучната молитва,проглас к'м евангелието,историки( http://www.pravoslavieto.com/history/09/Konstantin_Preslavski/index.htm ).
Погрешно ме имаш сватено целосно, или така ти одговара.

Ти говорам за културните центри на стара Бугарија, местото од каде се дојдено Бугарите на Балканите.

Овде ние пред Аспарух, не сме чуле за етнос Бугари.
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
19.577
Поени од реакции
27.418
Источните брегови, не беше тоа казарскиот каганат таму ?
 
Член од
2 октомври 2010
Мислења
14
Поени од реакции
0
Бидејќи не постоела држвата Бугарија, не можел ни да се прогласи за цар на државата, а тоа дека сакал да ја обнови се просто измислици.

Тема Бугарија зафаќала одреден географски регион кој немал никаква врска со државата и само на неа се однесуваат сите овие моменти.

-Ќе си дозволам да продолжам оваа тема за византиските теми и за теми Бугарија и Македонија. Братот, не си во право, како кажуваш дека тема Бугарија нема никаква врска со денешна Бугарија во современите граници бидејќи и од картата подолу можеш да се увериш дека освен денешна Р. Македониjа и Грчка денешна Македонија таа опфаќа и цела денешна Западна Бугарија, така што над 50% од темата лежи во денешни Бугарски земји-Софиjско, Видинско и цела Пиринска Македонија, дури и само во тоја аспект таа е доволно Бугарска.

Но односну темата Македонија се согласувам со тебе-таа е целосно надвор од конвенционално приетото за географската единица Македонија и е постоела целосно во географска Тракија.

Така што да се зборува дека во тема Бугарија не живеел ниту еден Бугарин дури и во денешна смисла е совсема несериозно -та во неа е дури актуелната ни столица Софија со 2 милиона луге и големи градови како Плевен, Видин, Перник, Киустендил, Благоевград ....


200px-Byzantine_Macedonia_1045CE.svg.png
...Или можеби по твоја логика јас да речам дека Крум ја обновил Македонската држава, но од темата во Тракија, со тоа што се титулирал за Крал на Македонија?

Кан Крум (802-814):
De Cruma rege Macedonie“ иCruma rex Macedonie“.

Не ми постирај руски преводи, туку и оригинали.
-А овој коментиран извадок знаеш многу добро не е дел од оригиналниот текст на "Манасиевата хроника" а е податок од подоцно време кога преписвачот на хрониката-некоj монах-скриптор го поставил појаснувањето отстрани оригиналот сам за себе си. Сигурно е гледал стара карта на која на местото е пишувало "Македонија" и е вметнал ово појаснување ....
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.266
Ако на една карта Македонија е на едно место, па на друга карта Македонија е на друго место, темата Македонија се “шетала“ на разни територии и т.н., - тоа што говори? Тоа говори дека сето тоа е Македонска територија. Да појаснам.

Ако мојата куќа на пример, се наоѓа на улица “Ѓорче Петров“ бр. 22, тогаш и мојата дневна соба се наоѓа на истата улица, и мојата спална соба се наоѓа на “Ѓорче Петров“ бр. 22, и мојата кујна и ќенефот и шпајзот. Може да се промени распоредот, па “административното седиште“ да биде наместо во дневната - во спалната (или да се направи внатрешна прераспределба), ама адресата е истата, жителите (станарите) се истите, дури и сопственикот е истиот.

Во случајов, одредени делови кои некогаш биле во состав на целокупната Македонија, во други периоди биле нарекувани со истото име, но тоа биле само делови од некогашната Македонија...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom