- Член од
- 13 февруари 2007
- Мислења
- 5.164
- Поени од реакции
- 6.044
Прво:
а) Со ЕКТС имам можности да бидам правилно оценет. Се знае: 60% од колоквиуми, 20% од семинарска, 10% од присуство на предавања и вежби и 10% од активност. Не може некој професор како му падне на памет да оценува и кого сака да бутка и да бара мито после.
б) Со IACBE акредитацијата мојата диплома е призната во универзитети во САД и сите останати во светот кои се членки на IACBE, што ми дава можности по завршувањето на студиите да продолжам на постдипломски студии во странство, како и повеќе можности за вработување.
Второ:
Тие 2000 евра ми овозможуваат квалитетно образование, што значи одлични услови за студирање, во прв ред квалитетни професори и работа во помали групи, што овозможува на предавања и вежби да се научи материјалот (барем 50%) .
А не како на државен 500 души на предавања, нема да можеш да го следиш предавањето и после дома ќе се убиеш од учење. Тоа е за тебе квалитетно образование?
а) Со ЕКТС имам можности да бидам правилно оценет. Се знае: 60% од колоквиуми, 20% од семинарска, 10% од присуство на предавања и вежби и 10% од активност. Не може некој професор како му падне на памет да оценува и кого сака да бутка и да бара мито после.
б) Со IACBE акредитацијата мојата диплома е призната во универзитети во САД и сите останати во светот кои се членки на IACBE, што ми дава можности по завршувањето на студиите да продолжам на постдипломски студии во странство, како и повеќе можности за вработување.
Второ:
Тие 2000 евра ми овозможуваат квалитетно образование, што значи одлични услови за студирање, во прв ред квалитетни професори и работа во помали групи, што овозможува на предавања и вежби да се научи материјалот (барем 50%) .
А не како на државен 500 души на предавања, нема да можеш да го следиш предавањето и после дома ќе се убиеш од учење. Тоа е за тебе квалитетно образование?