Доселувањето на Албанците во Македонија

B

Borg_Drone

Гостин


Еве и статистика, некои пишувале дека Албанци во Македонија имало два милиона и петстотини илјади, некои пишувале дека имало сто шеесет и пет илјади, но со оглед на тоа дека во Македонија од сите пропаганди, најактивни биле бугарската,српската и грчката пропаганда можеме да ги сметаме за најнеутрални податоци, податоците на Русинот Теплоф и Германецот Мах.
 

Tоni

ILLYRIAN
Член од
26 февруари 2009
Мислења
13.639
Поени од реакции
10.237


Еве и статистика, некои пишувале дека Албанци во Македонија имало два милиона и петстотини илјади, некои пишувале дека имало сто шеесет и пет илјади, но со оглед на тоа дека во Македонија од сите пропаганди, најактивни биле бугарската,српската и грчката пропаганда можеме да ги сметаме за најнеутрални податоци, податоците на Русинот Теплоф и Германецот Мах.
Najneutralni zatoa sto tebe ti odgovara ili...???
 
Член од
13 јули 2009
Мислења
902
Поени од реакции
123


Еве и статистика, некои пишувале дека Албанци во Македонија имало два милиона и петстотини илјади, некои пишувале дека имало сто шеесет и пет илјади, но со оглед на тоа дека во Македонија од сите пропаганди, најактивни биле бугарската,српската и грчката пропаганда можеме да ги сметаме за најнеутрални податоци, податоците на Русинот Теплоф и Германецот Мах.
Treba i ovie da se zemat vo predvid , ne e od Youtubee tuku od knigata na Branko Horvat , koj i samite Srbi kako Dimtrije Tucovic bile ocevidci i svedoci , koi go priznavale zlocinot
not :
Nekoi izvadoci , kratko U Skoplju su ispod glavnog mosta Vardarom plutala trupla Albanaca - vez glava!
Trocki navodi bizarnu zgodu u kojoj je ucestvovao kralj Petar, inace znan kao dobrodusni cika Pera. Kralj je na putu u Kumanovo sreo kolonu albanskih zarobljenika koje su sprovodili strazari. Podigao se u svom automobilu i viknuo: >>potpuno istrenljenje Albanaca
Daily Cronicle javlja 12. novembra 1912. da je blizu Skoplja poklano 2000, a blizu Prizrena 5000 Albanaca. Vise je sela popaljeno, a stanovnici pobijeni. Cini e da je to bilo u vezi akcijom skupljanja oruzja od stanovni
stva.
Dopisnik danskog casopisa Riget javlja:>>...vojska vodi uzasan rat istrebljenja. Prema iskazima oficira i vojnika, ubijeno je izmedju Kumanova i Skoplja 3000, a kod Pristine 5000 Albanaca. Albanska su sela opkoljavana i paljena,stanovnici su istjerivani iz kuca i zatim kao stakori pobijeni<<
 
Член од
26 март 2005
Мислења
237
Поени од реакции
94
Еве зошто не се дебатира со вас!

Ти дадов документи каде се споменуваат и пред 16 век во Македонија. Ама кој ги еба.

Епа затоа дружко, не мојт муабет со вас! Затоа ќе си има корекции Фалсиклопедијата, и ќе стане Енциклопедија, каде проверени Историчари и Албанолози ќе пишуваат и анализираат, не Социолози и Математичари.



Има има, Полибиј, го наоѓа она што го наоѓа и неговиот Грчки колега, Птоломеј. Не мора ти да признаеш, признале други, ти воопшто не си релевантен ;)

Јас не те прашам оти нема што друго да пишувам, а затоа што ги читав и Полибиј и Птоломеј па вакво нешто не најдов. Затоа и тврдам дека вакво нешто нема. А ти мајсторе, наместо да си ја истураш фрустрацијата на форумот, докажи си ги тврдењата. Зашто досега сите реакции на Албанците кон енциклопедијата се во стил „политиката ја управува науката“ без да докажете ни едно ваше тврдење било со книга или статија. И нема што да бараш некакви албанолози да пишуваат тука кога тие ја злоупотребуваат науката за да дадат аргументи на албанската шовинистичка политика.

Еве ти пример за фалсификација - Арачиново до пред еден век немало ни еден жител Албанец. Се доселија неколку илјади Албанци, протераа староседелците Македонци и за да го оправдат злосторот највеќе пред самите себе „пронајдоа“ старо име на селото, а тоа „Haraçina“. Бидејќи се многу квалитетни вашите историчари кога ја сочинувале таа лага заборавиле дека тоа име е турско и е дојдено од арапскиот јазик каде има корен „хараџ“ - данок. Па сега вие си верувајте дека го именувате селото со албанско име. Ваквите „проверени историчари“ немаат место во науката.
 

f91

Член од
12 мај 2008
Мислења
338
Поени од реакции
27
The Slavic ethnogenesis (or ‘making’) was the result of three basic satem
amalgamation: South Baltic (conventionally ‘Proto​
Slavic A’), West Iranic
(‘Proto
Slavic B’), North Thracian (‘ProtoSlavic C’)
, with Germanic and early East
Romance (Proto
Romanian) elements. My reconstruction is that this process of amalgamation of the three ABC satem elements began some time after the 4th century A.D., and continued ‘in move’ (as Godłowski assumes) for about five centuries. A final phase, the literary coagulation, began some time after 860 and continued in the long and complex process of emerging new ethnika.
We have all the reasons to assume that the first satem groups beginning their expansion in the 6th century A.D. did not have a consistent language, but rather spoke more or less related satem idioms, some of them definitely spoke languages belonging to other linguistic families.
In the long run, the three main A
BC satem groups merged into a more consistent and congruent ethno-linguistic structure to be later known as Slavic. For sure, the term Sclavus circulated at colloquial level, then the forms Sclavenus, Sclavinus, pl. Sclaveni, Sclavini gradually became common in the Byzantine documents. The origin of Sclavus, hence Romanian șchiau, pl. șchei ‘Slav(s)’, may be debatable, seemingly was deformed and/or adapted from a form derived from Slověnin', pl. Slověne. Disregarding the ultimate origin, it is quite clear that the form Sclavus, Sclavenus, Sclavinus did not initially have an ethnic meaning, at least not in the sense we are accustomed to use the term ethnonym. It rather had social and military meanings, to a less extent a linguistic and scientific meaning as we should expect. The same may be stated for the Arabic borrowing aqlab (iqlab, aqlāb), pl.

Ṣ​
aqāliba
, behind which we may find people belonging to completely different ethnic groups, and whose common denominator was ‘blond Slave, a Slave with white skin’.

The amalgamated character of these groups is also proved by the same origin of the
Albanian forms derived from the same form
Sclavus, i.e. Shqip ‘Albanian’ (adj.), Shqiptar(*sklya-b-); Shqinikë < Sclavenica (Dardania, i.e. regio sclavenica); Shqa, Shkla, Shkle ‘a Bulgarian’; these forms also suggest that sparse, nonRomanised Thracian groups contributed to the Slavic ethnogenesis, and also represented an important component of the Albanian ethnogenesis: moving southwards, some of them merged with other satem speakers to eventually become the Sclavini, and other groups moved southwest and, in amalgamation with the Dalmatian (formerly Illyrian) Romanised population led to the Albanian ethnogenesis. I am inclined to consider Albanian a neoThracian, rather than neoIllyrian idiom, even if the Illyrian tradition was locally preserved, and some forms—mainly placenames—were later adapted to the new, emerging idiom later known as Albanian, or gjuha shqipë. In North Danubian regions, the North Thracian groups known as Daci Liberi (Free Dacians) were later assimilated by the already Romanised Thracian groups of the first phase after the Roman conquest. It is probable that Thracian speakers survived in both North
and South Danubian areas until at least the 6
th century A.D., if not even later.
Archaeologically they may be identified until the 7
th century A.D., but their survival may be postulated even later.
By the 10
th century A.D., this long process of amalgamation and ethnic changes was
basically concluded, and the new Slavic groups began their new history in the new Christian context. The Slavic ethnogenesis did not essentialy difer from other similar, but not identical,complex processes. For sure, the century
long Slavic expansion and ethnolinguistic consolidation was too vast and complex to be fully presented here, but the main issues have been hopefully approached.
Sorin Paliga / Marginalia on Slavic Ethnogenesis
 

f91

Член од
12 мај 2008
Мислења
338
Поени од реакции
27
‘Albanian’ is the word by which the Albanians discriminate themselves
against other ethnic groups; shqiptar is the noun (‘an Albanian’). It is not a rare case when a certain ethnic group uses another form than the foreigners. There are many similar examples: suomi, suomalainen ‘Finnish, a Finn’, hay, Hayastan ‘Armenian, Armenia’, euskara ‘Basque’; Deutsch is etymologically related to Dutch, but – in modern times – they refer to different nations, even if both of Germanic descent.
It is interesting to note how Albanian and Aromanian forms support, and are supported by,the others forms analysed in this context. I quote after Vătășescu 1997: 437: șchiau drom. s.m. ‘a Slav”, Arom. șcl’eáŭ ‘a servant, a slave’; [...] Șcheia (Suceava), Șchei Brașov), placenames derived from șchiau. Lat. sclavus s.m.; preserved in Italian, French,Spanish, Portuguese with the meaning ‘a slave’. [...] Sclavinica, the Byzantine name of former Dardania, has been preserved in Albanian Shqinikë ‘Bulgaria’, which may be equated with Romanian placenames derived from sclavus. Alb. Shqa s.m. ‘a Bulgarian; an Orthodox
Greek; a heretic’; also Shkla, pl. Shkle ‘a Bulgarian’; Old Geg dialect Shqeni ‘Schiavonia, Sclavonia’ < shqe pl.; Tosc is Shqeri. [V 437]


Albanian shqip must reflect the same original form sclavus;
for Albanian, the protoform may be reconstructed as *skljab, *skljap. It is immediately related to the already quoted Romanian șchiau, șchei. It also reflects the oscillating pronunciation of postclassical b/v, which ultimately led to confusing them in Romanian: veteranus > bătrîn ‘old (man)’, and to their complete disappearance in inter-vocalic position in most cases (not all, though), as in sclavus, sclavi > șchiau, șchei. The preservation of this form in both Romanian and Albanianis, I think, the best proof that modern Albanian got its modern shape after a more northern influx which, amalgamating with the local Romanised population of Illyrian origin, ultimately led to the ‘making’ of a new ethnic group. This is in accordance with the views advocated mainly by some scholars during the last decades: the NeoThracian, rather than

NeoIllyrian, origin of Albanian. Late prof. I. I. Russu also advocated this view in the 1980’s:the Albanians must reflect an ethnic move to south of some non-Romanised north Danubian Thracian groups, presumably the Carpians (who indeed had an important role among the Daci Liberi). These Thracian Carpian groups, the presumed ancestors of the Albanians(maybe also in congregation with some scattered, nonRomanised southern Thracian groups, i.e. those inhabiting the Haemus heights), came together with the Sclaveni and, for the Byzantines, they were militarily similar: enemies.
Linguistically, they spoke an unknown idiom, anyway not understandable by the Byzantines (incidentally, another satem idiom as most of those spoken in CentralEast and SouthEast Europe). In other words, disregarding whether they spoke a kind of ProtoSlavic or a late form of Thracian, they were, of course,

Sclaveni, as defined above:


1. Of (more) northern origin.
2. They were NON-Christian.


Не знам што академијата напишала или што ќе поправа,
но овде е јасно:

Шкиптар е јазична форма на Словен

 
B

Borg_Drone

Гостин
Dopisnik danskog casopisa Riget javlja:>>...vojska vodi uzasan rat istrebljenja. Prema iskazima oficira i vojnika, ubijeno je izmedju Kumanova i Skoplja 3000, a kod Pristine 5000 Albanaca. Albanska su sela opkoljavana i paljena,stanovnici su istjerivani iz kuca i zatim kao stakori pobijeni<<
Новинарите како и сега, така и тоа време ќе напишеле се во интерес да им се продава нивниот весник, и јас имам еден куп исечоци од странски весници кои биле напишани за Македонија, но не се потпирам на нив.
kolonu albanskih zarobljenika
Можно е да биле егзекутирани толку албански заробеници во Скопје од страна на Србите тој период, но тоа не мора да значи дека тие биле од Скопје:


Инаку, еве каде имало најмногу Албанци.Никој не негира дека имало колонизација на Албанците во Македонија, прашањето е колку Албанци биле колонизирани од страна на Турците.Сепак факт, е дека тие Албанци го тероризирале македонското население во име на исламот, а оружје добивале само Албанците зошто биле најверни слуги на Исламот и Турците, но го добивале откако ќе станеле муслимани, зошто за другите луѓе од христијанската верска припадност не им било дозволено да носат оружје.А и тие Албанци што биле колонизирани во Македонија биле христијани претходно.

Najneutralni zatoa sto tebe ti odgovara ili...???
Јас дадов статистика, на таа статистика се изнесени ставови на повеќе луѓе, а има и еден Албанец, јас го пишувам само она што го говорат фактите, а фактите се исто така дека од сите шест пропаганди во Македонија (бугарска,српска,грчка, романска, католичка и протестантска) првите три биле најјаки, и сите тие пропаганди дејствувале на многу начини; а најмногу преку хуманитарните организации и училиштата.Но темата не е за нив во моментов.



 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499

Linguistically, they spoke an unknown idiom, anyway not understandable by the Byzantines (incidentally, another satem idiom as most of those spoken in CentralEast and SouthEast Europe). In other words, disregarding whether they spoke a kind of ProtoSlavic or a late form of Thracian, they were, of course,

Sclaveni, as defined above:





1. Of (more) northern origin.

2. They were NON-Christian.


Не знам што академијата напишала или што ќе поправа,
но овде е јасно:​

Шкиптар е јазична форма на Словен
Досега не сум ја земал оваа опција во предвид, меѓутоа има некоја веројатност во истата.

Шкиптар тогаш ќе води потекло од Арапскиот збор САКЛАБИ/САКАЛАБИ или Склави..?
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Јас не те прашам оти нема што друго да пишувам, а затоа што ги читав и Полибиј и Птоломеј па вакво нешто не најдов. Затоа и тврдам дека вакво нешто нема. А ти мајсторе, наместо да си ја истураш фрустрацијата на форумот, докажи си ги тврдењата. Зашто досега сите реакции на Албанците кон енциклопедијата се во стил „политиката ја управува науката“ без да докажете ни едно ваше тврдење било со книга или статија. И нема што да бараш некакви албанолози да пишуваат тука кога тие ја злоупотребуваат науката за да дадат аргументи на албанската шовинистичка политика.

Еве ти пример за фалсификација - Арачиново до пред еден век немало ни еден жител Албанец. Се доселија неколку илјади Албанци, протераа староседелците Македонци и за да го оправдат злосторот највеќе пред самите себе „пронајдоа“ старо име на селото, а тоа „Haraçina“. Бидејќи се многу квалитетни вашите историчари кога ја сочинувале таа лага заборавиле дека тоа име е турско и е дојдено од арапскиот јазик каде има корен „хараџ“ - данок. Па сега вие си верувајте дека го именувате селото со албанско име. Ваквите „проверени историчари“ немаат место во науката.
Овој муабет е мижи да ти бам. Плиниј постариот ги наоѓа иначе Албаненсите во ИЛИРИКУМ(освен таму, наоѓа и во Италија, наоѓа и во Кафказ, но и во ИЛИРИКУМ). Истиот тој ги дели Скардоните и Либурните, а кажува дека Илирските племиња, вклучувајќи го Албаненсес доаѓаат во Либурнија на состаноци! Либурнија, е место каде што се состануваат, дури и Албаненсес во тоа место!

Другиот муабет, е мижи асан да ти јадам слатките.

‘Albanian’ is the word by which the Albanians discriminate themselves

against other ethnic groups; shqiptar is the noun (‘an Albanian’). It is not a rare case when a certain ethnic group uses another form than the foreigners. There are many similar examples: suomi, suomalainen ‘Finnish, a Finn’, hay, Hayastan ‘Armenian, Armenia’, euskara ‘Basque’; Deutsch is etymologically related to Dutch, but – in modern times – they refer to different nations, even if both of Germanic descent.
It is interesting to note how Albanian and Aromanian forms support, and are supported by,the others forms analysed in this context. I quote after Vătășescu 1997: 437: șchiau drom. s.m. ‘a Slav”, Arom. șcl’eáŭ ‘a servant, a slave’; [...] Șcheia (Suceava), Șchei Brașov), placenames derived from șchiau. Lat. sclavus s.m.; preserved in Italian, French,Spanish, Portuguese with the meaning ‘a slave’. [...] Sclavinica, the Byzantine name of former Dardania, has been preserved in Albanian Shqinikë ‘Bulgaria’, which may be equated with Romanian placenames derived from sclavus. Alb. Shqa s.m. ‘a Bulgarian; an Orthodox
Greek; a heretic’; also Shkla, pl. Shkle ‘a Bulgarian’; Old Geg dialect Shqeni ‘Schiavonia, Sclavonia’ < shqe pl.; Tosc is Shqeri. [V 437]



Albanian shqip must reflect the same original form sclavus;
for Albanian, the protoform may be reconstructed as *skljab, *skljap. It is immediately related to the already quoted Romanian șchiau, șchei. It also reflects the oscillating pronunciation of postclassical b/v, which ultimately led to confusing them in Romanian: veteranus > bătrîn ‘old (man)’, and to their complete disappearance in inter-vocalic position in most cases (not all, though), as in sclavus, sclavi > șchiau, șchei. The preservation of this form in both Romanian and Albanianis, I think, the best proof that modern Albanian got its modern shape after a more northern influx which, amalgamating with the local Romanised population of Illyrian origin, ultimately led to the ‘making’ of a new ethnic group. This is in accordance with the views advocated mainly by some scholars during the last decades: the NeoThracian, rather than

NeoIllyrian, origin of Albanian. Late prof. I. I. Russu also advocated this view in the 1980’s:the Albanians must reflect an ethnic move to south of some non-Romanised north Danubian Thracian groups, presumably the Carpians (who indeed had an important role among the Daci Liberi). These Thracian Carpian groups, the presumed ancestors of the Albanians(maybe also in congregation with some scattered, nonRomanised southern Thracian groups, i.e. those inhabiting the Haemus heights), came together with the Sclaveni and, for the Byzantines, they were militarily similar: enemies.
Linguistically, they spoke an unknown idiom, anyway not understandable by the Byzantines (incidentally, another satem idiom as most of those spoken in CentralEast and SouthEast Europe). In other words, disregarding whether they spoke a kind of ProtoSlavic or a late form of Thracian, they were, of course,

Sclaveni, as defined above:




1. Of (more) northern origin.

2. They were NON-Christian.


Не знам што академијата напишала или што ќе поправа,
но овде е јасно:​

Шкиптар е јазична форма на Словен
Шќиптар доаѓа од зборот Шќип, каде корен е ИП, што значи качување (гег дијалект и тоск исто така), некаде се користи ХИП, а означува орел. Орелот од време на Пир Епирски па се до ден денес е животно на кое се угледуваат шќиптарите. Некои тоа го прават со Лавот. Истото ИП, има врска и со грчкото ИП(коњ), на кого треба да се качеш.

А за теории како ова, постојат ра ги риниш со лопата, јас можам уште 3 други да кажам, но ако нема врска со албанскиот јазик, од каде што и доаѓа сето тоа е гној теорија.

Nice try.
 
Член од
13 јули 2009
Мислења
902
Поени од реакции
123
Новинарите како и сега, така и тоа време ќе напишеле се во интерес да им се продава нивниот весник, и јас имам еден куп исечоци од странски весници кои биле напишани за Македонија, но не се потпирам на нив.

Можно е да биле егзекутирани толку албански заробеници во Скопје од страна на Србите тој период, но тоа не мора да значи дека тие биле од Скопје:


Инаку, еве каде имало најмногу Албанци.Никој не негира дека имало колонизација на Албанците во Македонија, прашањето е колку Албанци биле колонизирани од страна на Турците.Сепак факт, е дека тие Албанци го тероризирале македонското население во име на исламот, а оружје добивале само Албанците зошто биле најверни слуги на Исламот и Турците, но го добивале откако ќе станеле муслимани, зошто за другите луѓе од христијанската верска припадност не им било дозволено да носат оружје.А и тие Албанци што биле колонизирани во Македонија биле христијани претходно.



Јас дадов статистика, на таа статистика се изнесени ставови на повеќе луѓе, а има и еден Албанец, јас го пишувам само она што го говорат фактите, а фактите се исто така дека од сите шест пропаганди во Македонија (бугарска,српска,грчка, романска, католичка и протестантска) првите три биле најјаки, и сите тие пропаганди дејствувале на многу начини; а најмногу преку хуманитарните организации и училиштата.Но темата не е за нив во моментов.



Knigata moze da se najde i vo Skopje i segde , i apsolotno ne e tocno kako tvrdish deka e samo NOVINARSKA RABOTA imalo i trojca Srbi kako svedoci , i to golemi Srpski Legendi :Lavu Trockom, Dimitriju Tucovic i Kosti
Novakovic.

Prisutnosta na Albancite vo toj tefter sto go objavi od youtube i ova e golema razlika ..
Plus toa eden golem broj se iseleni vo Turska , zatoa sto morale ! A vie denes pored site tie masakri i uste negirati deka voopsto sme bile tuka , a toa e vreme samo pred 90 godini ,,
Stvarno zalosno sve sto pisuvate , mene bi mi bilo sram za vas taka da napisam nesto :kesa:
ponatamu od Avtorot BRANKO HRVAT: :Nije stoga cudno sto su Albanci u svojoj popularanoj >>Skender-begovoj pjesmi<< u stihu >> Mi nismo Grci ni Bugari, vec smo junaci Scipetari<<:uvo:
 
B

Borg_Drone

Гостин
Knigata moze da se najde i vo Skopje i segde , i apsolotno ne e tocno kako tvrdish deka e samo NOVINARSKA RABOTA imalo i trojca Srbi kako svedoci , i to golemi Srpski Legendi :Lavu Trockom, Dimitriju Tucovic i Kosti
Novakovic.
Prisutnosta na Albancite vo toj tefter sto go objavi od youtube i ova e golema razlika ..
Plus toa eden golem broj se iseleni vo Turska , zatoa sto morale ! A vie denes pored site tie masakri i uste negirati deka voopsto sme bile tuka , a toa e vreme samo pred 90 godini ,,
Stvarno zalosno sve sto pisuvate , mene bi mi bilo sram za vas taka da napisam nesto :kesa:
ponatamu od Avtorot BRANKO HRVAT: :Nije stoga cudno sto su Albanci u svojoj popularanoj >>Skender-begovoj pjesmi<< u stihu >> Mi nismo Grci ni Bugari, vec smo junaci Scipetari<<:uvo:
Па никој не ги негира масакрите на Србите, и Македонците биле дел од масакрите на Србите односно (да бидам попрецизен) и ние сме биле масакрирани од Србите, не знам што ти е поентата, дообјасни.Само напишав дека тие Албанци што биле масакрирани не биле од овој дел, се знае каде било најмногу албанското население присутно, имало и тука колонисти Албанци, кои биле христијани (православни и католички, но најмногу православни) но после тоа преминале како слуги на Исламот но и на Турците.Што значи дека не се разликувате многу од Србите кога станува збор за убивање, Србин,Бугарин,Грк, и Албанец си имаат доста нешта заеднички.
Би ти поверувал ако напишеше дека во голем број имало тука доста Турци, кои после ослободувањето на христијанските земји се доселиле тука (најмногу од Бугарија 1878 година), но историјата не евидентира големо присуство на Албанците, можеби не било мало, но гарант е и дека не било големо, главно тие што биле тука доселени биле дел од војската на Турците и правеле тука зулуми и злосторства во името на Исламот и Отоманската Империја.Најмногу Албанци имало во Косово, но не и во близината на Скопје и Куманово, а ако тебе ти е срам да го читаш тоа, не ни мораш едноставно повлечи се и не го читај тоа, секој има право на свое мислење.

Него чисто ме интересира, како се викал прадедо ти и дали имал православно име?
Онака ме интересира ништо лично.
 
Член од
13 јули 2009
Мислења
902
Поени од реакции
123
Па никој не ги негира масакрите на Србите, и Македонците биле дел од масакрите на Србите не знам што ти е поентата, дообјасни.Само напишав дека тие Албанци што биле масакрирани не биле од овој дел, се знае каде било најмногу албанското население присутно, имало и тука колонисти Албанци, кои биле христијани (православни и католички, но најмногу православни) но после тоа преминале како слуги на Исламот но и на Турците.Што значи дека не се разликувате многу од Србите кога станува збор за убивање, Србин,Бугарин,Грк, и Албанец си имаат доста нешта заеднички.
Би ти поверувал ако напишеше дека во голем број имало тука доста Турци, кои после ослободувањето на христијанските земји се доселиле тука (најмногу од Бугарија 1878 година), но историјата не евидентира големо присуство на Албанците, можеби не било мало, но гарант е и дека не било големо, главно тие што биле тука доселени биле дел од војската на Турците и правеле тука зулуми и злосторства во името на Исламот и Отоманската Империја.Најмногу Албанци имало во Косово, но не и во близината на Скопје и Куманово, а ако тебе ти е срам да го читаш тоа, не ни мораш едноставно повлечи се и не го читај тоа, секој има право на свое мислење.

Него чисто ме интересира, како се викал дедо ти и дали имал православно име????
Онака ме интересира ништо лично.
Dedo mi bil Katolik a se vikal Lek .
Kade imalo najmongu Albanci , hmm , odgvorot e segde niz ovie prostori , sto dovadja do direkten sudir so realnata istorija i vasata enciklopedija ..
Eve kako pisuvale svetskite istoricari za ovie prostori na toa vreme , sto vie ne narekuvate "DOJDENI" :
Gabriel Louis Jaray also admitted that the Albanian element fulfilled a large space in the Vilayet of Manastir, and the whole Vilayet of Kosova, to the bank of Vardar in Shkup. He said of Shkup that “it is one of the vanguard castles of the Albanians and one of their main cities”. According to the facts that he refers to, it comes out that Shkup ( Skopje ) had 45,000 inhabitants, of whom 25,000 were Muslims, almost all Albanians, 10-15,000 Bulgarians, 3,000 Serbs and 2,000 Jews. Whereas, he qualified Peja, Gjakova and Prizren as fully Albanian cities.12
The Albanian coast, one of the most attractive in this region, that was about 500 kilometres long, had many isles, ports and cities with developed crafts and economy.
In addition to it, the continental part of the Albanian land had fertile soil in Dukagjin and Kosova, and the regions of Toplica, Kosanica, Presheva, Kumanova, Shkup (Skopje), Tetova, Kërçova, Arta and Janina.1
Lord Broughton (1809) , German authors, Kettler and Kiepert (Berlin, 1876),

A deka bile Albancite prisutni i vo Nis , Leskovac , Vranje , Prokuplje , Novi Pazar , toa ni samite Srbi ne go negiraat , a nitu pak mozat :)
 
B

Borg_Drone

Гостин
According to the facts that he refers to, it comes out that Shkup ( Skopje ) had 45,000 inhabitants, of whom 25,000 were Muslims, almost all Albanians,
the continental part of the Albanian land had fertile soil in Dukagjin and Kosova, and the regions of Toplica, Kosanica, Presheva, Kumanova, Shkup (Skopje), Tetova, Kërçova, Arta and Janina.1
Но проблемот е тоа што Албанците биле населени во села, претежно во планинските делови според некои други автори:


........Albanian villages were predominantly situated along mountain ranges.......

H.N. Brailsford, op. cit. pp. 90-91.
65 Albanians colonised Kosovo in a similar violent manner as occurred in Macedonia.
66 L. Villari, op. cit. pp. 159-160. There was no sense of national unity between Albanians in Albania and adjoining non-Albanian territories inhabited by Albanians. Organised on a clan basis, they formed two tribal groups, the Tosks in Southern Albania and the Gegs in the north.
67 Ibid, pp. 159-160.​
68 G.M. Terry, op. cit. p. 8, and L. Mojsov,
[FONT=Garamond,Garamond]Okolu Prashanjeto na Makedonskoto Nacionalno Malcinstvo vo Grcija[/FONT], [The Question of the Macedonian National Minority in Greece], Skopje, 1954, p. 171. According to Mojsov, Verdene claimed 2,600,000 Albanians. Verdene claims a total population of 4,635,000 inhabitants in Macedonia. He described Macedonia as constituting 800,000 Macedonians, 500,000Greeks, 900,000 Turks, 520,000 Vlahs, 95,000 Jews and 20,000 Gypsies. An historian better known in the former Yugoslavia as a prominent political figure, L. Mojsov served as the Yugoslav Ambassador to the United Nations for an extended period.

И како што напишав, Турци имало во голем број, но не и Албанци:
 

FromSunWithLove

dance or die
Член од
1 февруари 2007
Мислења
524
Поени од реакции
13
Многу глупости излегоа од МАНУ кој не се ништо освен старци кој го величеле комунизмот и предавале на факултет, а срамота е ова да го пишуваат.

Да расчистиме сега нешто.

Во оригинале турски дефтер, нигде не е спомнато името на народ, него им правеле попис врз основа во која цркава одат Српска Грчка или Бугарска. Во тоа време и мн од албанците биле христијани . И сега на овие од МАНУ им текнало дека сите што биле христијани биле Македонци, а не ги пишувало како Македонци во турските дефтери дека немало македонска црква.

Кратко и јасно.
 

f91

Член од
12 мај 2008
Мислења
338
Поени од реакции
27
А за теории како ова, постојат ра ги риниш со лопата, јас можам уште 3 други да кажам, но ако нема врска со албанскиот јазик, од каде што и доаѓа сето тоа е гној теорија.

Nice try.
Da de...ti ete najdi teorija koja ke go objasne genetski meshaniot karakter na deneshnata Albanska populacija.Site teorii do sega se so edno genetsko poteklo sto ne e vistina,a ne e vistina nitu za Albancite nitu za bilokoj vo Evropa.Ova e najrealna teorija zatoa sto gi objasnuva jazicnite osobini na Albanskiot jazik,genetskata vrska so Trakiskite pleminja i Slovenskoto vlijanie.Vsushnost ovaa teorija najdobro se poklopuva so deneshniot heterogenetski sostav na Albancite.Inaku ne sum lingvist,no ne veruvam deka ti si pogolem avtoritet od posoceniot.
Sto se odnesuva do Manu ... Manu se bavi so prisustvoto na Albanci na teritorijata na R. Makedonija za sto ima i pravo i dolznost so istoriski potvrdeni podatoci toa da go kaze.Ako Albancite se Iliri,tie ne se avtohtoni na ovaa teritorija.Toa prasanje go razreshil Filip II i se zadrzha se do 1 svetska vojna.
Drugo e prashanjeto ako Albancite se Traki,Dardanci itn...Toa se zamkite na ednocentrichnite teorii,zatoa sto ne sekogash se vklopuvaat na golemonacionalnite politiki.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom