Донирани стари автобуси за 40 општини!

Дали мислите дека е добра таа идеја???

  • Да

    Гласови: 46 36,8%
  • Не

    Гласови: 62 49,6%
  • Незнам

    Гласови: 17 13,6%

  • Вкупно гласачи
    125
Член од
26 јануари 2009
Мислења
428
Поени од реакции
519
Тоа со турците да се расправаш и со Господот твој, јас на работа работам, на факултет учам, а во мојата работа јас не си ги учам пациентите како мене ми одговара, пред се, зошто ќе добивам пари за тие подобро да се чувствуваат.
Едноставно, финансиски ми е неисплатливо да си поигрувам со лиценцата за работа.
Ах Зигмунде Зигмунде на многу луѓе си им помогнал но кај розевава пума погоре ефектот бил обратен, биди пореална за тебе направи го тоа за никој друг, и верувај направи сите ние вечерва а и многу пати порано по други теми со твоите филозофии да се чувствуваме подобро(сарказам). Длабок поклон :notworthy:.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Дивите таксисти ми се омилена работа во Охрид. Се ценкам со нив до крај.

Колку е цена во автобусите/комбињата градски?

На пример, во Тетово диво комбе вози за 10 денари од човек.
Не знам со што помала цена би можеле да настапат со автобусите.
 
T

Tetro

Гостин
Во која исто така, народот си ги купи и плати автобусите, како и се друго. Не му беше подарено, македонскиот народ и тогаш работеше и придонесуваше. На пример, дедо ми. Влогот на дедо ми, го наследува татко ми, оној на татко ми, јас... итн.
Ако веќе разглобуваме, да идеме до крај.... Имаше автобуси во Скопје, во Битола, во Прилеп, во Куманово,.... имаше. Државни беа сите автобуски станици. Сите компании имаа фиксни карти, дека се работеше за државни компании, кои функционираа со директори, шефови, возачи, кондуктери, механичари, билетари, стражари,.... Имааавтобуси за локална употреба, како и за меѓуградски автобуси.
Подостареа автобусите, парите за амортизација наместо да ги искористеа за обновување на возниот парк, крадеа пари кој како ќе стигне и со тоа придонесоа да еден ден, цел овој систем да отпадне и да го распродадат државниот капитал за ич пари, а истите луѓе да останат без работа. Јебига, кога сакале со гол газ риби да фаќаат, нека се носат со последиците.
И, немој да кажеш сега дека така требало да биде.

Уствари, цело време гледаш дека појма немаш од кај се автобусите, и кој ги платил. Коце нема никаков муабет направено за автобусите кои ги донесоа. Тој само дрвата ги сечеше, уствари, даде само наредба да се сечат дрвата, за да може автобусите да се движат послободно.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Ах Зигмунде Зигмунде на многу луѓе си им помогнал но кај розевава пума погоре ефектот бил обратен, биди пореална за тебе направи го тоа за никој друг, и верувај направи сите ние вечерва а и многу пати порано по други теми со твоите филозофии да се чувствуваме подобро(сарказам). Длабок поклон :notworthy:.
Тогаш многу ми е драго ако се чувствувате подобро, навистина.
Зигмунде, Зигмунде, само него го знаете и верглате, ништо не знаете, а пак верглате, и така, ти да ми продаваш мене бубрези за психологија, е исто како јас на правник да му зборувам за Устав, на доктор за болест, итн...
--- надополнето: Nov 19, 2011 2:39 AM ---
Ако веќе разглобуваме, да идеме до крај.... Имаше автобуси во Скопје, во Битола, во Прилеп, во Куманово,.... имаше. Државни беа сите автобуски станици. Сите компании имаа фиксни карти, дека се работеше за државни компании, кои функционираа со директори, шефови, возачи, кондуктери, механичари, билетари, стражари,.... Имааавтобуси за локална употреба, како и за меѓуградски автобуси.
Подостареа автобусите, парите за амортизација наместо да ги искористеа за обновување на возниот парк, крадеа пари кој како ќе стигне и со тоа придонесоа да еден ден, цел овој систем да отпадне и да го распродадат државниот капитал за ич пари, а истите луѓе да останат без работа. Јебига, кога сакале со гол газ риби да фаќаат, нека се носат со последиците.
И, немој да кажеш сега дека така требало да биде.

Уствари, цело време гледаш дека појма немаш од кај се автобусите, и кој ги платил. Коце нема никаков муабет направено за автобусите кои ги донесоа. Тој само дрвата ги сечеше, уствари, даде само наредба да се сечат дрвата, за да може автобусите да се движат послободно.
Не, не требало така да биде, ама било.

Коце воопшто и не беше спомнат во контекст на автобусите, туку во тоа дека ,секоја општина има свој градоначалник, кој треба да се грижи за градот и селата кои спаѓаат во општината.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.181
Поени од реакции
18.257
Дивите таксисти ми се омилена работа во Охрид. Се ценкам со нив до крај.

Колку е цена во автобусите/комбињата градски?

На пример, во Тетово диво комбе вози за 10 денари од човек.
Не знам со што помала цена би можеле да настапат со автобусите.
Не знам, сум се возел само до Струга (15км/50 ден.) и до Свети Наум (33км,110 ден.).На струшката линија (вртат низ град) е 15 или 20 ден. од било која една точка до друга низ град.
Дивите возат за истите пари, со разлика шо не платиле данок и мораш да чекаш уште 3-4 души, а ако си врзан со време баш тогаш ќе фалат други патници :D
 
К

Кнез Мишкин

Гостин
Коце воопшто и не беше спомнат во контекст на автобусите, туку во тоа дека ,секоја општина има свој градоначалник, кој треба да се грижи за градот и селата кои спаѓаат во општината.
Се разговара постојано на седници на совет, ама нема ефект, бидејќи нема пари... Парите идат од владетелите.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Не знам, сум се возел само до Струга (15км/50 ден.) и до Свети Наум (33км,110 ден.).На струшката линија (вртат низ град) е 15 или 20 ден. од било која една точка до друга низ град.
Дивите возат за истите пари, со разлика шо не платиле данок и мораш да чекаш уште 3-4 души, а ако си врзан со време баш тогаш ќе фалат други патници :D
Исто како и за Тетово со дивите.
20 денари се ОК цена, тогаш, зошто некој се вози со дивите?
Јас се возам со дифтари до Тетово и во Тетово, зошто нема соодветна легална компанија. (до Тетово автобусите одат само до автобуската, а јас одам на другиот крај од градот)
--- надополнето: Nov 19, 2011 2:44 AM ---
Се разговара постојано на седници на совет, ама нема ефект, бидејќи нема пари... Парите идат од владетелите.
Зошто гласате за некој кој не ви ги исполнува очекувањата, без оглед од која партија е?!
Како тоа, живеам во малечка населба во Скопје, па тоа што си го побаравме ни го направија, не чекавме сами да се сетат, се организиравме сите, и не мислевме ,,кој е за кого,,.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.181
Поени од реакции
18.257
Исто како и за Тетово со дивите.
20 денари се ОК цена, тогаш, зошто некој се вози со дивите?
Јас се возам со дифтари до Тетово и во Тетово, зошто нема соодветна легална компанија. (до Тетово автобусите одат само до автобуската, а јас одам на другиот крај од градот)
.
Не можам да ги разберам.Неколку пати се имам возено со дивите (меѓуградски од Битола/Прилеп до Охрид) и видов секакви работи од 7 души во караван, до брзо возење кола со слаби кочници :D
Последниот пат бевме 2-ца колеги од факс, таксистот никако на ниедна постојка (6-7 се) од Автобуската во Битола до излезот за Охрид не најде уште двајца патници и со цел ум ни рече ќе ве остам овде, чекајте го следниот автобус (после скоро 2 сати).Се сторивме пепел со таксистот, не однесе само нас двајца до Охрид и од тогаш не сум се качил во диво такси.
Во автобус барем имам сигурно време на тргнување и седиште ако дојдам навреме на станица.Добивам и фискална и клима.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.885
Поени од реакции
12.419
ЈСП ги заболе за таквите, ако не си приметил, има страшно многу поголема контрола, и како што приметив последно време - мешана (албанец и македонец), но сепак во ,,дивите,, места во Скопје ЈСП нема средства да се справи со проблемот. Затоа едноставно, нас ни покачува цени и си плаќаме.
Кои се тие диви места во Скопје и на кој начин се диви?
Како тоа, живеам во малечка населба во Скопје, па тоа што си го побаравме ни го направија, не чекавме сами да се сетат, се организиравме сите, и не мислевме ,,кој е за кого,,.
Железара...или Автокоманда? Што имате направено за својата населба сами? Често поминувам оттаму, немам приметено некои промени.
Ме филс прауд, Не знам бе зашто. Ваљда зашто пораснав во контејнери од автобуси. Да му се невиди, се радувам на клима во автобус... во 2011 година!!!! :)
:confused: што знаат "нескопјаните" што се контејнери и клима. "Скопје е приоритетен град" :vozbud:
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Кои се тие диви места во Скопје и на кој начин се диви?
Железара...или Автокоманда? Што имате направено за својата населба сами? Често поминувам оттаму, немам приметено некои промени.
:confused: што знаат "нескопјаните" што се контејнери и клима. "Скопје е приоритетен град" :vozbud:
Железара, џабе си бил, кога не си видел. Или не си бил предходно.

Диви места, на пример Скопје Север... викаш контрола влегува? А во селските автобуси кои возат према албанските села?

И што сега? Тие автобуси, за кои си се помачил да најдеш пост од мене, се подразбира кои се, и понапред на темава имам напишано.

Неуспешен обид, Лурц.
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.431
Поени од реакции
16.748
Исто како и за Тетово со дивите.
20 денари се ОК цена, тогаш, зошто некој се вози со дивите?
Јас се возам со дифтари до Тетово и во Тетово, зошто нема соодветна легална компанија. (до Тетово автобусите одат само до автобуската, а јас одам на другиот крај од градот)
Eдна исправка, САМО Руле вози до автобуска, Еко Tурс и Жас Бус ќе те однесат и до другиот крај на градот. Ама за разлика од Руле, тие не се скопски компании.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Eдна исправка, САМО Руле вози до автобуска, Еко Tурс и Жас Бус ќе те однесат и до другиот крај на градот. Ама за разлика од Руле, тие не се скопски компании.
Па, 3 години веќе одам секој ден за Тетово. Жас ми одговараше еден автобус наутро, и од 10 пати, 3 барем не дојде. А јас морам на време да стигнам.
Еко Турс, тоа време наутро нема автобус, само Жас и Руле.
Руле еднаш вози (само тој автобус) до факултетите, еднаш не, како му е волјата на шоферот.

Одамна се апелира да има легален превоз конкретно наменет за студентите (а мн не има, пари се прават од нас и тоа баш добри) само што, на некого не му одговара очигледно.
 

Џони.

Не е Џони.
Член од
4 ноември 2009
Мислења
1.554
Поени од реакции
1.037
Тие во добра состојба, а не се нови сигурно мислиш на САНОС-ите (со МАН мотори) купени за 50-годишнината од ЈСП (1997-98).


Да на овие мислев. Баш сабајлево се возев со ваков. Сеа јбг немаат клима ама вожњата им се сосем океј, исто ко новите. И што толку се напавте никој не им ги бутнал со сила. Прашале дали сака некој се јавиле 40 општини. Ако нејкеле ќе ги прателе у топилница. Ама мислам дека е штета овие автобуси стари само 10-тина години да идат у топилница.
 
Член од
23 јануари 2009
Мислења
10.640
Поени од реакции
2.504
Абе кај нив само се отвараат булевари, турбо-кружни што ти знам, ние ги искршивме колите во дупкиве, ни со бекатонки не ги затвараат, вие сте запнале 15 страни за автобусиве кои не се потреба во другиве градови, освен БТ, КУ и ТЕ можеби 1,2 линии за студенти и сл.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom