Ако веќе разглобуваме, да идеме до крај.... Имаше автобуси во Скопје, во Битола, во Прилеп, во Куманово,.... имаше. Државни беа сите автобуски станици. Сите компании имаа фиксни карти, дека се работеше за државни компании, кои функционираа со директори, шефови, возачи, кондуктери, механичари, билетари, стражари,.... Имааавтобуси за локална употреба, како и за меѓуградски автобуси.
Подостареа автобусите, парите за амортизација наместо да ги искористеа за обновување на возниот парк, крадеа пари кој како ќе стигне и со тоа придонесоа да еден ден, цел овој систем да отпадне и да го распродадат државниот капитал за ич пари, а истите луѓе да останат без работа. Јебига, кога сакале со гол газ риби да фаќаат, нека се носат со последиците.
И, немој да кажеш сега дека така требало да биде.
Уствари, цело време гледаш дека појма немаш од кај се автобусите, и кој ги платил. Коце нема никаков муабет направено за автобусите кои ги донесоа. Тој само дрвата ги сечеше, уствари, даде само наредба да се сечат дрвата, за да може автобусите да се движат послободно.