Донирани стари автобуси за 40 општини!

Дали мислите дека е добра таа идеја???

  • Да

    Гласови: 46 36,8%
  • Не

    Гласови: 62 49,6%
  • Незнам

    Гласови: 17 13,6%

  • Вкупно гласачи
    125

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.500
Е добро де Пумо, секаде има рурални средини. Појди и во Копенхаген ќе видиш питачи и скитници на улица. Не чини само во Скопје да се носат нови работи а другиве градови да патат кога и тие плаќаат данок. Не се посвоени од државава тие граѓани да му се сневиди. Не биди толкав егоист.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Старите Саноси и Икаруси ни Еуро 1.
Саносите од 98 - Еуро 1.
Новите ЛАЗ+Јутонг = Еуро 4.
Ако не се лажам првите (најстарите) работеа на земјен гас. Имаат цевки горе...
И од 2 автобуса, оние од еуро 1, ништо нема да се случи на отцепеното село, ќе се случи нешто позитивно - нема веќе отцепено да биде.
--- надополнето: Nov 19, 2011 1:59 AM ---
Таму убаво кажувам дека СИТЕ СМЕ ПОДДРЖАЛЕ.
Што не ти е јасно?

Мене во Скопје лично никако не ми влијае тоа загадување, но тоа што цела Македонија, без исклучок, застана на ваша страна (на пример, ако ја дислоцираат на некое друго населено место, некој друг ќе биде загаден, можеа др. да се плашат од такво сценарио) значи дека не сте заборавени.
--- надополнето: Nov 19, 2011 2:02 AM ---
Е добро де Пумо, секаде има рурални средини. Појди и во Копенхаген ќе видиш питачи и скитници на улица. Не чини само во Скопје да се носат нови работи а другиве градови да патат кога и тие плаќаат данок. Не се посвоени од државава тие граѓани да му се сневиди. Не биди толкав егоист.
Е тука се сложуваме. Нормално дека не треба САМО во Скопје. Но Скопје го носи епитетот ,,приоритетен,, град. Скопје нема вечно да се гради, односно толку пари да се трошат на него. Ако ова што се случува во Скопје, за 3-4 години се случи и во другите градови (од поголеми кон помали), каде е проблемот?
Сега се вложува, навистина не многу, но сепак се придвижува од мртва точка. Скопје до пред само 3 месеци немаше нови автобуси. Нели?
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.181
Поени од реакции
18.258
Ако не се лажам првите (најстарите) работеа на земјен гас. Имаат цевки горе...
И од 2 автобуса, оние од еуро 1, ништо нема да се случи на отцепеното село, ќе се случи нешто позитивно - нема веќе отцепено да биде.
[/MERGETIME]
Гасот беше дополнително додаван пред некоја година, неговата цел не е промена на степенот на загадување.
Јас викам дека е добро да се возат неплаќачи во старите автобуси, макар и посебни линии нека се за нив.Ете нека не платат ништо нека се возат со старите возила.

И ете ако сме веќе кај рурални средини линијата 19 (мислам дека е Карпош - Шуто Оризари) нека возат само стари автобуси.Или ајде Карпош е среден, после Чаир значи до Шутка луѓето да ги слезат од ЛАЗ и да ги префрлат во 33 годишен автобус , пошто нели таму е порурална средина не е ништо страшно?
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Инаку... чисто кон што целев
In poor rural areas, family size is nearly twice the national average, adult literacy rates are far lower than the national average, there are fewer doctors, agricultural production per capita is lower, and fewer women are among the employed.
Currently there are more rural people living in poverty than urban people. The overall poverty rate in rural households is 35 per cent, compared to 22 per cent in urban households. That margin is diminishing as more and more rural people migrate to urban areas, mainly in the more prosperous western parts of the country.
Poverty is deepest in remote mountainous areas, where poor rural people tend to be economically, physically, intellectually and socially isolated from the rest of the nation.
--- надополнето: Nov 19, 2011 2:06 AM ---
Гасот беше дополнително додаван пред некоја година, неговата цел не е промена на степенот на загадување.
Јас викам дека е добро да се возат неплаќачи во старите автобуси, макар и посебни линии нека се за нив.Ете нека не платат ништо нека се возат со старите возила.
За неплаќачите нема потреба да има превоз. На кој не му се плаќа нек иде пешки.

П.С. Социјалните случаеви имаат бесплатен јавен превоз.

П.П.С. На секој начин ја осудувам Владата за бесплатниот старечки превоз, зошто нашите домашни старци немаат осет кога одат на корзо, ака автобус.
--- надополнето: Nov 19, 2011 2:09 AM ---
И ете ако сме веќе кај рурални средини линијата 19 (мислам дека е Карпош - Шуто Оризари) нека возат само стари автобуси.Или ајде Карпош е среден, после Чаир значи до Шутка луѓето да ги слезат од ЛАЗ и да ги префрлат во 33 годишен автобус , пошто нели таму е порурална средина не е ништо страшно?
Како го донесе овој заклучок?
Моето зборување на темата ,,рурални средини,, беше во насока дека секогаш прво и приоритетно се вложува во главниот град, додека од секундарно значење за вложување се останатите градови. Во Македонија речиси и нема рурални подрачја, зошто селскиот живот е крајно занемарен (а за тоа не ги обвинувам селаните, само се надевам на уште поголеми субвенции и враќање кон селото).
Шутка е далеку од рурална средина.
 
L

.Lost Angel.

Гостин
Скопје моментално доби некој изглед и плус овие автобуси како главен град на Р.М тој има приоритет во Р.М а тоа што на многу луѓе не и се допаѓа што се гради во Скопје и што има нови Автобуси, тие се Автобуси и за сите ѓраѓани во Р.М кои ќе дојдат во Скопје нормално ако сакаат ќе ги користат и во Битола имам видено автобуси од времето на југославиа но кога законот се пушти за увезување се купија и нови автобуси значи јсп ништо не вие крив што немате јавен превоз во другите градови тоа треба вашиот градоначалник да ви го реши според мене многу би ми било поубаво да има во поголемите градови јавен превоз а не со такси да одам и дадавам повеќе пари само едноставно треба да сватите некои работи... поздрав.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.181
Поени од реакции
18.258
За неплаќачите нема потреба да има превоз. На кој не му се плаќа нек иде пешки.

П.С. Социјалните случаеви имаат бесплатен јавен превоз.

П.П.С. На секој начин ја осудувам Владата за бесплатниот старечки превоз, зошто нашите домашни старци немаат осет кога одат на корзо, ака автобус.

Како го донесе овој заклучок?
Моето зборување на темата ,,рурални средини,, беше во насока дека секогаш прво и приоритетно се вложува во главниот град, додека од секундарно значење за вложување се останатите градови. Во Македонија речиси и нема рурални подрачја, зошто селскиот живот е крајно занемарен (а за тоа не ги обвинувам селаните, само се надевам на уште поголеми субвенции и враќање кон селото).
Шутка е далеку од рурална средина.
Факт е дека постојат и факт е дека ЈСП ги заболе за таквите појави.Битно да се оттарасат од ѓубрето.Стварно не ги разбирам зошто не ги пуштат во Макстил, барем ќе земат некој приход.Ете нека ги обноват постојките низ Скопје.
За Шутка имаме различно мислење и то е то.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
428
Поени од реакции
519
Инаку... чисто кон што целев
In poor rural areas, family size is nearly twice the national average, adult literacy rates are far lower than the national average, there are fewer doctors, agricultural production per capita is lower, and fewer women are among the employed.
Currently there are more rural people living in poverty than urban people. The overall poverty rate in rural households is 35 per cent, compared to 22 per cent in urban households. That margin is diminishing as more and more rural people migrate to urban areas, mainly in the more prosperous western parts of the country.
Poverty is deepest in remote mountainous areas, where poor rural people tend to be economically, physically, intellectually and socially isolated from the rest of the nation.
Тие rural areas и poor people ја ставаат храната на твојата маса дома, некаде поназад во темите прочитав дека студираш за психолог или така нешто, само ќе кажам Господ нека им помогне на твоите пациенти зошто ти нема да го направиш тоа сигурно најдобронамерно ти го викам ова немам никаква намера да те провоцирам али живеј малце во реалноста, измешај се со нас обичните смртници.

Во врска со темата, коренот на проблемот е во катастрофалниот регионален развој односно никаквиот регионален развој, го имаме Скопје и уште неколку помоќни градови и општини, се останато ќе пропадне, старите автобуси нека се стопат и заборават.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.181
Поени од реакции
18.258
Скопје моментално доби некој изглед и плус овие автобуси како главен град на Р.М тој има приоритет во Р.М а тоа што на многу луѓе не и се допаѓа што се гради во Скопје и што има нови Автобуси, тие се Автобуси и за сите ѓраѓани во Р.М кои ќе дојдат во Скопје нормално ако сакаат ќе ги користат и во Битола имам видено автобуси од времето на југославиа но кога законот се пушти за увезување се купија и нови автобуси значи јсп ништо не вие крив што немате јавен превоз во другите градови тоа треба вашиот градоначалник да ви го реши според мене многу би ми било поубаво да има во поголемите градови јавен превоз а не со такси да одам и дадавам повеќе пари само едноставно треба да сватите некои работи... поздрав.
Така,така нека учат малку од Коце.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Факт е дека постојат и факт е дека ЈСП ги заболе за таквите појави.Битно да се оттарасат од ѓубрето.Стварно не ги разбирам зошто не ги пуштат во Макстил, барем ќе земат некој приход.Ете нека ги обноват постојките низ Скопје.
За Шутка имаме различно мислење и то е то.
Макстил на пример, е мојот најголем проблем, живеам во негова непосредна близина, па не ги тормозам сите, цела држава со нашиот градски проблем.
Мислам дека голем дел од автобусите ќе бидат однесени во Макстил, зошто не само што се стари, туку не се во возна состојба.
ЈСП ги заболе за таквите, ако не си приметил, има страшно многу поголема контрола, и како што приметив последно време - мешана (албанец и македонец), но сепак во ,,дивите,, места во Скопје ЈСП нема средства да се справи со проблемот. Затоа едноставно, нас ни покачува цени и си плаќаме.

Шутка не може да биде рурално место, ако во неа нешто се работи, некој заработува (а некој богами и солидно) и ако е во самиот град.
 
T

Tetro

Гостин
Скопје моментално доби некој изглед и плус овие автобуси како главен град на Р.М тој има приоритет во Р.М а тоа што на многу луѓе не и се допаѓа што се гради во Скопје и што има нови Автобуси, тие се Автобуси и за сите ѓраѓани во Р.М кои ќе дојдат во Скопје нормално ако сакаат ќе ги користат и во Битола имам видено автобуси од времето на југославиа но кога законот се пушти за увезување се купија и нови автобуси значи јсп ништо не вие крив што немате јавен превоз во другите градови тоа треба вашиот градоначалник да ви го реши според мене многу би ми било поубаво да има во поголемите градови јавен превоз а не со такси да одам и дадавам повеќе пари само едноставно треба да сватите некои работи... поздрав.
Мали. Старите автобуси, тие кои требаше да ги растопи Макстил, се наследство од поранешната земја, таа која не постои повеќе, Југославија.
Новите автобуси ги платија сите граѓани на Република Македонија подеднакво, не само Скопјани, туку и жителите на Битола, и на Охрид, и на Дебар, и на Македонски Брод,....

Не е крив некој кој ги користел 50 години старите автобуси, па после сака да им ги шитне на другите, кои му купиле нови. Ни је крив Милошевиќ, ми смо криви, јер ми смо говна.
 
Член од
25 септември 2011
Мислења
6.448
Поени од реакции
18.283
Галеб што бидна со тие вашите автобуси што одеа од Охрид до Струга паметам кондуктерот на задна седеше и даваше билети ,па едно време ги заменија со комбиња.Ај да ми едно инфо ме интересира како е состојбата сега.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Така,така нека учат малку од Коце.
Хах, Коце е проклето суштество, кое јас со задоволство би го плукнала.
Но, за голем дел од останатите скопјани (и опозициски!) Коце е најдобриот градоначалник до сега. Јас имам друг фаворит... но не сакам да отидеме во сосема погрешен правец.
--- надополнето: Nov 19, 2011 2:23 AM ---
Тие rural areas и poor people ја ставаат храната на твојата маса дома, некаде поназад во темите прочитав дека студираш за психолог или така нешто, само ќе кажам Господ нека им помогне на твоите пациенти зошто ти нема да го направиш тоа сигурно најдобронамерно ти го викам ова немам никаква намера да те провоцирам али живеј малце во реалноста, измешај се со нас обичните смртници.

Во врска со темата, коренот на проблемот е во катастрофалниот регионален развој односно никаквиот регионален развој, го имаме Скопје и уште неколку помоќни градови и општини, се останато ќе пропадне, старите автобуси нека се стопат и заборават.
Тоа со турците да се расправаш и со Господот твој, јас на работа работам, на факултет учам, а во мојата работа јас не си ги учам пациентите како мене ми одговара, пред се, зошто ќе добивам пари за тие подобро да се чувствуваат.
Едноставно, финансиски ми е неисплатливо да си поигрувам со лиценцата за работа.
 
К

Кнез Мишкин

Гостин
Скопје моментално доби некој изглед и плус овие автобуси како главен град на Р.М тој има приоритет во Р.М а тоа што на многу луѓе не и се допаѓа што се гради во Скопје и што има нови Автобуси, тие се Автобуси и за сите ѓраѓани во Р.М кои ќе дојдат во Скопје нормално ако сакаат ќе ги користат и во Битола имам видено автобуси од времето на југославиа но кога законот се пушти за увезување се купија и нови автобуси значи јсп ништо не вие крив што немате јавен превоз во другите градови тоа треба вашиот градоначалник да ви го реши според мене многу би ми било поубаво да има во поголемите градови јавен превоз а не со такси да одам и дадавам повеќе пари само едноставно треба да сватите некои работи... поздрав.
Сфативме ние одамна, него еве имаме време на претек па да помрчиме. Увезоа во Битола нови автобуси, ама кој ги увезе? Приватњаците.
Не се работи за градоначалниците, што мислиш ти Коце стои позади автобусите, мало сутра...
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Мали. Старите автобуси, тие кои требаше да ги растопи Макстил, се наследство од поранешната земја, таа која не постои повеќе, Југославија.
Новите автобуси ги платија сите граѓани на Република Македонија подеднакво, не само Скопјани, туку и жителите на Битола, и на Охрид, и на Дебар, и на Македонски Брод,....

Не е крив некој кој ги користел 50 години старите автобуси, па после сака да им ги шитне на другите, кои му купиле нови. Ни је крив Милошевиќ, ми смо криви, јер ми смо говна.
Во која исто така, народот си ги купи и плати автобусите, како и се друго. Не му беше подарено, македонскиот народ и тогаш работеше и придонесуваше. На пример, дедо ми. Влогот на дедо ми, го наследува татко ми, оној на татко ми, јас... итн.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.181
Поени од реакции
18.258
Галеб што бидна со тие вашите автобуси што одеа од Охрид до Струга паметам кондуктерот на задна седеше и даваше билети ,па едно време ги заменија со комбиња.Ај да ми едно инфо ме интересира како е состојбата сега.
Најголем дел се продадоа во приватните превозници во Скопје (произведените од 1990 до 92-ра), а дел се стопија (постари од 1990 година).
Би требало од ЈСП малку да одат на пракса како се продаваат (не баш целосно) стари автобуси и земање нови.
Таа линија е нешто како градско - приградска низ Охрид и Струга и поврзување на двете места.

Комбињата уште возат (Галеб и еден помал превозник од Струга во 2 смени од 5-22.30),намален е бројот на патници поради дивите таксисти пријатели со сообраќајната полиција(освен за време на шпиц периоди за одење и враќање на средношколците и работниците - тогаш одат и автобуси).

За да одат контра дивите таксисти ја намалија цената во локален превоз (Струга, езерските населби и сите села и приградски населби околу Охрид) за цели 50 проценти од почетоков на месецов, па резултати се подобра пополнетост на возилата.Моментално во набавка се уште 5 возила.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom