- Член од
- 7 ноември 2015
- Мислења
- 35
- Поени од реакции
- 6
Мир тебе.Тоа што го кажуваш нема никаква логика ниту смисла. Ако алах е семоќен и сезнаен, која е потребата да прави тест за да види било што? Нели е сезнаен? Втора работа, ако се што постои произлегува од него, тогаш која е смислата да се поставува во улога на судија? Судењето е акт со кој нештата се делат на соодветни и несоодветни, на погрешни и исправни, на добри и зли...итн, итн. Но ако се произлегува од него, тогаш и тоа што ќе го прогласи за непотребно, штетно, погрешно исто така ќе произлегува од него! Со тоа, тој самиот би се демантирал дека е совршен, бидејќи самиот би ги посочил нешта, ситуации и особини како непотребни, погрешни, штетни! Казнувајќи ја креацијата би се демантирал дека е совршен.
И за крај за слободната волја. Тврдењето дека злото постои поради слободната волја, е фалично од проста причина што таа сама по себе не ги одредува исходите. Тоа најсликовито може да се види со следниов пример:
Ако нормален возрасен човек се најде во ситуација да злостави дете, без никој да го дознае, тој нема да го стори тоа. Но ако во таа ситуација се најде педофил, тогаш детето ќе биде злоставено. И двајцата се во иста ситуација, и двајцата имаат слободна волја, но само педофилот го злоставува детето. Од овде јасно се гледа дека причината за делото не е слободната волја, туку особината на човекот. Ако вашата замисла за Бог е дека тој е судија, а во исто време е и креатор што ги создава или допушта особините кои се причина за постапките на луѓето, тогаш таа ваша замисла е контрадикторна и премногу човечка за да биде вистина.
Ти кажав да го гледаш видеото. Истотака многу е важно да го сфатиш говорникот за да разбереш, или како е онаа реклама за весникот Фокус, за нештата да станат појасни.
Погледни го и овој друг клип кој на уште поподробен начин ја објаснува дилемата која ја имаш:
Кога ќе ги погледнеш и двете видеа и повторно ќе имаш нејаснотии, тогаш прашај пак.