Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

Павле_Од_Тарсус

Апологет
Член од
23 септември 2015
Мислења
57
Поени од реакции
21
Сите одат од библијата, само што за тебе одреден стих значи едно, за друг друго. И исламските фундаменталисти што ти ги прогласи за вистински практиканти на шеријатот одат од куранот, не од нивни толкувања. Ти тврдеше дека радикалното интерпретирање на куранот било единствено точно, епа според таа логика и евангелијата единствено се точни, ако буквално и радикално ги толкуваме.
Хахахаха, значи евенгелијата се чисто мирољубиви, тоа што ти сакаш да звучат насилни , тоа си е твоја желба. :) Исус учеше на мирољубивост, свртиго другиот образ, сакајго неприателот, молисе за тие што те искористуваат, тој што живее со меч ќе умре од меч итн. Плус тоа види како христијанството ја освои римската империја, чисто пацифистички, без да пролеат крв.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Хахахаха, значи евенгелијата се чисто мирољубиви, тоа што ти сакаш да звучат насилни , тоа си е твоја желба. :) Исус учеше на мирољубивост, свртиго другиот образ, сакајго неприателот, молисе за тие што те искористуваат, тој што живее со меч ќе умре од меч итн. Плус тоа види како христијанството ја освои римската империја, чисто пацифистички, без да пролеат крв.
Тотално ја утна поентата, а неколкупати ти ја нагласив. Цело време ти укажувам на твоите двојни стандарди! Како што можеш да најдеш мирољубиви пораки во библијата, можеш да најдеш и такви што некој може да ги протолкува како оправдување за радикализам! Еве што си кажа ти самиот:
Значи, шаријатот можеш да видеш како функционира во договорот на Умар, а и самиот куран е преполн со полемика према неисламски работи, што значи дека, најрадикалниот закон е најправилниот.
Ако радикалниот начин на гледање е најправилен за исламот, како тоа неважи за христијанството?
 

Павле_Од_Тарсус

Апологет
Член од
23 септември 2015
Мислења
57
Поени од реакции
21
Тотално ја утна поентата, а неколкупати ти ја нагласив. Цело време ти укажувам на твоите двојни стандарди! Како што можеш да најдеш мирољубиви пораки во библијата, можеш да најдеш и такви што некој може да ги протолкува како оправдување за радикализам! Еве што си кажа ти самиот:

Ако радикалниот начин на гледање е најправилен за исламот, како тоа неважи за христијанството?
Братче, ќе ода мсега да си легнам, утре сум на работа, ќе ти пишам утре ок ? Лека ти ноќ. :)
 

Павле_Од_Тарсус

Апологет
Член од
23 септември 2015
Мислења
57
Поени од реакции
21
Тотално ја утна поентата, а неколкупати ти ја нагласив. Цело време ти укажувам на твоите двојни стандарди! Како што можеш да најдеш мирољубиви пораки во библијата, можеш да најдеш и такви што некој може да ги протолкува како оправдување за радикализам! Еве што си кажа ти самиот:

Ако радикалниот начин на гледање е најправилен за исламот, како тоа неважи за христијанството?
Радикално е нешто што е: од коренот, основата, комплетот, целосност или темелно. Е сега кога ќе видиш што има во библијата и што има во куранот ќе најдиш една голема разлика. Исус никогаш не наредуваше да бидиме насилни и да убиваме, но во куранот имаш околу 149 стихови кои ти наредуваат да бидеш насилен, во библијата ќе најдеш причина за насилство, ако вадиш стихови од контекст, а во куранот контекстот е насилен и ужасен. Како прво има основни разлики помеѓу библијата и куранот, библијата е една цела хронолошка нарација, а куранот нема ни хронолошки редослед, нема ни целосни нарации, приказни со почеток, без крај, без средина; со средина , без почеток и без крај. Таму имаш само една приказна што има почеток,средина и крај, насилните стихови се помеѓу последните, така да мирољубивите стихови се укинуваат, затоа што беа меѓу раните стихови, тоа е според доктрината во сура 2:106 и 16:101. Едино само ако вадис стихови надвор од контекст во библијата, дури тогаш ќе најдеш причини за насилство, инаку не.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Радикално е нешто што е: од коренот, основата, комплетот, целосност или темелно. Е сега кога ќе видиш што има во библијата и што има во куранот ќе најдиш една голема разлика. Исус никогаш не наредуваше да бидиме насилни и да убиваме, но во куранот имаш околу 149 стихови кои ти наредуваат да бидеш насилен, во библијата ќе најдеш причина за насилство, ако вадиш стихови од контекст, а во куранот контекстот е насилен и ужасен. Како прво има основни разлики помеѓу библијата и куранот, библијата е една цела хронолошка нарација, а куранот нема ни хронолошки редослед, нема ни целосни нарации, приказни со почеток, без крај, без средина; со средина , без почеток и без крај. Таму имаш само една приказна што има почеток,средина и крај, насилните стихови се помеѓу последните, така да мирољубивите стихови се укинуваат, затоа што беа меѓу раните стихови, тоа е според доктрината во сура 2:106 и 16:101. Едино само ако вадис стихови надвор од контекст во библијата, дури тогаш ќе најдеш причини за насилство, инаку не.
Класично пристрасно завземање страна. Велиш дека Исус никаде не повикувал на насилство, а јасно ти цитирав неколку стихови каде го прави токму тоа. Како ти си ги разбираш, веќе е друг муабет.
Понатаму, велиш дека библијата била целосна хронолошка нарација, а куранот бил хаотичен....иако библијата е пишувана во временски распон од повеќе векови и има повеќе автори, исто така на собирот во никеја, со консензус е одлучувано што да се исфрли а што да остане. Ако тоа е целосна хронолошка нарација, тогаш јас сум папата Франциско.
И за крај пак ќе го нагласам тоа што е поентата во дискусијава, ако радикализмот го прогласуваш за вистинско толкување кај останатите, тогаш и кај себе не го исклучувај истото, во спротивно двојните стандарди ќе ти се вратат како бумеранг.
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
На пример, носењеро храна на гробишта кое и ден денес се практикува од рисјаните, а кое е очигледно наследство од времето кога луѓето верувале дека на мртвите им е потребна храна во задгробниот живот. Како е овој обичај вклопен во рисјанството?
Нормално е блиските, познатите да се сеќаваат и да ги спомнуваат мртвите одејќи на гробишта, а на тоа се надева и ќе го очекува секој од нас “историски“ живите, бидејќи е егзистенцијална потреба.
Колку оваа свест е христијански култивирана , толку сообразно ќе биде и однесувањето со храната, муабетот...
 

Павле_Од_Тарсус

Апологет
Член од
23 септември 2015
Мислења
57
Поени од реакции
21
Класично пристрасно завземање страна. Велиш дека Исус никаде не повикувал на насилство, а јасно ти цитирав неколку стихови каде го прави токму тоа. Како ти си ги разбираш, веќе е друг муабет.
Понатаму, велиш дека библијата била целосна хронолошка нарација, а куранот бил хаотичен....иако библијата е пишувана во временски распон од повеќе векови и има повеќе автори, исто така на собирот во никеја, со консензус е одлучувано што да се исфрли а што да остане. Ако тоа е целосна хронолошка нарација, тогаш јас сум папата Франциско.
И за крај пак ќе го нагласам тоа што е поентата во дискусијава, ако радикализмот го прогласуваш за вистинско толкување кај останатите, тогаш и кај себе не го исклучувај истото, во спротивно двојните стандарди ќе ти се вратат како бумеранг.
А јас ти го покажав целосниот контекст на тие стихови ти што ги цитира, но ти го игнорираш одговорот мој и инсистираш дека тие кратки стихови се контекст за себе, како сакаш, јас не можам со сила да те натарем да размислуваш пред да кажеш/напишеш нешто.
Јас не знам ти, на кој коментар одговараш, но каок што кажав: библијата в ооднос на куранот е хронолошка, без разлика на различните автори. Тоа што го пишувале авторите на тие книги во библијата имаат целосни нарации (за разлика од куранот, каде што се е измешано и неуредно), стиховите во библијата градат еден целосен контекст ( за разлика од стиховите во куранот, затоа што во куранот една приказна прескокнува на нешто сосема друго и нема никаква врска со претходното).

Ти мене ме обвинуваш за завземање на страна, и за тоа ќе ти дадам право, но факт е, дека јас ги разгледувам работите внимателно и после ја давам мојата пресуда.
Ти завземаш една неверничка страна, ти толку многу го фаворизирваш атеизмот, што не ни размислуваш за одговорите што ги дава некој друг, но не те обвинувам, вие неверниците не ни сакате да постои Бог, затоа што не ја сакате помислата во врска со одговарање пред судија за делата свои, затоа што вашиот хидонистички живот ве тера да барате причини и докази што ќе ве убедат дека не постои. Да не ви сум во кожата, стварно не би сакал да бранам еден толку нелогичен поглед кој вие неверниците го имате, вашите натуралистички теории немаат никаква логика и обично вие самите сте тие што си ги контрадиктирате.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
А јас ти го покажав целосниот контекст на тие стихови ти што ги цитира, но ти го игнорираш одговорот мој и инсистираш дека тие кратки стихови се контекст за себе, како сакаш, јас не можам со сила да те натарем да размислуваш пред да кажеш/напишеш нешто.
Јас не знам ти, на кој коментар одговараш, но каок што кажав: библијата в ооднос на куранот е хронолошка, без разлика на различните автори. Тоа што го пишувале авторите на тие книги во библијата имаат целосни нарации (за разлика од куранот, каде што се е измешано и неуредно), стиховите во библијата градат еден целосен контекст ( за разлика од стиховите во куранот, затоа што во куранот една приказна прескокнува на нешто сосема друго и нема никаква врска со претходното).
Значи кога станува збор за света книга во која ти се пронаоѓаш, тогаш работите се извадени од контекст доколку се издвои стих што има насилна порака, но кога станува збор за света книга на друга религија, тогаш ништо не е извадено од контекст и истата е хаотична, насилна и треба да се интерпретира исклучиво радикално и фундаменталистички. Двојни стандради и лицемерие.
Ти мене ме обвинуваш за завземање на страна, и за тоа ќе ти дадам право, но факт е, дека јас ги разгледувам работите внимателно и после ја давам мојата пресуда.
Ти завземаш една неверничка страна, ти толку многу го фаворизирваш атеизмот, што не ни размислуваш за одговорите што ги дава некој друг, но не те обвинувам, вие неверниците не ни сакате да постои Бог, затоа што не ја сакате помислата во врска со одговарање пред судија за делата свои, затоа што вашиот хидонистички живот ве тера да барате причини и докази што ќе ве убедат дека не постои. Да не ви сум во кожата, стварно не би сакал да бранам еден толку нелогичен поглед кој вие неверниците го имате, вашите натуралистички теории немаат никаква логика и обично вие самите сте тие што си ги контрадиктирате.
Да си ги разгледувал ти работите внимателно и дури после да си носел пресуда, ќе знаеше и ќе увидеше дека јас не сум атеист, значи ако соговорникот не знаеш што е, иако сите потребни информации се достапни на мојот профил, што да кажеме за останатото.
Што се однесува до терминот "неверник", не само што е апсурден, туку е и крајно бесмислен! Ти си неверник за било кој што верува во нешто поинакво од она што ти го веруваш! Верувањето само по себе ниту е доблест, ниту е аргумент.
 
Последно уредено:

Павле_Од_Тарсус

Апологет
Член од
23 септември 2015
Мислења
57
Поени од реакции
21
Значи кога станува збор за света книга во која ти се пронаоѓаш, тогаш работите се извадени од контекст доколку се издвои стих што има насилна порака, но кога станува збор за света книга на друга религија, тогаш ништо не е извадено од контекст и истата е хаотична, насилна и треба да се интерпретира исклучиво радикално и фундаменталистички. Двојни стандради и лицемерие.

Да си ги разгледувал ти работите внимателно и дури после да си носел пресуда, ќе знаеше и ќе увидеше дека јас не сум атеист, значи ако соговорникот не знаеш што е, иако сите потребни информации се достапни на мојот профил, што да кажеме за останатото.
Што се однесува до терминот "неверник", не само што е апсурден, туку е и крајно бесмислен! Ти си неверник за било кој што верува во нешто поинакво од она што ти го веруваш! Верувањето само по себе ниту е доблест, ниту е аргумент.
Начинот на кој е пишана библијата и структурата на текстот се сосема различени од начинот на пишување на куранот и структурата на текстот од куранот, на двете книги се користи истиот начин на егзегеза и применувајќи го истиот начин на егзегеза, разликата на значењето на двете книги може да се одреди без покажување на фаворизација на ниту една книга. Е сега кога во однос на еден текст кој е целосна нарација, вадиш стихови и му даваш буквално значење заради тоа што на тебе ти одгова и ти гледа добро за да го поддржиш сопствениот аргумент, тогаш ти не правиш егзегеза туку ајсегеза, што во овај случај значи покажување фаворитизација и незаинтересираност за вистината.

Значи јас сум нов на форумот и не сум запознат со опциите. Терминот "неверник" е истото како атеист, бидејќи јас си мислев дека си атеист, но јас преферирам да го користам зборот неверник, затоа што не сакам на неверниците да им се умилкувам, значи ти ако се задржуваш на вакви ситници колку да можеш да испаднеш за себе паметен и други луѓе да те сметаат за паметен, тогаш можам да заклучам, дека нема воопшто смисла со тебе да се зборува воопшто. тоа е едноставно еден многу ароганен пристап према други луѓе и е доста детински.
 
Член од
11 март 2015
Мислења
1.117
Поени од реакции
982
Начинот на кој е пишана библијата и структурата на текстот се сосема различени од начинот на пишување на куранот и структурата на текстот од куранот, на двете книги се користи истиот начин на егзегеза и применувајќи го истиот начин на егзегеза, разликата на значењето на двете книги може да се одреди без покажување на фаворизација на ниту една книга. Е сега кога во однос на еден текст кој е целосна нарација, вадиш стихови и му даваш буквално значење заради тоа што на тебе ти одгова и ти гледа добро за да го поддржиш сопствениот аргумент, тогаш ти не правиш егзегеза туку ајсегеза, што во овај случај значи покажување фаворитизација и незаинтересираност за вистината.

Значи јас сум нов на форумот и не сум запознат со опциите. Терминот "неверник" е истото како атеист, бидејќи јас си мислев дека си атеист, но јас преферирам да го користам зборот неверник, затоа што не сакам на неверниците да им се умилкувам, значи ти ако се задржуваш на вакви ситници колку да можеш да испаднеш за себе паметен и други луѓе да те сметаат за паметен, тогаш можам да заклучам, дека нема воопшто смисла со тебе да се зборува воопшто. тоа е едноставно еден многу ароганен пристап према други луѓе и е доста детински.
Морам да те поправам. Неверник за христијанинот е секој оној кој не е христијанин, неверник за муслиманот е секој оној кој не е муслиман! Неверник е верник кој верува во нешто друго различно од тебе или воопшто не верува во ништо! Атеист е само човек кој не верува во ништо надприродно!
 

Павле_Од_Тарсус

Апологет
Член од
23 септември 2015
Мислења
57
Поени од реакции
21
Морам да те поправам. Неверник за христијанинот е секој оној кој не е христијанин, неверник за муслиманот е секој оној кој не е муслиман! Неверник е верник кој верува во нешто друго различно од тебе или воопшто не верува во ништо! Атеист е само човек кој не верува во ништо надприродно!
Да да, те сфаќам, само го објаснував лингвистичкото значење на зборот "ateist", дека значењето е сосема исто и не само лингвистички, туку и терминолошки, така да исто се фаќа. Е сега едино ако некој не знае дека зборот "атеист" е само грчка варијанта на зборот "неверник".
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
Морам да те поправам. Неверник за христијанинот е секој оној кој не е христијанин, неверник за муслиманот е секој оној кој не е муслиман! Неверник е верник кој верува во нешто друго различно од тебе или воопшто не верува во ништо! Атеист е само човек кој не верува во ништо надприродно!
Грешка.
Неверници се оние кои се одрекуваат од Бога(Атеисти).
Иноверни се они кои веруваат во Бога но не го исповедаат како троичност(Муслимани,Јудејци).
Инославни се Христијани кои по различен начин ја исповедаат светата Троица(протестанти, западно римци(самонаречени католици)).
Отпадници се оние кои што биле православни а потоа се одрекле од православието...

http://www.pravoslavie.bg/в'проси-к'м-свештеника/как-става-приемането-в-православието/
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
и завземаш една неверничка страна, ти толку многу го фаворизирваш атеизмот, што не ни размислуваш за одговорите што ги дава некој друг, но не те обвинувам, вие неверниците не ни сакате да постои Бог, затоа што не ја сакате помислата во врска со одговарање пред судија за делата свои, затоа што вашиот хидонистички живот ве тера да барате причини и докази што ќе ве убедат дека не постои. Да не ви сум во кожата, стварно не би сакал да бранам еден толку нелогичен поглед кој вие неверниците го имате, вашите натуралистички теории немаат никаква логика и обично вие самите сте тие што си ги контрадиктирате.
Одразот во огледалото што го гледаш е твој, не е на соперникот.
Аман со тие стереотипи дека само атеистите се хедонисти, егоисти, материјалисти, натуралисти и што уште не. Погледнете си го вашиот хедонизам, егоизам итн. Не сум сретнал такви хедонисти атеисти како што има теисти и тоа немерени хедонисти.

Да не сум ти во кожа кога ќе гориш во нордискиот или некој друг пекол или се реинкарнираш во риба, ако си го избрал погрешниот (непостоечки) бог.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Начинот на кој е пишана библијата и структурата на текстот се сосема различени од начинот на пишување на куранот и структурата на текстот од куранот, на двете книги се користи истиот начин на егзегеза и применувајќи го истиот начин на егзегеза, разликата на значењето на двете книги може да се одреди без покажување на фаворизација на ниту една книга. Е сега кога во однос на еден текст кој е целосна нарација, вадиш стихови и му даваш буквално значење заради тоа што на тебе ти одгова и ти гледа добро за да го поддржиш сопствениот аргумент, тогаш ти не правиш егзегеза туку ајсегеза, што во овај случај значи покажување фаворитизација и незаинтересираност за вистината.
Не е проблем начинот на кој е пишувана одредена света книга, туку начинот на кој е разбрана. Без разлика како е настаната, истата може да биде толкувана и за добро и за лошо. Човекот е тој што и дава душа, а не обратно. Ова посебно доаѓа до израз кај вас христијаните, бидејќи во вашата света книга ви е порачано следново:
Лука 6:
31.Постапувајте со луѓето онака, како што сакате тие да постапуваат со вас!
Значи јас сум нов на форумот и не сум запознат со опциите. Терминот "неверник" е истото како атеист, бидејќи јас си мислев дека си атеист, но јас преферирам да го користам зборот неверник, затоа што не сакам на неверниците да им се умилкувам, значи ти ако се задржуваш на вакви ситници колку да можеш да испаднеш за себе паметен и други луѓе да те сметаат за паметен, тогаш можам да заклучам, дека нема воопшто смисла со тебе да се зборува воопшто. тоа е едноставно еден многу ароганен пристап према други луѓе и е доста детински.
Како што веќе реков, тој термин е апсурден и бесмислен, прво поради тоа што за секој што верува во нешто поинакво од тебе, и ти си неверник. Второ, поради тоа што верувањето само по себе не е ниту доблест, ниту аргумент.
 

Павле_Од_Тарсус

Апологет
Член од
23 септември 2015
Мислења
57
Поени од реакции
21
Не е проблем начинот на кој е пишувана одредена света книга, туку начинот на кој е разбрана. Без разлика како е настаната, истата може да биде толкувана и за добро и за лошо. Човекот е тој што и дава душа, а не обратно. Ова посебно доаѓа до израз кај вас христијаните, бидејќи во вашата света книга ви е порачано следново:
Лука 6:
31.Постапувајте со луѓето онака, како што сакате тие да постапуваат со вас!

Како што веќе реков, тој термин е апсурден и бесмислен, прво поради тоа што за секој што верува во нешто поинакво од тебе, и ти си неверник. Второ, поради тоа што верувањето само по себе не е ниту доблест, ниту аргумент.
Значи за тебе правилниот одговор е луѓе како си го толкуваат за себе, а не каква е смислата на текстот на светата книга ? Тоа е абсурдно, фактички ти прифаќаш повеќе тоа луѓе што си го интерпретирале за себе а не вистинската намена на светото писмо, таквиот пристап не те носи никаде освем во збунување.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom