Дали “Бугарија“ е мисловна именка ?

Член од
22 февруари 2009
Мислења
746
Поени од реакции
35
Во бугарската историја за туѓинци пиши дека сте татарско-монголско племе и дека бугарија е во молдавија,србија,романија,грција,Македонија,албанија, секаде каде сто имало бугарин тоа е бугарска земја.Тоа вие го пишите не ние.:toe:
 
F

FallenHypaspist

Гостин
Violetta - Не се прави Бугар зш гледаш оти и самиот не си.Можеби ИСПЕРЕН МАКЕДОНЕЦ, србин, тракиец, илир и сл....

Ипак кажи си каква добра пара дава бугарската влада за вакво јадење г***а по македонски форуми??
 
Член од
1 ноември 2008
Мислења
7.396
Поени од реакции
1.880
името гагауз е едва от 19 век преди това нема никакво споменуване на гагаузи во по предишен век да не говорим за времето на селджуците 11-13 век.

а Гаг-Гуг што значи?

Узи што значи?

и на кој јазик?

од кое време се употребуваат?
 
Член од
1 ноември 2008
Мислења
7.396
Поени од реакции
1.880
а Гаг-Гуг што значи?

Узи што значи?

и на кој јазик?

од кое време се употребуваат?

што бидна, уште да чекам одговор?
ајде кога можете да труете и спамирате на другите теми можете да не удостоите со одговор, онака колку ние да не ви го дадеме
 
Член од
9 мај 2008
Мислења
146
Поени од реакции
2
што бидна, уште да чекам одговор?
ајде кога можете да труете и спамирате на другите теми можете да не удостоите со одговор, онака колку ние да не ви го дадеме
не бе вчера нешто не ми работеше интернетот на овоj саjт.
сега ти пишам
Турците па и руските автори много лажат на тази тема.
ште ти цитирам един наш учен тjурколог професор емил боев
От една страна се тв'рди чрез с'чинени легенди, че прадедите на гагаузите тр'гнали от Алтај, поживели в древна Джунгарија и се настанили в Буджак(Бесарабија), а от друга страна-гагаузите, притеснени от б'лгарите по време на османското владичество, били принудени да бјагат на север и се заселили в Бесарабија.
Нали не верваш че през 19 век гагаузите ке бегат от бугарите во бесарабиjа.знае се че са бегали от золумите на османските турци.при всека руска воjна срешту османската држава османците са си отмаштавали на христиените и бугари и гагаузи са бегали на север во влашко или во земите на денешна украjна или молдова.именно затова големиот револуционер на бугарите георги раковски пише во средата на 19 век книгата си "преселение во русиjа или руската убиjствена политика за бугарите" оти политиката на русите е да привелче и асимилира бугари а да прогони и да засели во нашата земjа кримски татари и черкези.
на бугарски во превод гага уз значи голем нос па и има поговорка при бугарите не си вовираj гагата дето не ти е работа.:wink:
За бјагството на гагаузите заедно с останалите б'лгари в Русија с'штествува точна документација, в којато те са регистрирани като бежанци или колонисти. Нјакога те са живели в трите основни б'лгарски области - Мизија, Траки и Македонија. Не трјабва да се забравја, че б'лгарските бежанци от Източна Тракија от в'трешните б'лгари са наричани и македонци, което има своето историческо објаснение. Гагаузите не пазјат никакви спомени за тјахната мнима анадолска родина и за измисленија селджушки произход. Тезата за селджушката вр'зка не може да даде отговор на в'проса какво т'рсјат гагаузи в Тракија. До средата на XIX век в никак'в документ не се споменават гагаузите с името, което те днес носјат. Пак до това време, тогава, когато е било в'зможно, гагаузите са определјани от всички като б'лгари. Не е вјарно, че гагаузите в Казахстан и Средна Азија не пазјат своето б'лгарско самос'знание и спомена за прародината си Б'лгарија. Казахски и узбекски учени са отбелјазали това в своите изследванија, а и ние лично имахме штастието да се срештнем с тјах през 60-те години. Б'лгарите, убеждавани от своите изследвачи, че са гагаузи, назоваваха јамбол, Сливен, Казанл'к и т.н., отк'дето са тр'гнали техните прадеди на север. В споменатите селишта никога не е имало гагаузи. Материалната култура на гагаузите е такава, каквато е тази на останалите б'лгари в областите, к'дето живејат или к'дето са живели. Опитите да се изведе и с'здаде нјакак'в модел на гагаузка материална култура изв'н б'лгарскија, са обречени на провал.
руснакот мошков руски офицер е човекот коj ги нарича гагаузи он вели дека они не биле бугари а турци оти говорили турски език но кога сборува за караманците во бесарабиjа кои са сашто христиени но сборуват и те турски он мошков не ги нарича турци а турско говорешти грци.пита се зашто един пат он вика че гагаузите не са бугари оти са турско езични а друг пат како при караманците он ги нарича турско езични грци зашто може да има турско езични грци а не и турско езични бугари.
Но да се в'рнем отново при В. А. Мошков, којто в предговора к'м „Образците" с недомл'вки признава, че т, нар. гагаузи определјат говоренија от тјах език като турски - тјуркче, което п'к доказва, че те били турци. Интересно е, че за караманлијците в Бесарабија, които тој објавјава за „православни г'рци, говорешти на турски", не стига до с'штија извод. Като се оплаква, че в домашната литература нјама сведенија за този „народец" или ако има „сведенија ничтожнаја", то не е известно от к'де са взети, В. А. Мошков посочва три примера, които силно го впечатлјават. А. А. Сокалски, „подробно описал б'лгарските колонии в 1848 год.", навсјак'де наричал гагаузите б'лгари, без дори да спомене тјахното име, А. Зашчук бил отбелјазал само, че б'лгарите, преселили се от Добруджа в Бесарабија, говорјат на турски, и накраја, в руската универсална енциклопедија, известна като „Брокгауза и Ефрона Знциклопедическиј словарь",намерил „такова странно с'обштение" -„гагаузите са потурчени б'лгари". Објаснението за това определение в'в в'просната енциклопедија В. А. Мошков св'рзва с'с самите гагаузи - то е дошло отв'д Дунава заедно с гагаузите. За нас е с'всем очевидно, че споменатите автори и издатели, както и самите гагаузи, јасно са разграничавали етнонимите от прозвиштата, И оште едно Мошково признание - „Даже по места в Бесарабија, в Кишинев, рјадко нјакој от интелигенцијата е чувал името на гагаузите".
во хрониката караман неме от 16 век се сборува за туркско езични бугари христиени от планината булгар даг подчинени на караманците турки зашто ако гагаузите са от анадола за кое нема докази но ако примемем че е така зашто ако са от анадола да не са потомци на тези турско езични бугари христиени за кои сборуват от 10 век та чак до 16 век че ги има во анадола на jугоизточниот анадол на север от денешна сириjа а тези бугари са биле туркоезични оти во 13век султан мехмед караманоглу е издал закон секи во неговата држава да говори на турски език и во дома и на обштествено место за това пишат и турски автори и наши та е абсурди като се знае че именно така се турцизира анадола да се пише дека штом си туркоезичен ти си непременно турчин.впрочем гагаузите у нас и в самата турциjа ги наричат и гаганица и гаганик та ги питам как ке изведат сборот гаганик от кеjкавуз или огуз.
Сега, когато се внушава на гагаузите, че са анадолски селджуци и че името им произлиза от владетелја Кејкјавус или Кајкавус, кој ште понесе срама от своеволното променјане на имената и измислиците за севернија им огузки произход! Но професор'т гагаузовед от Турција ште трјабва да реши и една нова задача в'в вр'зка с етимологијата на гагауз. У нас и в Турција са регистрирани нови названија за гагаузите - гаганица и гаганик. В Молдова и в Рум'нија го чакат оште изненади, които ште са повод да прод'лжим разговора за етимологијата на гагауз. В последната си статија К. Карпат повтарја нјаколко п'ти, че до заселването си на Балканите от Анадола прадедите на гагаузите изповјадвали ислјама, којто трудно и прод'лжително бил изместен от христијанството. Не е трудно да се досетим, че предстои откриване на медресета или коледжи в Молдова, в които молдовските гагаузчета ште трјабва да в'зприемат „баштината" вјара.
само като пример за турско езичните бугари во анадола да земем статиjата на турскиот професор от истамбулскиот университет неджип ас'м ето што пишува он во своето издание на караман намето от 1921 година
...за п'рвата едногодишна војна на б'лгарите, предвождани от јахши хан и сина му Ајд'н, в близост до крепоста Маре (вер. дн. Магара) в Б'лгарската планина с'с сборна караманска војска на Нуреддин, башта на Караман (през 1227-1228 г. сл.Хр.); за участието на беја Ајд'н с 4 хилјади б'лгарски војници около 1243 г. сл. Хр. в битка срешту неверниците на Гьоркес и Силифке; за участието на 4000 б'лгари около 1273 г. на страната на караманскија владетел Мехмед, при р. Чаршамба сују (между Ларенде и Конја) в сраженијата между селджуските и караманските војски.
Един клон от б'лгарското племе от времето на селджуците и караманците, след монголците (следователно след 1243 г. сл. Хр.) живеел в рајона на Бејшехир в непрест'пната планина Еренколоф (веројатно това е планината Еренлер с височина 2319 м., којато се намира на североизток от Бејшехир). К'м краја на XV и началото на XVI б. тези б'лгари избрали за своја кралица мома на име Катерина, којато разполагала с 10 000 души, в'ор'жени с пушки.
Когато караманците, застрашени от османците, се оттеглили в Б'лгарската планина (вер. след 1487 г.), селјаните от границите на Конја до границите на Бејшехир останали под власта на Катерина.
Б'лгарите на Катерина и тја самата били разгромени от војската на Селим, преди похода му до Египет и Арабија (1516 г.)
Особено ценни са бележките на Неджип Ас'м за езика, религијата и произхода на тези б'лгари. Тој отбелјазва, че "може с основание да се мисли, че ортодоксите, които днес се намират по онези места (от Бејшехир до Конја) и говорјат турски език, са остат'ци, прод'лжение от онези б'лгари."
сам турскиот професор си пише че турско езичните христиени от конjа до беjшехир са остатаци от онези бугари.во тази васална булгарска држава подчинена на караманскиот беjлик има и турско езични булгари христиени и потомци на булгари муслимани от кавказ или от волжка булгариjа заселили се во анадола
на сликата со црвени точки е границата на булгарската држава в мала азиjа при булгарскиот владетел jахша ll


макар во караман наме да пише за булгарски народ булгарско племе то во времето на ататурк в република турциjа измениха името на планинната булгар даг на булКар даг и сегавелат дека там никога не е имало бугари а булкар даг значи планина со много снег.това е стара политика при турците да негират сичко што не е турско или да пишат че са турци и хетите и троjанците и шумерите дори во учебниците си турците не признават арабите за отделен народ а пишат дека арабите биле арабоезични турци.
 
Член од
1 ноември 2008
Мислења
7.396
Поени од реакции
1.880
ганчо ГАГ-ГУГ значи НИКАКО а потоа синоним за вистинските Бугари кои останале доследни на христијанството
а УЗИ значи БУГАР и така постојат денеска Гага-Узи т.е. Гага-Бугари

на ваш бугарски (турки) јазик кој сте го користеле се додека ние македонците не сме ве описмениле со новиот јазик

затоа џабе ти е толкав пост кога не си го кажал главното, или се трудиш да го одбегниш и излажиш
 

theMac3donian

Мак3донецот
Член од
5 февруари 2007
Мислења
3.690
Поени од реакции
259
Зошто на грчки еднаш се
„Вулгарои“ (нели со В) а еднаш со „МП“ ... Има некоја си разлика или само халуцинирам и ми се причинуваат работи?
 

Solid

Зона на самракот
Член од
26 август 2007
Мислења
7.176
Поени од реакции
4.133
Во модерната грчка азбука нема буква Б туку МП=Б.
 
Член од
22 февруари 2009
Мислења
746
Поени од реакции
35


ова го можи само моќната бугарска,србска,грцка пропаганда го натераа сиромавиот и чесен македонски народ да се испотепа меѓу себе за туѓи интареси.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Божидар Димитров во интервјуто за бугарскиот весник Standard News od 21/09/2003 истакнува дека неговото потекло е Татарско, дека дедовците му ја бричеле главата и дека сите носеле коњски репчиња (чумбаси), како и сите турко-татари. Имињата на неговите претци не биле Славјански, туку Татарски.


Дедите ми са ходели с бр'снати глави и чумбаси, разказва историк'т

Божидар Димитров разказва, че в рода му по мајчина линија всичките м'же са черни, кр'глоглави и грамадни. Тој самијат правел малко изклјучение с по-нискија си р'ст, којто наследил от башта си. Като запознат с практиката в П'рвата б'лгарска д'ржава да настанјават по границата праб'лгарски гарнизони, заштото нјамали вјара на славјани и траки, историк номер едно д'лго на мајтап тв'рдјал, че има праб'лгарски произход. Нај-неочаквано обаче се оказало, че това е самата истина.

Преди години негов братовчед ентусиаст написал книга за рода им и решил да го с'бере на срешта. Г-н Димитров забелјазал, че п'рвите двама в родословното д'рво имат странни имена които в никак'в случај не са славјански - Мавроган (Чернија хан) и Гургур. Нешто повече, нјакои братовчеди и досега носели тија имена, веројатно предавани през поколенијата. По-к'сно му попаднала книга, в којато прочел, че около Златоград до началото на ХХ век имало села, к'дето м'жете носели д'лги коси, наричани чумбаси. Те се спускали свободно по г'рбовете им или били заплетени в д'лга плитка.

"В с. Еникьој и нјакои други дедеагачки села м'жете с'што били с чумбаси, но по-к'си - до раменете. Хората в този крај запазили специфичнија си бит и в'ншен вид пише в книгата. Горо Горов, известен наш историк и опонент на Божидар Димитров, п'к тв'рди следното: "Село Б'лгаре се отличава коренно от останалите. Хората там са диви, вадјат ножа за ништо и те колјат - така заклали гр'цки чорбаджија от Ахтопол в краја на ХIХ век."

Това тв'рдение ни нај-малко не обижда Божидар Димитров. Когато през 1878 г. Б'лгаре останало на турска територија, Георги Мавродиев, дјадото на историка по мајчина линија, както много свои с'народници, избјагал в пределите на свободното отечество. Заселил се в'в Веселие, Бургаско, недалече от Созопол. Правителството давало на бежанците земи с нискостеблени гори и тој с двете си р'це изкоренјавал д'рвета, направил си нива. Залјубили се с баба Дафина от Ченгере. Това село нјакога било на Маслен нос, днес е вече изчезнало, објаснјава внук'т.

"Имали са 10 свои деца и понеже били все момичета, осиновили едно момче. Аз едва на 30 години разбрах, че този мој вујчо не е истински. Отгледали и едно роднинско сираче. Така се е правела Б'лгарија. П'рвите д'штери раждали едновременно с мајките си, както лелја ми Султана и баба ми, а дјадо е участвал в'в всички војни и штом се в'рнел, правел по едно дете."

Божидар Димитров изброил 68 свои п'рви братовчеди. А за вторите казва, че са около 150 и ако се с'берат, правјат едно голјамо село. Род'т сега се е пр'снал по цјалото Черноморие - в'в Варна, Бургас, Созопол, Приморско, Царево. Признава, че често се случвало, като отиде на експедиција, да го настанјат в нјакоја к'шта и от приказка на приказка с домакините да излјазат роднини. А ведн'ж с една братовчедка от Приморско замалко штели да зав'ртјат лјубов. "Никога не бих предположил - аз с'м мургав, а тја е естествено руса. Изведн'ж с изумление разбрахме, че сме рода", оправдава се историк'т. Между по-известните негови братовчеди, които между другото са все висшисти, са журналистката јана Мавродиева и полковник'т јане јанев."

Лјудмила П'рванова

:kesa:
 

ADVISOR

barca & inter
Член од
4 јуни 2009
Мислења
799
Поени од реакции
16
Официјален јазик е Македонскиот затоа да дадеш превод на ова јас не го разбирам
 

ZoraNaSlobodata

Чоечко суштество
Член од
5 ноември 2008
Мислења
2.736
Поени од реакции
111
Да ти кажам право и нема многу да пропуштиш
 
Член од
20 декември 2008
Мислења
1.193
Поени од реакции
75
Дали тоа би значело дека не го сакате Апостол Петков - Ениџевардарското сонце? Сериозно прашам, до сега за него немам читано ништо од Македонци напишано.
 

ZoraNaSlobodata

Чоечко суштество
Член од
5 ноември 2008
Мислења
2.736
Поени од реакции
111
Дај не ме заебавај незнам шо глупости се то ама Апостољ Петков е легендарен македонски комита.Како немаш читано за него од Македонци,а и не си прв шо го велиш ова.Апостол е најпознат егејски војвода.

http://www.macedonium.org/Macedonium.aspx?jazik=2&kid=1&pid=3&ppid=55&tid=1309

При крајот пиши за еден генијален подвиг на Апостол Петков за време на востанието.
 
F

FilipMacedon

Гостин
Дали тоа би значело дека не го сакате Апостол Петков - Ениџевардарското сонце? Сериозно прашам, до сега за него немам читано ништо од Македонци напишано.
Тоа што не си прочитал немора да значи дека немаме напишано (види книга "Јужновардарието во виорот на Илинден" од Константин Кајдамов).

И во цитатот не стои точно Апостол Петков, туку само Апостол, што значи можеби станува збор за друг
 

Kajgana Shop

На врв Bottom