Втора светска војна (1939-1945) - генерална дискусија!

Член од
14 август 2018
Мислења
4.628
Поени од реакции
10.294
Ова ти го прави вирусот на русофилијата, необјаснива болест.
Јас мислам факт да те погоди ко граната од 30мм нема да го препознаеш. Не мислам да те навредам, само така делува :)
Оди сеа на гугл на најди Швалбе. Ќе пишеш Ме-262 и ќе отидеш на имиџис и ќе ти излезат слики.
После оди и побарај Боинг 737. И види ги крилата и моторите, каде се поставени. Ако се на исто место и имаат иста закосеност како Швалбе, тогаш, оди до тераса, отвори врата и...не, ова последново немој :)

Какви авио-шоуа, Јак-3 е просечен авиони наменет за фронтовска заштита, затоа што СССР свесно им препуштиле воздухот на 4000м на непријателот, за таквата одлука со глава платиле илјадници советски пилоти кои ја нашле својата смрт незнаејќи дека кон нив доаѓа непријателски авион.
Војната ја доби копнената војска на РККА, авјацијата има ништожен придонес, близок до нула, more an liability than an asset, другата војна, онаа стварна во воздух, каде Хатрман, Бар, Кител, Крупински, Фудорфер не масакрирале илјадници советски пилоти, била на запад при огромните, 1000+бомбардерски мисии на сојузниците.

Првиот млазен авион полетал во 1939, некаде во исто време кога РККА го воведува во вооружување двокрилецот И-153, може и во ист месец. Двокрилец :)
Можеме да сме среќни што политичкото водство на рајхот не било кадарно да ги максимизира напорите на своите научници и конструктори, пошто сега светот ќе беше многу поинаков.

Сојузниците можеле гол курац, и тоа како работеле на млазен погон и соодветен авион, но резултатите биле прескромни, освен бркање на Фау-1 со Метеори, нема ништо друго, и ќе нема док немачки документи добро не се проучат (Хукбајн посебно). Само еден авион бил цел универзитет на знаења за сојузничките конструктори, не е тоа некоја тајна, ги земале на ангро и едни и други, кознае зошто илјадници немачки конструктори, научници и техничари биле собрани од двете страни и аболицирани, па чак некои стигнаа до високи позиции.


Ова е Хукбајн. Јадни Мустанзи и Спитфаери вс. овој.
Лесно се препознава од каде позајмувале за Ф-86 и МиГ-15.
Автоматски споено мислење:



Слепо црево си ти можеби правен операција, види на претходни одговор и запази каде се крила и мотор на Ме-262 и рандом Б-737. Ме-262 е голем исчекор во авијацијата, значаен по многу елементи.
Не се брукајте со мизерии како објаснувањето за катапулт седиште, толку е проблематично и наголемува тежина што до денес не може да се замисли борбен авион без него.
Знам, паметни руси немале нит во МиГ-15 такво седиште, но тие и така не воделе многу грижа за пилотите.

Ајде да го видиме тој руски млазен мотор кој постоел "pred nemackite hehe" , да се научи нешто барем, освен фиксна русофилија која е ментална состоба која не би посакал да страда пријател од неа.
Ај прво ти пробај ја процедурата,па јави ми кај ќе те донесе... на прозор е доволно :D
Изгуглај sweept wings,и види чудо германците дали ги измислиле... o_O
Тоа што швалбе ги користел е последица,а не причина.На големи брзини се потребни,а тоа до сега го повторивме стопати,Швалбе бил брз.Единствена допирна точка со Б737 му е што бил тромав и во pitch и во roll и во вртење.
СССР како ја користел авијацијата и со кои последици е нивни проблем.Ама вермахтот нижел победи на копно исклучиво кога ЛФ имала воздушна супериорност,и никако поинаку ;) поголем факт од овој не постои!
Така да прикаските за more liability than asset... историјата си има кажано

Млазниот мотор како концепт не бил нов,ни па научна-фантастика во инжињерски кругови. Имало добра причина зошто тие прототипови не излегле од лабараторија. Металургија ;)
наци-ракововодството можело да ги максимизира напорите колку сака,и со кој научници сака,ама легура за млазен мотор никогаш не развиле! (Англичаните 45-46 први развиваат). Со оваков факт можеш да си играш дури и "шта би било кад би било",и пак нема да ти успее.
А дека бил универзитет за знаење бил! Се што знаеле сојузниците(или имале по лабаратории и институти),конечно можеле да го видат во пракса.И да бидат среќни што не тргнале 40-42' по тој пат ;)
Наци-научниците се друга тема за дискусија..

Овој Хукбајнов полетал некогаш или како камп-приколка си го влечеле?
 
Последно уредено:
Член од
29 декември 2007
Мислења
556
Поени од реакции
1.282
Ако не победеа комунисти немаше на исток да има Брест-Литовск, знаеш во кое расуло, деморализација, дезертирања и општо дно била руската војска во тој период, посебно после Брусилов офанзивата?
Небитно.Да, расуло и дезертирање има, но тоа е поради бољшевиците кои се за мир по било која цена. И покрај победата на источен фронт, факт е дека Германија капитулира. Сите дивизији префрлени од Русија на западен фронт не промени фактот на пораз пола година по договорот во Брест Литовск.
Тоа значи се додека Русија формално е во војна, па дури Германците да стигнале до Москва, таа сепак е еден од главните победници, со најголеми жртви а и меѓу најголеми заслуги во крајниот исход и како такви, ќе имаа право на најголема репарација , територијална и матерјална.
На крај краева , на западен фронт, цело време фронтот беше на француска а не германска територија. Имаше расуло и стрелање во француската војска во исто време, ама револуција таму немаше па Франција лапна Алзас-Лорен, меѓу другото...
 
Последно уредено:
Член од
28 декември 2015
Мислења
3.391
Поени од реакции
5.863
Ај прво ти пробај ја процедурата,па јави ми кај ќе те донесе... на прозор е доволно :D
Изгуглај sweept wings,и види чудо германците дали ги измислиле... o_O
Тоа што швалбе ги користел е последица,а не причина.На големи брзини се потребни,а тоа до сега го повторивме стопати,Швалбе бил брз.Единствена допирна точка со Б737 му е што бил тромав и во pitch и во roll и во вртење.
СССР како ја користел авијацијата и со кои последици е нивни проблем.Ама вермахтот нижел победи на копно исклучиво кога ЛФ имала воздушна супериорност,и никако поинаку ;) поголем факт од овој не постои!
Така да прикаските за more liability than asset... историјата си има кажано

Млазниот мотор како концепт не бил нов,ни па научна-фантастика во инжињерски кругови. Имало добра причина зошто тие прототипови не излегле од лабараторија. Металургија ;)
наци-ракововодството можело да ги максимизира напорите колку сака,и со кој научници сака,ама легура за млазен мотор никогаш не развиле! (Англичаните 45-46 први развиваат). Со оваков факт можеш да си играш дури и "шта би било кад би било",и пак нема да ти успее.
А дека бил универзитет за знаење бил! Се што знаеле сојузниците(или имале по лабаратории и институти),конечно можеле да го видат во пракса.И да бидат среќни што не тргнале 40-42' по тој пат ;)
Наци-научниците се друга тема за дискусија..

Овој Хукбајнов полетал некогаш или како камп-приколка си го влечеле?
Полетал со други називи, Ф-86 и МиГ-15, летео је летео и те како је летео :D
Среќа што инерцијата, ретардираната идеологија и неукоста на наци-главешините ги закочиле сите млазни проекти за барем 2 па чак и 3 години, иначе црно ќе се пишуваше за сојузниците. Тоа не е мит, тоа е реалност.

А и во yaw тромав бил Ме-262 или коа го леташе не запримети?
Ништо не е важно, има романски иноватор Хенри Коанда бил измислил реактивен мотор некаде 1912,Да Винчи цртал летечки машини, тајгер мот двокрилно авионче имало благо закосени крила све е неважно, важен е првиот лет на млазњак во свет (Хе-178), првиот млазен ловец (Хе-280), и првиот оперативен борбен млазен авион (Ме-262). Курт Велтер, специјалист за ноќни операции со Ме-262 со радар постигнал победи над 33 четвотомоторни бомбердери и 4 ноќни ловци Москито за 40 полетувања што е шокантно само по себе. :angel:

ЛВ никогаш немала супериорност по број на летала, само 1/4 - 1/5 од ловците во било кое дадено време биле на исток, све остало на запад, и тоа пази ова го пишува руски историчар, прилично компетентен кој ги дебанкира митовите за "air supremacy" која никогаш не постоела на страна на немци на Исток, од 22.Јуни 1941 па до крај на ратот. Али затоа постоел воздушен простор над 4000 метри кој русите го доживувале како вселена, немале летало за ништо над 5000 метра, страшна инфериорност.
Која е живти све таа легура за млазен мотор која германци не измислиле.
Јумо-004 е произведен масовно, цело село, илјадници турбомлазни мотори а во развој биле куп други меѓу кој главен бил Хајнкел Хирт 101.

Не гледам никаде факти, да започниме од основните, колку германски а колку сојузнички реактивни летала стапиле во оперативна употреба за време на ЊЊ-2, колку воздушни победи постигнале истите, значи факти на терен а не фантазии, митови и русофилски испади :)
Не се проблем русите (пола литература ми е нивна, вклучувајќи и енциклопедија на Луфтвафе објавена од В.Н. Шунков, има некои 560 страни). Читај ги русите, батали русофилија.
Автоматски споено мислење:

Небитно.Да, расуло и дезертирање има, но тоа е поради бољшевиците кои се за мир по било која цена. И покрај победата на источен фронт, факт е дека Германија капитулира. Сите дивизији префрлени од Русија на западен фронт не промени фактот на пораз пола година по договорот во Брест Литовск.
Тоа значи се додека Русија формално е во војна, па дури Германците да стигнале до Москва, таа сепак е еден од главните победници, со најголеми жртви а и меѓу најголеми заслуги во крајниот исход и како такви, ќе имаа право на најголема репарација , територијална и матерјална.
На крај краева , на западен фронт, цело време фронтот беше на француска а не германска територија. Имаше расуло и стрелање во француската војска во исто време, ама револуција таму немаше па Франција лапна Алзас-Лорен, меѓу другото...
Во време на Брест Литовск воопшто не било сигурно дека Германија ќе загуби, напротив. Поради тој договор со префрлање на единици од исток на запад, германците се во можност да ја лансираат операција Михаел, гигантски потфат кој не успеал на крај.
Немало никакво расуло во француски единици туку неколку побуни поради икс фактори. Тоа споредено со драматичниот крах на руската армија или со катастрофата во октомври-ноември 1918 во Германија е дечја игра и го има во сите армии (дезертери). Франција ги врати Алзас и Лорена кои биле окупирани 1871 од германци. И до ден денес останаа таму (Стразбур).
 
Последно уредено:
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.671
Поени од реакции
38.857
Полетал со други називи, Ф-86 и МиГ-15, летео је летео и те како је летео :D
Среќа што инерцијата, ретардираната идеологија и неукоста на наци-главешините ги закочиле сите млазни проекти за барем 2 па чак и 3 години, иначе црно ќе се пишуваше за сојузниците. Тоа не е мит, тоа е реалност.

А и во yaw тромав бил Ме-262 или коа го леташе не запримети?
Ништо не е важно, има романски иноватор Хенри Коанда бил измислил реактивен мотор некаде 1912,Да Винчи цртал летечки машини, тајгер мот двокрилно авионче имало благо закосени крила све е неважно, важен е првиот лет на млазњак во свет (Хе-178), првиот млазен ловец (Хе-280), и првиот оперативен борбен млазен авион (Ме-262). Курт Велтер, специјалист за ноќни операции со Ме-262 со радар постигнал побеб=ди над 33 четвотомоторни бомбердери и 4 ноќни ловци Москито за 40 полетувања што е шокантно само по себе. :angel:

ЛВ никогаш немала супериорност по број на летала, само 1/4 - 1/5 од ловците во било кое дадено време биле на исток, све остало на запад, и тоа пази ова го пишува руски историчар, прилично компетентен кој ги дебанкира митовите за "air supremacy" која никогаш не постоела на страна на немци на Исток, од 22.Јуни 1941 па до крај на ратот. Али затоа постоел воздушен простор над 4000 метри кој русите го доживувале како вселена, немале летало за ништо над 5000 метра, страшна инфериорност.
Која е живти све таа легура за млазен мотор која германци не измислиле.
Јумо-004 е произведен масовно, цело село, илјадници турбомлазни мотори а во развој биле куп други меѓу кој главен бил Хајнкел Хирт 101.

Не гледам никаде факти, да започниме од основните, колку германски а колку сојузнички реактивни летала стапиле во оперативна употреба за време на ЊЊ-2, колку воздушни победи постигнале истите, значи факти на терен а не фантазии, митови и русофилски испади :)
Не се проблем русите (пола литература ми е нивна, вклучувајќи и енциклопедија на Луфтвафе објавена од В.Н. Шунков, има некои 560 страни). Читај ги русите, батали русофилија.
Автоматски споено мислење:



Во време на Брест Литовск воопшто не било сигурно дека Германија ќе загуби, напротив. Поради тој договор со префрлање на единици од исток на запад, германците се во можност да ја лансираат операција Михаел, гигантски потфат кој не успеал на крај.
Немало никакво расуло во француски единици туку неколку побуни поради икс фактори. Тоа споредено со драматичниот крах на руската армија или со катастрофата во октомври-ноември 1918 во Германија е дечја игра и го има во сите армии (дезертери). Франција ги врати Алзас и Лорена кои биле окупирани 1871 од германци. И до ден денес останаа таму (Стразбур).
википедијава ја владееш, дури и збориш у прво лице како ти да си бил таму веќе:bravobe:
 
Член од
28 декември 2015
Мислења
3.391
Поени од реакции
5.863
википедијава ја владееш, дури и збориш у прво лице како ти да си бил таму веќе:bravobe:
Каква црна википедија, книги треба, онакви од хартија. Не мора да си таму за да знаеш дека Хукбајн летал, а летал и во Аргентина, тоа е една чудна сторија со профашистичкиот Хуан Перон и Курт Танк, ама мал си ти за такви муабети со поголеми батковци, ти тролај си само :)

IMG_20200605_135444.jpg
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
википедијава ја владееш, дури и збориш у прво лице како ти да си бил таму веќе:bravobe:
Нема врска, се едуцира за пополека да пише дека е нацифан! Ама тргна од Трансилванија и Молдавија, па преку Англија и Франција, да дојде до ставот: пу да ти *бам неспособните нацисти, да бев јас к*р ќе пушеа русите и остала словенска багра!
П.С. Може и ќе ме банираат од темава или воопшто од форумов заради ова, ама памтете што сум пишал! Нема да издржи во илегала!
 
Член од
28 декември 2015
Мислења
3.391
Поени од реакции
5.863
@штипјанец' ова за какво да се возприеме, вјарно или помија?

CROP_20200605_135732.jpg :D

Што знаел Вили
Автоматски споено мислење:

Нема врска, се едуцира за пополека да пише дека е нацифан! Ама тргна од Трансилванија и Молдавија, па преку Англија и Франција, да дојде до ставот: пу да ти *бам неспособните нацисти, да бев јас к*р ќе пушеа русите и остала словенска багра!
П.С. Може и ќе ме банираат од темава или воопшто од форумов заради ова, ама памтете што сум пишал! Нема да издржи во илегала!
Пред пар години, група ентузијасти и стручњаци од амерички институт направија реплика на Хортен Хо-229 и го поставија како музејски експонат. Според твојата, да кажеме логика, мора да биле нацисти. Еј, да трошат пари време нерви за реплика на нацистички авион! Па каде го има това?!

Неоспорен факт е дека кај нацисти имало страшни иноватори и конструктори, не за џабе правеа пејперклипови и слични операции сите 4 страни кои ја окупираа немачка. Тоа е консензус меѓу историчари на авијација и техника, не е некоја тајна. Многу повеќе митови има кај немачки тенкови него кај авиони.
Причината за таквата ситуација не е сеуште јасна, како во еден таков умоболен режим се направени такви исчекори во авијацијата, па и некои други полиња, но не верувам да има едноствен одговор на тоа.
Треба да сме среќни што не успеале поради наведените причини.
 
Последно уредено:
Член од
28 декември 2015
Мислења
3.391
Поени од реакции
5.863
D+0, еее ко фчера да беше, 76 години ... :D

Една од супербизарните појави во ЊЊ-2 е што војната продуцирала секта, во недостаток на посоодветен поим. :angel:
Имено, во Меланезија, по зафрлените острови кои америте ги претресувале од јапанци, домородното население било стаписано од сите тие летечки машини и остала машинерија (упаљачи, огледала, пиштоли), немале видено голема железна птица која лета или парче железо кое само се пали и гаси...па логика, тоа не се обични луѓе, чим можат да прават такви магии, американските маринци мора да се богови :D
Боговите им оставиле при повлекување храна,облека, нешто опрема и ѓубре (празни канистри за керозин) кои подоцна стекнале престижен статус кај домородците.

Не се знае зошто, но врачевите во тамошните племиња тврделе дека еден ден боговите ќе се вратат. За таа цел, и за цел поштовање кон летечките божанства, домородците правеле груби реплики на авиони и остала машинерија за да ги умилостиват и привлечат назад боговите кои не се враќале...


Некој си амерички дезертер Џон Фрум останал на островот и служел како живо божанство (пошто знаел да ракува со опремата и ѓубрето кое го оставиле соборците на островите). Секоја желба му била исполнувана, жени на претек, живот ко во филм. Овој феномен бил забележан и во други времиња и места во изолирани заедници кои доаѓале во прв контакт со западњаци, па така стекнал назив Карго-секта или Карго-култ.
Во Вануату до ден денес живееле Фрумови потомци и чак имале и политичка партија :angel:
 

Scirea

ZARDOZ
Член од
4 август 2010
Мислења
26.642
Поени од реакции
81.646
На денешен ден во 1943 почнува офанзивата на бугарскиот ФАШИСТИЧКИ окупатор со цел да се ликвидираат партизаните... крајниот исход е мачење и убивање на цивилите во Кавадаречко и Ваташа. Акцијата трае од 7 до 14 Јуни.

Жртвите на Ваташкиот масакар

IMG_20200607_111824.jpg

Нивните тела


Споменикот во Моклиште
 

chef_cook

._perlous
Член од
25 октомври 2011
Мислења
4.295
Поени од реакции
13.156
На денешен ден во 1943 почнува офанзивата на бугарскиот ФАШИСТИЧКИ окупатор со цел да се ликвидираат партизаните... крајниот исход е мачење и убивање на цивилите во Кавадаречко и Ваташа. Акцијата трае од 7 до 14 Јуни.

Жртвите на Ваташкиот масакар

Прегледај го приврзокот 254794

Нивните тела


Споменикот во Моклиште
Деца.
Слава им!
Слава на сите кој загинале од гнасната бугарска фашистичка рака!
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.508
Поени од реакции
11.571
На денешен ден во 1943 почнува офанзивата на бугарскиот ФАШИСТИЧКИ окупатор со цел да се ликвидираат партизаните... крајниот исход е мачење и убивање на цивилите во Кавадаречко и Ваташа. Акцијата трае од 7 до 14 Јуни.

Жртвите на Ваташкиот масакар

Прегледај го приврзокот 254794

Нивните тела


Споменикот во Моклиште
Две третини од жртвите биле под 18 години, нема шанси да биле масакрирани од ослободителен балкански татарстан, бидејќи балкански татарстан ниту масакрирал млади луѓе, ниту ги депортирал македонските Евреи, ниту соработувал со Нацистичка Германија, туку само формирал администрација на територијата на ослободен северенфиромистан.

Сигурно децава биле масакрирани од партизаните, кои потоа вината за масакрот му ја припишале на балкански татарстан - држава која овие млади луѓе сигурно ја сметале за своја ослободителна татковина, а партизаниве се разгневиле кога децава им рекле "нас никој не не` прашува, се` е одлучено одозгора", па ги масакрирале.

Сигурно би се превртувале во гробовите кога би знаеле за какви денешни идиотизми и гнасотии загинале.

Вечна им слава !!!
 
Последно уредено:

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.425
Поени од реакции
572
@штипјанец' ова за какво да се возприеме, вјарно или помија?

Прегледај го приврзокот 254479 :D

Што знаел Вили
Ова е статија од весник. Мислам дека сам знаеш колку може да биде објективна. :)
Погоре имаш книга од Бориславов. Тоа е сериозно читање.
 
Член од
20 април 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
9.689
Деца.
Слава им!
Слава на сите кој загинале од гнасната бугарска фашистичка рака!
Колежот бил извршен под команда на Љубен Апостолов од Крива Паланка.Мислав дека само србиве воделе бртоубиствена војна.За жал не било така.:(
 

Kajgana Shop

На врв Bottom