Војната на патиштата

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.347
Поени од реакции
29.819
По таа логика и моторот да возеше поспоро немаше да го удри возилото. :)
Ништо немаше правилно од моторот во таа ситуација. Моторот идеше бргу иако имаше аута напред затоа што планот му беше да се убута меѓу колоните аута. Што е глупо, ама со таа брзина е троструко глупо.

Мотор кога иде така бргу и кога е далеку во реторвизор и не се гледа убаво. Тој со аутото се престројуваше во средната колона каде веќе имаше возила и не очекуваше дека некој од позади може да иде толку брзо за да не може да застане на време. Целосна кривица на моторот... И очигледно повеќемина така возат на тоа место, пошто следните пар секунди уште еден мотор се учука на ретардиран начин.
 
Член од
14 април 2012
Мислења
31.550
Поени од реакции
62.488
По таа логика и моторот да возеше поспоро немаше да го удри возилото. :)
Ништо немаше правилно од моторот во таа ситуација. Моторот идеше бргу иако имаше аута напред затоа што планот му беше да се убута меѓу колоните аута. Што е глупо, ама со таа брзина е троструко глупо.

Мотор кога иде така бргу и кога е далеку во реторвизор и не се гледа убаво. Тој со аутото се престројуваше во средната колона каде веќе имаше возила и не очекуваше дека некој од позади може да иде толку брзо за да не може да застане на време. Целосна кривица на моторот... И очигледно повеќемина така возат на тоа место, пошто следните пар секунди уште еден мотор се учука на ретардиран начин.
Намерата на моторот не игра никаква улога. Не смееш да се престроиш во лента во која веќе има возило зад тебе кое се движи. Ке чекаш да помине, па потоа ке се вклучиш. За ова бутаат кога полагаш градска.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.347
Поени од реакции
29.819
Намерата на моторот не игра никаква улога. Не смееш да се престроиш во лента во која веќе има возило зад тебе кое се движи. Ке чекаш да помине, па потоа ке се вклучиш. За ова бутаат кога полагаш градска.
Kaко ќе бидеш свесен за тоа возило ако во моментот на одлуката да се престроиш е некаде 100 метри позади - и надоаѓа со огромна брзина.
Ќе претпоставиш дека во секој секунд има некој самоубиец кој иде да се учука во возилата во средната лента?

Ај сеа погледај го видеото уште еднаш, и сликава долу погледај ја убаво. Види како манијакот иде МЕЃУ ЛЕНТИ со голема брзина. Автомобилистот видел дупка во средна лента, веројатано треба да се исклучи на лево после, и почнува да се престројува лев. Од кај К да знае дека меѓу колите надоаѓа манијак?
Размисли па кажи ми дали можеш да се видиш себе си во улогата на манијакот, дали може да ти се деси да возиш онака со мотор? И од друга страна ако возиш автомобил - дали милион пати вака си се престројувал во друга лента? Се разбира дека прво гледаш дали иде некој ама нешто што надоаѓа толку брзо од мртов агол - не можеш да го видиш па не знам кој да си.

1702022636449.png
Автоматски споено мислење:

И ако некако сеуште не е јасно за што зборуваме, еве од прво лице за што зборуваме:

Автоматски споено мислење:

И пошто ме изнервира еве и УШТЕ ЕДНО видео со мотор, + бонус точкаџии: :D


 
Член од
5 август 2007
Мислења
847
Поени од реакции
1.230
Тротинетите извесно не се никако процесирани за да ги дозволат или забранат... Едноставно се. Постојат и никој не се замара си нив како да ги регулира. Како и обично чекаат некој да загине, да се дигне голема џева, па да почнат нешто да работат.
Не баш, има одредена регулација.



 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.347
Поени од реакции
29.819
Не баш, има одредена регулација.



Пошто во пракса ништо не се спроведува, исто како да нема регулации.
Пази го овој дел:

Возачот на електричен тротинет не смее да се движи по велосипедска патека, односно лента со брзина поголема од 25 км/ч.
Возачот на електричен тротинет не смее да се движи по тротоар, пешачка патека, односно друга површина наменета за движење на пешаци, со брзина поголема од 6 км/ч.


Имаме повеќе од чести несреќи и нанесување тешки телесни повреди со електрични тротинети - но дали ти некогаш си слушнал за џандар да мери и санкционира брзо возење тротинет по пешачки патеки (и се што е велосипедска патека)? Знаејќи дека ова што се случува е очекувано, зошто регулациите за увоз и користење не бараат фабричко ограничување на брзина на тротинетите?
Зошто нема строги казни кога преку пешачки премин поминуваат со 30+ на час? Буквално не очекуваш нешто такво да ти прелета пред кола. Како стануваат сѐ популарни тротинетиве, само прашање на време кога ќе почнат повеќе бељи да се случуваат.
 
Член од
5 август 2007
Мислења
847
Поени од реакции
1.230
Пошто во пракса ништо не се спроведува, исто како да нема регулации.
Пази го овој дел:

Возачот на електричен тротинет не смее да се движи по велосипедска патека, односно лента со брзина поголема од 25 км/ч.
Возачот на електричен тротинет не смее да се движи по тротоар, пешачка патека, односно друга површина наменета за движење на пешаци, со брзина поголема од 6 км/ч.


Имаме повеќе од чести несреќи и нанесување тешки телесни повреди со електрични тротинети - но дали ти некогаш си слушнал за џандар да мери и санкционира брзо возење тротинет по пешачки патеки (и се што е велосипедска патека)? Знаејќи дека ова што се случува е очекувано, зошто регулациите за увоз и користење не бараат фабричко ограничување на брзина на тротинетите?
Поентата беше дека само постојат без регулација, што не е точно. За другото се согласувам, треба сообраќајна полиција поактивно да се занимава со тие возила. Моментално ги гледаат како велосипедите, а самото присутво на погонска единица всушност ги прави како веспи/мопеди а не велосипеди.
 

OMG!!

Пилот
Член од
27 февруари 2017
Мислења
2.723
Поени од реакции
2.479
Нормално, ретардирано е со умисла да му наштетиш на било кој.


Не сме овде да споредуваме кои се полоши автомобилисти или мотоциклисти. Туку укажуваме пример со лоши мотициклисти што не треба да прават. Ти ако ми покажеш видео/пример со автомибилист како прави ретардирани работи, јас нема да слепо да го бранам (како ти сега што правиш) туку ќе го критикувам.

Е сега ако лично мене ме прашуваш што е полошо, дали во градска вожња (без многу брзо возење, туку од невнимание) дали е полошо некој да има судар со автомобил или мотоцикл - јас без колебање ќе ти кажам: СО АВТОМОБИЛ.
Затоа што во полесен судир на автомобил со автомобил, шансите се поголеми дека работата ќе заврши без поголеми повреди. Но во било каков судир на автомобил со мотоцикл, шансите се многукратно поголеми дека работата може да заврши со поголеми повреди кај мотоциклистот. И тука ако се поклопат некои „коцки“, автомобилистот може да го наебе на суд. Уште полошо е живеењето со совеста ако мотоциклистот почине. Налет материјална штета и слично, но траумите се лоша работа. Луѓе си имаат животи упропастено со такви искуства дури и ако не биле ништо криви.

Затоа налет, скраја да е - и памет во глава.
Јас не ги бранам нив, само без разлика дали се они идиоти или не, не треба намерно да им го загрозиш животот. И секако дека има разлика ако во сообраќајка на спротивна страна имаш кола и мотор, заеби судови и материјални штети, колку моторџии загрозиле туѓи животи, а колку возачи на кола? Углавном моторџија највеќе се загрозува себеси, а ти како учесник у сообраќај (да претпоставиме во кола) треба да размислиш какви последици ќе имаш ако те ѕвекне мотор со 100кмх и ако истото ти се деси со кола. Видеото со кајенот ти е може и најдобар пример, дали исто ќе си поминеше будалата ако беше удрен од кола? Да не заборавиме дека у случајот е и сам крив пошто се престројува без жмигавец.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.347
Поени од реакции
29.819
Другар, ја киднапираш дискусијата. :)
Не е муабетот дали треба на моторџии намерно да им го загрозуваме животот - НОРМАЛНО ДЕКА НЕ ТРЕБА.

Едноставно покажуваме идиотско возење на некои моториџии - и ти тука треба да се приклучиш на критката освен ако и ти самиот не си таков. Наместо да ги критикуваш идиотите меѓу вас нормалните моторџии (нормален моторџија си, нели?), ти ги браниш.

Углавном моторџија највеќе се загрозува себеси, а ти како учесник у сообраќај (да претпоставиме во кола) треба да размислиш какви последици ќе имаш ако те ѕвекне мотор со 100кмх и ако истото ти се деси со кола.
Ова е погрешно на многу нивоа.
- мене ич таклабас не ме боли дали идиотот се загрозувал себе си, ме боли за фамилијата и блиските кои ти превезувам и потоа ме боли и за последиците
- „заеби судови“?? ма немој, зошто бе јас да се влечам по судови заради тоа што некој идиот си го ризикува животот?
- со нормална брзина на возење радије би судар со автомобил, затоа што возачот во автомобил веројатно нема да си ја скрши главата (празна) во тротоар ниту да заврши под нечии тркала.
- има уште, ама доволно е и ова

Видеото со кајенот ти е може и најдобар пример, дали исто ќе си поминеше будалата ако беше удрен од кола? Да не заборавиме дека у случајот е и сам крив пошто се престројува без жмигавец.
Срамота е вака како од задник да вадиш глупости во озбилна дискусија.
Признај сега ДАЛИ МАКАР ЕДНАШ ГО ПОГЛЕДНА ВИДЕОТО?? :LOL:

Не дал жмигавец „будалата“? Мислам еј, ајде да не се лажеме, ако те мрзи да погледаш пола минута видео за да не лупаш глупости во озбилна дискусија, како за твоите специјални потреби еве ти скриншот послужен како на тацна. Ова е буквално прва секунда од видеото, и се гледа упален жмигавец за престројување лево додека сообраќајот во средната лента сеуште нема дупка за престројување.

Или она долу не е жмигавец за лево, а?

1702043598205.png
Автоматски споено мислење:

Еве го уште еднаш спорното видео.
Неколку секунди откако е удрен од моторот таа „будала“ во кајенот му го спасува животот на истиот идиот - од друг идиот моторџија, еднакво самоубиствен како и првиот. Возачот тука е невин и совесен граѓанин.

 
Член од
14 април 2012
Мислења
31.550
Поени од реакции
62.488
Kaко ќе бидеш свесен за тоа возило ако во моментот на одлуката да се престроиш е некаде 100 метри позади - и надоаѓа со огромна брзина.
Ќе претпоставиш дека во секој секунд има некој самоубиец кој иде да се учука во возилата во средната лента?
Кажи ми само дали си свесен со која брзина треба да се движи моторџијата, за да во 2 секунди помине 100 метри и да го удри Поршето? Ако сакаш да ја сведеш дискусијата на нереални претпоставки, тогаш нема што да дискутираме. Прашај било кој сакаш сообраќаец кој работи сообраќајни несреќи, ликот во Поршето е 100% крив.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.347
Поени од реакции
29.819
Кажи ми само дали си свесен со која брзина треба да се движи моторџијата, за да во 2 секунди помине 100 метри и да го удри Поршето? Ако сакаш да ја сведеш дискусијата на нереални претпоставки, тогаш нема што да дискутираме. Прашај било кој сакаш сообраќаец кој работи сообраќајни несреќи, ликот во Поршето е 100% крив.
Другар, јас не мерев метри туку илустрирав ситуација (за полесно да се разбере, не за буквално да се фатиш за метрите).
Еве пак:




Ај сериозно, погледај го видеото и кажи ми најискрено кој е тука кривиот. Овој со моторот што од мртов агол надоаѓа со голема брзина (прв прекршок) и се обидува да се протне во тесниот простор меѓу колоните автомобили (втор прекршок), па како резултат на тоа удира во автомобил кој навреме дал жмигавец за престројување и сосема полека се престројува.


Најпосле не те разбирам, и тебе и @OMG!!
Вакви работи ли браните:

Автоматски споено мислење:

Пошто вакви работи ако браните, тогаш сѐ е кажано. Можеме веднаш да престанеме со дискусија и се надевам дека нема да убиете и некој друг (или да му го заебете животот со судови и трауми) додека се самоубивате со мотори.

Навистина што всушност згреши автомобилот, тоа што не го виде манијакот меѓу колоните аута позади?
Ај замисли се ти на негово место. Треба да се исклучиш лево, даваш жмигавец за лево. Чекаш да се направи простор за престројување. Се отвара простор, и веќе си дал жмигавец. Почнуваш полека да се престројуваш, не нагло за да нема време да застане ако иде некој што не можеби не го гледаш... Епа ако кажеш дека ти не би се престроил и би го пропуштил исклучувањето лево заради мотор што не го гледаш и не можеш да го видиш: Извини ама не ти верувам.
 
Член од
14 април 2012
Мислења
31.550
Поени од реакции
62.488
Другар, се надевам дека не си активен учесник во сообраќајот. Не постои мртов агол како оправдување. Ако си слушал внимателно кога се полагало, кога се вклучуваш во друга лента, мора да погледнеш во ретровизор, и МОРА да се свртиш за да погледнеш.

Моторот се движи во СВОЈА ЛЕНТА, иако на самиот крај покрај испрекината линија. За каква колона позади бладаш? Во лентата во која се движеше моторот, не наиде друго возило подолго време. Ти викам, покажи му го видеото на сообраќаец, џабе ке дискутираш со мене, јас знам дека сум во право. Само се надевам дека не го практикуваш истово кога возиш, зашто имам лоши вести за тебе.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.347
Поени од реакции
29.819
Моторот се движи во СВОЈА ЛЕНТА, иако на самиот крај покрај испрекината линија. За каква колона позади бладаш? Во лентата во која се движеше моторот, не наиде друго возило подолго време. Ти викам, покажи му го видеото на сообраќаец, џабе ке дискутираш со мене, јас знам дека сум во право. Само се надевам дека не го практикуваш истово кога возиш, зашто имам лоши вести за тебе.
Моторот не е во лентата туку моторот вози НА САМАТА ИСПРЕКИНАТА ЛИНИЈА, затоа што надоаѓа од меѓу двете колони аута каде што цело време возел. Убаво се гледа (кој не затвара очи намерно). Моторот сака да продолжи меѓу колони. Со голема брзина. Удира ауто што повеќе секунди претходно уредно дало жмигавец и уредно се престројува. Моторот е 100% крив.
Моторот да бил во своја лента НА СРЕДИНА дури и со таква голема голема брзина немало да удри во кајенот туку ќе поминел покрај него.

Еве и нацртано.


Автоматски споено мислење:

И да, ако ваквите ги браниш веројатно и самиот си таков. Се надевам дека нема имам несреќа да те сретнам тебе (или такви како тебе во сообраќај). Но од таа причина имам камера во кола, а како стојат работите ќе ставам и уште една позади.
 
Член од
22 декември 2011
Мислења
2.008
Поени од реакции
4.177
А што ако наместо мотор беше кола со истата брзина? Пак ќе го удреше., така да не е оправдување кај возел моторот.
Додека за брзината нема да коментирам, не знаеме колку е дозволено. Гледам три ленти, може се рачуна за автопат или експрес.

Додека вториот мотор си е крив. Можеше да застане, а не да реши да претркува. Кајенот беше беше застанат подолго време и сигурно дека го примети.
 
Член од
14 април 2012
Мислења
31.550
Поени од реакции
62.488
Моторот не е во лентата туку моторот вози НА САМАТА ИСПРЕКИНАТА ЛИНИЈА, затоа што надоаѓа од меѓу двете колони аута каде што цело време возел. Убаво се гледа (кој не затвара очи намерно). Моторот сака да продолжи меѓу колони. Со голема брзина. Удира ауто што повеќе секунди претходно уредно дало жмигавец и уредно се престројува. Моторот е 100% крив.
Моторот да бил во своја лента НА СРЕДИНА дури и со таква голема голема брзина немало да удри во кајенот туку ќе поминел покрај него.

Еве и нацртано.


Автоматски споено мислење:

И да, ако ваквите ги браниш веројатно и самиот си таков. Се надевам дека нема имам несреќа да те сретнам тебе (или такви како тебе во сообраќај). Но од таа причина имам камера во кола, а како стојат работите ќе ставам и уште една позади.
Драги Господе, оди со сликава во авто школа, кај било кој полуписмен полицаец и прашај. Не се брукај по форуми. Не можеш да се престројуваш БЕЗБЕДНО, ако сечеш некој кој иде зад тебе, дали ти е јасно? Ти ке убиеш некој во сообраќај со овој памет.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom