Пак ти казвам - имаше потреба да се купи авион от този клас. И сега за операциите во Авганистан и Ирак, Бугариjа и други земjи плаштаха на руснаците за наем на Антонов Ан-124.
Сега веке ке користат техен си.
Инако не мисли дека не се знае тоа дека америте барат начин да продалжат производството на С-17 Globemaster III. Мисла доставките за армиjата на САД веке са кон своjа краj и се барат нови клиенти. Интересно е дека во последно време има интерес от все повеке земjи. А и нормално - со проблемите на А-400. Нема коj да ги чека Airbus. А и до преди 3 дена и те самите не знаеха ке го биде ли А-400 или ке биде закрит овоj проект.
Точно. Искуството со Авганистан и користењето на големи транспортни авиони на компании од поранешните републики на СССР покажува дека сличен сопствен капацитет на НАТО е неопходен и дека постоjната техника недостасува. Станува збор за стратегиски транспорт на НАТО, за можности големи воени сили да бидат префрлувани за кусо време било каде во светот.
Нови слики на бугарски авиони:
Днес во Унгариjа /авиобаза Папа/ ке биде церемониjата по прием на првиот Boeing C-17A Globemaster III за алиансата от земjи, мегу кои и Бугариjа.
Податоци за алиjансата од земjи:
NATO Strategic Airlift Capability
From Wikipedia, the free encyclopedia
The
NATO Strategic Airlift Capability is an initiative of several
NATO members and two partner countries, Sweden and
Finland, which signed Letters of Intention to pool together to purchase and operate three Boeing
C-17 Globemaster III strategic aircraft. They are to be operated in a fashion similar to NATO's
AWACS aircraft, with multinational crews and a multinational military structure to direct them.
The initial participants were:
Bulgaria , the
Czech Republic,
Denmark,
Estonia,
Italy,
Latvia,
Lithuania, the
Netherlands,
Poland,
Romania, the
Slovak Republic,
Slovenia and the
United States. Later on
Hungary,
Norway and
Sweden also signed the Letter of Intent. However, Denmark announced in late 2007 that it was withdrawing from the programme.
[1]
Final approval was given on 20 June 2007,
[2] and the first aircraft was delivered on 14 July 2009.
[3] NATO has also approved the establishment of a NATO Airlift Management Organisation (NAMO) and the NATO Airlift Management Agency (NAMA) to acquire and support the aircraft. The C-17 Globemasters will be based at
Pápa, Hungary.
[4]
Another agreement with 15 NATO participants (Canada, the Czech Republic, Denmark, France, Germany, Hungary, Luxembourg, the Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden and Turkey), the Strategic Airlift Interim Solution (SALIS) earmarks a number of
Antonov An-124 aircraft permanently for NATO mission which might occur, contracted from the
Volga-Dnepr heavylift company and from
Antonov Airlines.
http://en.wikipedia.org/wiki/NATO_Strategic_Airlift_Capability
:salut: