Бугарско воено воздухопловство

Статус
Затворена за нови мислења.

RTM

Член од
4 септември 2008
Мислења
844
Поени од реакции
214
ништо ти не разбираш ...дете...:)
Мен ме остави, што правим со експертите от сите земjи во проектот? Шведи, финци, норвежани, словенци и др. сигур и те са будали?
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Мен ме остави, што правим со експертите от сите земjи во проектот? Шведи, финци, норвежани, словенци и др. сигур и те са будали?
не, не се будали , ама мораат да бидат будали во рок на службата......за таква плата...:)
инаку кој нормален би купил таков авион , па плус одржување...АКО НЕ МОРА??? ,а американците мораат од нешто да живеат... :) не можат сите дрога да дилаат...
 

RTM

Член од
4 септември 2008
Мислења
844
Поени од реакции
214
не, не се будали , ама мораат да бидат будали во рок на службата......за таква плата...:)
инаку кој нормален би купил таков авион , па плус одржување...АКО НЕ МОРА??? ,а американците мораат од нешто да живеат... :) не можат сите дрога да дилаат...
Пак ти казвам - имаше потреба да се купи авион от този клас. И сега за операциите во Авганистан и Ирак, Бугариjа и други земjи плаштаха на руснаците за наем на Антонов Ан-124.
Сега веке ке користат техен си.
Инако не мисли дека не се знае тоа дека америте барат начин да продалжат производството на С-17 Globemaster III. Мисла доставките за армиjата на САД веке са кон своjа краj и се барат нови клиенти. Интересно е дека во последно време има интерес от все повеке земjи. А и нормално - со проблемите на А-400. Нема коj да ги чека Airbus. А и до преди 3 дена и те самите не знаеха ке го биде ли А-400 или ке биде закрит овоj проект.
 

Du

Член од
26 октомври 2008
Мислења
176
Поени од реакции
4
Пак ти казвам - имаше потреба да се купи авион от този клас. И сега за операциите во Авганистан и Ирак, Бугариjа и други земjи плаштаха на руснаците за наем на Антонов Ан-124.
Сега веке ке користат техен си.
Инако не мисли дека не се знае тоа дека америте барат начин да продалжат производството на С-17 Globemaster III. Мисла доставките за армиjата на САД веке са кон своjа краj и се барат нови клиенти. Интересно е дека во последно време има интерес от все повеке земjи. А и нормално - со проблемите на А-400. Нема коj да ги чека Airbus. А и до преди 3 дена и те самите не знаеха ке го биде ли А-400 или ке биде закрит овоj проект.
Точно. Искуството со Авганистан и користењето на големи транспортни авиони на компании од поранешните републики на СССР покажува дека сличен сопствен капацитет на НАТО е неопходен и дека постоjната техника недостасува. Станува збор за стратегиски транспорт на НАТО, за можности големи воени сили да бидат префрлувани за кусо време било каде во светот.

Нови слики на бугарски авиони:















Днес во Унгариjа /авиобаза Папа/ ке биде церемониjата по прием на првиот Boeing C-17A Globemaster III за алиансата от земjи, мегу кои и Бугариjа.
Податоци за алиjансата од земjи:

NATO Strategic Airlift Capability

From Wikipedia, the free encyclopedia

The NATO Strategic Airlift Capability is an initiative of several NATO members and two partner countries, Sweden and Finland, which signed Letters of Intention to pool together to purchase and operate three Boeing C-17 Globemaster III strategic aircraft. They are to be operated in a fashion similar to NATO's AWACS aircraft, with multinational crews and a multinational military structure to direct them.
The initial participants were: Bulgaria , the Czech Republic, Denmark, Estonia, Italy, Latvia, Lithuania, the Netherlands, Poland, Romania, the Slovak Republic, Slovenia and the United States. Later on Hungary, Norway and Sweden also signed the Letter of Intent. However, Denmark announced in late 2007 that it was withdrawing from the programme.[1]
Final approval was given on 20 June 2007,[2] and the first aircraft was delivered on 14 July 2009.[3] NATO has also approved the establishment of a NATO Airlift Management Organisation (NAMO) and the NATO Airlift Management Agency (NAMA) to acquire and support the aircraft. The C-17 Globemasters will be based at Pápa, Hungary.[4]
Another agreement with 15 NATO participants (Canada, the Czech Republic, Denmark, France, Germany, Hungary, Luxembourg, the Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden and Turkey), the Strategic Airlift Interim Solution (SALIS) earmarks a number of Antonov An-124 aircraft permanently for NATO mission which might occur, contracted from the Volga-Dnepr heavylift company and from Antonov Airlines.

http://en.wikipedia.org/wiki/NATO_Strategic_Airlift_Capability

:salut:
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.426
Поени од реакции
5.107
Да не беше НАТО Бугарија ќе немаше воздухопловство!
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Да не беше НАТО Бугарија ќе немаше воздухопловство!
Па и сега нема , тоа што го има .........само за на парада е и за праење чалами...., ја чини Бугарија како на Свети Петар јајцата..кајгана, а освен да биде причина на вработување на многу луѓе по разни основи , за ништо друго не им вреди...:)..незнам дали се уште на тоа дереџе , но пред некое време нивото на тоа што се подразбира под: mission capable rates and unit readiness....им беше за никаде...
 
Член од
19 октомври 2009
Мислења
30
Поени од реакции
0
Факт е дека Бугарија e мегу првите земи со свое воено воздухопловство. Много преди да го има НАТО, Варшавски договор и тем слични.


Во авиобаза Папа /Маджарска/ веке са и 3-те авиона С-17 Globemaster III на NATO Strategic Airlift Capability. От октомври веке ке започне да се летаа со тех.



Преди 2 недели пак бе користен руски авион за целите на нашиот контингент во Афганистан. Вероватно за последно.

 
Член од
19 октомври 2009
Мислења
30
Поени од реакции
0
Ваков авион Бугарите не ни знаат дека постои! :tapp:
Ти што мислиш - дека е правена сликата? :wink:

Сликата е правена на аеродромот краj Пловдив на 05.10.2009г. На втората слика се види и техниката коjа чака да биде натоварена во авиона.




А сега 2 слики кои са направени на Софиjскиот аеродром на 16 и 17 октомври 2009г. /преди 3 дена/



 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Hmmm. rekov, samo zaradi vrabotuvanje na eden kup lugje i reketot za NATO i USA, Bugarija drzi voeno vozduhoplovstvo...vo bilo kakov REALEN sudir..ke nema na sto da poleta....:) ..edvaj ..so sudni maki skrpuvaat dovolno ispravni avioni za na parada..... :)
...a trosocite?? paaaa, ko kajgana od Sveti petar jajcata....
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom