Бугарско воено воздухопловство

Статус
Затворена за нови мислења.

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Тоа авион е...??? или машина за перење и сушење 2во1 ? :tv:
 

RTM

Член од
4 септември 2008
Мислења
844
Поени од реакции
214


DAR-1А
Бугарски авион от 1928г.
Користен за обучение и трениране до началото на 40-те години на ХХ век.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
A imale Bugarite BORBENI avioni?

Vo Prva il Vtora Svetska vojna?

Domasno proizvodstvo?
 

RTM

Член од
4 септември 2008
Мислења
844
Поени од реакции
214
Братот, не во Бугариjа не е имало производство на борбени авиони.
Во време на Првата Световна воjна имаме немски авиони. После Ньоjскиот договор ОТ 1918г. Бугариjа нема право на борбена авиjациjа. Има 2 фабрики за авиони - ДАР (Д'ржавна аеропланна работилница) во Божуриште (до Софиjа) и "Б'лгарски Капрони" (фабрика во Казанл'к со италиански капитал). Во двете фабрики се произвеждат авиони со учебно и транспортно предназначение - немали сме право на борбени авиони. Истите авиони обаче е можело да се користjат както штурмови и разузнавателни авиони - имало е предвидено и в'ор'жение, например по 2 картечници и бомби на ДАР-3 "Гарван".
От 1938 г. Бугариjа получава право на борбени авиони.Произведени са борбени авиони, но само като прототип (например ДАР-10). Като борбени авиони во Втората световна са користени наj-веке немските Messerschmitt Bf-109 E-4 (после воjната са предадени като репарации на Jугославиjа), Junkers Ju-87 Stuka, Dornier Do-17 и френските Dewoitine D.520.
От бугарските авиони са ценени наj-веке:

ДАР-3 "Гарван"


КБ-4 "Чучулига II"


и КБ-5 "Чучулига III"


ДАР е преместена во време на воjната во Ловеч. После воjната имаме некои добри авиони като Лаз-7.


През 1954 комунистическата влада спира производството на авиони во Бугариjа. Решено е да се купуват само руски.
Сега имаме фабрики за ремонт на авиони, но немаме производство, само се ремонтират авиони (вклjучително и от Македониjа како овоj).


ДАР след преместването му во Ловеч се именува ДСФ (Д'ржавна самолетна фабрика) и после 1954 произвежда автомобили и мотоциклети. "Капрони Б'лгарски" с'штествува и сега като завод за хидравлични елементи.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Мислам дека би била добра идеја да почнат да се произведуваат авиони повторно, не во воена намена, туку цивилна.

Штета да пропадне традицијата и искуството доколку некоја од фирмиве пропадне.


Вториве слики воопшто не се потценувачки, не е лошо ко за наши услови.


Каде има воздухопловен историски музеј во Бугарија? Во кој град? доколку воопшто има таков.
 

RTM

Член од
4 септември 2008
Мислења
844
Поени од реакции
214
Мислам дека би била добра идеја да почнат да се произведуваат авиони повторно, не во воена намена, туку цивилна.

Штета да пропадне традицијата и искуството доколку некоја од фирмиве пропадне.


Вториве слики воопшто не се потценувачки, не е лошо ко за наши услови.


Каде има воздухопловен историски музеј во Бугарија? Во кој град? доколку воопшто има таков.
Така е, штета голема е дека пропадна традициjата. Сега имаме добри авиоинженери, но немаме конструктори. Веке не може да има нов Цветан Лазаров или Асен Jорданов (един от конструкторите на DC-3 Dacota, B-17 Flying Fortress, B-24 Liberator и B-29 Superfortress). А можеше да имаме авиоиндустриjа слична на полската или романската (чесите са много напред, с тех не можем да се мерим). Сега зависи как се приватизират част от военните заводи, може да се правjат части за авиони, може и да се aсемблират, но сега засега ништо не се знае. Треба да се види и как ште мине конкурса за нов борбен авион и што ке предложат участниците като офсет.

Имаме воздухопловен музеj, но не е на убаво место и не получава много пари за поддражка на авионите. Не е така добре направен като този во Белград. Бугарскиот воздухопловен музеj e во Крумово, близо до Пловдив. Там е военна база за хеликоптери. Во музеjа има интересни модели - Ан-14, Ан-24, Аrado-196, Ил-2, Ил-14, Ил-28, Ка-26, Л-29, Лаз-7, Ли-2, Ми-1, Ми-2, Ми-4, Ми-8, Ми-14, Ми-24, МиГ-15, МиГ-17, МиГ-19, МиГ-21 (сите варианти), МиГ-23, Су-22, Ту-2, јак-11, јак-23, јак-50, јак-52, јак-9, турски F-104 и други. В истото време могат да се видат и базираните тук Ми-17, Ми-24, Bell-206 и Eurocopter Cougar AS 532.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Фала за информацијата :smir:

Ако имаш линк од музејот стави го тука.
 

Du

Член од
26 октомври 2008
Мислења
176
Поени од реакции
4
Братот, не во Бугариjа не е имало производство на борбени авиони.
Во време на Првата Световна воjна имаме немски авиони. После Ньоjскиот договор ОТ 1918г. Бугариjа нема право на борбена авиjациjа. Има 2 фабрики за авиони - ДАР (Д'ржавна аеропланна работилница) во Божуриште (до Софиjа) и "Б'лгарски Капрони" (фабрика во Казанл'к со италиански капитал)...
Ако беше прочитал целата дискусиjа, вероjатно ќе видеше следново:

Бугариjа произведувала сопствени авиони до 1954, кога советот на Варшавскиот договор одлучил авиони да се произведуваат во други држави на соjузот. Еве некои примери:


Првиот бугарски авион, 1915.


Првиот бугарски индустриски произведуван авион ДАР-1, 20-те години на 20-от век.


Бугарски авион ДАР-3 "Гарван-III", 1937.


Државната авионска работилница (ДАР) во Божуриште, Софиско.


Бугарски авион ЛАЗ-7М, 50-те години на 20-от век.
Пред почетокот на своето учество во Првата светска воjна Бугариjа сепак произведувала сопствени авиони, кои за жал не стигнале до масовно сериско производство. Исто така борбената авиjациjа била званично обновена не во 1938, туку во 1937 година.
 
Член од
19 јули 2006
Мислења
3.157
Поени од реакции
129
Добар е музејот и баш би било интересно да се посети. Има пари и за понови авиони или главно ќе остане сегашнава поставка?
 

Du

Член од
26 октомври 2008
Мислења
176
Поени од реакции
4
Добар е музејот и баш би било интересно да се посети. Има пари и за понови авиони или главно ќе остане сегашнава поставка?
Нови експонати се очекуваат главно од военото воздухопловство на Бугарската армиjа, цивилните воздухопловни компании и од размена со музеи во странство. Од таква размена е овоj турски F-104 Starfighter:



Има планови за купување на историски авиони како Messerschmitt Bf 109, али сеуште нема ресурси за тоа. Исто така има планови за градење на реплики на историски авиони како таа на авион од 1912-1913 години:

 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom