Мислам дека би била добра идеја да почнат да се произведуваат авиони повторно, не во воена намена, туку цивилна.
Штета да пропадне традицијата и искуството доколку некоја од фирмиве пропадне.
Вториве слики воопшто не се потценувачки, не е лошо ко за наши услови.
Каде има воздухопловен историски музеј во Бугарија? Во кој град? доколку воопшто има таков.
Така е, штета голема е дека пропадна традициjата. Сега имаме добри авиоинженери, но немаме конструктори. Веке не може да има нов Цветан Лазаров или Асен Jорданов (един от конструкторите на DC-3 Dacota, B-17 Flying Fortress, B-24 Liberator и B-29 Superfortress). А можеше да имаме авиоиндустриjа слична на полската или романската (чесите са много напред, с тех не можем да се мерим). Сега зависи как се приватизират част от военните заводи, може да се правjат части за авиони, може и да се aсемблират, но сега засега ништо не се знае. Треба да се види и как ште мине конкурса за нов борбен авион и што ке предложат участниците като офсет.
Имаме воздухопловен музеj, но не е на убаво место и не получава много пари за поддражка на авионите. Не е така добре направен като този во Белград. Бугарскиот воздухопловен музеj e во Крумово, близо до Пловдив. Там е военна база за хеликоптери. Во музеjа има интересни модели - Ан-14, Ан-24, Аrado-196, Ил-2, Ил-14, Ил-28, Ка-26, Л-29, Лаз-7, Ли-2, Ми-1, Ми-2, Ми-4, Ми-8, Ми-14, Ми-24, МиГ-15, МиГ-17, МиГ-19, МиГ-21 (сите варианти), МиГ-23, Су-22, Ту-2, јак-11, јак-23, јак-50, јак-52, јак-9, турски F-104 и други. В истото време могат да се видат и базираните тук Ми-17, Ми-24, Bell-206 и Eurocopter Cougar AS 532.