Бугарско воено воздухопловство

  • Креатор на темата Креатор на темата wild_rider
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Koj ti e ovoj avion ,za mene nepoznat???

000404906-big.jpg
 
1263799.jpg


DAR-1А
Бугарски авион от 1928г.
Користен за обучение и трениране до началото на 40-те години на ХХ век.
 
Братот, не во Бугариjа не е имало производство на борбени авиони.
Во време на Првата Световна воjна имаме немски авиони. После Ньоjскиот договор ОТ 1918г. Бугариjа нема право на борбена авиjациjа. Има 2 фабрики за авиони - ДАР (Д'ржавна аеропланна работилница) во Божуриште (до Софиjа) и "Б'лгарски Капрони" (фабрика во Казанл'к со италиански капитал). Во двете фабрики се произвеждат авиони со учебно и транспортно предназначение - немали сме право на борбени авиони. Истите авиони обаче е можело да се користjат както штурмови и разузнавателни авиони - имало е предвидено и в'ор'жение, например по 2 картечници и бомби на ДАР-3 "Гарван".
От 1938 г. Бугариjа получава право на борбени авиони.Произведени са борбени авиони, но само като прототип (например ДАР-10). Като борбени авиони во Втората световна са користени наj-веке немските Messerschmitt Bf-109 E-4 (после воjната са предадени като репарации на Jугославиjа), Junkers Ju-87 Stuka, Dornier Do-17 и френските Dewoitine D.520.
От бугарските авиони са ценени наj-веке:

ДАР-3 "Гарван"
dar3-6.jpg


КБ-4 "Чучулига II"
kb4-1.jpg


и КБ-5 "Чучулига III"
kb4-4.jpg


ДАР е преместена во време на воjната во Ловеч. После воjната имаме некои добри авиони като Лаз-7.
1~162.jpg


През 1954 комунистическата влада спира производството на авиони во Бугариjа. Решено е да се купуват само руски.
Сега имаме фабрики за ремонт на авиони, но немаме производство, само се ремонтират авиони (вклjучително и от Македониjа како овоj).
1336310.jpg


ДАР след преместването му во Ловеч се именува ДСФ (Д'ржавна самолетна фабрика) и после 1954 произвежда автомобили и мотоциклети. "Капрони Б'лгарски" с'штествува и сега като завод за хидравлични елементи.
 
Мислам дека би била добра идеја да почнат да се произведуваат авиони повторно, не во воена намена, туку цивилна.

Штета да пропадне традицијата и искуството доколку некоја од фирмиве пропадне.


Вториве слики воопшто не се потценувачки, не е лошо ко за наши услови.


Каде има воздухопловен историски музеј во Бугарија? Во кој град? доколку воопшто има таков.
 
Мислам дека би била добра идеја да почнат да се произведуваат авиони повторно, не во воена намена, туку цивилна.

Штета да пропадне традицијата и искуството доколку некоја од фирмиве пропадне.


Вториве слики воопшто не се потценувачки, не е лошо ко за наши услови.


Каде има воздухопловен историски музеј во Бугарија? Во кој град? доколку воопшто има таков.

Така е, штета голема е дека пропадна традициjата. Сега имаме добри авиоинженери, но немаме конструктори. Веке не може да има нов Цветан Лазаров или Асен Jорданов (един от конструкторите на DC-3 Dacota, B-17 Flying Fortress, B-24 Liberator и B-29 Superfortress). А можеше да имаме авиоиндустриjа слична на полската или романската (чесите са много напред, с тех не можем да се мерим). Сега зависи как се приватизират част от военните заводи, може да се правjат части за авиони, може и да се aсемблират, но сега засега ништо не се знае. Треба да се види и как ште мине конкурса за нов борбен авион и што ке предложат участниците като офсет.

Имаме воздухопловен музеj, но не е на убаво место и не получава много пари за поддражка на авионите. Не е така добре направен като този во Белград. Бугарскиот воздухопловен музеj e во Крумово, близо до Пловдив. Там е военна база за хеликоптери. Во музеjа има интересни модели - Ан-14, Ан-24, Аrado-196, Ил-2, Ил-14, Ил-28, Ка-26, Л-29, Лаз-7, Ли-2, Ми-1, Ми-2, Ми-4, Ми-8, Ми-14, Ми-24, МиГ-15, МиГ-17, МиГ-19, МиГ-21 (сите варианти), МиГ-23, Су-22, Ту-2, јак-11, јак-23, јак-50, јак-52, јак-9, турски F-104 и други. В истото време могат да се видат и базираните тук Ми-17, Ми-24, Bell-206 и Eurocopter Cougar AS 532.
 
Фала за информацијата :smir:

Ако имаш линк од музејот стави го тука.
 
Братот, не во Бугариjа не е имало производство на борбени авиони.
Во време на Првата Световна воjна имаме немски авиони. После Ньоjскиот договор ОТ 1918г. Бугариjа нема право на борбена авиjациjа. Има 2 фабрики за авиони - ДАР (Д'ржавна аеропланна работилница) во Божуриште (до Софиjа) и "Б'лгарски Капрони" (фабрика во Казанл'к со италиански капитал)...

Ако беше прочитал целата дискусиjа, вероjатно ќе видеше следново:

Бугариjа произведувала сопствени авиони до 1954, кога советот на Варшавскиот договор одлучил авиони да се произведуваат во други држави на соjузот. Еве некои примери:

mURI_temp_3e6ba56c.jpg

Првиот бугарски авион, 1915.

mURI_temp_1abf56b7.jpg

Првиот бугарски индустриски произведуван авион ДАР-1, 20-те години на 20-от век.

mURI_temp_280a8797.jpg

Бугарски авион ДАР-3 "Гарван-III", 1937.

mURI_temp_c4ad45f4.jpg

Државната авионска работилница (ДАР) во Божуриште, Софиско.

mURI_temp_94e40a2c.jpg

Бугарски авион ЛАЗ-7М, 50-те години на 20-от век.

Пред почетокот на своето учество во Првата светска воjна Бугариjа сепак произведувала сопствени авиони, кои за жал не стигнале до масовно сериско производство. Исто така борбената авиjациjа била званично обновена не во 1938, туку во 1937 година.
 
Добар е музејот и баш би било интересно да се посети. Има пари и за понови авиони или главно ќе остане сегашнава поставка?
 
Добар е музејот и баш би било интересно да се посети. Има пари и за понови авиони или главно ќе остане сегашнава поставка?

Нови експонати се очекуваат главно од военото воздухопловство на Бугарската армиjа, цивилните воздухопловни компании и од размена со музеи во странство. Од таква размена е овоj турски F-104 Starfighter:

006803049-big.jpg


Има планови за купување на историски авиони како Messerschmitt Bf 109, али сеуште нема ресурси за тоа. Исто така има планови за градење на реплики на историски авиони како таа на авион од 1912-1913 години:

dsci0021gh9.jpg
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom