Библија v.s. Куран

O

Omer el Faruk

Гостин
И?
Чисто онака, за информација, еден твој вероучител, на една од скопските телевизии, ЈАВНО изјави дека Библијата имала 50 000 ( 50 илјади, со букви) нелогичности!!!! Еееееј, уште малку, па ќе испадне дека Библијата е збирка од лаги.
Ајде, наведи ни ги, нам неписмените, и останатите 49 999 котрадикции од Писмото.

И?
Како така, зошто така,зошто неусогласеност во имињата на родословот Исусов кај Боговдахновените писатели на Библијата?

Ти одговори ми на тоа И?

А после јас ќе продолжам со други цитати.

Јас не сум нашол 49 999 + 1 контрадикција,ама за тоа што сум го нашол барам некое објаснување од вас. Нема потреба од реторички маневри, се надевам дека ќе кажеш конкретно нешто за она што прашувам.
 

Луси

extreme
Член од
17 септември 2008
Мислења
6.725
Поени од реакции
19.888
И?
Како така, зошто така,зошто неусогласеност во имињата на родословот Исусов кај Боговдахновените писатели на Библијата?

Ти одговори ми на тоа И?

А после јас ќе продолжам со други цитати.

Јас не сум нашол 49 999 + 1 контрадикција,ама за тоа што сум го нашол барам некое објаснување од вас. Нема потреба од реторички маневри, се надевам дека ќе кажеш конкретно нешто за она што прашувам.
Како што коранот е ваша света книга, така е за нас библијата, и јас да го земам коранот да го читам мал милион работи кои не ми се допаѓаат ќе најдам, значи затоа сме различна вера ако беше се исто немаше потреба од муслиманство и христијанство, се ќе беше едно, така да немој да ни ја хулиш светата книга, и вашата некоја пишувал сигурно не паднала од небо, од кај толку сигурен дека е поверодостојна од Библијата?
 
O

Omer el Faruk

Гостин
Македонке до коска, т.е. Луси Лу!:)

Далеку сум од било каква помисла да ви ја критикувам јас Библијата.Библијата ја критикува Библијата, т.е. самата себе си.Ќе прашаш: како, зошто, откаде? Јас уште при читањето на родословот на Исус наидов на контрадикција во Библијата, поготово кај Матеј. Отвори ја првата глава и погледни ги пасусите,поготово 11 пасус. Ако споредиш некои библии ќе видиш за што зборувам.А ако не ме разбираш,прашај ме слободно, спремен сум да ти кажам за што станува збор.

Мене тоа навистина ме збуни, па затоа и побарав некаков коментар околу тоа од оние кои се поупатени од мене.

Затоа не се навредувај, целта не ми е да омаловажувам ,туку да научам. :)

Секое добро!:smir:
 
Член од
17 март 2007
Мислења
218
Поени од реакции
2
na nekoj ne mu e dadeno da razbere,kolku da tI kazam 'BIBLIJATA E NEISPITLIVA'' moli se za otkrovenie
 

аце_шваба

ГОРД ВУЈКО
Член од
10 септември 2008
Мислења
1.512
Поени од реакции
45
Да. на прв поглед е така.
А ако малку гребнеш под површината и почнеш подетално да ги разгледуваш и споредуваш, самиот ќе видиш дека нивните суштински разлики се непремостливи. Потруди се малку и околу тоа па самиот да се увериш во нивната суштинска разлика. Ако, како велиш, тие биле слични, тогаш. гледано хронолошки, Кур,анот би бил трет дел од Писмото а не книга која е една засебна целина.
јас не реков дека се исти или идентични.
само реков дека концептот им е релативно сличен, ако навлегуваш во детали ке наидеш на огромни разлики што е најнормално за 2РАЗЛИЧНИ РЕЛИГИИ
цело време се препираме што пишувало во библијата а што во куранот
мое мислење е дека тие „Божји“ книги ги пишувале луѓе што се сведоци или нешто блиску до сведоци на тие „Божествени настани“
е сега
какви и да се тие луѓе (свети, па и пресвети), факт е дека тие се ЛУЃЕ
секој човек има посебно мислење, посебно ВИДУВАЊЕ, посебен начин на сваќање, посебно доживување, со еден збор секој човек е различен
и уште кога ќе земеме во предвид дека тие книги првично се рачно препишувани, „збогатувани“ со дополнителни настани, надополнувани со „прекрасни зборови достојни на Бога“, итн итн итн
Јас сум православен христијанин и верувам во Господ Бог, но ова со библијава ми е премногу излишно, премногу ми личи на четиво, и ми личи на приказна доволно убедлива за да убеди луѓе да веруваат со тогашна свест и тогашна интелегенција (алудирам на тогашното образование).
колку што сум имал можност да слушам и куранот е тука некаде
сум разговарал со мој пријател што е оџа, тој најискрено верува во тоа што го зборува, ама без навреда мене тоа ми звучи како детски приказни
за да не ме разбеете погрешно: етичкиот дел од сите религии е за поздравување, но настаните и сценаријата се премногу проѕирни

секое добро
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
И?
Како така, зошто така,зошто неусогласеност во имињата на родословот Исусов кај Боговдахновените писатели на Библијата?

Ти одговори ми на тоа И?

А после јас ќе продолжам со други цитати.

Јас не сум нашол 49 999 + 1 контрадикција,ама за тоа што сум го нашол барам некое објаснување од вас. Нема потреба од реторички маневри, се надевам дека ќе кажеш конкретно нешто за она што прашувам.
Ајде. ќе одговрам и посредно и непосредно.

Христос дојде, за да ги повика сите народи на спасение од отпадната, огревовената човекова природа (Исламот не познава грев, така?). Она кое е битно во Светото Писмо, а особено во Новиот Завет,е токму тоа: спасението на душата и начинот на кој тоа спасение треба да се изведе. Мојата намера и желба за влез во Рајот, не зависи од никакви бројки кои се споменати во Новито Завет (евангелијата) туку од милоста Божја кон мене. Значи, ајде да разликуваме битно од помалку битно во Новиот Завет.
Зашто има разлика во бројките? Нема разлика: работата е начинот на кој се толкуваат стиховите во Библијата.
А Библијата се толкува вака:
- се чита она кое е буквално напишано
- а напишаното се толкува.
Т.е. она кое авторот сакал да го каже, треба и да се разјасни. А тоа толкување, неможе да се прави онака како некому ќе му текне, туку толкувањето го прават исклучиво богоугодници, кои со својот праведен и честит живот, го очистиле својот ум од злото и така , пред лицето Божјо, со така очистен ум, се поажале достојни да можат да го толкуваат зборот Божји, во кој, биди сигурен, нема грешки и котрадикции, туку погрешни толкувања на стиховите.

За разликата во броевите и родословот.
Лично, незнам кое е богословското толкување на таа „разлика„. Но, посредно знам една друга работа, а таа е следната: кога во православието се врши проценка на „староста„ на Вселената (Светот), се поаѓа токму од родословот Христов и се врши ретроспективна проценка на Неговите претходници/генерации, плус овие 2 000 години по Христа. Во родословот од Христа до Адама (наназад), не влегуваат одредени поединци од тој родослов, оти со своето лошо однесување, не заслужуваат да бидат споменати во една света книга, како што е Писмото. Затоа, православието проценува дека Вселената е стара цца 8 000 години, но таа цифра е проценка без отаднатите генерации, а не некоја егзактна наука.

Понатаму.

Во православието, постои една категорија богослови, кои се нарекуваат апологети, и кои со споредување на православното христијанство (по одредена тема) со другите конфесии и религи, ја бранат исправноста од православното учење. Сметам дека е покорисно да почнеш да го правиш истото. т.е. да ни прокометираш што Исламот тврди по одредено прашање, а не да се впушташ во барање грешки, таму каде ги нема. Така се брани својата вера, а не со чепкање и погрешно толкување на туѓата вероисповест.

Разбира се, кога би седнал да го читам Кур,анот, сигурно и јас би нашол грешки, според моето видување на нештата, што незначи дека би бил во право, дотолку повеќе што се работи за сосема друга религија, битно поинаква од онаа која ја исповедам.
 
O

Omer el Faruk

Гостин
Ајде. ќе одговрам и посредно и непосредно.

Христос дојде, за да ги повика сите народи на спасение од отпадната, огревовената човекова природа (Исламот не познава грев, така?).
Само да те вратам во колосек. Исламот не го признава учењето за наследениот грев, според исламот секое дете се раѓа со чиста природа, неизвалкано од никаков грев. Гревовите во Исламот се резултат на своите дела,а не на нечија отпадната огревотена природа. Христијанското толкување за наследениот грев е неприфатливо за Исламот, исто како што не е прифатлива догмата дека Исус се жртвувал за гревовите на целото човештво.

Она кое е битно во Светото Писмо, а особено во Новиот Завет,е токму тоа: спасението на душата и начинот на кој тоа спасение треба да се изведе. Мојата намера и желба за влез во Рајот, не зависи од никакви бројки кои се споменати во Новито Завет (евангелијата) туку од милоста Божја кон мене. Значи, ајде да разликуваме битно од помалку битно во Новиот Завет.
Или најубаво кажано: Ајде да разликуваме човечки од Божји збор. Инаку мојата намера за влез во Рајот зависи од мене и од милоста Божја кон мене. Ок.


Зашто има разлика во бројките? Нема разлика: работата е начинот на кој се толкуваат стиховите во Библијата.
А Библијата се толкува вака:
- се чита она кое е буквално напишано
- а напишаното се толкува.
Т.е. она кое авторот сакал да го каже, треба и да се разјасни. А тоа толкување, неможе да се прави онака како некому ќе му текне, туку толкувањето го прават исклучиво богоугодници, кои со својот праведен и честит живот, го очистиле својот ум од злото и така , пред лицето Божјо, со така очистен ум, се поажале достојни да можат да го толкуваат зборот Божји, во кој, биди сигурен, нема грешки и котрадикции, туку погрешни толкувања на стиховите.
Аха,значи тука станува збор за Божје откровение или вдахновение на некои богоугодни луѓе во толкувањето на Библијата.А грешки има, има и контрадикции,тоа го докажуваш со следниов твој цитат.

За разликата во броевите и родословот.
Лично, незнам кое е богословското толкување на таа „разлика„.
Прашај некој од компетентните за тоа, или пренеси некој текст од толкувањето на богоугодниците кои го имаат тоа право.:)


Но, посредно знам една друга работа, а таа е следната: кога во православието се врши проценка на „староста„ на Вселената (Светот), се поаѓа токму од родословот Христов и се врши ретроспективна проценка на Неговите претходници/генерации, плус овие 2 000 години по Христа. Во родословот од Христа до Адама (наназад), не влегуваат одредени поединци од тој родослов, оти со своето лошо однесување, не заслужуваат да бидат споменати во една света книга, како што е Писмото. Затоа, православието проценува дека Вселената е стара цца 8 000 години, но таа цифра е проценка без отаднатите генерации, а не некоја егзактна наука.
Хммм, а другите христијани велат околу 6000 години.Во секој случај,кажи ми кој дава критериум и право некој да биде спомнат или не спомнат во Писмото: Бог или човекот? Всушност, каква е таа Света Книга,која на секои десет- дваесет години трпи промени, измени,дотерувања итн? Значи,пак: Кој дава критериум и право некој да биде спомнат или не спомнат во Писмото: Бог или човекот?


Понатаму.

Во православието, постои една категорија богослови, кои се нарекуваат апологети, и кои со споредување на православното христијанство (по одредена тема) со другите конфесии и религи, ја бранат исправноста од православното учење. Сметам дека е покорисно да почнеш да го правиш истото. т.е. да ни прокометираш што Исламот тврди по одредено прашање, а не да се впушташ во барање грешки, таму каде ги нема. Така се брани својата вера, а не со чепкање и погрешно толкување на туѓата вероисповест.
Чекај, не брзај. Не побарав совет од тебе што да правам јас, туку поставив прашање. И како што самиот заприметуваш, јас се впуштив таму КАДЕ ШТО ГРЕШКИ ИМА! -А ти бујрум докажи ми дека нема. Навистина така се брани својата вера.:)


Разбира се, кога би седнал да го читам Кур,анот, сигурно и јас би нашол грешки, според моето видување на нештата, што незначи дека би бил во право, дотолку повеќе што се работи за сосема друга религија, битно поинаква од онаа која ја исповедам.
Но затоа постојат прашања и одговори нели?
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.320
ke ima vojna na verska osnova posto lugevo se epten glupi, se fakaat za dogmite ritualite a ne ja sfakaat sustinata!
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Само да те вратам во колосек. Исламот не го признава учењето за наследениот грев, според исламот секое дете се раѓа со чиста природа, неизвалкано од никаков грев. Гревовите во Исламот се резултат на своите дела,а не на нечија отпадната огревотена природа. Христијанското толкување за наследениот грев е неприфатливо за Исламот, исто како што не е прифатлива догмата дека Исус се жртвувал за гревовите на целото човештво.



Или најубаво кажано: Ајде да разликуваме човечки од Божји збор. Инаку мојата намера за влез во Рајот зависи од мене и од милоста Божја кон мене. Ок.




Аха,значи тука станува збор за Божје откровение или вдахновение на некои богоугодни луѓе во толкувањето на Библијата.А грешки има, има и контрадикции,тоа го докажуваш со следниов твој цитат.



Прашај некој од компетентните за тоа, или пренеси некој текст од толкувањето на богоугодниците кои го имаат тоа право.:)




Хммм, а другите христијани велат околу 6000 години.Во секој случај,кажи ми кој дава критериум и право некој да биде спомнат или не спомнат во Писмото: Бог или човекот? Всушност, каква е таа Света Книга,која на секои десет- дваесет години трпи промени, измени,дотерувања итн? Значи,пак: Кој дава критериум и право некој да биде спомнат или не спомнат во Писмото: Бог или човекот?




Чекај, не брзај. Не побарав совет од тебе што да правам јас, туку поставив прашање. И како што самиот заприметуваш, јас се впуштив таму КАДЕ ШТО ГРЕШКИ ИМА! -А ти бујрум докажи ми дека нема. Навистина така се брани својата вера.:)




Но затоа постојат прашања и одговори нели?
Да ти одговорам.

- Велиш. секое дете се раѓа без грев? Одлично! Тогаш, зошто постои смррта? „Онака„? Но, нека ти биде според верата твоја. Чисто информатовно еве ти еден цитат:
„...Затоа, како што гревот влезе во светот преку еден човек, а преку гревот и смртта, по таков начин и смртта премина нма сите луѓе преку еден човек, зашто сите згрешија...„(Римајните, 5.14).
Еве уште еден: „...Зашто, платата што ја дава гревот е смрт, а подарокот од Бога е живот вечен во Христос Исус, нашиот Господ...„ (Римјаните, 6.23).
Според твојата логика, сите новородени би требало по некаков автоматизам да бидат членови во Рајот.
- Велиш, Ајде да разликуваме човечки од Божји збор. Не напишав такво нешто и тоа се само твои зборови. Напишав дека треба да го разликуваме битното од помалку битното. А битното во Библијата е нејзниот дух, смисла и цел, а не бесцелното барање грешки во истата.
- Велиш „..станува збор за Божје откровение или вдахновение на некои богоугодни луѓе во толкувањето на Библијата..„. Токму така. Само Светите се достојни да го толкуваат Писмото. Тоа што денес постојат мал милион христијански конфесии, тоа е последица од произволното толкување на Писмото, во стилот ...„ а бе ти ли мене ќе ми кажеш..„.
- Велиш, „...прашај некој кометентен...„, Јас, разбира се, синоќа прашав еден кометентен, а се работи за свештеник, мој пријател и познаник. Со него седнавме, ги пребројавме родословите и не најдовме грешка. Навистина постојат 14+14+14 генерации, а она кое ти недостига како 42-ри член е сам Христос. Евангелистот намерно го наведува родословот Христов, за да го покаже неговото царско потекло (од царот Давид) а воедно и да го потврди старозаветното пророштво за Христовото царско потекло. Како коректив, користевме литература во која се наведени сите јудејски цареви, вклучувајчи ги и оние кои биле идолопоклоници и отпадници од јудејската вера. Значи, грешка нема, туку, како што напишав, има погрешно толкување на Писмото.
- Велиш, другите христијани наведуваат бројка од 6 000 г.(на пример, адвентистите). Е ако де, тоа е нивна проценка, исто како што православните проценуваат 8 000 г. Тоа е сепак проценка, а не виша метаматика или астрономија.
- Велиш,„..Кој дава критериум и право некој да биде спомнат или не спомнат во Писмото: Бог или човекот?..„. Тие критериуми ги даваат самите автори на поглавјата во Писмтото, оти тие автори (пророците и апостолите) сам Бог ги одбра, оти пред лицето Божјо се покажаа како праведници и достојни писатели на Писмото, под благодатната енергија од Светиот Дух. Невозможо е, поединец кој е под благодатта Господова да згреши или, недај Боже, да лаже. Бог му е корективот.
- Велиш, „....И како што самиот заприметуваш, јас се впуштив таму КАДЕ ШТО ГРЕШКИ ИМА! -А ти бујрум докажи ми дека нема. Навистина така се брани својата вера...„. Веќе докажав, грешка нема, 42-от член кој недостасува е самиот Хрисот, кој ти свесно не го броиш. а притоа тврдиш дека евангелието имало грешка. Веќе напишав кој е тој кој може да го толкува и како се толкува Писмото.

Поздрав.
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.320
smrtta e bozja naredba, se e pisano, i denot koga ke umres e strogo (pred)odreden, toa konsekventno znaci deka bukvalno se sto se slucuva e Bozja volja no mnogu losi nesta ja prekrsuvaat bozjata naredba. A bog nema da odgovara za ona sto On pravi, tuku lugeto.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Ова ми звучи фаталистички: се е однапред одредено. А каде е тогаш слободната човекова волја?
 
O

Omer el Faruk

Гостин
Miki,ти тоа за Матеј,глава прва, дека нема никаква контрадикција,кажувај му го на некој друг,мене те молам, немој!:)

За да видиш и самиот дека излегува онака како што јас велам,еве сега според начинот на твоето броење и броењето на свештеникот ќе излезат 43 а не 42 рода.

Повели читај:

Евангелие: от Матфеја
Глава 1

1Родословие Иисуса Христа, Сына Давидова, Сына Авраамова.

2 Авраам родил Исаака; Исаак родил Иакова; Иаков родил Иуду и братьев его;
3 Иуда родил Фареса и Зару от Фамари; Фарес родил Есрома; Есром родил Арама;
4 Арам родил Аминадава; Аминадав родил Наассона; Наассон родил Салмона;
5 Салмон родил Вооза от Рахавы; Вооз родил Овида от Руфи; Овид родил Иессеја;
6 Иессеј родил Давида царја; Давид царь родил Соломона от бывшеј за Уриеју;
7 Соломон родил Ровоама; Ровоам родил Авију; Авија родил Асу;
8 Аса родил Иосафата; Иосафат родил Иорама; Иорам родил Озију;
9 Озија родил Иоафама; Иоафам родил Ахаза; Ахаз родил Езекију;
10 Езекија родил Манассију; Манассија родил Амона; Амон родил Иосију;
11 Иосија родил Иоакима; Иоаким родил Иехонију и братьев его, перед переселением в Вавилон.
12 По переселении же в Вавилон, Иехонија родил Салафиилја; Салафииль родил Зоровавелја;
13 Зоровавель родил Авиуда; Авиуд родил Елиакима; Елиаким родил Азора;
14 Азор родил Садока; Садок родил Ахима; Ахим родил Елиуда;
15 Елиуд родил Елеазара; Елеазар родил Матфана; Матфан родил Иакова;
16 Иаков родил Иосифа, мужа Марии, от Которој родилсја Иисус, называемыј Христос. 17 Итак всех родов от Авраама до Давида четырнадцать родов; и от Давида до переселенија в Вавилон четырнадцать родов; и от переселенија в Вавилон до Христа четырнадцать родов.

Е овде другар Мики,според начинот на твоето и броењето на свештеникот излегуваат 43 а не 42 рода. Што е сега проблемот? Едно исто поглавје, од еден ист автор има различни имиња во родословот Исусов, и не само тоа туку и родовите не им се усогласуваат.

За потврда на моето искажано еве ти линк, па бујрум спореди некои преводи и верзии на Библијата и види кој е во право.А за погорното погледни во Рускиот превод на Библијата.:)

http://www.mkbible.net/biblija/index.php

П.С. За другите прашања, иншАллах ќе добиеш одговор.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom