OBDN
Ходајучи Вујаклија
- Член од
- 25 јули 2005
- Мислења
- 1.456
- Поени од реакции
- 32
Знам! Со тоа што она твоето погоре не беше арогантност. :wink: Но пеки ....Мистичен напиша:Ti otsekogash i si bila arogantna!
Знам! Со тоа што она твоето погоре не беше арогантност. :wink: Но пеки ....Мистичен напиша:Ti otsekogash i si bila arogantna!
Не те сфатив баш.. Бараш веб страници од агенции за недвижности во Македонија?DreamBeatDream напиша:Ve molam za pomosh za veb stranici od agencii za nedviznosti vo Makedonija.
Blagodaram
Acid напиша:Не те сфатив баш.. Бараш веб страници од агенции за недвижности во Македонија?
аа мислам дека знам со големи цицки беше таа домаќинката така?Capo Kapistec напиша:Definitivno Bamboocha mi e najextra a za naj pacerska neznam dali ja znaete za hartija beshe so edna grda domakinka ama neznaete kolku beshe grda!!
IDEA+DDB воопшто не е локална адвертајзинг агенција туку само испостава на IDEA+ од Белград на чие чело стои Иво Лауренчич, а бидејки белградската централа добила право да го застапува DDB, преку својата испостава а најмногу заради CocaCola која се произведува во Скопстата Пиварница, DDB е присутно и во МК.GAVOLCE напиша:Па во споредба со комшииве, мислам дека сме назад.Единствено ми се свиѓаат ИДЕА+ДДБ, они им ги прават рекламите на СКОПСКО,МОБИМАК.., исто така оригинални се и К-15..За странските не сакам да коментирам, зошто ги има премногу, почнувајќи од кока кола....
Ние имаме креативни луѓе, проблемот сепак мислам дека е во доходот, кој би го добиле....
а New Moment?Mandrak напиша:К-15 се осамен пример на адвертајзинг продукција која сеуште нема добиено речиси никаква конкуренција па затоа си продолжува да го збира кремот и филот од колачите. другите?...или ги нема?