Автомобилската индустрија, групациите и корпорациите.

Член од
24 мај 2014
Мислења
5.296
Поени од реакции
5.864
Темава ја отворам за да се знае контролата на луѓето што владеат со светот (Илуминати, Масони) врз автомобилската и мотоциклистичката индустрија како едни од најголемите индустриски фактори во светот. Морам да напоменам дека колите и моторите се големо оружје за манипулација со народот. Темава ја отворам овде затоа што не би ја прифатиле на никое друго место ако сметате дека е за преместување тогаш слободно.

Како голем љубител на коли и мотори редовно си истражувам низ интернет околу марките, новитетите, легендарните автомобили низ историјата итн. Кога почнав да ги разгледувам автомобилските групации односно која марка на која и ги купила акциите ми стана се јасно...

c8051eb6-7b45-4126-bdbb-1e90bdd0b287.jpg

Фолксваген групацијата. Volkswagen Group.

Фолксваген е најмоќната автомобилска корпорација во светот која е главна во оваа сфера на индустријата во светот. Под сопствеништво на Фолксваген спаѓаат брендовите: Порше, Ауди, Шкода, Сеат, Ламборџини, Бентли и Бугати. Како и мотоциклистичкиот бренд Дукати. А исто така и од светот на транспортните возила камионските брендови МАН и Сканија.

Фолксваген - Порше врската. Овде е коренот на се... Фолксваген е фирма ќерка на Порше односно Адолф Хитлер издал наредба на Фердинанд Порше (основачот на Порше) да создаде автомобил кој ке биде налик на бубачка и автомобил кои ке може да си го дозволи секој граѓанин. Фердинанд Порше не е германец тој е австриец и е еден од најголемите дизајнери во светот и во историјата како и сите потомци од фамилијата Порше. Порше е создадено во 1931 а Фолксваген во 1937. Фолксваген Буба (Volkswagen Beetle) е првиот модел произведен од Фолксваген се разбира дизајниран од Фердинанд П. Бубата е произведувана и продавана насекаде низ светот со децении и сум сигурен дека нејзиниот дизајн е точно смислен и е со цел да дава некаква сублиминална порака односно да манипулира со човештвото. Најголемата награда во автомобилизмот Златен Волан. Порше, Фолксваген и Ауди редовно си ја делат меѓусебе.

Супер познатите мотори на Фолксваген особено супер популарниот ТДИ (TDI) се измислица и позајмица од Порше само преработени за помали автомобили. Идејата за создавање на Турбо моторите била да се создаде мотор (агрегат) исто јак колку и атмосферските мотори, но со помалку цилиндри и со помала потршувачка а со исто толку голема моќ.

П.С. И името не е воопшто случајно одбрано Volkswagen на германски значи народна кола...


Како се одвива манипулацијата со човештвото преку моторните возила ?
Пред се задоволството. Задоволствата се најслабата точка на луѓето која контролорите на светот ја користат највеке за вметнување контрола. И возењето е уживање, задоволство зарем не ?!
Веројатно во целост уште долго нема да дознаеме, но не е ни малку случајно што Фолксваген ги купува баш оние марки на автомобили што во последниве години станаа популарни а некои од нив контроверзно ослабеа со финансиите па така станаа сопственост на Фолксваген. Веројатно на принцип ако несакаш милом тогаш силом... Од кога станаа сопственост на Фолксваген, Ламборџини и Дукати драстично го променија дизајнот поточно дизајнот го преточија во остри каросерии налик на недоправени, недодизајнирани конструкции. Гарантирам дека се крие точно смислена манипулација во дизајност а исто так не е ни случајност што се форсираат мат бои од двата бренда кои станаа популарни низ светот и кај другите автомобилски брендови.

Дукати е најдобриот ако не најдобриот еден од трите најдобри брендови во светот за мотори и е навистина жално што стана предмет на манипулација и оружје во рацете на манипулаторите.

Бугати Вејрон е точна пресметка и јасна цел. Моделот е дизајниран од Фердинанд Пиех член на династијата Порше односно внук на Фердинанд Порше. И Бугати Вејрон го има дизајнот на бубачка баш оној што бил направен за Волксваген Буба. Претпоставувам досега не сте забележале. Што ли крие тој дизајн ?! Каква ли порака ?! ... Исто така и доста интересно е и зошто е одбран брендот Бугати да го купат Фолксвагеновци и да го направат најбрз автомобил во светот кој ке "остава траги" со децении. Бугати бил некој луксузно спортски бренд кој некогаш доста порано правел спортски автомобили, но згаснал се до 1991 кога после децении е создаден нов модел кој ке биде загревање за Бугати Вејрон а тоа е Бугати ЕБ 110 кој носи мотор со малку кубикажа четири турба и дванаесет цилиндри во V форма. Нешто дотогаш невидено, нешто што мириса на совршенство комбинација на турбо мотор и армосферески мотор. И сето тоа за да во 2005 година се оваковечи совршенството на луксуз и брзина кое кестане возила за врвот на светот, за најбогатите. Бугати Вејрон има уште по совршен мотор од неговиот претходник кои веке цела дееценија никој бренд неможе или несмее да го надмине има и луксуз за да стане и милениче на најбогатите врз кој е целата светска јавноста насочена свесна или несвесна за таа пропаганда и нормално дизајнирана е од член на фамилијата Порше. И ке заборавев тука е и обликот (каросеријата) на Бубачка.



П.С. За останатите автомбилски групации како и нивната поврзаност со манипулирање врз човештвото понатаму. Понатаму и за меѓусебните превирања во Фолксваген, Фердинанд Пиех ја напушти позицијата на главен директор на Групацијата.
 
Член од
16 септември 2013
Мислења
687
Поени од реакции
514
Волксваген пассат и ауди а4 се многу слични коли, како и на изглед така и во вожња.
 
Член од
1 мај 2015
Мислења
477
Поени од реакции
657
Ова што си напишал нема никаква врска само со себе.
Во кратки црти:
Фолксваген не е најмоќна групација.
Сите автомобили го менуваат дизајнот не може да имаат дизјн од 80-те или 90-те и сите јаки брендови ги има купено банкротирани или во тешка криза за што мора да им се признае што ги развија и не заминаа во историјата истото е и со Бугати. И Фердинанд ја напушти позицијата заради скандалот со вградениот софтвер.
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Off topic:Темава е за во мистерии, а не за во автомобили.
On topic: Преку дизајнот на бубачка Фолксваген сака да докаже дека вонземјански бубачки, со помош на илуминатите и масоните, го контролираат светот. Сакаат да покажат дека тие се најбрзи и дека никој неможе да им избега.
 
C

cige

Гостин
Темава ја отворам за да се знае контролата на луѓето што владеат со светот (Илуминати, Масони) врз автомобилската и мотоциклистичката индустрија како едни од најголемите индустриски фактори во светот.
Оф мори мајко
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Ламборџини и волксваген???????????
Исто како да си ги споил порше и ферари
 
Член од
24 мај 2014
Мислења
5.296
Поени од реакции
5.864
Off topic:Темава е за во мистерии, а не за во автомобили.
On topic: Преку дизајнот на бубачка Фолксваген сака да докаже дека вонземјански бубачки, со помош на илуминатите и масоните, го контролираат светот. Сакаат да покажат дека тие се најбрзи и дека никој неможе да им избега.
Има смисла.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.308
Поени од реакции
7.292
Комунистичкиот масонски режим на бивша Југославија, кој имаше постојан представник на трилатерата, големите ѕидари, брандербуршките ручеци на поезијата, духовденските средби во Белизе, вевчанскиот карневал и релито Париз-Дакар, многу вешто ги манпулираше народите и народностите на кои живееа во бивша Југославија преку проектот Застава.

Со исклучително модерниот и најмалку 40 години футуристички дизајн, на застава 750, 101, острите недоправени форми на задниот дел на 128, успеаа да ја намалат вредноста а со тоа и подоцна да ги купат компаниите Руен Кочани, МЗТ Скопје, Работнички, Карпош Соколи итн и во нив да од старо собрано железо од предците на Емин Брачед да прават делови за тенкови М84, кои подоцна ќе бидат експортирани во Кувајт и ќе играат клучна улога во заливската војна против Садам Хусеин.
 
Член од
24 мај 2014
Мислења
5.296
Поени од реакции
5.864
Imagen2.png
Еве ја картата на автомобилската индустрија односно кој кого го има во сопственост преку акциите. Разгледајте и ке ви стане јасно. Корпоративноста е чудо.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.666
Поени од реакции
38.846
i ne e samo ova vo avtomobilskata industrija, vo site industrii e taka, golemite ribi gi jadat malite
 

Шкорпион

Corvus oculum corvi non eruit?
Член од
16 октомври 2009
Мислења
7.349
Поени од реакции
7.606
Член од
24 мај 2014
Мислења
5.296
Поени од реакции
5.864
The fuck is Alemania?
Незнам и мене не ми е јасно веројатно е грешка или некое старо име за Германија пошто германските брендови се под тоа име заокружени.
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Мапата со легендата е на шпански бре.... експерти... мех... :(
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.293
Поени од реакции
78.948
Романските јазици го користат тоа име за Германија.
 
Член од
24 мај 2014
Мислења
5.296
Поени од реакции
5.864
Три култни легендарни автомобили од ист производител кој го диригира дизајнот. Првиве два се директно од корен дело на фамилијата Порше додека Бугатито е покасно присвоено од нив за да и него го издизајнираат со каросерија која ке носи порака. Некаква порака.

Фолксваген Буба (еден од првите најпродавани автомобили во историјата на автомобилизмот и реализирана желба на Адолф Хитлер. Еден од ретките автомобили во историјата кој со децении се произведувал без промена на каросеријата и создавање нови сериски модели.)
Beetles-old-and-new.jpg
Порше 911 еден од најлегендарните спортски автомобили сериски произведувани кои исто така грубо го менуваат дизајнот низ децениите задржувајки ја пораката. За разлика од Фолксвагените кои се створени за масовна манипулација Поршињата особено 911-ката е повеке специјалност и екпресија на автомобилистичките пориви на инспирациите на еден од најдобрите авто дизајнери во историјата.
porsche-911-anniversary-5020130605_0001.jpg
Бугати Вејрон прво и основно го држи вниманието на светската јавност веке 11 години од причина најбрз автомобил сериски произведуван на планетата околу еден милион и нешто. Со тоа што е најскап и најбрз автомобил и со тоа што е полн луксуз иако суперспортски автомобил е синоним за богатсво кај најбогатите, дизајнот си е со пораче како и кај останатите најлегендарни свестки автомобили од фамилијата на групацијата Порше.
bugatti-veyron-eb-164-2016.jpg [DOUBLEPOST=1454111815][/DOUBLEPOST]И ке заборавев... Нешто што ги поврзува авто индустријата и трансхуманизмот се новите модерни лед светла кај колите што мода испадна од Фолксваген групацијата да не пресадувам се на нив сите почнаа да ги користат трепкањето со точно испланиран ритам на лед светлата во мозокот дава сигнали кои ја закржлавуваат пинеалната жлезда односно центар кој ги поврзува левата и десната половина на мозокот. Зошто "тие некој" сакаат да ни се разделени левата и десната мозочна хемисфера на друго место во друго време.[DOUBLEPOST=1454154270][/DOUBLEPOST]И Ауди Р8 е дел од овие автомобили со ист знак и огромно светско влијание околу нив... Р8 не е по традиција толку голем колку изминативе 3, но според дизајно и според тоа колку внимание привлече е на рамниште со нив. Каросеријата е таа слична најслична баш онаа со децетици години што се протега. Епа погледнете.
1073992939916891204.png
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom