- Член од
- 24 мај 2014
- Мислења
- 5.296
- Поени од реакции
- 5.864
Темава ја отворам за да се знае контролата на луѓето што владеат со светот (Илуминати, Масони) врз автомобилската и мотоциклистичката индустрија како едни од најголемите индустриски фактори во светот. Морам да напоменам дека колите и моторите се големо оружје за манипулација со народот. Темава ја отворам овде затоа што не би ја прифатиле на никое друго место ако сметате дека е за преместување тогаш слободно.
Како голем љубител на коли и мотори редовно си истражувам низ интернет околу марките, новитетите, легендарните автомобили низ историјата итн. Кога почнав да ги разгледувам автомобилските групации односно која марка на која и ги купила акциите ми стана се јасно...
Фолксваген групацијата. Volkswagen Group.
Фолксваген е најмоќната автомобилска корпорација во светот која е главна во оваа сфера на индустријата во светот. Под сопствеништво на Фолксваген спаѓаат брендовите: Порше, Ауди, Шкода, Сеат, Ламборџини, Бентли и Бугати. Како и мотоциклистичкиот бренд Дукати. А исто така и од светот на транспортните возила камионските брендови МАН и Сканија.
Фолксваген - Порше врската. Овде е коренот на се... Фолксваген е фирма ќерка на Порше односно Адолф Хитлер издал наредба на Фердинанд Порше (основачот на Порше) да создаде автомобил кој ке биде налик на бубачка и автомобил кои ке може да си го дозволи секој граѓанин. Фердинанд Порше не е германец тој е австриец и е еден од најголемите дизајнери во светот и во историјата како и сите потомци од фамилијата Порше. Порше е создадено во 1931 а Фолксваген во 1937. Фолксваген Буба (Volkswagen Beetle) е првиот модел произведен од Фолксваген се разбира дизајниран од Фердинанд П. Бубата е произведувана и продавана насекаде низ светот со децении и сум сигурен дека нејзиниот дизајн е точно смислен и е со цел да дава некаква сублиминална порака односно да манипулира со човештвото. Најголемата награда во автомобилизмот Златен Волан. Порше, Фолксваген и Ауди редовно си ја делат меѓусебе.
Супер познатите мотори на Фолксваген особено супер популарниот ТДИ (TDI) се измислица и позајмица од Порше само преработени за помали автомобили. Идејата за создавање на Турбо моторите била да се создаде мотор (агрегат) исто јак колку и атмосферските мотори, но со помалку цилиндри и со помала потршувачка а со исто толку голема моќ.
П.С. И името не е воопшто случајно одбрано Volkswagen на германски значи народна кола...
Како се одвива манипулацијата со човештвото преку моторните возила ?
Пред се задоволството. Задоволствата се најслабата точка на луѓето која контролорите на светот ја користат највеке за вметнување контрола. И возењето е уживање, задоволство зарем не ?!
Веројатно во целост уште долго нема да дознаеме, но не е ни малку случајно што Фолксваген ги купува баш оние марки на автомобили што во последниве години станаа популарни а некои од нив контроверзно ослабеа со финансиите па така станаа сопственост на Фолксваген. Веројатно на принцип ако несакаш милом тогаш силом... Од кога станаа сопственост на Фолксваген, Ламборџини и Дукати драстично го променија дизајнот поточно дизајнот го преточија во остри каросерии налик на недоправени, недодизајнирани конструкции. Гарантирам дека се крие точно смислена манипулација во дизајност а исто так не е ни случајност што се форсираат мат бои од двата бренда кои станаа популарни низ светот и кај другите автомобилски брендови.
Дукати е најдобриот ако не најдобриот еден од трите најдобри брендови во светот за мотори и е навистина жално што стана предмет на манипулација и оружје во рацете на манипулаторите.
Бугати Вејрон е точна пресметка и јасна цел. Моделот е дизајниран од Фердинанд Пиех член на династијата Порше односно внук на Фердинанд Порше. И Бугати Вејрон го има дизајнот на бубачка баш оној што бил направен за Волксваген Буба. Претпоставувам досега не сте забележале. Што ли крие тој дизајн ?! Каква ли порака ?! ... Исто така и доста интересно е и зошто е одбран брендот Бугати да го купат Фолксвагеновци и да го направат најбрз автомобил во светот кој ке "остава траги" со децении. Бугати бил некој луксузно спортски бренд кој некогаш доста порано правел спортски автомобили, но згаснал се до 1991 кога после децении е создаден нов модел кој ке биде загревање за Бугати Вејрон а тоа е Бугати ЕБ 110 кој носи мотор со малку кубикажа четири турба и дванаесет цилиндри во V форма. Нешто дотогаш невидено, нешто што мириса на совршенство комбинација на турбо мотор и армосферески мотор. И сето тоа за да во 2005 година се оваковечи совршенството на луксуз и брзина кое кестане возила за врвот на светот, за најбогатите. Бугати Вејрон има уште по совршен мотор од неговиот претходник кои веке цела дееценија никој бренд неможе или несмее да го надмине има и луксуз за да стане и милениче на најбогатите врз кој е целата светска јавноста насочена свесна или несвесна за таа пропаганда и нормално дизајнирана е од член на фамилијата Порше. И ке заборавев тука е и обликот (каросеријата) на Бубачка.
П.С. За останатите автомбилски групации како и нивната поврзаност со манипулирање врз човештвото понатаму. Понатаму и за меѓусебните превирања во Фолксваген, Фердинанд Пиех ја напушти позицијата на главен директор на Групацијата.
Како голем љубител на коли и мотори редовно си истражувам низ интернет околу марките, новитетите, легендарните автомобили низ историјата итн. Кога почнав да ги разгледувам автомобилските групации односно која марка на која и ги купила акциите ми стана се јасно...
Фолксваген групацијата. Volkswagen Group.
Фолксваген е најмоќната автомобилска корпорација во светот која е главна во оваа сфера на индустријата во светот. Под сопствеништво на Фолксваген спаѓаат брендовите: Порше, Ауди, Шкода, Сеат, Ламборџини, Бентли и Бугати. Како и мотоциклистичкиот бренд Дукати. А исто така и од светот на транспортните возила камионските брендови МАН и Сканија.
Фолксваген - Порше врската. Овде е коренот на се... Фолксваген е фирма ќерка на Порше односно Адолф Хитлер издал наредба на Фердинанд Порше (основачот на Порше) да создаде автомобил кој ке биде налик на бубачка и автомобил кои ке може да си го дозволи секој граѓанин. Фердинанд Порше не е германец тој е австриец и е еден од најголемите дизајнери во светот и во историјата како и сите потомци од фамилијата Порше. Порше е создадено во 1931 а Фолксваген во 1937. Фолксваген Буба (Volkswagen Beetle) е првиот модел произведен од Фолксваген се разбира дизајниран од Фердинанд П. Бубата е произведувана и продавана насекаде низ светот со децении и сум сигурен дека нејзиниот дизајн е точно смислен и е со цел да дава некаква сублиминална порака односно да манипулира со човештвото. Најголемата награда во автомобилизмот Златен Волан. Порше, Фолксваген и Ауди редовно си ја делат меѓусебе.
Супер познатите мотори на Фолксваген особено супер популарниот ТДИ (TDI) се измислица и позајмица од Порше само преработени за помали автомобили. Идејата за создавање на Турбо моторите била да се создаде мотор (агрегат) исто јак колку и атмосферските мотори, но со помалку цилиндри и со помала потршувачка а со исто толку голема моќ.
П.С. И името не е воопшто случајно одбрано Volkswagen на германски значи народна кола...
Како се одвива манипулацијата со човештвото преку моторните возила ?
Пред се задоволството. Задоволствата се најслабата точка на луѓето која контролорите на светот ја користат највеке за вметнување контрола. И возењето е уживање, задоволство зарем не ?!
Веројатно во целост уште долго нема да дознаеме, но не е ни малку случајно што Фолксваген ги купува баш оние марки на автомобили што во последниве години станаа популарни а некои од нив контроверзно ослабеа со финансиите па така станаа сопственост на Фолксваген. Веројатно на принцип ако несакаш милом тогаш силом... Од кога станаа сопственост на Фолксваген, Ламборџини и Дукати драстично го променија дизајнот поточно дизајнот го преточија во остри каросерии налик на недоправени, недодизајнирани конструкции. Гарантирам дека се крие точно смислена манипулација во дизајност а исто так не е ни случајност што се форсираат мат бои од двата бренда кои станаа популарни низ светот и кај другите автомобилски брендови.
Дукати е најдобриот ако не најдобриот еден од трите најдобри брендови во светот за мотори и е навистина жално што стана предмет на манипулација и оружје во рацете на манипулаторите.
Бугати Вејрон е точна пресметка и јасна цел. Моделот е дизајниран од Фердинанд Пиех член на династијата Порше односно внук на Фердинанд Порше. И Бугати Вејрон го има дизајнот на бубачка баш оној што бил направен за Волксваген Буба. Претпоставувам досега не сте забележале. Што ли крие тој дизајн ?! Каква ли порака ?! ... Исто така и доста интересно е и зошто е одбран брендот Бугати да го купат Фолксвагеновци и да го направат најбрз автомобил во светот кој ке "остава траги" со децении. Бугати бил некој луксузно спортски бренд кој некогаш доста порано правел спортски автомобили, но згаснал се до 1991 кога после децении е создаден нов модел кој ке биде загревање за Бугати Вејрон а тоа е Бугати ЕБ 110 кој носи мотор со малку кубикажа четири турба и дванаесет цилиндри во V форма. Нешто дотогаш невидено, нешто што мириса на совршенство комбинација на турбо мотор и армосферески мотор. И сето тоа за да во 2005 година се оваковечи совршенството на луксуз и брзина кое кестане возила за врвот на светот, за најбогатите. Бугати Вејрон има уште по совршен мотор од неговиот претходник кои веке цела дееценија никој бренд неможе или несмее да го надмине има и луксуз за да стане и милениче на најбогатите врз кој е целата светска јавноста насочена свесна или несвесна за таа пропаганда и нормално дизајнирана е од член на фамилијата Порше. И ке заборавев тука е и обликот (каросеријата) на Бубачка.
П.С. За останатите автомбилски групации како и нивната поврзаност со манипулирање врз човештвото понатаму. Понатаму и за меѓусебните превирања во Фолксваген, Фердинанд Пиех ја напушти позицијата на главен директор на Групацијата.