Автомобили со Бугарски регистарски таблички

Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Точно,ама зошто човек да не може да увезе Голф 3ка од 95та например,кој кошта 500 евра во Германија и кој сеуште се вози низ цела ЕУ,а е и прилично ефтин за наши услови?Парадоксот да биде поголем се вози и сеуште се регистрира кај нас Варбург од 76 кој загадува колку 10 такви Голф 3ки?:tapp:

Сега вака паушално неможам да ти одговорам дали ако се дозволи увоз на автомобили постари од 10 години би било продуктивно...
Имено се работи за обновување на возниот парк и намалување на просечната старост на возилата која моментално е во катастрофална состојба...
Лично мислам дека увоз автомобил кој е 15 години стар нема да допринесе многу...
Според мене 10 до 12 години е една разумна граница ...

Исто така мислам дека законот треба да се разликува за луксузни и мали автомобили...
Јас во секој случај би форсирал мали и економични автомобили...
Што ќе каже дека за помалите каси би дозволил увоз на коли со старосна граница до 12 години и многу мали двачки...
Потоа за средна класа би направил до 10 години , срдена висока до 8 и луксузна до 6 години,...
А давачките би ги прилагодил према работната зафатнина и екологичноста на моторот...
 
Член од
1 февруари 2006
Мислења
380
Поени од реакции
17
Секој нормален народ во нормална земја нема да сака за скапана кола да си го менува идентитетот:tapp:




Абе ако не ти одговара овде оди вработи се во Бугарија земај плата од таму и со истата плата купувај си што ти душа сака.

п.с. Абе брат во Куба зелен картон и регистрација знаеш колку е?
1 долар и овие нашиве ептен го претеруваат.:tapp:
Ај не раздавај многу.....
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Работата е во тоа што нашата влада мрчи мадиња и измислува некакви нови закони само да им се упика во шупак на импортерите со нови возила во Македонија.

Имопртерите добро ја подмачкуваат таквата владина политика со години и тоа е тоа.

А безбедносните стандарди што владата ги измислува како законски се само дел од “портокаловата фарба“ со која му ги мачкаат очите на обичниот Македонец кој едвај преживува при толкава невработеност и степен на сиромаштија.:toe:
Апсолутно точно. Доколку се сака, ке се дозволи увоз на половни автомобили барем понови од 10 години. И тоа нема да има никаква штета во продажбата на нови возила.
 
Член од
7 декември 2008
Мислења
81
Поени од реакции
3
Како се решава проблемот со стари возила? Земете за пример нормална држава како Германија...
Моментално во Германија за секоја оставена стара кола и купување нова, добивате државна субвенција од 2500 ЕУР. Значи Германците ги оставаат кантите, добиваат 2500 ЕУР и си купуваат нова кола. Цкоро поминав низ Белград , приметив накјмалку десетина Бугарски камиони со стари коли со Германска регистрација кои се упатуваа на југ кон Бугарија.
Значи, пример за рециклирање:
Германија купува ѓубре за 2500 ЕУР и го продава на Бугарија. Бугарија го чисти ѓубрето од Грманија, но не го складира, туку го продава во Македонија - ја чисти Бугарија + профитира. Македонија е крајна дестинација како отпад од стари и користени коли.
Наместо државата наша да стимулира купување нови коли, слично на нормални држави, кај нас се врзува или за импортери или за шверцери на стари коли, само да стави ќар во џеб, ама баш ги боли за безбедни возила или интерес на граѓаните, а најмалку помислува на екологија.
Од друга страна, наметнува акциза (данок на луксуз??????) која се движи од 250 до 9000 ЕУР!? И после сакаш обнова на возен парк, колата ја третираат како најголем луксуз...:kesa:
Сте се запрашале ли, дали вооопшто излегува стара кола надвор од Македонија?
 

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.114
Сте се запрашале ли, дали вооопшто излегува стара кола надвор од Македонија?
Нема кај да излегуваат, зошто тие коли за жал -народот - ги вози , кои за разлика од оние во Германија за кои велиш дека се стари- тогаш нашиве се за во музеј . И како музејски експонати можат да одат на аукција.
Какво надвор, Кому му се требни?!:helou:
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
7.627
Поени од реакции
6.433
:smir:па доколку цената на автомобилите падне и кај нас толку колку во бугарија ке нема ни еден точак со бг табли
 

ABC

“градител“
Член од
24 февруари 2005
Мислења
15.696
Поени од реакции
193
Како се решава проблемот со стари возила? Земете за пример нормална држава како Германија...
Моментално во Германија за секоја оставена стара кола и купување нова, добивате државна субвенција од 2500 ЕУР. Значи Германците ги оставаат кантите, добиваат 2500 ЕУР и си купуваат нова кола. Цкоро поминав низ Белград , приметив накјмалку десетина Бугарски камиони со стари коли со Германска регистрација кои се упатуваа на југ кон Бугарија.
Значи, пример за рециклирање:
Германија купува ѓубре за 2500 ЕУР и го продава на Бугарија. Бугарија го чисти ѓубрето од Грманија, но не го складира, туку го продава во Македонија - ја чисти Бугарија + профитира. Македонија е крајна дестинација како отпад од стари и користени коли.
Наместо државата наша да стимулира купување нови коли, слично на нормални држави, кај нас се врзува или за импортери или за шверцери на стари коли, само да стави ќар во џеб, ама баш ги боли за безбедни возила или интерес на граѓаните, а најмалку помислува на екологија.
Од друга страна, наметнува акциза (данок на луксуз??????) која се движи од 250 до 9000 ЕУР!? И после сакаш обнова на возен парк, колата ја третираат како најголем луксуз...:kesa:
Сте се запрашале ли, дали вооопшто излегува стара кола надвор од Македонија?
Германците ја воведоа таа пракса за да ја стимулираат продажбата на нови возила а со тоа и да ја задржат индустријата за производство на возила на колку-толку рентабилно ниво и да не отпуштаат вработени.
Инаку отпадот како што ти го нарекуваш ќе се возеше барем уште 4-5 години во истата таа Германија,доколку се затвореа одредени фабрики за производство на возила,и тогаш немаше да бидат одпад.А Бугарија што продава возила во Македонија,тоа е само од дебилноста на нашата власт која не дозволува нашите граѓани директно и многу поефтино да ги увезуваат и да ги возат истите возила само на Македонски таблички наместо на Бугарски со што прават двојна штета на Македонската економија а со тоа и на граѓаните,штитејќи за неколку милиончиња евра лични интереси на поединци во Македонската корумпирана администрација.:toe:

:smir:па доколку цената на автомобилите падне и кај нас толку колку во бугарија ке нема ни еден точак со бг табли
Како така бе,па од што ќе живеат одредени крлежи во власта Македонска,ако се дозволи увоз на автомобили до реална 10 годишна старост со помали акцизи и даноци?Ќе треба тутун да садат ебаго.:smir:
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Нешто муабети слушам дека пак ќе има масовно легализирање на таквите возила, но и полиберални прописи за увоз...
Дали е вистина или патка - ќе видиме!
 

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.330
Поени од реакции
7.799
И јас сум да се либерализира пазарот на половни возила со ниски давачки, затоа што тоа го сака мнозинството од народот. А мнозинството од народот гласаше за оваа власт. Така да природно е тоа што го сака мнозинствотото да се имплементира за општо добро на сите, а не само на некои ситни шверцери на половни возила и импортерите на нови возила.
 

ABC

“градител“
Член од
24 февруари 2005
Мислења
15.696
Поени од реакции
193
И јас сум да се либерализира пазарот на половни возила со ниски давачки, затоа што тоа го сака мнозинството од народот. А мнозинството од народот гласаше за оваа власт. Така да природно е тоа што го сака мнозинствотото да се имплементира за општо добро на сите, а не само на некои ситни шверцери на половни возила и импортерите на нови возила.
Кога се во прашање автомобилите,никој не го ебе мнозинството,како и за многу други работи каде се штанцаат “лесни пари“.:toe:
 

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.114
Кога се во прашање автомобилите,никој не го ебе мнозинството,како и за многу други работи каде се штанцаат “лесни пари“.:toe:
Велиш гласот на народов не игра никаква улога овде- не не есапат за ништо?
И Џаре?
 

ABC

“градител“
Член од
24 февруари 2005
Мислења
15.696
Поени од реакции
193
Велиш гласот на народов не игра никаква улога овде- не не есапат за ништо?
И Џаре?
Нема чаре бе,“импортерските метастази“ се малигни и тие воопшто не се лечат,ќе ја загадуваме Македонија со возила постари од 20 години,е сега малку поднашминкани,оти државава забрани увоз на еко-2 ама внатре можат да се возат крнтии без никакво “еко“.Дури и новите возила што ги продаваат импортерите не задоволуваат никакви еко стандарди,ама за ова никому ни збор,зошто може ќе му текне некому да попушти со условите за увоз,кој се најстроги во цела Европа,ама само за народот.:smir:
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
310
Граѓаните на Србија наскоро во својата земја нема да можат да управуваат возила со странски таблици.

„Со новите прописи ќе биде оневозможено нашите граѓани кои имаат престојувалиште во нашата земја да возат странски возила, бидејќи тоа никаде на светот не постои“, изјави вчера на прес конференција Ивица Дачиќ, министер за внатрешни работи на Србија.

Според Дачиќ, истите правила ќе важат не само за граѓаните што имаат регистрирани возила во Црна Гора, туку и за оние што имаат возила со други странски таблички.

Тој додаде дека автомобилите со странски таблички, чии сопственици живеат во Србија, ја отежнуваат работата на полицијата, која не може да утврди кои се сопствениците на автомобилите регистрирани во странство.


Извор А1


Мислам дека ова една добра идеја како да се реши овој проблем со Бугарски таблички...
Инаку јас сум пред тоа да бидат испеглани законите за увоз на автомобили , па дури потоа да се донесе ваков закон...

Само се прашувам дали ваков закон би бил верифициран од уставниот суд или повторно оквалификуван како дискриминирачки...???

особено ако се знае кој кого и зошто ШТИТИ во државата...
-Цитирам

На граѓаните со двојно државјанство вклучително и бугарско и американско и српско нема начин никаде во светот да им се забрани да управуваат возило на странски таблички. А бидејќи се двојни државјани тогаш истите немаат потреба да излегуваат на секои 3 месеци од државата (што е предвидено со закон за приватни возила). Тие можат да престојуваат неограничено во државите каде што се државјани.
_____________________________________________
 
Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Нешто муабети слушам дека пак ќе има масовно легализирање на таквите возила, но и полиберални прописи за увоз...
Дали е вистина или патка - ќе видиме!

Kako sto rekov Gruevski najavi vakvo nesto , samo ne bese konkreten..
Netreba mnogu pameten da si za da znaes deka vo vakva situacija koja vo momentov ja imame Makedonija samo gubi...
Menuvanje na zakonskite propisi a posle toa zabrana na vozenje na avtomobili so stranski tablicki, taka se resava problemot...

-Цитирам

На граѓаните со двојно државјанство вклучително и бугарско и американско и српско нема начин никаде во светот да им се забрани да управуваат возило на странски таблички. А бидејќи се двојни државјани тогаш истите немаат потреба да излегуваат на секои 3 месеци од државата (што е предвидено со закон за приватни возила). Тие можат да престојуваат неограничено во државите каде што се државјани.
_____________________________________________


TAKA i da plakat soodvetno...
Toa se soglasuvam , da se vovede taksa za onie koi vozat stranski koli...
Nelogicno e da plakas vo Bugarija a da vozis vo Makedonija...
Bidi sosema siguren deka vakvo nestzo ne postoi...
 

acetetovo

Македонец!
Член од
1 мај 2007
Мислења
4.002
Поени од реакции
2.375
Јас сум слушнал дека сите автомобили на странски ргистарски таблички ќе треба да плаќаат дневен престој од 1 евро, колку е точно врска немам.

Инаку по мое би требало да им се одземат автомобилите на сите што возат со бг таблички, кај го има ова јас да плаќам регистрација 200 евра а тој да ми го уништува патот, загадува воздухот и при тоа да не плаќа ништо.:toe:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom