Автомобили со Бугарски регистарски таблички

  • Креатор на темата Креатор на темата dzonyb
  • Време на започнување Време на започнување
Граѓаните на Србија наскоро во својата земја нема да можат да управуваат возила со странски таблици.

„Со новите прописи ќе биде оневозможено нашите граѓани кои имаат престојувалиште во нашата земја да возат странски возила, бидејќи тоа никаде на светот не постои“, изјави вчера на прес конференција Ивица Дачиќ, министер за внатрешни работи на Србија.

Според Дачиќ, истите правила ќе важат не само за граѓаните што имаат регистрирани возила во Црна Гора, туку и за оние што имаат возила со други странски таблички.

Тој додаде дека автомобилите со странски таблички, чии сопственици живеат во Србија, ја отежнуваат работата на полицијата, која не може да утврди кои се сопствениците на автомобилите регистрирани во странство.


Извор А1


Мислам дека ова една добра идеја како да се реши овој проблем со Бугарски таблички...
Инаку јас сум пред тоа да бидат испеглани законите за увоз на автомобили , па дури потоа да се донесе ваков закон...

Само се прашувам дали ваков закон би бил верифициран од уставниот суд или повторно оквалификуван како дискриминирачки...???

особено ако се знае кој кого и зошто ШТИТИ во државата...
 
А бе најдобар систем.... колку кубици толку евра царина и крај.... и тоа на граница. Плати и трк на регистрација. Какви акцизи какви атестови.
 
Се прави се само да се негира и угнети Македонецот во сопствената држава.Најпрвин со увоз на постари возила и огромните давачки за нив,при што во државава од несоодветни автомобили сообраќајките со смртни последици се меѓу најпроцентуално застапените во светот,а потоа се штитат неколкумина импортери на нови возила кој за Македонија се произведуваат со многу ниско ниво на безбедност за поефтини цени.Втор аспект кој е исто така очигледен е потик на голем број граѓани да аплицираат или да купуваат Бугарски пасоши,со што ќе се стекнат со одредени бенифиции како двојни државјани,па ќе можат покрај другото да возат далеку подобри и поефтини возила со многу поефтина регистрација и зелен картон,но и да шетнат низ Европа кога ќе им се посака,па и да поработат за далеку повисоки дневници.Тоа продолжи всушност и со продолжената портокалова преродба,дури и се интезивира во одредени сегменти што секако представува само уште една од низата лаги кој им беа сервирани на граѓаните онака предизборно уште пред скоро три години,а верувам дека ќе се продолжи и на овие со оглед дека либерализацијата сеуште не е ни на повидок и покрај лажните изјави дека веќе требаше да стапи во сила.:toe:


ABC ne opravduvam zemanje na bugarski pasosi za da se vozi nekoja kola koja i ke zagaduva...no portokalovite barem se pogrizija da studentite imaat kade da studiraat T.E so disperziranite studii vo pomalite gradovi kako bi ostanale ovde vo makedonija inaku ovie luge si treba posteno da si ja sredat dokumentacijata pa nekavozat posle.

sega ednas velis stari vozila a sega pa beneficii...inaku da prodades gz za takvi beneficii ne bi imal prvenstveno pocit nitu kon samiot sebesi a kamo li kon drugite....i DA importerite ne uvezuvaat rasipani novi koli od kade ovaa teza neznam:toe:
 
Првин да се направи закон како во Бугарија сличен или ист за увоз на половни возила, плус регистрацијата и осигурувањето да биде колку што е таму, па потоа нема да има потреба за таков закон, затоа што автомобилите ќе си бидат регистрирани кај нас.
 
Па со намера е да се вработи кај некој импортер на нови возила или во некоја осигурителна компанија(ако веќе не е вработен на такво место),зошто друго нема.Инаку тој што си мисли дека купува иста нова кола во Германија и во Македонија или е слеп,или намерно се прави слеп од сопствени интереси.Сум имал прилика да возам исто возило и за странски пазар и за домашен пазар,разликата е огромна и дефинитивна,иако декларативно и обете беа со исти перформанси и додатна опрема.“Странското“(за странски пазар ама увезено) е далеку подобро иако е со 2 години постаро и со повеќе изминати километри,марката му е PEUGEOT.

e ova definitivno ne drzi voda barem avtomobilskata industrija si ima standardi a i sekoj proizvoditel nastojuva da odrzi dobro renome...mercedes od studkart za berlin e ist so toj za skopje ili ohrid e sega ako sakas oprema GPS toa e druga prikazna inaku bezbednosnite standardi,motorot se ti e isto NEMA TUKA DVOEN ARSIN.
 
Во последно време не се само бугарските таблици проблем ,последниот пат кога си бев доле бааѓити коли имаше и со косовски таблици.
 
А бе најдобар систем.... колку кубици толку евра царина и крај.... и тоа на граница. Плати и трк на регистрација. Какви акцизи какви атестови.

NE moze vrz osnova na kubikazata da se presmetuva carina a kaj nas ne znam dali go smenija zakonot imase i akciza vrz osnova na kubikaza-a toa samo ke ja namali pobaruvackata na vozila so pogolema kubikaza:toe:

Во последно време не се само бугарските таблици проблем ,последниот пат кога си бев доле бааѓити коли имаше и со косовски таблици.

epa toa e the junk pocnaa uste poodamna bugarite da ni go prakaat..a ako ne se gleda pasos togas bi opravdal edinstveno kupuvanje na kombi na primer posto ete ima namena eve za dobavuvaci ITN znaci tie vozila koi se pogodni za rabota a se poevtini:toe:
 
Е па друже што да кажам......
Лани се истресов 6.500 евра за Кавасаки ер-6н......нов...од салон + 7500 денари регистрација + 7500 денари каско.
За да мрднам од државава ми треба зелен картон кој чини исто како за кола.
Имам другарце со БГ лична карта.Од БГ си купува ист таков мотор 6 месеци стар со 1500 км поминати за 2300 евра!Регистрација и зелен картон за 2 години го чини 50 евра.
Друг другар од БГ зема Дукати со поминати 2000 километри за 2500 евра.Ама овој нема БГ л.к. и го пренесе на наши таблици.Авантурата го чинеше + 2700 евра??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Па сега види...
Во дилема сум да земам една л.к. Бугарска.......
 
Е па друже што да кажам......
Лани се истресов 6.500 евра за Кавасаки ер-6н......нов...од салон + 7500 денари регистрација + 7500 денари каско.
За да мрднам од државава ми треба зелен картон кој чини исто како за кола.
Имам другарце со БГ лична карта.Од БГ си купува ист таков мотор 6 месеци стар со 1500 км поминати за 2300 евра!Регистрација и зелен картон за 2 години го чини 50 евра.
Друг другар од БГ зема Дукати со поминати 2000 километри за 2500 евра.Ама овој нема БГ л.к. и го пренесе на наши таблици.Авантурата го чинеше + 2700 евра??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Па сега види...
Во дилема сум да земам една л.к. Бугарска.......

Сигурен си за километражата ? :smir:
Инаку кога патувам накај Македонија ,а богами многу пат минам ,има што да видам верувај ми....Само Романците и Бугарите влечат крш коли надоле ,малце шминка и ајт на продажба па после плачки :toe:
 
Пак ќе ви пофторам дека големите давачки и перверзните ограничувања за увезени користени возила во Македеноји се направени единствено да се заштитат интересите пред се финансиски на 5-6 поголеми импортери на нови возила кој ги собираат 2-ро или 3-то класните возила од фабричките траки по светот.Со регистрациите и осигурувањата пак е иста приказна,само што овде се штитат неколкумина газди на осигурителни друштва кој пријавуваат екстремни профити пред оданочување и од 5 милиони евра годишно,токму поради скапите осигурителни полиси и зелени картони.
Реалноста би била следна:
-Да се дозволи увоз на постари возила кој моментално се возат и регистрираат во собраќајот на Германија или Франција на пример.За нив да се плаќа ДДВ од 18% и определена царина која не смее да надминува 5%,проценето според и досега меродавниот каталог на “Шваке“.
-Да се израмнат цените за осигурување на автомобили според оној на соседите,како во Бугарија,Албанија или Србија со кој сме на приближно исто економско скалило.
 
-Да се израмнат цените за осигурување на автомобили според оној на соседите,како во Бугарија,Албанија или Србија со кој сме на приближно исто економско скалило.

А било вам је лепо када сте продали ОЗ Аустралијанцима? Стране инвестиције, прогрес, бла, бла... Хтели сте капитализам, ево вам га.
 
Е па друже што да кажам......
Лани се истресов 6.500 евра за Кавасаки ер-6н......нов...од салон + 7500 денари регистрација + 7500 денари каско.
За да мрднам од државава ми треба зелен картон кој чини исто како за кола.
Имам другарце со БГ лична карта.Од БГ си купува ист таков мотор 6 месеци стар со 1500 км поминати за 2300 евра!Регистрација и зелен картон за 2 години го чини 50 евра.
Друг другар од БГ зема Дукати со поминати 2000 километри за 2500 евра.Ама овој нема БГ л.к. и го пренесе на наши таблици.Авантурата го чинеше + 2700 евра??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Па сега види...
Во дилема сум да земам една л.к. Бугарска.......[/quote]

Ич да не се двоумиш- и не само ти туку сите кои имаат потреба од т.нр.понови а сепак половни автомобили или мотори - да си земат бугарски лични карти, штом државата не смени ништо во тој поглед- за обичниот смртник- а не само за буџованите , а и дозволува да сеуште се тркалаат по улици фича, кецови, пегли .....
 
Дај бе не се прајте ретардирани....за една половна кола да мењаш идентитет....цццц

Ако толку е дојдено нож до коска,ајде сите ќе излеземе пред влада и ќе протестираме за да се укинат акцизите!!!

А овака ако размислувате.."Да претрчам до Бугарија да зеам една лична карта за да ми се најде"....тогаш ич не се враќајте назад,бидејќи после автоматски вие сте државјани на Бугарија!!!
:tapp:
 
Дај бе не се прајте ретардирани....за една половна кола да мењаш идентитет....цццц

Ако толку е дојдено нож до коска,ајде сите ќе излеземе пред влада и ќе протестираме за да се укинат акцизите!!!

А овака ако размислувате.."Да претрчам до Бугарија да зеам една лична карта за да ми се најде"....тогаш ич не се враќајте назад,бидејќи после автоматски вие сте државјани на Бугарија!!!
:tapp:

Би требало владата да ги зголеми акцизите на сите основни прехрамбени продукти барем за 100%,доколку сака да ги натера сите Македонски граѓани да извадат Бугарски или некакви други документи и да не се враќаат назад според тебе.Ќе останеме 100тина Македонци во државава па има да си се “башариме“ колку што сакаме а?:tapp:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom