Zasto ti e isecena sto ke pravis ?
Се гледа од сликите, замаглена/оштетена е фабричката шофершајбна. Гарант исеченото ќе му служи како рамка за да додаде ново чисто "стакло".Zasto ti e isecena sto ke pravis ?
Друже, јас мислам дека е подобро да се направи отворена група на ФБ. Секој да може да се придружи што ќе налета на неа и има интерес. Ова вака со профил и логирање е многу не практично. Примети само дека се мешаат постови и тагови од твои пријатели што немаа врска со темата, со група ќе биде само за дикаст автомобили и ништо повеќе.https://www.facebook.com/profile.php?id=100005246598623&ref=tn_tnmn
Da ve potsetu da se dodadete na fb i da stavite slike od vasu kolekciju
Email : makedonski.kolekcioneri@yahoo.com
Password : mustang67
Aj ako sakas napravi grupuДруже, јас мислам дека е подобро да се направи отворена група на ФБ. Секој да може да се придружи што ќе налета на неа и има интерес. Ова вака со профил и логирање е многу не практично. Примети само дека се мешаат постови и тагови од твои пријатели што немаа врска со темата, со група ќе биде само за дикаст автомобили и ништо повеќе.
Ќе лепам печатарска проѕирна фолија а од страните ќе ја бојам со црноZasto ti e isecena sto ke pravis ?
Баш затоа ти зборев да користиш прајмер подлога, за добро да залепи бојата и да немаш такви проблеми во иднина.Ќе лепам печатарска проѕирна фолија а од страните ќе ја бојам со црно
Кога ја гребам со нокти се лупи бојата.
Не знам дали е до бојата (ренко) или основата ама ќе треба повторно да истругам некои делови убаво со челична четка и да ја бојам.
Ja nemam problem ss ljupenje ne koristu prajmer staru farbu gu koristu i plus dve ruke belu boju udru za da gi pokaze svi iprfekcie bela boja e najnemilosna boja svi greske gi duplira i uvek ga prebrisu ss alkohol ako ima i najmalko peasina napraviv se meurcinja i nekako facanje mrno mu smeta na farbu. A farbam gi zakaceni u vazduh da mozu i odozdola da gi isfarbam i unutra kako u fabriku.Баш затоа ти зборев да користиш прајмер подлога, за добро да залепи бојата и да немаш такви проблеми во иднина.
Јас пред да шприцам прајмер ја перам колата со средство за миење садови. Кога убаво ќе се исуши ја пребришувам со чист алкохол и така се отстрануваат сите мрснотии и нечистотии што би можеле да прават проблем при фарбањето.
Пред да фарбаш никако не ја фаќај колата со голи раце, стави прво х. ракавици, па продолжи. Така ризикуваш мрснотијата од кожата да ја префрлиш на колата и да не лепи бојата. Малку сложено, но врши работа. На времето исто и јас ги имав проблемиве, па читав по странскиве форуми.
Читај тука, има многу корисни работи и еден од најдобрите светски форуми, ако не и најдобар.
Е па подобро од прајмер за да ги покаже грешките нема, пробај па ќе видиш. И во авто лимариите истото го прават. Инаку ти дека фарбаш над веќе постоечка боја немаш такви проблеми, но така се нанесува многу дебел слој на боја и се губат деталите на каросеријата ако ги има (втиснати капачиња за гориво, втиснати лајсни, линии на врати и усиси итн.). Пробај на гол метал, друг е муабетот тука и треба припрема.[DOUBLEPOST=1401655030][/DOUBLEPOST]Ja nemam problem ss ljupenje ne koristu prajmer staru farbu gu koristu i plus dve ruke belu boju udru za da gi pokaze svi iprfekcie bela boja e najnemilosna boja svi greske gi duplira i uvek ga prebrisu ss alkohol ako ima i najmalko peasina napraviv se meurcinja i nekako facanje mrno mu smeta na farbu. A farbam gi zakaceni u vazduh da mozu i odozdola da gi isfarbam i unutra kako u fabriku.
Во 1/18 размер ја имаш од Minichamps, само во тркачка DTM верзија и ако имаш среќа може да ја начекаш на ebay за некои 100 ЕУР, без поштарина.Е па подобро од прајмер за да ги покаже грешките нема, пробај па ќе видиш. И во авто лимариите истото го прават. Инаку ти дека фарбаш над веќе постоечка боја немаш такви проблеми, но така се нанесува многу дебел слој на боја и се губат деталите на каросеријата ако ги има (втиснати капачиња за гориво, втиснати лајсни, линии на врати и усиси итн.). Пробај на гол метал, друг е муабетот тука и треба припрема.