Авиони погодни за Македонија

  • Креатор на темата FilipMacedon
  • Време на започнување

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.937
Поени од реакции
8.580
Темава не е Бугариja ми се чини. :)
Рано или касно, тоа ке се деси. Дали РМ сама ке обезбедува воздушниот простор или ке плакja на некого...тоа е ваше решение.
А ако не плаќаме на никој, шо прајме?
 
H

Hombre

Гостин
Небулозни се тврдењата на наши таканаречени воени експерти кои ги слушам веќе 20-ет и кусур години како на Македонија не и се потребни борбени авиони, па таа ќе се бранела само со хелихоптери бидејќи таа била многу мала, немало простор каде да се движат и слични глупости.

Општо е познато дека при дејствувње на борбени хелихоптери ако се без подршка на борбени авиони хелихоптерите лесно можат да бидат неутрализирани. Жал ми е што на многумина им е кратко помнењето и заборавиле колкава значајна улога одиграа Су25-ките во 2001 година особено во Радуша и Арачиново. Да не беа истите ангажирани во воените дејствија тешко може да се претпостави во која насока ќе се одвиваше војната.

На Македонија сега и во блиска иднина бидејќи долго време нема да станеме членка на НАТО не и се потребни скапи летала кои што чинат по 50,70 или 100 и кусур милиони евра по парче. Исто така Македонија не треба да купува старо железо од Советската ера ниту пак современи борбени летала произведени од Руската федерација. Прво поради тоа што животниот век им е од 4000-6000 часа летање исто така тие почесто се испраќаат на сервис, второ постојано би биле под притисок на Јенките да се откажеме од таквата набавка.

Владата издвои последниве години 50-тина милиони евра и добивме најсовремен центар за обука на воени пилоти за хелихоптери во регионов и тоа е за поздрав.Сега е потребно да се создадат услови и за обука на пилоти на борбени авиони.

За 50-70 милиони евра можат да се купат 4 нови современи летала изградени од композитни материјали, со животен век од 15000 часа летање, со ниска цена на летање по час за обука на второ ниво и со современа вградена западна авионика (за прво ниво на обука веќе ги имаме чешките злинови) и четири тренажни авиони за трето ниво обука со ниски трошоци на летање и истите би се користеле за борбени дејства врз цели на копно и би давале подршка на нашите борбени хелихоптери.
Земјата која што вложува во својата Армија вложува во својата иднина.

Нашата армија може да бира во моментов помеѓу понудите што ги даваат Италијаните и Чесите и да го затвори овој проблем на Македонското воено воздухопловство за наредните 20-30 години.

Италијаните веќе го нудат М-345 НЕТ за второ ниво на обука и истиот може да се вооружа за да дејства врз цели на копно. Бидејќи италијаните го воведуваат М-346 Мајстор за трето ниво на обука (истиот за нас е премногу скап), имаат намера да ги тргнат од употреба МB-339 инаку топ тренажен авион со современа западна авионика истиот се користи за трето ниво обука на италијанските пилоти.
Привезок до М-345 НЕТ и МB-339 веќе имам нешто напишано за овие два авиона.

Чесите за второ ниво на обука го нудат L-39 NG кој по своите карактеристики е на исто ниво со М-345 НЕТ, додека за трето ниво на обука го нуди L-159 кој во секој поглед го надминува италијанскиот МB-339.
L-159 чесите го нудат за 2-3 милиони долари по парче а триесетина се чуваат конзервирани со по само 200 часа летање.
Привезок до L-39 NG и L-159 и за нив имам нешто повеќе напишано на форумов.

Aermacchi MB-339


ALCA L-159


Aermacchi MB-339 или ALCA L-159 за мене воопшто не е важно. Важно е дека еден пар од овие лесни борбени ловци дежурни на скопски Петровец за пет до десет минути можат да неутрализираат било каква закана која што доаѓа обично од нашата северна граница.

Што се однесува до Air Policing по десетина години ако станеме членка на НАТО нема по нашево небо да шетаат Селџуци и Татари туку веќе би имале обучено искусни пилоти кои лесно би преминале на авионите од генерацијата 4+.
 
Последно уредено од модератор:

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Небулозни се тврдењата на наши таканаречени воени експерти кои ги слушам веќе 20-ет и кусур години како на Македонија не и се потребни борбени авиони, па таа ќе се бранела само со хелихоптери бидејќи таа била многу мала, немало простор каде да се движат и слични глупости.

Општо е познато дека при дејствувње на борбени хелихоптери ако се без подршка на борбени авиони хелихоптерите лесно можат да бидат неутрализирани. Жал ми е што на многумина им е кратко помнењето и заборавиле колкава значајна улога одиграа Су25-ките во 2001 година особено во Радуша и Арачиново. Да не беа истите ангажирани во воените дејствија тешко може да се претпостави во која насока ќе се одвиваше војната.

На Македонија сега и во блиска иднина бидејќи долго време нема да станеме членка на НАТО не и се потребни скапи летала кои што чинат по 50,70 или 100 и кусур милиони евра по парче. Исто така Македонија не треба да купува старо железо од Советската ера ниту пак современи борбени летала произведени од Руската федерација. Прво поради тоа што животниот век им е од 4000-6000 часа летање исто така тие почесто се испраќаат на сервис, второ постојано би биле под притисок на Јенките да се откажеме од таквата набавка.

Владата издвои последниве години 50-тина милиони евра и добивме најсовремен центар за обука на воени пилоти за хелихоптери во регионов и тоа е за поздрав.Сега е потребно да се создадат услови и за обука на пилоти на борбени авиони.

За 50-70 милиони евра можат да се купат 4 нови современи летала изградени од композитни материјали, со животен век од 15000 часа летање, со ниска цена на летање по час за обука на второ ниво и со современа вградена западна авионика (за прво ниво на обука веќе ги имаме чешките злинови) и четири тренажни авиони за трето ниво обука со ниски трошоци на летање и истите би се користеле за борбени дејства врз цели на копно и би давале подршка на нашите борбени хелихоптери.
Земјата која што вложува во својата Армија вложува во својата иднина.

Нашата армија може да бира во моментов помеѓу понудите што ги даваат Италијаните и Чесите и да го затвори овој проблем на Македонското воено воздухопловство за наредните 20-30 години.

Италијаните веќе го нудат М-345 НЕТ за второ ниво на обука и истиот може да се вооружа за да дејства врз цели на копно. Бидејќи италијаните го воведуваат М-346 Мајстор за трето ниво на обука (истиот за нас е премногу скап), имаат намера да ги тргнат од употреба МB-339 инаку топ тренажен авион со современа западна авионика истиот се користи за трето ниво обука на италијанските пилоти.
Привезок до М-345 НЕТ и МB-339 веќе имам нешто напишано за овие два авиона.

Чесите за второ ниво на обука го нудат L-39 NG кој по своите карактеристики е на исто ниво со М-345 НЕТ, додека за трето ниво на обука го нуди L-159 кој во секој поглед го надминува италијанскиот МB-339.
L-159 чесите го нудат за 2-3 милиони долари по парче а триесетина се чуваат конзервирани со по само 200 часа летање.
Привезок до L-39 NG и L-159 и за нив имам нешто повеќе напишано на форумов.

Aermacchi MB-339


ALCA L-159


Aermacchi MB-339 или ALCA L-159 за мене воопшто не е важно. Важно е дека еден пар од овие лесни борбени ловци дежурни на скопски Петровец за пет до десет минути можат да неутрализираат било каква закана која што доаѓа обично од нашата северна граница.

Што се однесува до Air Policing по десетина години ако станеме членка на НАТО нема по нашево небо да шетаат Селџуци и Татари туку веќе би имале обучено искусни пилоти кои лесно би преминале на авионите од генерацијата 4+.
Hombre , тргуваш со авиони , опрема и резервни делови или само лобираш???
Имаш ли некаква престава што се има зад сцената ( бекстејџ на ново-македонски) за да може на неа да се одвива претставата: борбени дејства врз цели на копно и давање подршка на нашите борбени хелихоптери.
Инаку Сухите 25 во оперетската војна 2001 освен што многу бучеа позитивно делувајќи на моралот на народот, не направија ништо посебно што не беше било во сценариото за преставата. Штета што не се одржуваат во исправна летна кондиција ( не борбена , тоа е скапо.. ) бар еднаш месечно во низок лет над Македонија ќе му подигаа морал на народ повеќе од било која и било каква Цеца или таква некоја..
А за тоа вреди некоја пара да се одвои , одржување пак во кондиција на неколку пилоти би било дополнителна добивка :sneaky:
 
H

Hombre

Гостин
Hombre , тргуваш со авиони , опрема и резервни делови или само лобираш???
Имаш ли некаква престава што се има зад сцената ( бекстејџ на ново-македонски) за да може на неа да се одвива претставата: борбени дејства врз цели на копно и давање подршка на нашите борбени хелихоптери.
Инаку Сухите 25 во оперетската војна 2001 освен што многу бучеа позитивно делувајќи на моралот на народот, не направија ништо посебно што не беше било во сценариото за преставата. Штета што не се одржуваат во исправна летна кондиција ( не борбена , тоа е скапо.. ) бар еднаш месечно во низок лет над Македонија ќе му подигаа морал на народ повеќе од било која и било каква Цеца или таква некоја..
А за тоа вреди некоја пара да се одвои , одржување пак во кондиција на неколку пилоти би било дополнителна добивка :sneaky:
Еј Кoнкрит ти зaпнa нa oвaa темa, сегa сум зaфaтен Вечер ќе прaвиме мубет нa oвaa темa.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
..............не ни реков дека е бугарија, ама помислив дека би требело поактивно да поработиш таму за да им помогнеш да си направат добар избор.
Ние овде не сме пазар за таква скапа стока, а со албанците , ако се прават мангупи, ќе се справиме многу посељачки одошто со половни F-16 од магацините во пустината Мохаве , каде служат сега ко шуплини за птичји гнезда...:)
Jaс ти давам пример Албаниja како држава,коja плакja за да се извршува чуване на неjниот воздушен простор,ти ми зборуваш вие да се справувате со албанците. ;)[DOUBLEPOST=1441638849][/DOUBLEPOST]
А ако не плаќаме на никој, шо прајме?
Ти ке ми кажеш.
Како ке извршувате Air Policing?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Не се сеќавам точно дали на овој форум беше али кажав некаде на слична тема, воено воздухопловство е само еден дел од воените сили на една земја. Ние имаме минијатурна војска која нема добиено салам чизми а се грижиме за авиони и планираме воздухопловство, па во Сирија на аеродроми им ги уништуваат авионите зато шо нема во близина пешадија да ги обезбедува, 10 терористи вооружени со 3 современи противтенковски лансери кои се на се вредат милон евра ќе ја уништат цела ескадрила на земја во вредност од 200 милиони евра за пола сат од 5 километри далечина.
Една современа армија подразбира, современа копнена војска составена од современа пешадија, современи оклопни единици современи артилериски единици, современи единици и средства за врски, со времено воздухопловство....
Да беше толку едноставно ќекупевме еден најмодерен сухој или даглас или боинг...... и ќе бевме цареви
Пролистајте малце воена историја во последни 50-70 години и видете како земји со понадмоќно воздухопловство губеа битки и војни
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Ako te razbiram shto sakash da mi kazhesh.
лаширање значи прв самостоен лет
остај го се фали дека на 16 години летал, јас на 16 можев да испијам 750 грама мастика и да летам и повисоко и побрзо од него
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
Нема врска знае момчето стручни поими ја бе знаев за лаширање.( Искрено).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom