- Член од
- 29 јуни 2014
- Мислења
- 25.987
- Поени од реакции
- 42.701
1:40
f35B e cista kopija na yak141...rusite gi imaat prodadeno blue printovite na Lockheed...cim e yak 141 povlecen od upotreba,cirnete na youtube komparacija i ke vidite...[DOUBLEPOST=1413656718][/DOUBLEPOST]Идејата за авионот е од 1996 година а во 2001 година му е доделено на Локхит Мартин да го развива. Првиот прототип полета во 2006 година и до денес на секој лет постојано има некои проблеми. Испораката треба да биде комплетирана во 2037 година но проблемот е што овој е од петтата генерација на борбени авиони а сеуште неможат да му ги поправат ни основните проблеми, додека Русија веќе го има ПАК-ФА или СУ Т-50 и влегувањето на овој авион во постојана употреба треба да биде до 2016 година. Русија, Кина и Индија се првите што ќе го имаат овој авион. Она што е неверојатно е како успеа Русија, односно Сукхои за само 5-6 години да развие авион од петтата генерација без ниту еден сериозен проблем. Додека Ф-35 да влезе во употреба во 2037 година Русија заедно со Кина и Индија до тогаш може да произведат и авион од шеста генерација. За цената воопшто и да не правиме муабет, до сега Ф-35 кошта 300 милиони долари по парче а ако продолжат проблемите и трошоците за дополнително развивање може да рипне и до 400-500 милиони, додека ПАК ФА кошта 100 милиони долари.
Што и да измислат и едните и другите воените авиони веќе не ме фасцинираат толку многу бидејќи може никогаш да не се сретнат во dog fights, каде што вистинските можности на авионите се покажуваат. Само за летање и гаѓање цели на земјата може да си користат и дронови, нема потреба од воени авиони.
DARPA vrsi ispituvanja od tipot na Spilberg i Lucas...ova ne e nisto...niti pak AURORA programata...aslacive imaat antigravitaciski letala od pred 20 godini...ima tip na net...na youtube(Boyd Bushman)ima raboteno cel zivot za Lockheed vo Skunk Works oddelot...zirnete dedoto da vidite sto ima da kaze...a sega nie polemizirame za 4 i 5 generacija letala...imalo operativni dronovi uste vo 60 tite,super se temive za diskusija...megutoa kako rasa navodno ne sme bile spremni za da znaeme sto se krcka tehnoloski vo svetov nas...pa fiber optika,antigravitacija,infra red,kevlar i.t.n koj ni dade...pocesajte se malce...od kade posle 47 godina tehnoloski skok imame od svetlosna godina...a na zalost uste se koristat fosilni goriva...ako ima nekoj realist(ne od tipot na Makedonija i trebale ne znam kolku B2 ili Raptori)neka pise...[DOUBLEPOST=1413657069][/DOUBLEPOST]
inace,nortrop ima biro koe se vika phantom works,boeing-gi kupi northrop i sakaat da mu pariraat na Lockheed...Skunk Works...site 3 kompanii rabotat vo ista zona vo Palmdale CA...zonata se vika PLANT 42...e tamu sto se kuva ni Gordon Ramsey ne znae...pozMomentalno,najdobar trenazen avion e yak 130..rusite go koristat mislam deka od 2010-11,a alzir veke ima 16 edinici operativni...i dosta poracki od Vietnam,Belorusia,Syria,Kazakstan i dr.
za cena od 14-15 mil.dolari e najdobriot voeno trenazen avion vo odnos na potisok-masa(0.8)zavisi od motor...ima par opcii,fly-by wire config.digitalni displei,radar(sto na trenazen avion e ili necueno ili obicno se nosi nadvoresno na pilon)vo slucajot na yak 130 radarot e OSA proizveden od NIIP zavodot koi se poznati po 011 radarot za su30mki,sm i par drugi verzii...OSA ima domet head on na cel od 5m2 od 85 km so moznost za dejstvo od okolu 65 vo idealni uslovi,ne spomnav deka yak 130 ima opcija za instaliranje na air refueling probe i mal milion drugi sistemi...posto e otvorena konfiguracija,moze da koristi se sto e od rusko ili svetsko proizvodstvo(mislam na oruzje)sto v-v,v-z,ili v-m...do sega par pati e prezentiran na stranski aviosaloni i site se vooduseveni...ima i bratska verzija odAermacchi kako M346 ali se razlikuvaat vo mnogu raboti...mislam deka za nas bi bil odlicen izbor...ili nesto polovno,samo bez zanesuvanje...[DOUBLEPOST=1413656105][/DOUBLEPOST]
f35B e cista kopija na yak141...rusite gi imaat prodadeno blue printovite na Lockheed...cim e yak 141 povlecen od upotreba,cirnete na youtube komparacija i ke vidite...[DOUBLEPOST=1413656718][/DOUBLEPOST]
DARPA vrsi ispituvanja od tipot na Spilberg i Lucas...ova ne e nisto...niti pak AURORA programata...aslacive imaat antigravitaciski letala od pred 20 godini...ima tip na net...na youtube(Boyd Bushman)ima raboteno cel zivot za Lockheed vo Skunk Works oddelot...zirnete dedoto da vidite sto ima da kaze...a sega nie polemizirame za 4 i 5 generacija letala...imalo operativni dronovi uste vo 60 tite,super se temive za diskusija...megutoa kako rasa navodno ne sme bile spremni za da znaeme sto se krcka tehnoloski vo svetov nas...pa fiber optika,antigravitacija,infra red,kevlar i.t.n koj ni dade...pocesajte se malce...od kade posle 47 godina tehnoloski skok imame od svetlosna godina...a na zalost uste se koristat fosilni goriva...ako ima nekoj realist(ne od tipot na Makedonija i trebale ne znam kolku B2 ili Raptori)neka pise...
заебанција енемав време да читам се од почеток да видам дали веќе е дискутирано но ме интересира дали на странава се што е напишано е точно?
Има доста интересни работи и работи кои ги нема нигде на друго место.
http://avijacija.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=172:-f-20-&catid=13:2008-11-05-23-51-53&Itemid=37
тој авион никогаш не е влезен во сериско производство како првонемав време да читам се од почеток да видам дали веќе е дискутирано но ме интересира дали на странава се што е напишано е точно?
Има доста интересни работи и работи кои ги нема нигде на друго место.
http://avijacija.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=172:-f-20-&catid=13:2008-11-05-23-51-53&Itemid=37
Југославија праеше школско борбени јастреб, галеб, ловец бомбардер орел, “партизански крагуј, школски утва... ништо модерно и на газ да поднеш а тој Ф 20 (американски) се направени само 3 прототипа, и тоа во 70 десети, не е ни масовно произведуван, имаше некои идеи и прототипови да се произведе сопствен ловец али далеку беше од остварување, плус во средина на 80 почната е набавка на Миг 29 што значи дека беше решено ловци да се купуваат а не произведуваатЕпа тоа баш читав дека Југославија сама си произведувала авиони и другите се мигови биле. И била заинтересирана да ја купи лиценцата на F-20 ама не ја купила. А F-20 престанале да се произведуваат негде накај 85та. И немаше никакви податоци дека воопшто купила 180 авиони од сад.
A ова со албанскиве авиони..
Добра статија сепак хаха
Ништо посебно, овој авион имаше две крајности, беше многу брз, се искачуваше брзо и имаше мизерна примитивна опрема и електроника, така да иди да имаш авион кој оди 2,1 Мах а нема ни добар радар ни ракети, Индијците го викаа “наш спортски надзвучен авион“. Едноставен е за управување и за одржување али борбените вредности не му се на високо ниво, во Виетнам главен сопарник мѕу беше фантом Ф4 кој беше потежок послаб во маневри но сепак соборени се во воздушни борби многу повеќе Мигови од колку Фантоми, и во други војни не се прослави многу (Арапско - Израелските). Советите постојано го подобруваа но не успееа да направат врвен борбен авион од него, ете моја препорака побарај и прочитај за Б58 - Хастлер. Е тоа беше чудо технике и авијатике во тоа време или револуционерни СР 71 црната птица, Хариер.... каде се применети нови револуционерни материјали и технологии за изработка
,,,amerive neka si gi izedat jajcata,,,spored moeto skromno mislenje,avion na site vreminja/nadvor mesershmitit od IISV/,,,i od koj poteknuvaat site navamu takanarecheni"generacii" na avioni,,