- Член од
- 28 март 2006
- Мислења
- 17.787
- Поени од реакции
- 12.269
Во Лондон има и метро со кое за кратко време си на саканата дестинација. Има во нив малце гужва во шпицевите, но брзи се и ептен се на време до минута. Поинаку функционираатНе се проблем тоа што се двокатни. Лондон со исти такви, 10 пати поголем град, мака си нема. Проблемот е во тоа што се ретки автобусите, па се ствара гужва на станица и ко ќе дојди автобус, се’ живо се накрцува внатре. Да има на секои 2-3-5 минути, друга прикаска ќе биди.
Според нивни информации, поголем дел улиците се прави, погодни за вакви катни автобуси. Инаку имаат и обични и зглобни автобуси (сканија, мерцедес )The new bus for London is a bus the Capital can be proud of. Inspired by the old Routemaster, it is modern, fully accessible and uses the latest green technology. It's the first bus designed specifically for the Capital's streets for more than 50 years. Passengers will be able to hop on and off through three sets of doors. When a conductor is on board, passengers can also use the open rear platform.
http://www.tonypapard.info/wordpress/wp-content/uploads/2008/04/bendy-bus2.jpg
и трамвај
http://www.tonypapard.info/wordpress/wp-content/uploads/2008/04/croydon-tram.jpg
за кој што ние немаме улици.
Покрај големите разлики во пристапноста и изборот, огромни разлики има и во попустите по категории граѓани и прилично големи попусти за врзан сообраќај на автобус-трамвај, автобус-метро или дневни карти. Последно, не и најмалку важно-постојат голем број мапи за рутите на сите видови превоз достапни на секој чекор како и билетите, ознаки на улиците и на станиците...Заради сето тоа тие луѓе користат прилично јавен превоз
Затоа не сакав да споредувам, неблагодарно е...доста далеку сме од јавниот превоз во повеќето европски/еу држави, посебно ако се споредуваме со едни од најорганизираните и најгломазни системи на превоз во светот