Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
17 ноември 2014
Мислења
4.840
Поени од реакции
7.453
Имам теренска кола (таква ми е работата) па кал песок и сл зафрканции се чест проблем при чистењето. Што правосмукалка користите или би ми препорачале за вакви погруби работи ? Вршат работа оние правосмукалкиве за пепел што се или друго нешто треба
Ovie dva Aparati
Extraktion Gerät mnogu skap i
Pishtolce za cistenje evtino ( AliExpress)


Автоматски споено мислење:

Kajmene na vectra c 6ta brzina na 100km/h 1300rpm pajga,takvi se menjacite. Kaj hyndai i30 2.0 140ks kajnego skroz zabegana rabota so 5ta 100km/h 2500 rpm kajnego komotno mozam da vozam so 6ta na 2000rpm 100km/h.
Toa se vika Elasticnost ma Motorot i e kaj sekoja kola razlicen. Kolku po elasticna tolku podobra.
Primer W202 Mercedes C Classe odi vo 5ta ( 6ta nema) od 50 do 200 km/h.
 
Член од
18 септември 2017
Мислења
35
Поени од реакции
77
Во план сум да купам кола до 6.500€
Помеѓу форд фиеста, тојота јарис и опел корса искуство и мислење ако може.
Ви благодарам
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
373
Поени од реакции
497
Тоа е она што ме плаши најмногу, налет парите, ниту имам време ниту нерви да се бркам со сервиси, а најлошо да останам без кола со недели оти немало делови, овде без кола сум инвалид.

Уште помалку ме интересира да добијам екстра снага како што пишал @vouager, на овие возила тука нема да му искористам ни пола од реалната моќ.
Автопатите се лимитирани на 110км/ч, плус нон стоп има гужва и пола време се вози по 60-70, и капак на се има камери на секој чекор, дури и ги шетаат секој ден на различни места, ако возам над дозволено лесно може да останам и без возачка.

Најбитно ми е да е автоматик, колку толку комфорт на седишта, adaptive cruise control ќе биде топ, блутут и да е тивка внатре за да може да зборувам по телефон, и што е можно поиздржлива, или ако се расипува да имам локални делови по прифатливи цени и брз сервис.
Инаку ниту возам брзо, ниту ми требаат 300 коњи :)
I ti brat, pa mnogu lutas vo izborot. pocna so BMW pa Merc, pa VW, japanski i na kraj kinezi. Mercedes poseldnive 7-8 godini ne e mnogu pokvaliteten od drugite evropski, edno tie namalija i drugo ostanatite podignaa. Sepak toj bi trebalo da trae najdolgo zatoa sto e poskap, ne se stedi na sekoe strafce i najbitno od se, vozac na Merc e drug tip od vozac na BMW ili Audi. Sepak ova se proseci, se zavisi od konkretniot slucaj. Ako prvoto BMW sto go spomna e so realni 150.000 i dobro odrzuvano (a ova vazi iz abilo koe polovno), ke te tera uste 100-150 bez pogolemi problemi.
A spored ovoj tvoj posleden napis ( ниту имам време ниту нерви да се бркам со сервиси, а најлошо да останам без кола со недели , на овие возила тука нема да му искористам ни пола од реалната моќ. Автопатите се лимитирани на 110км/ч, плус нон стоп има гужва и пола време се вози по 60-70, Најбитно ми е да е автоматик, колку толку комфорт на седишта, adaptive cruise control ќе биде топ, блутут и да е тивка внатре ,,,) najmnogu ke ti odgovara ponov japonec, Tojota, Mazda, Honda pa i nekoe korejsko.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.511
I ti brat, pa mnogu lutas vo izborot. pocna so BMW pa Merc, pa VW, japanski i na kraj kinezi. Mercedes poseldnive 7-8 godini ne e mnogu pokvaliteten od drugite evropski, edno tie namalija i drugo ostanatite podignaa. Sepak toj bi trebalo da trae najdolgo zatoa sto e poskap, ne se stedi na sekoe strafce i najbitno od se, vozac na Merc e drug tip od vozac na BMW ili Audi. Sepak ova se proseci, se zavisi od konkretniot slucaj. Ako prvoto BMW sto go spomna e so realni 150.000 i dobro odrzuvano (a ova vazi iz abilo koe polovno), ke te tera uste 100-150 bez pogolemi problemi.
A spored ovoj tvoj posleden napis ( ниту имам време ниту нерви да се бркам со сервиси, а најлошо да останам без кола со недели , на овие возила тука нема да му искористам ни пола од реалната моќ. Автопатите се лимитирани на 110км/ч, плус нон стоп има гужва и пола време се вози по 60-70, Најбитно ми е да е автоматик, колку толку комфорт на седишта, adaptive cruise control ќе биде топ, блутут и да е тивка внатре ,,,) najmnogu ke ti odgovara ponov japonec, Tojota, Mazda, Honda pa i nekoe korejsko.
Друже јас тргнав по следна логика:

Колку пари сакам да потрошам? -макс 20к со пренос и данок, или 17-18 само за колата (кеш го земам, не би трошел повеќе, ако одам до 30к ќе земам нов Mitsubishi Eclipse Cross 35k, или Haval H6 пак околу 30че. Ова можам и преку фирма, и ќе ми вратат данок 10%)

Што сакам од електроника која би ја користел?
-Tоа што пишав погоре, и да има повеќе гаџети прашање дали ќе си играм некогаш со нив.

Колку да има поминато?

-пробувам да најдам од 70 до макс 120к, али ако е добро одржувана би земал и со 150к. Со тековно темпо на возење за 3 години таа кола ќе има уште 100-120к згора на сегашната километража.

Со овие филтри, без да ставам модел, налетав на тие што ги поставив со слики. Видов уште неколку други, ама не ми се допаднаа.

Корејците некои ги фалат, некои се жалат. Има луѓе кои пиштат дека им изгорел цел мотор на Sportage, исто и кај Cerrato (а гт моделот има многу добра линија и снага), од Хјундаи исто.

За Хонда се изненадив, доста поплаки по нет за поновите модели, што кај автоматскиот менувач што кај електрониката. Таму само ако налетам на добар Акорд.

Овде се крстат на Корола и Камри, ама на изглед ми се тапа, и многу ги возат, најчесто имаат по 180-200к, ретко да најдеш со по 120тина, држат цена кога ги купуваш, држат кога ги продаваш.

Мазда се ок, само 6 ката ретко ја има на продажба, единствено имаат мака со бојата (не само овие, сите јапонци), и тек тук по нешто друго на мотор и електроника али се е достапно од делови и прилично брзо за промена, сите механичари ги отвораат.

Мазда 3 ја има доста, држи цена, ама се наоѓаат примероци од 2017 со под 100к км, тесничка е назад и помала од другиве, али издржлива и 2.5 моторот нуди доста снага за таа тежина на возило. Имаат и многу опрема, далеку повеќе од другите јапонци со иста цена.

Mitsubishi ASX ми е апла досадна кола, инаку ова е магаре, се наоѓаат 2016-2017 во мој буџет и тоа со поминати 50-60к, и ефтина е за одржувањ. Влегов во една, многу тесно внатре, бучна е на автопат и опремата ме потсеќа како да сум во возило од 2005та.

VW и Шкода ги има повеќе од европските модели и се крстам во моментов на пасат 132tsi, мислам дека е ок. Единствено што прочитав кај овие е да се провери добро DSG во која состојба е бидејќи ако рикне е апла скап дефект. Кај б8 исто читав поплаки дека е тесно кај моторот, и поправките земаат многу повеќе време што дига на работна рака.
Screenshot_2023-12-02-23-04-29-90_b72a20be883aec8a014bd2b7c7038e87.jpg

118tsi ги има многу повеќе, ама од овие се на жалат повеќе.

2.0 тди се поретки (и општо дизели нема), има CC верзија неколку модели во близина и тоа со едно чудо опрема, ама не знам дали се ок, сите се од 2012 до 2014.


Мерцедес и БМВ има ретко, почесто се наоѓа Ауди од премиум германски марки, ама за нив ретко пофалби. И кај овие најмногу се жалат за делови и цена на сервис.

Сума сумарум е тоа, пробувам да најдам најдобра опција: цена на возилото/комфорт/издржливост/цена на сервиси и потрошувачка/колку ќе изгуби на цена за 2-3 години.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
4.840
Поени од реакции
7.453
Сума сумарум е тоа, пробувам да најдам најдобра опција: цена на возилото/комфорт/издржливост/цена на сервиси и потрошувачка/колку ќе изгуби на цена за 2-3 години.
Za kvalitetot i mozhnostite evtino/Komfort najdobar od site/Neverojatna izdrzhlivost pri NORMALNA nega/ Servisi cena nishto povejce od drugite/Potroshuvacka 5-6 Litri/ Najmalce ce izgubi od site drugi koli na zemjava>/=) MERCEDES.

E sega psiholoshki problemi i strav od defekti i nemajne delovi se vicovi za mali deca. A i poznato e deka tradicionalno Makedoncite vo Avstralija se Egina Bugarski. Sekoja cest na isklucoci.

Javi se utre vo Mercedes ima vo Melbourne (Poshto ne znam od kade si) i prashaj na telefon W205 c250Diesel 155KW dali ima Plocki, Diskovi, Filter za maslo, Lageri ... i kolku pari se.
Za 5 min ce znajsh dali tie prikazni shto te naezhuvaat se vistiniti. Jas bi rekol zhiva glupost.

A takvi raboti kako dihtung na glava, i defekt na menjac (Avtomatik) ne postojat za Mercedes do 300 000Km shto e tekovno odrzhuvan.
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.627
Поени од реакции
3.976
Abe prijatele ako si ti doktor za lujge jas sum doktor za Mercedesi.
Dima imam oprema povejce od sekoj Service vo Deutschland.

Taka da i pokraj shto ne sum ni Service ni mehanicar za koli sum sepak Doktor za Elektrinika na VW,Ford,BMW i pred se Mercedes i fala mu na boga godishnite odmori a malce pivejce gi zarabotuvam od toa moe hobi od mene do tebe.

I zatoa mu pishav na Avstraljanecov deka od c250 benzinec ce mu napravam c300 .Zatoa shto toj motor e vo dvete koli ist samo e softwerski zaklucen, za mene e5 min rabota za nego 40 PS dobivka.

Zatoa koga ce pocni da te dupci elektronikata javi se, ce pomognam kolku mozham.

Inace AdBlue ne mozhi da se rasipi mozhi samo da ispari. Zatoa toa so rok na traenje e glupost vo boja.

A Lukoil ima sopstvena Nafta i stava svoja receptira Aditivi vo Dieselot i go prodava kako Performance Diesel. I dokolku i Makpetrol bi koristel Lukoil Diesel SEPAK ne ja stava istata recepta na Aditivi vo nivniot Performance Diesel. Znaci sepak ne se isti.

I zgora na toa obicniot Diesel od Makpetrol povejce cadi nego Lukoil. I ima pogolema potroshuvacka Ova od moe iskustvo.

Vidi ja slikava podolu! Aber Genau!! :pos:

Прегледај го приврзокот 399786
Oooo kolegaa......
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.511
Za kvalitetot i mozhnostite evtino/Komfort najdobar od site/Neverojatna izdrzhlivost pri NORMALNA nega/ Servisi cena nishto povejce od drugite/Potroshuvacka 5-6 Litri/ Najmalce ce izgubi od site drugi koli na zemjava>/=) MERCEDES.

E sega psiholoshki problemi i strav od defekti i nemajne delovi se vicovi za mali deca. A i poznato e deka tradicionalno Makedoncite vo Avstralija se Egina Bugarski. Sekoja cest na isklucoci.

Javi se utre vo Mercedes ima vo Melbourne (Poshto ne znam od kade si) i prashaj na telefon W205 c250Diesel 155KW dali ima Plocki, Diskovi, Filter za maslo, Lageri ... i kolku pari se.
Za 5 min ce znajsh dali tie prikazni shto te naezhuvaat se vistiniti. Jas bi rekol zhiva glupost.

A takvi raboti kako dihtung na glava, i defekt na menjac (Avtomatik) ne postojat za Mercedes do 300 000Km shto e tekovno odrzhuvan.
Абе чоек, разбираш дека не е проблемот за плочки, масло и останати компоненти од редовен сервис. Главоболките се работи што се вон тоа, никој не ти чува лагер за нешто што е ретко, пример електроника и ако ја чукнеш ќе си ги чекаш со денови/недели.

Ти ставив и скриншотови од луѓе на кои им чадела главата, ваљда разбираш англиски, дури и ебаните гуми не им терале над 22к и се чекаат оти се апла специфични, па и различни димензии предни со задни, рецепт за главоболка, треба 2пати годишно да менувам гуми.

Ти кажувам дека се ретки, не е ова мкд или Германија каде германски се светиње, овде не ги купуваат, а и регулативите со осигурителните се строги и нема крпење и импровизација, се мора да е оригинален дел. Пример на механичарите и да им однесам дел увезен од мене, ретко кој ќе сака да го вгради, франшизи се и даваат гаранција за секој сервис.


Ете ние сме егиња, ама барем Македонци, 90% од тие што се отселивте низ Европа се пишавте Бугари оти не ве земаат поради квалитетите што ги имате туку поради потеклото на пасошот.

И да, миграција во ЕУ 300 евра бугарски пасош и 300 евра патот до таму. Миграција во АУС, 10к само за агент и виза, и уште 10к за авион за цела фамилија, ама ние сме егињата ;)
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
4.840
Поени од реакции
7.453
Абе чоек, разбираш дека не е проблемот за плочки, масло и останати компоненти од редовен сервис. Главоболките се работи што се вон тоа, никој не ти чува лагер за нешто што е ретко, пример електроника и ако ја чукнеш ќе си ги чекаш со денови/недели.

Ти ставив и скриншотови од луѓе на кои им чадела главата, ваљда разбираш англиски, дури и ебаните гуми не им терале над 22к и се чекаат оти се апла специфични, па и различни димензии предни со задни, рецепт за главоболка, треба 2пати годишно да менувам гуми.

Ти кажувам дека се ретки, не е ова мкд или Германија каде германски се светиње, овде не ги купуваат, а и регулативите со осигурителните се строги и нема крпење и импровизација, се мора да е оригинален дел. Пример на механичарите и да им однесам дел увезен од мене, ретко кој ќе сака да го вгради, франшизи се и даваат гаранција за секој сервис.


Ете ние сме егиња, ама барем Македонци, 90% од тие што се отселивте низ Европа се пишавте Бугари оти не ве земаат поради квалитетите што ги имате туку поради потеклото на пасошот.

И да, миграција во ЕУ 300 евра бугарски пасош и 300 евра патот до таму. Миграција во АУС, 10к само за агент и виза, и уште 10к за авион за цела фамилија, ама ние сме егињата ;)
I shto sega??
Kupi tocak i nemash glavobolki.

A za toa EU Pasoshi i ostali sranja koga ce pishuvash, mozhish slobodno da me preskoknish. Na zapad sum povejce od ti shto imash godini.

So srejca pri izborot i pishi shto ce kupish.
Cao
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
869
Поени од реакции
424
Имам теренска кола (таква ми е работата) па кал песок и сл зафрканции се чест проблем при чистењето. Што правосмукалка користите или би ми препорачале за вакви погруби работи ? Вршат работа оние правосмукалкиве за пепел што се или друго нешто треба

Баш за таква работа земав вакво … И да ти кажам топ е . Шмука како лудо , не можеш да го затнеш. Го користам за кола и за шмукање отпад низ работилница … Има и појака верзија од 1.600 вати , ама и оваа 1.300 е доволна …
 
Член од
25 октомври 2013
Мислења
184
Поени од реакции
293
Здраво на сите, имам едно прашање во врска со потрошувачката на мојата кола Opel Astra J 1.7 cdti 2011.
Скоро еден месец ја возам, ја купив некаде на 1 Ноември 2023, колата работи перфектно, моторот дури не се ни слуша, проблемот е тоа што троши 10литра на 100 км градско возење, а сега пред една недела почна на борд компјутерот да ми кажува потрошувачка од 10 до 11 литра на 100 км градско возење. Исто така забележав дека индикатор за масло се намалува при секои издувување на ДПФ филтерот на секои 7 дена. Сијаличката за ДПФ филтерот се вклучува на секои 7 дена. И морам да излезам од градска средина да возам некои 25 км на автопат за да се исклучи ДПФ филтерот. Што мислите дали е ова нормална ситуација со колава или има некој проблем. Исто така пак ке напоменам малсото е променето и е ставено GM 5w-30 Dexos. Заменети се сите филтри и се поминати скоро 1500км.
Фала на сите.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.016
Поени од реакции
1.507
Здраво на сите, имам едно прашање во врска со потрошувачката на мојата кола Opel Astra J 1.7 cdti 2011.
Скоро еден месец ја возам, ја купив некаде на 1 Ноември 2023, колата работи перфектно, моторот дури не се ни слуша, проблемот е тоа што троши 10литра на 100 км градско возење, а сега пред една недела почна на борд компјутерот да ми кажува потрошувачка од 10 до 11 литра на 100 км градско возење. Исто така забележав дека индикатор за масло се намалува при секои издувување на ДПФ филтерот на секои 7 дена. Сијаличката за ДПФ филтерот се вклучува на секои 7 дена. И морам да излезам од градска средина да возам некои 25 км на автопат за да се исклучи ДПФ филтерот. Што мислите дали е ова нормална ситуација со колава или има некој проблем. Исто така пак ке напоменам малсото е променето и е ставено GM 5w-30 Dexos. Заменети се сите филтри и се поминати скоро 1500км.
Фала на сите.
DPF е причината шо ти троши гориво и масло.
Прај смеса за да го изгори дпф ама пошто е затнат сигурно неможи да регенерира доволно па почесто прај регенерациа и рачунај таја смеса масло и нафта ја враќа во картерот. Решение е да одиш на дијагностичар и да се напрај присилна целосна регенерациа и ќе извади колку проценти е затнат. Ако покажи 70- 80% само вадење е спасот. Мада на твое место одма би го извадил и со едно праење и egr off,flaps off,dpf off stage1 и рајат. И зошто си ставил GM масло? То не е масло,то е чај од липа внатре.
Вади дпф и стависи Мобил 5w30 и вози без проблеми. Можно е мајсторите да ти налагаат за 5/40 масло ама да не се нафаќаш. И после вадење на дпф пак ставајси 5/30. Долга историја е зошто 5/30 и после вадење на дпф. Гледај што поскоро да го извадиш.
 
Член од
25 октомври 2013
Мислења
184
Поени од реакции
293
Денеска ја однесов во сервис, го исклучија софтверски ДПФ филтерот и ми рекоа дека направиле неколку дупки во самиот филтер. Значи не е комплетно одстранет.

Вака неможам да приметам некоја разлика во потрушувачка ке ми треба неколку дена. Чудно приметив дека кулерот врти при исклучена кола и клучот изваден од бравата. после неколку минути кулерот за ладење се исклучува ?
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.770
Поени од реакции
9.891
Дали и кој адитив за мотор е препорачлив.1.9 јтд .Препорака?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom