Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Drugar , mene mi se cini ti nemash pojma ni samiot shto sakash!
I shto e ushte polosho ostavash prikaznite od nekoi da ti deluvaat vo zhivotot!
180 dolari za saat! Pa shto?
I jas kade shto odam na servis (Mercedes) za firminskata kola naplajcaat 130€ za saat .Ama tamu ne odaat samo firmi tuku i cel narod od okolinata.
Ili mislish kako vo Makedonija 300 denari na majstorot i sredena rabota!

A i vo Avstralija imash Mercedes taka da nikakov problem ne ti e za delovi.
За да не одам јас затоа ќе земам нешто со гаранција, па здравје за 3-4 години ќе одиме на струја.

Масло и филтри кошта 400-500 долари од тоа што прашував, за се друго има гаранција.
Проста е математиката, оваа би ме чинела околу 1000кс сервис годишно и уште 2-3 за регистрација и осигурување. Мерџото исто за осигурување, и сервис може да е 2к годишно, а може и 10к, зависи што ќе се сјебе.
Автоматски споено мислење:

EEEEEEE
drugar pklati mi troshoci od München do kaj tebe i idam ushte utre! I ce ti odberam kola i ce ja sredime. GRATIS!!!
I ce i naprajme diagnostija i ce ja naprajme od C250 na C300 . Ce dobijash na snaga i zgolemena potroshuvacka od 0,02L na 100km-
Se razbira cestish spienje i jadenje, I na toa Austtralian product reviews shto pravat pojma nemam ama racunaj deka i tuka ima politika, koj povejce ce plati za reklami a i si cuvaat domashno proizvodstvo. Kako vi se vikaa toa Opelite kaj vas ne mi teknuva sega imeto.
Немаме домашно производство, Холден е затворен веќе неколку години, инаку беа ефтини за одржување и ок избор.

Различно е од Европа верувај, во радиус од 200км има едвај 30 ц класа со цена до 25к, произведени од 2012 до 2015. Од тие 90% се бензин, голем дел над 150к километри и без направен сервис пред продажба, што значи од старт екстра 2000ки плус уште 3-4 данок. Јас возам 30-40к, значи за 3 години таква ќе дотерам над 220к, а иако е мерџо на таа километража може да попушти на мотор или мењач.

Инаку секој е добредојден:)
Автоматски споено мислење:

П.С горивото во АУС е многу полошо од Европа, други стандарди, и се што е Европско мора да користи премиум 98 што е најскап, генерално 0.4 долари поскап по литар од обичниот што го возат сите јапонци, корејци и кинезот.
 
Последно уредено:
За да не одам јас затоа ќе земам нешто со гаранција, па здравје за 3-4 години ќе одиме на струја.

Масло и филтри кошта 400-500 долари од тоа што прашував, за се друго има гаранција.
Проста е математиката, оваа би ме чинела околу 1000кс сервис годишно и уште 2-3 за регистрација и осигурување. Мерџото исто за осигурување, и сервис може да е 2к годишно, а може и 10к, зависи што ќе се сјебе.
Автоматски споено мислење:


Немаме домашно производство, Холден е затворен веќе неколку години, инаку беа ефтини за одржување и ок избор.

Различно е од Европа верувај, во радиус од 200км има едвај 30 ц класа со цена до 25к, произведени од 2012 до 2015. Од тие 90% се бензин, голем дел над 150к километри и без направен сервис пред продажба, што значи од старт екстра 2000ки плус уште 3-4 данок. Јас возам 30-40к, значи за 3 години таква ќе дотерам над 220к, а иако е мерџо на таа километража може да попушти на мотор или мењач.

Инаку секој е добредојден:)

Abe vidi gi slikive podolu! AMA UBAVO
Plajacm 84€ za 20Litri Maslo so specifikacija 229.51 (toa e najdobroto shto go bara Mercedes) i namesto na sekoi 25000 km si menuvam vo DVOR doma sam na sekoi 15000KM. SO toa go cuvam motorot i ne me koshta nishto extra!
Filter Maslen,za Diselot, Vozdushen i toj od klimata zaedno site 40€
Na sekoi 100 000 mu pravish Flush na menjacot vo Service so Mashina 150€ + 200€ Maslo original za menjac.

Na mercedes nema nishto da se sjebe! Ti pushtiv pogore slika! 320000 Km za 5 GODINI znaci 64000 godishno. I nikakov defekt. ni vo motor ni vo menjaci ni lageri ni mortizeri ednostavno nishto!
Samo plocki i maslo.


Screenshot 2023-12-02 at 09-37-18 https __www.oavg.at.png

Screenshot 2023-12-02 at 09-40-54 Ölfilter BOSCH 1 457 437 001.png
 
Abe vidi gi slikive podolu! AMA UBAVO
Plajacm 84€ za 20Litri Maslo so specifikacija 229.51 (toa e najdobroto shto go bara Mercedes) i namesto na sekoi 25000 km si menuvam vo DVOR doma sam na sekoi 15000KM. SO toa go cuvam motorot i ne me koshta nishto extra!
Filter Maslen,za Diselot, Vozdushen i toj od klimata zaedno site 40€
Na sekoi 100 000 mu pravish Flush na menjacot vo Service so Mashina 150€ + 200€ Maslo original za menjac.

Na mercedes nema nishto da se sjebe! Ti pushtiv pogore slika! 320000 Km za 5 GODINI znaci 64000 godishno. I nikakov defekt. ni vo motor ni vo menjaci ni lageri ni mortizeri ednostavno nishto!
Samo plocki i maslo.


Прегледај го приврзокот 399627

Прегледај го приврзокот 399628
Маслото е најмал проблем, повеќе ме плашат вакви работи:
Screenshot_2023-12-02-19-01-13-93_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpgScreenshot_2023-12-02-19-01-20-88_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Screenshot_2023-12-02-19-01-25-02_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-12-02-18-57-56-09_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg


Screenshot_2023-12-02-18-57-25-50_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-12-02-18-56-24-71_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpgScreenshot_2023-12-02-18-56-47-41_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpgScreenshot_2023-12-02-18-57-03-50_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpgScreenshot_2023-12-02-18-56-15-07_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Abe oszaj koj kako i zoshto.
Pola narod vo svetot mislat deka Kola znaci, sedni i vozi.
Nitu znaat da cuvaat, nitu kako da cuvaat,
I koga ce gi oderat pishuvaat po takvi platformi i ti doajgash da gi citash.
Posle 20m ispoten, srceto na 200 otcukuvanja, pritiso 220/150 , i karash vrnish niz soba.

Turi mu takvoto na niv i biraj kola so mozok i razbiranje, a ako si zapnal za nekoja kola a ne se razbirash kolku e dobra pod hauba ce ja odnesish vo service da ja proverat.
Podobro e da platish 50 dolari i da ne ja zemizh kolata otkolku nekoja maskirana kanacka da kupish.
 
Abe oszaj koj kako i zoshto.
Pola narod vo svetot mislat deka Kola znaci, sedni i vozi.
Nitu znaat da cuvaat, nitu kako da cuvaat,
I koga ce gi oderat pishuvaat po takvi platformi i ti doajgash da gi citash.
Posle 20m ispoten, srceto na 200 otcukuvanja, pritiso 220/150 , i karash vrnish niz soba.

Turi mu takvoto na niv i biraj kola so mozok i razbiranje, a ako si zapnal za nekoja kola a ne se razbirash kolku e dobra pod hauba ce ja odnesish vo service da ja proverat.
Podobro e da platish 50 dolari i da ne ja zemizh kolata otkolku nekoja maskirana kanacka da kupish.
Абе ќе чуваш тоа што се чува, ете гумите не одат ни 30к, значи 1 пар годишно, 450 по гума + 300 монтажа секоја година.

Пластика или електроника си откажува, не си во неа.

Недај бог да удриш нешто, а претрчуваат кенгури и се доста брзи, ќе останеш без кола со недели. Овде не само што мора да ја направиш на автолимар, мора да помине и инспекција дека е ок за возење и да проценат дали ќе смееш да ја осигураш после тоа.

Како и да се свртиш, европските се заебани, ретки се многу и затоа и скапи за одржување. Дел што тебе во Германија ти го продаваат за 200 евра, тука ќе биде гарант 500+ долари.
 
Абе ќе чуваш тоа што се чува, ете гумите не одат ни 30к, значи 1 пар годишно, 450 по гума + 300 монтажа секоја година.

Пластика или електроника си откажува, не си во неа.

Недај бог да удриш нешто, а претрчуваат кенгури и се доста брзи, ќе останеш без кола со недели. Овде не само што мора да ја направиш на автолимар, мора да помине и инспекција дека е ок за возење и да проценат дали ќе смееш да ја осигураш после тоа.

Како и да се свртиш, европските се заебани, ретки се многу и затоа и скапи за одржување. Дел што тебе во Германија ти го продаваат за 200 евра, тука ќе биде гарант 500+ долари.


ќе ќе ќе ќе ќе
 
Има голема разлика од Бензин и Дизел, Австралија е голема земја се прават големи километражи за краток временски период, не е само кратко за низ град возење. Дизелите ако се добро одржувани ништо не е и милион километри да поминат.
 
ќе ќе ќе ќе ќе
Еве да не ме караш најдов европско што е фалено и тука, а и елегантно. Утре ќе му се јавам баш дали може да се види наредна недела:
2018 Volkswagen Passat 132TSI B8 Auto MY18

2017 Volkswagen Passat 132TSI B8 Auto MY17.
3ца гледам имаат оставено review за овој модел и сите 3 се 5 од 5 ѕвезди.

Има поефтини со помали мотори, и дизел, али сооднос снага со потрошувачка и ова е топ.
Автоматски споено мислење:

Друже не се разбираме за мерџото, вас фабриката ви е неколку саати возење од секој град, верувам делови има на секој чекор, овде Субару и лексус имаат продадено по повеќе примероци отколку Мерцедес и БМВ.
АУС како пазар не ги сака овие, од тоа што читав голем дел од дефеците се и поради понечисто гориво. И нема делови, треба да ги чекаш со денови, или да те пржат исклучиво во овластен, ако прочита на сликите погоре дури и во овластен може да се чека делот со денови.
 
Последно уредено:
Еве да не ме караш најдов европско што е фалено и тука, а и елегантно. Утре ќе му се јавам баш дали може да се види наредна недела:
2018 Volkswagen Passat 132TSI B8 Auto MY18

2017 Volkswagen Passat 132TSI B8 Auto MY17.
3ца гледам имаат оставено review за овој модел и сите 3 се 5 од 5 ѕвезди.

Има поефтини со помали мотори, и дизел, али сооднос снага со потрошувачка и ова е топ.
Ova e popametno mislenje. Imam nekoj blizok ima Pasat od 150Konji prezafovolen e.
Samo sepak jas ne priznavam nishto osven Mecka ( Znajsh jas sum po divi zhivotni :pos: )
 
Ova e popametno mislenje. Imam nekoj blizok ima Pasat od 150Konji prezafovolen e.
Samo sepak jas ne priznavam nishto osven Mecka ( Znajsh jas sum po divi zhivotni :pos: )
Абе и јас повеќе ги сакам нив, или пак ако треба да бирам друго по изглед и комфорт ќе е БМВ, ама сум на погрешен дел од светот за нив.
И ич не ми е мерак да се гледам со механичарите, што поретко ги гледам, толку повеќе ги сакам.
 
За дизел гориво исклучиво Макпетрол еуродизел (diesel green power) макар да и тоа на ОКТА не е лошо. Избегнувај лукоил, црна река петрол и рандом помали пумпи...
Откаде сега ова? Лично искуство или има некои истражувања/лаборатории?
На сите муабети со куп разни луѓе и разни аута од различни генерации, консенсуз е дека дизелот од Лукоил е за нијанса подобар.
 
Откаде сега ова? Лично искуство или има некои истражувања/лаборатории?
На сите муабети со куп разни луѓе и разни аута од различни генерации, консенсуз е дека дизелот од Лукоил е за нијанса подобар.
Jas extra vozam do lukoil zatoa shto toj Performance Diesel ili kako se vikashe e najdobriot vo Mk.
Do ohrid i nazad 1,5L zashteda makar shto ne mi e do zashtedata tuku kolku podobro raboti motorot.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom