Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Течат уље од сите страни германските луксузни поготово бемвињата и ауди. Најчесто од поклопецот на главата, течат од куќиштето за филтерот, од семеринзи, позади капакот од ланецот, итн. Пред купување обавезно добра проверка пошто едно вакво ќе те кошта. Навидум небитни ствари кои коштаат многу.
Abe Audi mozhi samo na Dushman da mu preporacam.
BMW samo do 130 000km posle toa nikako
 
Последно уредено:
Nemam nikogash vozeno ama znam deka se solidni mnogu tivok motor, najbitno e da im stavash kvalitetno maslo. Inace C250 se zema i so DTS Monaco software se pravi C300
Shto,kako koga ce kupish :shook:
 
Nemam nikogash vozeno ama znam deka se solidni mnogu tivok motor, najbitno e da im stavash kvalitetno maslo. Inace C250 se zema i so DTS Monaco software se pravi C300
Shto,kako koga ce kupish :shook:
Слабо ги има во ценовниот ранг во кој барам, ако отидам накај 25-30к ќе си земам некој нов Кинез и 7 години уво нема да ми чуе за сервис.
 
Update, скоро ја договорив оваа, има останато 4 години фул гаранција и road assistance, сервисирана пред 2 дена во официјален сервис, поминати само 50 000км.
,
Со здравје да се служиш ако ја земеш. Па пофали се како се погодила.
 
Кога веќе голф 5 имаат доста мани, што би препорачале за тој буџет?
Заборавив да напоменам дека колата ќе е за возач почетник.


Пежо 208 ако 1.4 хди ако си за помала кола. Ако си за поголема 308 со 2.0 хди. Одржавање е беспари, потрошувачка 1.4 хди има 6 литри низ град. Не би ти препорачал бензинец, особено не некој со плин. Бензинец се зема со испод 150 000 км (реални). Таков не наоѓаш во мк за тие пари, или и да најдеш ќе биде некоја играчка од кола од типот на Лупо или Смарт.
 
Со здравје да се служиш ако ја земеш. Па пофали се како се погодила.
Во Четврток закажав проверка, ќе видиме што ќе биде.

Од мерцедеси бмвиња отиде на фул ретард моуд со кинеска пластикарија...

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
И тебе да ти наплаќаат по 180 долари од саат за сервис ќе земеш тоа што дава гаранција ;)

За промена на плочки, дихтунг на глава и масло, платив 2300 пред некој месец.

Лично порадо би ги возел германските, ама 20к се од 2014та и ќе треба да закачам уште 4-5 к данок, префрлање и прв сервис. За европски коли е огромен проблем да се најдат делови тука оти се ретки, некогаш може да ти чади главата со недели.
На познаник, Македонец, Пасатот му стоеше во гаража 17 денови додека да му стигне делот во АУС.

Ако не ја земам оваа, голема е шансата да земам Мазда 6, гледав многу добра со фул кожа, 21к од 2017.
 
Во Четврток закажав проверка, ќе видиме што ќе биде.


И тебе да ти наплаќаат по 180 долари од саат за сервис ќе земеш тоа што дава гаранција ;)

За промена на плочки, дихтунг на глава и масло, платив 2300 пред некој месец.

Лично порадо би ги возел германските, ама 20к се од 2014та и ќе треба да закачам уште 4-5 к данок, префрлање и прв сервис. За европски коли е огромен проблем да се најдат делови тука оти се ретки, некогаш може да ти чади главата со недели.
На познаник, Македонец, Пасатот му стоеше во гаража 17 денови додека да му стигне делот во АУС.

Ако не ја земам оваа, голема е шансата да земам Мазда 6, гледав многу добра со фул кожа, 21к од 2017.
Маздата ти е 5 пати подобра опција.


Sent from my SM-S918B using Tapatalk
 
Маздата ти е 5 пати подобра опција.


Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Се согласувам, помалку троши и е поубава на изглед, докажана е како бренд, но ме мачи што губат боја на кровот и околу гумите, плус скапува многу доле. Инаку моторот и мењачот на таа се вечни.

Јас сум до океан, ја паркирам по цел ден надвор на 35+ степени сонце, и има голема шанса да се оштети каросериски. А ако се заебе на каросерија никој нема да ја земе кога би ја продавал за 3-4 год, или ќе треба да ја дадам пошто зошто.

Налетав на една со 95к км, баш бев да ја видам оти е близу, горе веќе е прошарана, бандажите исто, произведена 2014та.
Ваква ќе си ја чува за украс, освен плацови никој не зема со таква штета оти автолимаријата е изгор, плус нема да можам да извадам ни осигурителна полиса.

Исто најдов и Мазда 3, 2019 за 15к, ама удрена од град, и таа е заебана за осигурување, голем дел од осигурителните нема да ја осигураат.
 
Во Четврток закажав проверка, ќе видиме што ќе биде.


И тебе да ти наплаќаат по 180 долари од саат за сервис ќе земеш тоа што дава гаранција ;)

За промена на плочки, дихтунг на глава и масло, платив 2300 пред некој месец.

Лично порадо би ги возел германските, ама 20к се од 2014та и ќе треба да закачам уште 4-5 к данок, префрлање и прв сервис. За европски коли е огромен проблем да се најдат делови тука оти се ретки, некогаш може да ти чади главата со недели.
На познаник, Македонец, Пасатот му стоеше во гаража 17 денови додека да му стигне делот во АУС.

Ако не ја земам оваа, голема е шансата да земам Мазда 6, гледав многу добра со фул кожа, 21к од 2017.
Drugar , mene mi se cini ti nemash pojma ni samiot shto sakash!
I shto e ushte polosho ostavash prikaznite od nekoi da ti deluvaat vo zhivotot!
180 dolari za saat! Pa shto? Ili mislish sekoj den se rasipuva dihtungot ili motorot ili menjacot?
Zatoa ce si kupish zdrava kola! Mercedes i barem si na sigurna strana osven ako ne te zaebi nekoj so vrtena kilometrazha i razno razni gluposti.

I jas kade shto odam na servis (Mercedes) za firminskata kola naplajcaat 130€ za saat .Ama tamu ne odaat samo firmi tuku i cel narod od okolinata.
Ili mislish kako vo Makedonija 300 denari na majstorot i sredena rabota!

A i vo Avstralija imash Mercedes taka da nikakov problem ne ti e za delovi.
 
Poshto nema Lajk shto mi odgovara na mislata :facepalm::popce:
Ела најди ми добар мерџо и ќе го земам, изгорен сум по нив, ама ако се сјебе ти ќе дојдеш да го правиш :)
На Australian product reviews пцујат и колнат до 5то колено се што е Европски бренд, за обични ситници од електроника има луѓе што фрлиле по 3-4к долари.
 
Ела најди ми добар мерџо и ќе го земам, изгорен сум по нив, ама ако се сјебе ти ќе дојдеш да го правиш :)
На Australian product reviews пцујат и колнат до 5то колено се што е Европски бренд, за обични ситници од електроника има луѓе што фрлиле по 3-4к долари.

EEEEEEE
drugar pklati mi troshoci od München do kaj tebe i idam ushte utre! I ce ti odberam kola i ce ja sredime. GRATIS!!!
I ce i naprajme diagnostija i ce ja naprajme od C250 na C300 . Ce dobijash na snaga i zgolemena potroshuvacka od 0,02L na 100km-
Se razbira cestish spienje i jadenje, I na toa Austtralian product reviews shto pravat pojma nemam ama racunaj deka i tuka ima politika, koj povejce ce plati za reklami a i si cuvaat domashno proizvodstvo. Kako vi se vikaa toa Opelite kaj vas ne mi teknuva sega imeto.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom