Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Drugar , mene mi se cini ti nemash pojma ni samiot shto sakash!
I shto e ushte polosho ostavash prikaznite od nekoi da ti deluvaat vo zhivotot!
180 dolari za saat! Pa shto?
I jas kade shto odam na servis (Mercedes) za firminskata kola naplajcaat 130€ za saat .Ama tamu ne odaat samo firmi tuku i cel narod od okolinata.
Ili mislish kako vo Makedonija 300 denari na majstorot i sredena rabota!

A i vo Avstralija imash Mercedes taka da nikakov problem ne ti e za delovi.
За да не одам јас затоа ќе земам нешто со гаранција, па здравје за 3-4 години ќе одиме на струја.

Масло и филтри кошта 400-500 долари од тоа што прашував, за се друго има гаранција.
Проста е математиката, оваа би ме чинела околу 1000кс сервис годишно и уште 2-3 за регистрација и осигурување. Мерџото исто за осигурување, и сервис може да е 2к годишно, а може и 10к, зависи што ќе се сјебе.
Автоматски споено мислење:

EEEEEEE
drugar pklati mi troshoci od München do kaj tebe i idam ushte utre! I ce ti odberam kola i ce ja sredime. GRATIS!!!
I ce i naprajme diagnostija i ce ja naprajme od C250 na C300 . Ce dobijash na snaga i zgolemena potroshuvacka od 0,02L na 100km-
Se razbira cestish spienje i jadenje, I na toa Austtralian product reviews shto pravat pojma nemam ama racunaj deka i tuka ima politika, koj povejce ce plati za reklami a i si cuvaat domashno proizvodstvo. Kako vi se vikaa toa Opelite kaj vas ne mi teknuva sega imeto.
Немаме домашно производство, Холден е затворен веќе неколку години, инаку беа ефтини за одржување и ок избор.

Различно е од Европа верувај, во радиус од 200км има едвај 30 ц класа со цена до 25к, произведени од 2012 до 2015. Од тие 90% се бензин, голем дел над 150к километри и без направен сервис пред продажба, што значи од старт екстра 2000ки плус уште 3-4 данок. Јас возам 30-40к, значи за 3 години таква ќе дотерам над 220к, а иако е мерџо на таа километража може да попушти на мотор или мењач.

Инаку секој е добредојден:)
Автоматски споено мислење:

П.С горивото во АУС е многу полошо од Европа, други стандарди, и се што е Европско мора да користи премиум 98 што е најскап, генерално 0.4 долари поскап по литар од обичниот што го возат сите јапонци, корејци и кинезот.
 
Последно уредено:
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.703
За да не одам јас затоа ќе земам нешто со гаранција, па здравје за 3-4 години ќе одиме на струја.

Масло и филтри кошта 400-500 долари од тоа што прашував, за се друго има гаранција.
Проста е математиката, оваа би ме чинела околу 1000кс сервис годишно и уште 2-3 за регистрација и осигурување. Мерџото исто за осигурување, и сервис може да е 2к годишно, а може и 10к, зависи што ќе се сјебе.
Автоматски споено мислење:


Немаме домашно производство, Холден е затворен веќе неколку години, инаку беа ефтини за одржување и ок избор.

Различно е од Европа верувај, во радиус од 200км има едвај 30 ц класа со цена до 25к, произведени од 2012 до 2015. Од тие 90% се бензин, голем дел над 150к километри и без направен сервис пред продажба, што значи од старт екстра 2000ки плус уште 3-4 данок. Јас возам 30-40к, значи за 3 години таква ќе дотерам над 220к, а иако е мерџо на таа километража може да попушти на мотор или мењач.

Инаку секој е добредојден:)
Abe vidi gi slikive podolu! AMA UBAVO
Plajacm 84€ za 20Litri Maslo so specifikacija 229.51 (toa e najdobroto shto go bara Mercedes) i namesto na sekoi 25000 km si menuvam vo DVOR doma sam na sekoi 15000KM. SO toa go cuvam motorot i ne me koshta nishto extra!
Filter Maslen,za Diselot, Vozdushen i toj od klimata zaedno site 40€
Na sekoi 100 000 mu pravish Flush na menjacot vo Service so Mashina 150€ + 200€ Maslo original za menjac.

Na mercedes nema nishto da se sjebe! Ti pushtiv pogore slika! 320000 Km za 5 GODINI znaci 64000 godishno. I nikakov defekt. ni vo motor ni vo menjaci ni lageri ni mortizeri ednostavno nishto!
Samo plocki i maslo.


Screenshot 2023-12-02 at 09-37-18 https __www.oavg.at.png

Screenshot 2023-12-02 at 09-40-54 Ölfilter BOSCH 1 457 437 001.png
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Abe vidi gi slikive podolu! AMA UBAVO
Plajacm 84€ za 20Litri Maslo so specifikacija 229.51 (toa e najdobroto shto go bara Mercedes) i namesto na sekoi 25000 km si menuvam vo DVOR doma sam na sekoi 15000KM. SO toa go cuvam motorot i ne me koshta nishto extra!
Filter Maslen,za Diselot, Vozdushen i toj od klimata zaedno site 40€
Na sekoi 100 000 mu pravish Flush na menjacot vo Service so Mashina 150€ + 200€ Maslo original za menjac.

Na mercedes nema nishto da se sjebe! Ti pushtiv pogore slika! 320000 Km za 5 GODINI znaci 64000 godishno. I nikakov defekt. ni vo motor ni vo menjaci ni lageri ni mortizeri ednostavno nishto!
Samo plocki i maslo.


Прегледај го приврзокот 399627

Прегледај го приврзокот 399628
Маслото е најмал проблем, повеќе ме плашат вакви работи:
Screenshot_2023-12-02-19-01-13-93_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg Screenshot_2023-12-02-19-01-20-88_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Screenshot_2023-12-02-19-01-25-02_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-12-02-18-57-56-09_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg


Screenshot_2023-12-02-18-57-25-50_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-12-02-18-56-24-71_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg Screenshot_2023-12-02-18-56-47-41_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg Screenshot_2023-12-02-18-57-03-50_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg Screenshot_2023-12-02-18-56-15-07_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.703
Abe oszaj koj kako i zoshto.
Pola narod vo svetot mislat deka Kola znaci, sedni i vozi.
Nitu znaat da cuvaat, nitu kako da cuvaat,
I koga ce gi oderat pishuvaat po takvi platformi i ti doajgash da gi citash.
Posle 20m ispoten, srceto na 200 otcukuvanja, pritiso 220/150 , i karash vrnish niz soba.

Turi mu takvoto na niv i biraj kola so mozok i razbiranje, a ako si zapnal za nekoja kola a ne se razbirash kolku e dobra pod hauba ce ja odnesish vo service da ja proverat.
Podobro e da platish 50 dolari i da ne ja zemizh kolata otkolku nekoja maskirana kanacka da kupish.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Abe oszaj koj kako i zoshto.
Pola narod vo svetot mislat deka Kola znaci, sedni i vozi.
Nitu znaat da cuvaat, nitu kako da cuvaat,
I koga ce gi oderat pishuvaat po takvi platformi i ti doajgash da gi citash.
Posle 20m ispoten, srceto na 200 otcukuvanja, pritiso 220/150 , i karash vrnish niz soba.

Turi mu takvoto na niv i biraj kola so mozok i razbiranje, a ako si zapnal za nekoja kola a ne se razbirash kolku e dobra pod hauba ce ja odnesish vo service da ja proverat.
Podobro e da platish 50 dolari i da ne ja zemizh kolata otkolku nekoja maskirana kanacka da kupish.
Абе ќе чуваш тоа што се чува, ете гумите не одат ни 30к, значи 1 пар годишно, 450 по гума + 300 монтажа секоја година.

Пластика или електроника си откажува, не си во неа.

Недај бог да удриш нешто, а претрчуваат кенгури и се доста брзи, ќе останеш без кола со недели. Овде не само што мора да ја направиш на автолимар, мора да помине и инспекција дека е ок за возење и да проценат дали ќе смееш да ја осигураш после тоа.

Како и да се свртиш, европските се заебани, ретки се многу и затоа и скапи за одржување. Дел што тебе во Германија ти го продаваат за 200 евра, тука ќе биде гарант 500+ долари.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.703
Абе ќе чуваш тоа што се чува, ете гумите не одат ни 30к, значи 1 пар годишно, 450 по гума + 300 монтажа секоја година.

Пластика или електроника си откажува, не си во неа.

Недај бог да удриш нешто, а претрчуваат кенгури и се доста брзи, ќе останеш без кола со недели. Овде не само што мора да ја направиш на автолимар, мора да помине и инспекција дека е ок за возење и да проценат дали ќе смееш да ја осигураш после тоа.

Како и да се свртиш, европските се заебани, ретки се многу и затоа и скапи за одржување. Дел што тебе во Германија ти го продаваат за 200 евра, тука ќе биде гарант 500+ долари.

ќе ќе ќе ќе ќе
 
Член од
7 април 2015
Мислења
2.786
Поени од реакции
1.698
Има голема разлика од Бензин и Дизел, Австралија е голема земја се прават големи километражи за краток временски период, не е само кратко за низ град возење. Дизелите ако се добро одржувани ништо не е и милион километри да поминат.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
ќе ќе ќе ќе ќе
Еве да не ме караш најдов европско што е фалено и тука, а и елегантно. Утре ќе му се јавам баш дали може да се види наредна недела:
2018 Volkswagen Passat 132TSI B8 Auto MY18

2017 Volkswagen Passat 132TSI B8 Auto MY17.
3ца гледам имаат оставено review за овој модел и сите 3 се 5 од 5 ѕвезди.

Има поефтини со помали мотори, и дизел, али сооднос снага со потрошувачка и ова е топ.
Автоматски споено мислење:

Друже не се разбираме за мерџото, вас фабриката ви е неколку саати возење од секој град, верувам делови има на секој чекор, овде Субару и лексус имаат продадено по повеќе примероци отколку Мерцедес и БМВ.
АУС како пазар не ги сака овие, од тоа што читав голем дел од дефеците се и поради понечисто гориво. И нема делови, треба да ги чекаш со денови, или да те пржат исклучиво во овластен, ако прочита на сликите погоре дури и во овластен може да се чека делот со денови.
 
Последно уредено:
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.703
Еве да не ме караш најдов европско што е фалено и тука, а и елегантно. Утре ќе му се јавам баш дали може да се види наредна недела:
2018 Volkswagen Passat 132TSI B8 Auto MY18

2017 Volkswagen Passat 132TSI B8 Auto MY17.
3ца гледам имаат оставено review за овој модел и сите 3 се 5 од 5 ѕвезди.

Има поефтини со помали мотори, и дизел, али сооднос снага со потрошувачка и ова е топ.
Ova e popametno mislenje. Imam nekoj blizok ima Pasat od 150Konji prezafovolen e.
Samo sepak jas ne priznavam nishto osven Mecka ( Znajsh jas sum po divi zhivotni :pos: )
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Ova e popametno mislenje. Imam nekoj blizok ima Pasat od 150Konji prezafovolen e.
Samo sepak jas ne priznavam nishto osven Mecka ( Znajsh jas sum po divi zhivotni :pos: )
Абе и јас повеќе ги сакам нив, или пак ако треба да бирам друго по изглед и комфорт ќе е БМВ, ама сум на погрешен дел од светот за нив.
И ич не ми е мерак да се гледам со механичарите, што поретко ги гледам, толку повеќе ги сакам.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.724
Поени од реакции
33.968
За дизел гориво исклучиво Макпетрол еуродизел (diesel green power) макар да и тоа на ОКТА не е лошо. Избегнувај лукоил, црна река петрол и рандом помали пумпи...
Откаде сега ова? Лично искуство или има некои истражувања/лаборатории?
На сите муабети со куп разни луѓе и разни аута од различни генерации, консенсуз е дека дизелот од Лукоил е за нијанса подобар.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.703
Откаде сега ова? Лично искуство или има некои истражувања/лаборатории?
На сите муабети со куп разни луѓе и разни аута од различни генерации, консенсуз е дека дизелот од Лукоил е за нијанса подобар.
Jas extra vozam do lukoil zatoa shto toj Performance Diesel ili kako se vikashe e najdobriot vo Mk.
Do ohrid i nazad 1,5L zashteda makar shto ne mi e do zashtedata tuku kolku podobro raboti motorot.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom