Друже многу зависи колку време се стоени греачите и колку се запечени...исто какви се, ако се тенки доста ризично е стварно за кинење и не знам дели некој ќе ти даде гаранција.
А да ли имаш проблем со палење? Мислам дека и да не работат греачите модерните дизели палат без проблем, па со зимиве сегашни "јаки“... Ако пали без проблем јас би ти рекол терај и не влегувај во непотребен ризик, зошто ако се скине некој греач е тоа си е авантура веќе по мајстори.
Имам проблем на ладен 1.3 Multijet мотор, 10'C да е надвор не можам да ја запалам колата од прва. Три четири пати стартам со клучот верглам ко нездрав дур не стартува моторот и ко ќе старта позади фрла страшно голем бел чад од несогорен дизел ради сето тоа верглање. После секое наредно палење си е ОК нема чад, влече, некни 300км напред назад. по Автопат 130km/h се додека не олади моторот. Ko ќе олади, истите маки.
Значи 2 месеци ја носам од еден на друг. Вкупно 7 мајстори ја гледаа и не знаат што и е. Овај што ќе ваѓа греачи ќе биде 8ми.
Следно Поп да викам да ја прска со темјан
Све прошепотени мајстори што чукаат со чекан по летва и мењаваат спони, рамена, манжетни и плочки на диској. Такви има со лопата да ги ринеш. Дијагностика во државава - НЕМА!!!!
Двајца ми рекоа дизел инјекторите не ти функционираат. Некни бев кај Роберт Бош Сервис во Тетово.
Ај што локални мајстори 2 недели ми ја чуваа колата испрскана со некои средства демек ќе пуштеле дизните за на крај да испадне - Извини не можеме да ги извадиме. Дизните се запечени. Оди си на бошиста.
Ете бошиста ги извади прописно со алат. Ги измерија инјекторите, ставија и нивни заменски и проблемот повторно беше присутен.
Важно парите си ги дадов!
После мерев компресија на моторот. Демек кариките заминале, Се си е ОК.
EGR e на Off демек EGR-от клапната била полуотворена/полузатворена... што ти ја знам..... Затворив EGR механички, не е до тоа.
Ќути за малку не отворив ланец... Префрлал ланецот, затегачот, ќе исфлрев уље на поминати 1000км. ќе платев цел сет ланец, ќе ојдеа 200€ со се работна рака и на крај ќе беше - "Ај барем знаеш дека ланчето ти е ОК и имаш ново уље!" Парите земени, Проблемот присутен.
Конечно најдов посаглам мајстор... Удри дијагностика. Ми вика греачите да се извадат и да се проверат, јас не се нафаќам.
Додатно симптоматично е што релето дава струја и 10минути после палење. Зошто е тоа така ај кажи ми ти. 10минути откако ќе стартува моторот релејот ги држи греачите усвитени. Од кај знам? Може ги изгорел?! Релејите имале нешто платина која може е стопена и нон стоп стои активна, дава струја.
Капак на све на шалт табла ми излага Check glow plugs и знакот за греачи трепка 30 секунди.
И сега ја што да правам во целава оваа ситуација?!