Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Molam za sovet
Kako nov sopstvenik na prvo dizel vozilo imam odredeni prasanja.
Stanuva zbor za PEUGEOT 308 1.6BlueHDI 120hp 2018 godina, so izminati 181.000km
Voziloto go uvezov licno od Francija, kupeno od prv sopstvenik.
Kolata e odlicna vo sekoj pogled, napraven golem i mal servis poradi pricina sto ne bila vozena 1 godina.

1. Koj brend na adblue go preporacuvate za upotreba? //treba da go dopolnam rezervoarot//
2. Na koja benzinska vo Makedonija ima najkvalitetno dizel gorivo i koe potocno da go stavam //gledam dve vrsti na dizel//
3. Znam deka voziloto ima dopolnitelen aditiv za FAP koj se naogja ,,nekade,, ispod voziloto, no ne znam koga treba da go dopolnam t.e. zamenam vo servis.
Odgovorot od oficijalniot servis vo odnos na ova prasanje bese ,,vozi se dodeka ne dobies poraka na ekranot,, //ne postoela opcija kompjuterski da se otcitta momentalnata kolicina//
Dali eden den koga ke pristigne taa poraka moram ,,itno,, da se prijavam vo servis? Ili sto ako pr. dokolku sum vo stranstvo, dali imam odreden limit na km do stavanje na nov FAP aditiv vo servis?
Blagodaram odnapred
Add blue softverski off dpf off egr off i 15 godini ke si teras bez problemi. Katalizatoro ke ti stoj. Add blue skoro i da nema po benziskite.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
Add blue softverski off dpf off egr off i 15 godini ke si teras bez problemi. Katalizatoro ke ti stoj. Add blue skoro i da nema po benziskite.
Има, само ќе се замара малце повеќе со тој адитив. Гасење ДПФ,ЕГР му ја олеснува работата на моторот за 50%.Знам од мојата кола веќе две ипол години терам и нема чек мек сијалици подобро влече и не троши многу.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Абе незнам... ми додоа број од некој мајстор од Прилеп... Вчера ѕвонев испадна грешен број.
Понеделник пак ќе одам кај матичнио да препрашам а во меѓувреме ми текна дека има од Прилеп овде, мислев да не има некое така звучно име...
Мајстор што нема да се огради и да рече - Дечко ако се скине скине Здравје ќе отвараме декла / мотор. Јас не одговарам. Ризикот е на твоја страна. Ти биди жив и здрав.
За такви "мајстори" има и кај мене.

Него мајстор што си ја знае работата, има апаратура, техники и знаење.

Друже многу зависи колку време се стоени греачите и колку се запечени...исто какви се, ако се тенки доста ризично е стварно за кинење и не знам дели некој ќе ти даде гаранција.

А да ли имаш проблем со палење? Мислам дека и да не работат греачите модерните дизели палат без проблем, па со зимиве сегашни "јаки“... Ако пали без проблем јас би ти рекол терај и не влегувај во непотребен ризик, зошто ако се скине некој греач е тоа си е авантура веќе по мајстори.
 
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.435
Поени од реакции
5.468
Друже многу зависи колку време се стоени греачите и колку се запечени...исто какви се, ако се тенки доста ризично е стварно за кинење и не знам дели некој ќе ти даде гаранција.

А да ли имаш проблем со палење? Мислам дека и да не работат греачите модерните дизели палат без проблем, па со зимиве сегашни "јаки“... Ако пали без проблем јас би ти рекол терај и не влегувај во непотребен ризик, зошто ако се скине некој греач е тоа си е авантура веќе по мајстори.
Имам проблем на ладен 1.3 Multijet мотор, 10'C да е надвор не можам да ја запалам колата од прва. Три четири пати стартам со клучот верглам ко нездрав дур не стартува моторот и ко ќе старта позади фрла страшно голем бел чад од несогорен дизел ради сето тоа верглање. После секое наредно палење си е ОК нема чад, влече, некни 300км напред назад. по Автопат 130km/h се додека не олади моторот. Ko ќе олади, истите маки.

Значи 2 месеци ја носам од еден на друг. Вкупно 7 мајстори ја гледаа и не знаат што и е. Овај што ќе ваѓа греачи ќе биде 8ми.
Следно Поп да викам да ја прска со темјан
Све прошепотени мајстори што чукаат со чекан по летва и мењаваат спони, рамена, манжетни и плочки на диској. Такви има со лопата да ги ринеш. Дијагностика во државава - НЕМА!!!!

Двајца ми рекоа дизел инјекторите не ти функционираат. Некни бев кај Роберт Бош Сервис во Тетово.
Ај што локални мајстори 2 недели ми ја чуваа колата испрскана со некои средства демек ќе пуштеле дизните за на крај да испадне - Извини не можеме да ги извадиме. Дизните се запечени. Оди си на бошиста.
Ете бошиста ги извади прописно со алат. Ги измерија инјекторите, ставија и нивни заменски и проблемот повторно беше присутен.
Важно парите си ги дадов!

После мерев компресија на моторот. Демек кариките заминале, Се си е ОК.
EGR e на Off демек EGR-от клапната била полуотворена/полузатворена... што ти ја знам..... Затворив EGR механички, не е до тоа.
Ќути за малку не отворив ланец... Префрлал ланецот, затегачот, ќе исфлрев уље на поминати 1000км. ќе платев цел сет ланец, ќе ојдеа 200€ со се работна рака и на крај ќе беше - "Ај барем знаеш дека ланчето ти е ОК и имаш ново уље!" Парите земени, Проблемот присутен.

Конечно најдов посаглам мајстор... Удри дијагностика. Ми вика греачите да се извадат и да се проверат, јас не се нафаќам.
Додатно симптоматично е што релето дава струја и 10минути после палење. Зошто е тоа така ај кажи ми ти. 10минути откако ќе стартува моторот релејот ги држи греачите усвитени. Од кај знам? Може ги изгорел?! Релејите имале нешто платина која може е стопена и нон стоп стои активна, дава струја.
Капак на све на шалт табла ми излага Check glow plugs и знакот за греачи трепка 30 секунди.
И сега ја што да правам во целава оваа ситуација?!
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.273
Поени од реакции
15.396
Имам проблем на ладен 1.3 Multijet мотор, 10'C да е надвор не можам да ја запалам колата од прва. Три четири пати стартам со клучот верглам ко нездрав дур не стартува моторот и ко ќе старта позади фрла страшно голем бел чад од несогорен дизел ради сето тоа верглање. После секое наредно палење си е ОК нема чад, влече, некни 300км напред назад. по Автопат 130km/h се додека не олади моторот. Ko ќе олади, истите маки.

Значи 2 месеци ја носам од еден на друг. Вкупно 7 мајстори ја гледаа и не знаат што и е. Овај што ќе ваѓа греачи ќе биде 8ми.
Следно Поп да викам да ја прска со темјан
Све прошепотени мајстори што чукаат со чекан по летва и мењаваат спони, рамена, манжетни и плочки на диској. Такви има со лопата да ги ринеш. Дијагностика во државава - НЕМА!!!!

Двајца ми рекоа дизел инјекторите не ти функционираат. Некни бев кај Роберт Бош Сервис во Тетово.
Ај што локални мајстори 2 недели ми ја чуваа колата испрскана со некои средства демек ќе пуштеле дизните за на крај да испадне - Извини не можеме да ги извадиме. Дизните се запечени. Оди си на бошиста.
Ете бошиста ги извади прописно со алат. Ги измерија инјекторите, ставија и нивни заменски и проблемот повторно беше присутен.
Важно парите си ги дадов!

После мерев компресија на моторот. Демек кариките заминале, Се си е ОК.
EGR e на Off демек EGR-от клапната била полуотворена/полузатворена... што ти ја знам..... Затворив EGR механички, не е до тоа.
Ќути за малку не отворив ланец... Префрлал ланецот, затегачот, ќе исфлрев уље на поминати 1000км. ќе платев цел сет ланец, ќе ојдеа 200€ со се работна рака и на крај ќе беше - "Ај барем знаеш дека ланчето ти е ОК и имаш ново уље!" Парите земени, Проблемот присутен.

Конечно најдов посаглам мајстор... Удри дијагностика. Ми вика греачите да се извадат и да се проверат, јас не се нафаќам.
Додатно симптоматично е што релето дава струја и 10минути после палење. Зошто е тоа така ај кажи ми ти. 10минути откако ќе стартува моторот релејот ги држи греачите усвитени. Од кај знам? Може ги изгорел?! Релејите имале нешто платина која може е стопена и нон стоп стои активна, дава струја.
Капак на све на шалт табла ми излага Check glow plugs и знакот за греачи трепка 30 секунди.
И сега ја што да правам во целава оваа ситуација?!
Земи унимер(350 денари) и сам провери неколку работи.

Откачи ги конекторите на греачите и проевери им отпор. Треба да е многу мал,.....ред величина од неколу оми

После тоа унимерот стави го да мери напон,стави го плусот на конекторот(откачи еден греач), минусот на металот од моторот, запали ја колата и види цело време како оди напонот. После палење на моторот треба напонот да падни на нула

Земи смени го релето(јас сам го сменив на мојата Алфа за 1200 денари купено). не е некоја филозофија да го смениш
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
380
Поени од реакции
512
Имам проблем на ладен 1.3 Multijet мотор, 10'C да е надвор не можам да ја запалам колата од прва. Три четири пати стартам со клучот верглам ко нездрав дур не стартува моторот и ко ќе старта позади фрла страшно голем бел чад од несогорен дизел ради сето тоа верглање. После секое наредно палење си е ОК нема чад, влече, некни 300км напред назад. по Автопат 130km/h се додека не олади моторот. Ko ќе олади, истите маки.

Значи 2 месеци ја носам од еден на друг. Вкупно 7 мајстори ја гледаа и не знаат што и е. Овај што ќе ваѓа греачи ќе биде 8ми.
Следно Поп да викам да ја прска со темјан
Све прошепотени мајстори што чукаат со чекан по летва и мењаваат спони, рамена, манжетни и плочки на диској. Такви има со лопата да ги ринеш. Дијагностика во државава - НЕМА!!!!

Двајца ми рекоа дизел инјекторите не ти функционираат. Некни бев кај Роберт Бош Сервис во Тетово.
Ај што локални мајстори 2 недели ми ја чуваа колата испрскана со некои средства демек ќе пуштеле дизните за на крај да испадне - Извини не можеме да ги извадиме. Дизните се запечени. Оди си на бошиста.
Ете бошиста ги извади прописно со алат. Ги измерија инјекторите, ставија и нивни заменски и проблемот повторно беше присутен.
Важно парите си ги дадов!

После мерев компресија на моторот. Демек кариките заминале, Се си е ОК.
EGR e на Off демек EGR-от клапната била полуотворена/полузатворена... што ти ја знам..... Затворив EGR механички, не е до тоа.
Ќути за малку не отворив ланец... Префрлал ланецот, затегачот, ќе исфлрев уље на поминати 1000км. ќе платев цел сет ланец, ќе ојдеа 200€ со се работна рака и на крај ќе беше - "Ај барем знаеш дека ланчето ти е ОК и имаш ново уље!" Парите земени, Проблемот присутен.

Конечно најдов посаглам мајстор... Удри дијагностика. Ми вика греачите да се извадат и да се проверат, јас не се нафаќам.
Додатно симптоматично е што релето дава струја и 10минути после палење. Зошто е тоа така ај кажи ми ти. 10минути откако ќе стартува моторот релејот ги држи греачите усвитени. Од кај знам? Може ги изгорел?! Релејите имале нешто платина која може е стопена и нон стоп стои активна, дава струја.
Капак на све на шалт табла ми излага Check glow plugs и знакот за греачи трепка 30 секунди.
И сега ја што да правам во целава оваа ситуација?!
Ova kako sto kazuvas i prethodno na potoplo vreme ne ti palelo? Ako e taka, mala se sansa deka se greacite. Od druga strana, pak koga dizel ne pali na poladno prvo se misli na greaci i na kontrolniot modul/releto, a toa yi go kazuva i kontrolnata tabla. Obidi se kako sto ti veli @gjoko-mkd a vo sekoj slucaj smeni go relejot (stom e tolku eftin), pa potoa ke razmisluvas za greacite, ako e potrebno. Toa vo sekoj slucaj ne e ispravno stom e najdeno deka dava struja i posle palenje na motorot.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Имам проблем на ладен 1.3 Multijet мотор, 10'C да е надвор не можам да ја запалам колата од прва. Три четири пати стартам со клучот верглам ко нездрав дур не стартува моторот и ко ќе старта позади фрла страшно голем бел чад од несогорен дизел ради сето тоа верглање. После секое наредно палење си е ОК нема чад, влече, некни 300км напред назад. по Автопат 130km/h се додека не олади моторот. Ko ќе олади, истите маки.

Значи 2 месеци ја носам од еден на друг. Вкупно 7 мајстори ја гледаа и не знаат што и е. Овај што ќе ваѓа греачи ќе биде 8ми.
Следно Поп да викам да ја прска со темјан
Све прошепотени мајстори што чукаат со чекан по летва и мењаваат спони, рамена, манжетни и плочки на диској. Такви има со лопата да ги ринеш. Дијагностика во државава - НЕМА!!!!

Двајца ми рекоа дизел инјекторите не ти функционираат. Некни бев кај Роберт Бош Сервис во Тетово.
Ај што локални мајстори 2 недели ми ја чуваа колата испрскана со некои средства демек ќе пуштеле дизните за на крај да испадне - Извини не можеме да ги извадиме. Дизните се запечени. Оди си на бошиста.
Ете бошиста ги извади прописно со алат. Ги измерија инјекторите, ставија и нивни заменски и проблемот повторно беше присутен.
Важно парите си ги дадов!

После мерев компресија на моторот. Демек кариките заминале, Се си е ОК.
EGR e на Off демек EGR-от клапната била полуотворена/полузатворена... што ти ја знам..... Затворив EGR механички, не е до тоа.
Ќути за малку не отворив ланец... Префрлал ланецот, затегачот, ќе исфлрев уље на поминати 1000км. ќе платев цел сет ланец, ќе ојдеа 200€ со се работна рака и на крај ќе беше - "Ај барем знаеш дека ланчето ти е ОК и имаш ново уље!" Парите земени, Проблемот присутен.

Конечно најдов посаглам мајстор... Удри дијагностика. Ми вика греачите да се извадат и да се проверат, јас не се нафаќам.
Додатно симптоматично е што релето дава струја и 10минути после палење. Зошто е тоа така ај кажи ми ти. 10минути откако ќе стартува моторот релејот ги држи греачите усвитени. Од кај знам? Може ги изгорел?! Релејите имале нешто платина која може е стопена и нон стоп стои активна, дава струја.
Капак на све на шалт табла ми излага Check glow plugs и знакот за греачи трепка 30 секунди.
И сега ја што да правам во целава оваа ситуација?!
Греачите лесно се проверуваат со унимер и без да се извадени. Сеа не знам дали има пристап или не ама може и сам да ги провериш. Треба отпор да имаат од некој си 1 ом...исто може да се провери кабелот што носи струја до нив дали има прекин или не...и сл. Ова се едноставни работи и би требало секој електричар да може да ги провери или дури и сам ако имаш некој основни познања и алат.

За релето на греачите не брзај зошто на многу коли ако е ладно надвор ги чува уклучени греачите и послем палење за да нема толку загадување дур не загрее моторот. Греачите немаат гајле зошто се направени тоа греење од 10 мин да го истрпат.


Значи секој греач да се провери без вадење дали е здрав и дали оди струја до него. Ако е да, немаш проблем со греачи, не треба да се вадат и барај проблем на друго место. Бидејќи дизни и компресија си проверил можно е да има некој проблем со вентили или со ланчето и брегастите, да не се добро наместени или прерипани.


А за мајстори не барај многу добри, многу ретки се во држава, плус и да ги знае овие работи што ти ги кажав, секако нема да ти ги каже туку ќе оди од најскапата опција првин, тоа е во негов интерес од тоа живее.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Имам проблем на ладен 1.3 Multijet мотор, 10'C да е надвор не можам да ја запалам колата од прва. Три четири пати стартам со клучот верглам ко нездрав дур не стартува моторот и ко ќе старта позади фрла страшно голем бел чад од несогорен дизел ради сето тоа верглање. После секое наредно палење си е ОК нема чад, влече, некни 300км напред назад. по Автопат 130km/h се додека не олади моторот. Ko ќе олади, истите маки.

Значи 2 месеци ја носам од еден на друг. Вкупно 7 мајстори ја гледаа и не знаат што и е. Овај што ќе ваѓа греачи ќе биде 8ми.
Следно Поп да викам да ја прска со темјан
Све прошепотени мајстори што чукаат со чекан по летва и мењаваат спони, рамена, манжетни и плочки на диској. Такви има со лопата да ги ринеш. Дијагностика во државава - НЕМА!!!!

Двајца ми рекоа дизел инјекторите не ти функционираат. Некни бев кај Роберт Бош Сервис во Тетово.
Ај што локални мајстори 2 недели ми ја чуваа колата испрскана со некои средства демек ќе пуштеле дизните за на крај да испадне - Извини не можеме да ги извадиме. Дизните се запечени. Оди си на бошиста.
Ете бошиста ги извади прописно со алат. Ги измерија инјекторите, ставија и нивни заменски и проблемот повторно беше присутен.
Важно парите си ги дадов!

После мерев компресија на моторот. Демек кариките заминале, Се си е ОК.
EGR e на Off демек EGR-от клапната била полуотворена/полузатворена... што ти ја знам..... Затворив EGR механички, не е до тоа.
Ќути за малку не отворив ланец... Префрлал ланецот, затегачот, ќе исфлрев уље на поминати 1000км. ќе платев цел сет ланец, ќе ојдеа 200€ со се работна рака и на крај ќе беше - "Ај барем знаеш дека ланчето ти е ОК и имаш ново уље!" Парите земени, Проблемот присутен.

Конечно најдов посаглам мајстор... Удри дијагностика. Ми вика греачите да се извадат и да се проверат, јас не се нафаќам.
Додатно симптоматично е што релето дава струја и 10минути после палење. Зошто е тоа така ај кажи ми ти. 10минути откако ќе стартува моторот релејот ги држи греачите усвитени. Од кај знам? Може ги изгорел?! Релејите имале нешто платина која може е стопена и нон стоп стои активна, дава струја.
Капак на све на шалт табла ми излага Check glow plugs и знакот за греачи трепка 30 секунди.
И сега ја што да правам во целава оваа ситуација?!
Kaj JTD odkako ke zapali uste 5min po pravilo gi drzi greacite zapaleni. Treba greacite da svetat jako a ne samo da zarat. Iako gi kazuva ispravni na diagnostika,tie mozi da ne ispustat dovolno toplina i go oteznuva palenjeto. Mora da se izvadat i da se proverat oti nakola ne se znaj dali se oslabeni. Inace mozi da se napraj nova mapa da gi pali greacite pobrzo,da gi pali i na povisoka nadvoresna temperatura i da gi zadrzva. Jas imav maka so takvo palenje na vectra c lani. Se tura od verglanje nikako da zapali na plus 12stepeni nadvor. Go resiv problemot softverski a godinava mi rikna releto sea pali greaci samo pod 10stepeni pak tesko mi pali.
eve iam i vodeo
 

Kanye.brt

Пропо
Член од
29 ноември 2019
Мислења
763
Поени од реакции
1.037
Имам проблем на ладен 1.3 Multijet мотор, 10'C да е надвор не можам да ја запалам колата од прва. Три четири пати стартам со клучот верглам ко нездрав дур не стартува моторот и ко ќе старта позади фрла страшно голем бел чад од несогорен дизел ради сето тоа верглање. После секое наредно палење си е ОК нема чад, влече, некни 300км напред назад. по Автопат 130km/h се додека не олади моторот. Ko ќе олади, истите маки.

Значи 2 месеци ја носам од еден на друг. Вкупно 7 мајстори ја гледаа и не знаат што и е. Овај што ќе ваѓа греачи ќе биде 8ми.
Следно Поп да викам да ја прска со темјан
Све прошепотени мајстори што чукаат со чекан по летва и мењаваат спони, рамена, манжетни и плочки на диској. Такви има со лопата да ги ринеш. Дијагностика во државава - НЕМА!!!!

Двајца ми рекоа дизел инјекторите не ти функционираат. Некни бев кај Роберт Бош Сервис во Тетово.
Ај што локални мајстори 2 недели ми ја чуваа колата испрскана со некои средства демек ќе пуштеле дизните за на крај да испадне - Извини не можеме да ги извадиме. Дизните се запечени. Оди си на бошиста.
Ете бошиста ги извади прописно со алат. Ги измерија инјекторите, ставија и нивни заменски и проблемот повторно беше присутен.
Важно парите си ги дадов!

После мерев компресија на моторот. Демек кариките заминале, Се си е ОК.
EGR e на Off демек EGR-от клапната била полуотворена/полузатворена... што ти ја знам..... Затворив EGR механички, не е до тоа.
Ќути за малку не отворив ланец... Префрлал ланецот, затегачот, ќе исфлрев уље на поминати 1000км. ќе платев цел сет ланец, ќе ојдеа 200€ со се работна рака и на крај ќе беше - "Ај барем знаеш дека ланчето ти е ОК и имаш ново уље!" Парите земени, Проблемот присутен.

Конечно најдов посаглам мајстор... Удри дијагностика. Ми вика греачите да се извадат и да се проверат, јас не се нафаќам.
Додатно симптоматично е што релето дава струја и 10минути после палење. Зошто е тоа така ај кажи ми ти. 10минути откако ќе стартува моторот релејот ги држи греачите усвитени. Од кај знам? Може ги изгорел?! Релејите имале нешто платина која може е стопена и нон стоп стои активна, дава струја.
Капак на све на шалт табла ми излага Check glow plugs и знакот за греачи трепка 30 секунди.
И сега ја што да правам во целава оваа ситуација?!
Diznite ti se za repariranje, kajj i da e nema da ti pali uopste, eventualno senzor za temperatura
 
Последно уредено:
Член од
20 јануари 2023
Мислења
380
Поени од реакции
512
Греачите лесно се проверуваат со унимер и без да се извадени. Сеа не знам дали има пристап или не ама може и сам да ги провериш. Треба отпор да имаат од некој си 1 ом...исто може да се провери кабелот што носи струја до нив дали има прекин или не...и сл. Ова се едноставни работи и би требало секој електричар да може да ги провери или дури и сам ако имаш некој основни познања и алат.

За релето на греачите не брзај зошто на многу коли ако е ладно надвор ги чува уклучени греачите и послем палење за да нема толку загадување дур не загрее моторот. Греачите немаат гајле зошто се направени тоа греење од 10 мин да го истрпат.


Значи секој греач да се провери без вадење дали е здрав и дали оди струја до него. Ако е да, немаш проблем со греачи, не треба да се вадат и барај проблем на друго место. Бидејќи дизни и компресија си проверил можно е да има некој проблем со вентили или со ланчето и брегастите, да не се добро наместени или прерипани.


А за мајстори не барај многу добри, многу ретки се во држава, плус и да ги знае овие работи што ти ги кажав, секако нема да ти ги каже туку ќе оди од најскапата опција првин, тоа е во негов интерес од тоа живее.
Работење на греачите над три-четири минути после палењето, а особено на температури +10-15 stepeni во Септември/октомври (како што прашува @Jedah) не е нормално ниту пожелно за DPF, турбото и сл. На пр. Beru за своите најјаки серии греачи дава до 3 минути работа после палењето и тоа во услови на дообро ладно од -10 и повеќе. Така да ако кај @Jedah во октомври му работеле 10 минути, тоа секако не е во ред, ако има среќа да го оправи со замена на релејот, ако нема тогаш е во прашање некој или сите греачи. па може и некој сензор, со оглед да главните работи (дизни, ланче) веќе ги проверил.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Работење на греачите над три-четири минути после палењето, а особено на температури +10-15 stepeni во Септември/октомври (како што прашува @Jedah) не е нормално ниту пожелно за DPF, турбото и сл. На пр. Beru за своите најјаки серии греачи дава до 3 минути работа после палењето и тоа во услови на дообро ладно од -10 и повеќе. Така да ако кај @Jedah во октомври му работеле 10 минути, тоа секако не е во ред, ако има среќа да го оправи со замена на релејот, ако нема тогаш е во прашање некој или сите греачи. па може и некој сензор, со оглед да главните работи (дизни, ланче) веќе ги проверил.
ecu dava komanda na rele kolku sekundi da gi drzi greacite. Kaj deckoto e gibana softverski i zatoa ima dizbalans vo palenje na greaci.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.700
Поени од реакции
42.284
Греачите обично треба да се сменат на 100,000 иначе се запечуваат. Исто и дизните имаат нитни кои треба да се сменат отприлика на иста километража. Ова никој сопственик не го прави и затоа е скоро невозможно да се извадат.
 
Член од
21 јануари 2018
Мислења
110
Поени од реакции
32
Ако ја вози на ниски вртежи во голем степен на пренос, на пример 1300 вртежи во петта или шеста брзина. Многу вака прават зошто мислат дека така колата троши помалку гориво ама за тие 0,2 литри на 100 километра што ќе ги заштедат послем ќе платат едно 500 литри гориво за промена на замаец.
Колку вртежи е идеално?
Автоматски споено мислење:

Dali imase nekoj zvuk na grebenje/struzenje ili slicno pri ler, ili koga e pritisnat kumplugot vo brzina ili vo ler?
Dali imase nekoe tresenje vo gore spomenatite situacii?
Ako nemalo nisto od toa, togas namesto zamaec, menuvaj go majstorot :)
Ништо апсолутно ништо. Мене еднаш ми изгасна пред тргнување и си реков дали е до штиклите или е до квачилото. Ја однесов на мајстор за тоа, со мене беше газда на продавница за авто делови, му вика на мајсторот: Нели слушаш тропање? И овој вика: Ааа да да, замаец е.
Јас викам дека ништо не слушам (а сум со одличен слух). И реков нема ли дијагностика некоја или вака само од нагаѓање да фрлам 27000.
Прашав колку време ќе му одземе да да смени, рече Цел ден....
Автоматски споено мислење:

При ставање во лер обично на семафори, најпрво се јавуваат вибрации , а покасно и чукање кај спојот на моторот и мењачот.

Застани на успон, стави во прва и пробај да тргнуваш но пополека...ако не чини замаецот ќе има вибрации

Кога ќе почни да чука, не чекај, менувај
Како да ги препознаам тие вибрации?
 
Последно уредено:
Член од
14 октомври 2017
Мислења
239
Поени од реакции
109
Имам едно прашање во врска со мал сервис. Лани Јануар сменив масло и филтри, е сега со колава и тоа масло немам направено ни 2000км од тогаш а уште 2 месеци ќе направи година кога го сменав. Дали да го менувам сега во Јануар иако немам ни 2000км извозено, се на се околу 1500км или пак да не го менувам? 5-40 Total имам ставено. Знам дека на масло не се штеди и се менува на 10.000 или 12 месеци ама колава скоро ич нее возена со тоа масло, инаку е бензинец атмосферец со ланче.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom