Работа на брод

Член од
21 ноември 2018
Мислења
3
Поени од реакции
19
Било каде на планетава после работење од неколку години на исто работно место тешко се дава отказ.
Влегување во комфорна зона каде што си ја знаеме работата, колегите, менаџментот и не ни се остава затоа што ново работно место е почнување од почеток. Така да не би рекол дека тоа е интелектуално стагнирање.

Права за нас Македонците се секаде исти без разлика дали сме на брод во Америка, Германија, Хрватска.
Мислиш дека Германец или Американец не почитува или не гледаат како луѓе од втор ред или работна снага.
Е сега на нас е од каде ќе трпиме.

Модерно робовладителство да ама зарем не е исто и во Германија или некоја од Скандинавските држави.
Точно има слободен ден но пак после завршување на договор на брод работникот има 2-3 месеци слободни.
На копно губиш време одење во продавница, готвење. На брод тоа го немаш туку имаш храна во меназа.
Работното место на брод ти е 2-3 мин на копно ти е минимум 30 мин што е реткост значи вкупно губиш 2 часа седење во автомобил.
Кварови на брод ти ги поправа друг на копно ги поправаш сам.
Што значи трошиш свое време и пари.
Приватност немаш ниту на брод ниту на копно.
На копно треба да земеш свој стан, на брод треба да си хеад шеф или некој официр.
Генерално тоа е тоа придобивки или загуби.

Бродскиот живот е тежок. Тоа се подразбира цело работно време на нозе, цело време во покрет, работење двократно, спиење по 4-5 часа и најбитно од се дисциплина.
Најбитно е како се менаџира слободното време. Некој ден спиење помеѓу смени, некогаш перење на алишта, некој ден одење надвор.

Како работни сектори би ги поделил на 3.

Првата е физичката снага. Кујна, Келнери, Собари, Чистачи Механичари Хаус мајстори и луѓе што работат во перална.
Тука претежно се луѓе од Филипини, Индонезија и Индија, што значи дека и самиот менаџмент е од тие 3 земји.
Хеад шефот може да биде и од друга земја може и од овие 3 но доминираат овие 3 воглавно.
Во какви ситуации и каши ќе се најдете ви оставам на самите да си прочитате помеѓу редови.
Храна во менза 90% е од овие 3 држава и се базира на нивната култура.

Втората е Шоп, Казино, Музика и се поврзано со музика и забава, Фото.
Тука работното време е помало, типот на работа е подобар за разлика од сектор 1.
Работниците се Европа нормално има по некој од овие 3 држави што ги набројав.
Мензата за овој сектор е поинаква, храната се базира на медитеранска кујна.

Третиот сектор се боговите.
Хеад шеф од сите сектори што ги набројав, менаџери на сектори, официри и негово височество капетанот.
Поздрав до сите и се во суперлатив.

Би издвоил како доста битна работа е кодекс на однесување што лично мене ми се допаѓа.
На секои 2 недели има инспекција на кабините, кои треба да се чисти и наместени.
За тепачка, пијанство со последици (непојавување на работно место, насилно понашање), дрога, кражба и сексуал харасмент толеранзија = 0
што значи пакување куфери и одење дома.
Е сега за последното тука може да биде и манипулација од оштетена особа ама како што ништо не е перфектно во светот така и ова.

Генерално тоа е бродскиот живот.
Најтешко е првиот договор, првите 2 месеци. Има доста тренинзи сејфти, кодекси, паблик хелт. Борба со нишање на бродот, мачнина повраќање. Но како одминува времето телото се навикнува.

Би се сложил со постот на членот погоре и би додал само дека секое искуство е добредојдено. Бродот и се поврзано со него или го сакаш или го нејќеш трето нема. Но многу важно за секого кој стапнува на брод е: ако се навикнеш на тој живот после тешко многу тешко има откажување.
Пак ќе напоменам колку и да звучи тежок животот на брод кој ќе помине неколку години тешко остава.
Posle 10 god na brod gi citam posotvite i pretezno 99% e tocno
 
Член од
13 декември 2014
Мислења
14
Поени од реакции
1
Здраво. Пред некое време се интересирав на оваа тема за работа на брод. Се отвори позиција за која што ме контактираа но бараат да имам барем еден referal or recommendation letter. За жал работам веќе 6 години како фриленсер онлајн на слична позиција и не можам да земам таков документ со печат и лични податоци од некој во фирмата. Прашањето ми е: дали да средам едно такво писмо во фотошоп и кои се можните последици? Веќе работам графички дизајн и сум искусен со фотошоп. Се работи само за препорачно писмо така да мислам дека не би требало да има некаков легален проблем...ваљда!?
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.479
Поени од реакции
7.949
Здраво. Пред некое време се интересирав на оваа тема за работа на брод. Се отвори позиција за која што ме контактираа но бараат да имам барем еден referal or recommendation letter. За жал работам веќе 6 години како фриленсер онлајн на слична позиција и не можам да земам таков документ со печат и лични податоци од некој во фирмата. Прашањето ми е: дали да средам едно такво писмо во фотошоп и кои се можните последици? Веќе работам графички дизајн и сум искусен со фотошоп. Се работи само за препорачно писмо така да мислам дека не би требало да има некаков легален проблем...ваљда!?
Зависи дали идеш преку агенција или директ. Ако идеш преку агенција агенцијата ќе потврди дека препорачаното писмо е уриѓинал. Ако идеш директ можно е да ја контактираат личноста која ќе ја ставиш на рефералот, но и не мора да значи.
За секој случај стави некоја личност која може да излаже за тебе.
И среќно :)
 
Член од
13 декември 2014
Мислења
14
Поени од реакции
1
Зависи дали идеш преку агенција или директ. Ако идеш преку агенција агенцијата ќе потврди дека препорачаното писмо е уриѓинал. Ако идеш директ можно е да ја контактираат личноста која ќе ја ставиш на рефералот, но и не мора да значи.
За секој случај стави некоја личност која може да излаже за тебе.
И среќно :)
Преку агенција одам. Околу личност би можел секако било кој другар што знае англиски би можел. Мене ме повеќе плаше да не добијам црн печат доколку решат длабока проверка да направат. Од агенцијата ми рекоа дека на писмото треба да има потпис и печат што реално можам да средам во фотошоп. Најголемиот проблем е да не ја проверат фирмата дали постои во регистар или нешто.
 
Член од
10 февруари 2020
Мислења
8
Поени од реакции
3
Dobro vecer lugje, imav pogore prasano za rabota kako so da najdam , kontaktirav drugar so zaminal skoro na brod , zboram za Recen Brod, deckovo raboti kelner, agencijava e od Skopje se vikala daycare dogovorite se na edna godina so toa sto ne se odi celo vreme [pr rabotis 6 nedeli 4 si doma] ova bas dojde dobro info slucajno se vidovme.Plata mu bila 1440e so toa normalno jadenje smestaj se e plateno stigal deckoto so baksisi i do 2400e+ taka da ova sakav da go spodelam tuka so vas bidejki del od vas mi pomognavte i posovetuvavte pozdrav .
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.479
Поени од реакции
7.949
Преку агенција одам. Околу личност би можел секако било кој другар што знае англиски би можел. Мене ме повеќе плаше да не добијам црн печат доколку решат длабока проверка да направат. Од агенцијата ми рекоа дека на писмото треба да има потпис и печат што реално можам да средам во фотошоп. Најголемиот проблем е да не ја проверат фирмата дали постои во регистар или нешто.
Црн печат се добива само ако се остане илегала некаде или се направи некој криминал. Најлошо нешто што може да ти се случи е компанијата да те одбие. Во таков случај ќе треба да почекаш да се отвори позицијата на некоја друга компанија.
Ајде со лесно :)
 
Член од
6 јули 2012
Мислења
16
Поени од реакции
21
Zdravo, dokolku ste zainteresirani za rabota na brod, prednost Germanski jazik, moze i so Angliski, bi mozel da ve preporacam vo germanska firma, rabotam ovde, nesto kako reccomend friend, i ke zboram ovde so chief purser za vas, seriozni samo, dogovorite se 4-5 meseci/ 2 meseci odmor, plata 2200-2300eur plus baksis = ekstra plata.

Rabotata e naporna da napomenam, no se izdrzuva, kelneri i wine stewardss pretezno, mnogu cistenje ima sekako,germanski sistem morate da bidete sekogas na VREME t.e. 5min porano pred smena, primer smenite se dorucek 7:00-10:30, rucek 12:30-14:30, vecera 18:00-22:30h.. i slicno, zavisi od gostite normalno, moze da ima cesto early breakfast, early/late lunch i dinner..

taka da luge, seriozni molam samo, prednost Germanski jazik, sertifikati kako STCW se baraat (stcw mozete vo Bjela, Crna gora kaj sto jas napraviv) i medical, firmata ke vi pokrie trosoci koga ke dojdete na brodot, vi se vraka za Visa normalno C1-D americka za brod 150$.. Site informacii ke gi dobiete od niv, jas mozam da vi pomognam direktno, bez agencii bez provizii! Pustete mi CV vo inbox slobodno i se gledame ON BOARD!

Edit: imate se vkluceno normalno: vo soba po 2ca, hrana 24/7, free net za fb, whats app, insta.. Avionski karti normalno se vi e pokrieno do tamu i posle zavrsuvanje na dogovorot!


Pozdrav i da napravime dobri dela, Gospod go saka toa!
Aleks :aplauz:
 
Последно уредено:
Член од
29 октомври 2014
Мислења
39
Поени од реакции
12
Pozdrav lugje, vidov sea za ova pasoshive so novoto ime ke vazat do 12 February 2024, nemav prilika da go zamenam pasohot, a inaku vazi do 2025 so staroto ime no neli pozle 12 February se ukinuva. Inaku doma se vrakjam dogovoror mi e do 3ti mart. I vekje se ukinuvaat starite pasoshi. Moze da se vratam so istiot pasos posle 12 ti February?
Ili mora da se care drugo bara
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.475
Поени од реакции
24.715
Pozdrav lugje, vidov sea za ova pasoshive so novoto ime ke vazat do 12 February 2024, nemav prilika da go zamenam pasohot, a inaku vazi do 2025 so staroto ime no neli pozle 12 February se ukinuva. Inaku doma se vrakjam dogovoror mi e do 3ti mart. I vekje se ukinuvaat starite pasoshi. Moze da se vratam so istiot pasos posle 12 ti February?
Ili mora da se care drugo bara
nemoze da ti pravat problem ako se VRAKAS ama ke mora nov da izvadis za povtorno da ZAMINES. gledaj da dojdes vo MKD direktno bez da ides nekade zasto mozno e da gi prijavat tie pasosi kako nevazecki pa da ti e problem ako nekade tranzitiras, ednostavno da ne te pustat nadvor od aerodrom.
 

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
493
Поени од реакции
533
не се сеќавам ЕДНАШ да сум се вратил од брод директно во Скопје.

edit: ако имаш време, среди си го пасошот со време, better safe than sorry.
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.479
Поени од реакции
7.949
За идење назад не би требало да му прават проблем со било каков пасош.
Сепак ќе му дадат од брод потврда дека работел на брод. Можда ќе треба да им објаснува од англиски на англиски на пограничните службеници, посебно ако лета преку Виена (колку се глупи, мајкоооо), ама у најло случај после 10 минути објаснување ќе го пуштат да си иде дома.
За следниот договор ќе треба да прави под итна постапка.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.963
Поени од реакции
12.381
не се сеќавам ЕДНАШ да сум се вратил од брод директно во Скопје.

edit: ако имаш време, среди си го пасошот со време, better safe than sorry.
Но да напишеш на темава кога ќе се враќаш директно со бродот во Скопје. :pos:

Ма да надежта последна умира, ерозија на почвата и едно појако цунами може да не` направи пристанишна држава, на сметка на Солун и Егејска Македонија кои би станале модерна верзија на Атлантида. Тек тогаш кој ќе ги трпи новосоздаденитe охриѓани во новосоздадените пристанишни места. :D
 

Kajgana Shop

На врв Bottom