Било каде на планетава после работење од неколку години на исто работно место тешко се дава отказ.
Влегување во комфорна зона каде што си ја знаеме работата, колегите, менаџментот и не ни се остава затоа што ново работно место е почнување од почеток. Така да не би рекол дека тоа е интелектуално стагнирање.
Права за нас Македонците се секаде исти без разлика дали сме на брод во Америка, Германија, Хрватска.
Мислиш дека Германец или Американец не почитува или не гледаат како луѓе од втор ред или работна снага.
Е сега на нас е од каде ќе трпиме.
Модерно робовладителство да ама зарем не е исто и во Германија или некоја од Скандинавските држави.
Точно има слободен ден но пак после завршување на договор на брод работникот има 2-3 месеци слободни.
На копно губиш време одење во продавница, готвење. На брод тоа го немаш туку имаш храна во меназа.
Работното место на брод ти е 2-3 мин на копно ти е минимум 30 мин што е реткост значи вкупно губиш 2 часа седење во автомобил.
Кварови на брод ти ги поправа друг на копно ги поправаш сам.
Што значи трошиш свое време и пари.
Приватност немаш ниту на брод ниту на копно.
На копно треба да земеш свој стан, на брод треба да си хеад шеф или некој официр.
Генерално тоа е тоа придобивки или загуби.
Бродскиот живот е тежок. Тоа се подразбира цело работно време на нозе, цело време во покрет, работење двократно, спиење по 4-5 часа и најбитно од се дисциплина.
Најбитно е како се менаџира слободното време. Некој ден спиење помеѓу смени, некогаш перење на алишта, некој ден одење надвор.
Како работни сектори би ги поделил на 3.
Првата е физичката снага. Кујна, Келнери, Собари, Чистачи Механичари Хаус мајстори и луѓе што работат во перална.
Тука претежно се луѓе од Филипини, Индонезија и Индија, што значи дека и самиот менаџмент е од тие 3 земји.
Хеад шефот може да биде и од друга земја може и од овие 3 но доминираат овие 3 воглавно.
Во какви ситуации и каши ќе се најдете ви оставам на самите да си прочитате помеѓу редови.
Храна во менза 90% е од овие 3 држава и се базира на нивната култура.
Втората е Шоп, Казино, Музика и се поврзано со музика и забава, Фото.
Тука работното време е помало, типот на работа е подобар за разлика од сектор 1.
Работниците се Европа нормално има по некој од овие 3 држави што ги набројав.
Мензата за овој сектор е поинаква, храната се базира на медитеранска кујна.
Третиот сектор се боговите.
Хеад шеф од сите сектори што ги набројав, менаџери на сектори, официри и негово височество капетанот.
Поздрав до сите и се во суперлатив.
Би издвоил како доста битна работа е кодекс на однесување што лично мене ми се допаѓа.
На секои 2 недели има инспекција на кабините, кои треба да се чисти и наместени.
За тепачка, пијанство со последици (непојавување на работно место, насилно понашање), дрога, кражба и сексуал харасмент толеранзија = 0
што значи пакување куфери и одење дома.
Е сега за последното тука може да биде и манипулација од оштетена особа ама како што ништо не е перфектно во светот така и ова.
Генерално тоа е бродскиот живот.
Најтешко е првиот договор, првите 2 месеци. Има доста тренинзи сејфти, кодекси, паблик хелт. Борба со нишање на бродот, мачнина повраќање. Но како одминува времето телото се навикнува.
Би се сложил со постот на членот погоре и би додал само дека секое искуство е добредојдено. Бродот и се поврзано со него или го сакаш или го нејќеш трето нема. Но многу важно за секого кој стапнува на брод е: ако се навикнеш на тој живот после тешко многу тешко има откажување.
Пак ќе напоменам колку и да звучи тежок животот на брод кој ќе помине неколку години тешко остава.