Ф
Флеш
Гостин
ШефOvaa nesho shef li e ili vrabotena bate?
ШефOvaa nesho shef li e ili vrabotena bate?
Posle 10 god na brod gi citam posotvite i pretezno 99% e tocnoБило каде на планетава после работење од неколку години на исто работно место тешко се дава отказ.
Влегување во комфорна зона каде што си ја знаеме работата, колегите, менаџментот и не ни се остава затоа што ново работно место е почнување од почеток. Така да не би рекол дека тоа е интелектуално стагнирање.
Права за нас Македонците се секаде исти без разлика дали сме на брод во Америка, Германија, Хрватска.
Мислиш дека Германец или Американец не почитува или не гледаат како луѓе од втор ред или работна снага.
Е сега на нас е од каде ќе трпиме.
Модерно робовладителство да ама зарем не е исто и во Германија или некоја од Скандинавските држави.
Точно има слободен ден но пак после завршување на договор на брод работникот има 2-3 месеци слободни.
На копно губиш време одење во продавница, готвење. На брод тоа го немаш туку имаш храна во меназа.
Работното место на брод ти е 2-3 мин на копно ти е минимум 30 мин што е реткост значи вкупно губиш 2 часа седење во автомобил.
Кварови на брод ти ги поправа друг на копно ги поправаш сам.
Што значи трошиш свое време и пари.
Приватност немаш ниту на брод ниту на копно.
На копно треба да земеш свој стан, на брод треба да си хеад шеф или некој официр.
Генерално тоа е тоа придобивки или загуби.
Бродскиот живот е тежок. Тоа се подразбира цело работно време на нозе, цело време во покрет, работење двократно, спиење по 4-5 часа и најбитно од се дисциплина.
Најбитно е како се менаџира слободното време. Некој ден спиење помеѓу смени, некогаш перење на алишта, некој ден одење надвор.
Како работни сектори би ги поделил на 3.
Првата е физичката снага. Кујна, Келнери, Собари, Чистачи Механичари Хаус мајстори и луѓе што работат во перална.
Тука претежно се луѓе од Филипини, Индонезија и Индија, што значи дека и самиот менаџмент е од тие 3 земји.
Хеад шефот може да биде и од друга земја може и од овие 3 но доминираат овие 3 воглавно.
Во какви ситуации и каши ќе се најдете ви оставам на самите да си прочитате помеѓу редови.
Храна во менза 90% е од овие 3 држава и се базира на нивната култура.
Втората е Шоп, Казино, Музика и се поврзано со музика и забава, Фото.
Тука работното време е помало, типот на работа е подобар за разлика од сектор 1.
Работниците се Европа нормално има по некој од овие 3 држави што ги набројав.
Мензата за овој сектор е поинаква, храната се базира на медитеранска кујна.
Третиот сектор се боговите.
Хеад шеф од сите сектори што ги набројав, менаџери на сектори, официри и негово височество капетанот.
Поздрав до сите и се во суперлатив.
Би издвоил како доста битна работа е кодекс на однесување што лично мене ми се допаѓа.
На секои 2 недели има инспекција на кабините, кои треба да се чисти и наместени.
За тепачка, пијанство со последици (непојавување на работно место, насилно понашање), дрога, кражба и сексуал харасмент толеранзија = 0
што значи пакување куфери и одење дома.
Е сега за последното тука може да биде и манипулација од оштетена особа ама како што ништо не е перфектно во светот така и ова.
Генерално тоа е бродскиот живот.
Најтешко е првиот договор, првите 2 месеци. Има доста тренинзи сејфти, кодекси, паблик хелт. Борба со нишање на бродот, мачнина повраќање. Но како одминува времето телото се навикнува.
Би се сложил со постот на членот погоре и би додал само дека секое искуство е добредојдено. Бродот и се поврзано со него или го сакаш или го нејќеш трето нема. Но многу важно за секого кој стапнува на брод е: ако се навикнеш на тој живот после тешко многу тешко има откажување.
Пак ќе напоменам колку и да звучи тежок животот на брод кој ќе помине неколку години тешко остава.
и дветеOvaa nesho shef li e ili vrabotena bate?
Зависи дали идеш преку агенција или директ. Ако идеш преку агенција агенцијата ќе потврди дека препорачаното писмо е уриѓинал. Ако идеш директ можно е да ја контактираат личноста која ќе ја ставиш на рефералот, но и не мора да значи.Здраво. Пред некое време се интересирав на оваа тема за работа на брод. Се отвори позиција за која што ме контактираа но бараат да имам барем еден referal or recommendation letter. За жал работам веќе 6 години како фриленсер онлајн на слична позиција и не можам да земам таков документ со печат и лични податоци од некој во фирмата. Прашањето ми е: дали да средам едно такво писмо во фотошоп и кои се можните последици? Веќе работам графички дизајн и сум искусен со фотошоп. Се работи само за препорачно писмо така да мислам дека не би требало да има некаков легален проблем...ваљда!?
Преку агенција одам. Околу личност би можел секако било кој другар што знае англиски би можел. Мене ме повеќе плаше да не добијам црн печат доколку решат длабока проверка да направат. Од агенцијата ми рекоа дека на писмото треба да има потпис и печат што реално можам да средам во фотошоп. Најголемиот проблем е да не ја проверат фирмата дали постои во регистар или нешто.Зависи дали идеш преку агенција или директ. Ако идеш преку агенција агенцијата ќе потврди дека препорачаното писмо е уриѓинал. Ако идеш директ можно е да ја контактираат личноста која ќе ја ставиш на рефералот, но и не мора да значи.
За секој случај стави некоја личност која може да излаже за тебе.
И среќно
Црн печат се добива само ако се остане илегала некаде или се направи некој криминал. Најлошо нешто што може да ти се случи е компанијата да те одбие. Во таков случај ќе треба да почекаш да се отвори позицијата на некоја друга компанија.Преку агенција одам. Околу личност би можел секако било кој другар што знае англиски би можел. Мене ме повеќе плаше да не добијам црн печат доколку решат длабока проверка да направат. Од агенцијата ми рекоа дека на писмото треба да има потпис и печат што реално можам да средам во фотошоп. Најголемиот проблем е да не ја проверат фирмата дали постои во регистар или нешто.
nemoze da ti pravat problem ako se VRAKAS ama ke mora nov da izvadis za povtorno da ZAMINES. gledaj da dojdes vo MKD direktno bez da ides nekade zasto mozno e da gi prijavat tie pasosi kako nevazecki pa da ti e problem ako nekade tranzitiras, ednostavno da ne te pustat nadvor od aerodrom.Pozdrav lugje, vidov sea za ova pasoshive so novoto ime ke vazat do 12 February 2024, nemav prilika da go zamenam pasohot, a inaku vazi do 2025 so staroto ime no neli pozle 12 February se ukinuva. Inaku doma se vrakjam dogovoror mi e do 3ti mart. I vekje se ukinuvaat starite pasoshi. Moze da se vratam so istiot pasos posle 12 ti February?
Ili mora da se care drugo bara
Но да напишеш на темава кога ќе се враќаш директно со бродот во Скопје.не се сеќавам ЕДНАШ да сум се вратил од брод директно во Скопје.
edit: ако имаш време, среди си го пасошот со време, better safe than sorry.