Работа на брод

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
12.355
Поени од реакции
38.602
Мене ме интересира дали сте сами во кабина, или повеќе луѓе?
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.479
Поени од реакции
7.949
Мене ме интересира дали сте сами во кабина, или повеќе луѓе?
Сам во кабина има на Вирџин и по некој брод од другите бродски компании. Исто така зависи од позицијата, што повисоко во хиерархија со толку помалку луѓе делиш кабина. Веќе штом стигнеш до менаџмент позиција на сите компании имаш сингл кабина.
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
14.593
Поени од реакции
14.409
Скоро на сите компании се по двајца во кабина освен Вирџин како што рече Тончи и мислам дека НЦЛ сеуште имаат некои бродови каде што се четворица во кабина.
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.479
Поени од реакции
7.949
Ќе ти најдат нешто, не бери гајле, само ти аплицирај, и што ќе ти кажат да научиш/направиш да ги послушаш па здравје наредната година да дојдеш на форумов и да мрчиш како на брод е вака како на брод е онака :pos:
 
Член од
10 февруари 2020
Мислења
8
Поени од реакции
3
Ќе ти најдат нешто, не бери гајле, само ти аплицирај, и што ќе ти кажат да научиш/направиш да ги послушаш па здравје наредната година да дојдеш на форумов и да мрчиш како на брод е вака како на брод е онака :pos:
hahaah fala ti brat, ka sho chitam svaki si imao svoe mislenje,jest da se raboti 12h ali ke zemes nekoj denar ovde vo MK nikad ne mozes nisho bez kredit i tie raboti
 
Член од
16 јули 2010
Мислења
3.045
Поени од реакции
1.991
Тони со сета почит ама не е мрчење или критика ако некој ги изнесе тука и негативните страни на бродскиот живот.
Ниедна агенција не го прави тоа, туку сите зборат во суперлатив, секако нивна цел е да испратат што повеќе луѓе на брод и на крај на година си направат повеќе профит. Не навлегувам во тоа, но несакам некој да навредува некој од луѓе што веќе биле на брод го вкусилеF/B департменот за сметка на интереси на некоја си агенција.
Кажи ми или еве некој друг што има искуство на брод нека каже дали јас или Крсте сме напишале нешто што не е точно или сме ги зголемиле работите.
Испаѓа дека ние ги хејтаме бродските компании (ќе ставам во множина затоа што генерално сите бродови функционираат на исти принцип и систем) сме ги земале нивните пари не сакаме да одиме веќе и зборувам негативности. Тоа е навреда.

Конкретно за членот со слаб англиски ќе го земам за пример.
Преку глава му е од Македонија сака надвор проблем му е перфектен англиски, 70% се такви случаи.
Со таков став во агенција понуда ќе му е дек атендент или мијач на садови со плата од 800 долари и некој си искомплексиран шеф од Филипини што мрзи луѓе од европа па уште и прв договор нов член на морето, дополнителен бонус за него.
Сум имал случаи каде што Срби плачат во кабина, работат месец дена и правец назад.
Не е воопшто лесна работа чистењето за USPH на американски портови, стандард на хигиена ти е еднаков на една аптека.
Нека земе во предвид членот дека интернет му се наплаќа 2 долари ден и пиво во бар му е 1.5 долари.
Нека одземе од тие 800 долари за колку он ќе работи.
Плус тука е медикал да го прави во Србија ќе го чини 200 евра, Виза 150 евра основен трошок, некои компании бараат и сертификати што мора да ги плати, плус ако не се лажам и агенција преку која ќе оди зема нешто.
Просечно едно качување ќе му е 500+ евра.

Неблагодарно е да му се каже појди ти па они ќе ти најдат нешто, а што тоа ќе биде не е важно.
Чисто за споредба неодамна сејф круз имаше со понуда за Холандија угостителски одел со 11.5 евра час просек 200 часа месечно, го земам ова за пример бидејќи генерално цените надвор се толку, можеби со 1 -1.5 евро варираат.
Му гарантирам дека е доволен исти ниво на англиски како што ќе му е потребен за на брод каде што ќе работи 300 часа месечно.

Не му велам да не проба на брод, слободно, брод е едно убаво животно искуство, но не со мајд сет било кој департмент само да не сум во Македонија.

Крсте напиша 3 промоции за еден договор, тоа е реткост, обично промоција оди после 2 или 3 договор.
 
Последно уредено:

Kiril Bogatinov

Кико
Член од
18 декември 2020
Мислења
41
Поени од реакции
30
Zdravo decki, da predlozite nekoja agencija za rabota na brod?
Majomi brat mi
Автоматски споено мислење:

Сам во кабина има на Вирџин и по некој брод од другите бродски компании. Исто така зависи од позицијата, што повисоко во хиерархија со толку помалку луѓе делиш кабина. Веќе штом стигнеш до менаџмент позиција на сите компании имаш сингл кабина.
Jas sega gledam za Virgin…Imav i od niv ponuda ali cekav mnogy za da dobijam data oa resiv da odam Celebrity…I posle 3 meseci tamu dobiv karta i LOE za Virgin i za da im se pridruzam na 27.03 ama poso bev na Celebrity veke ovie od Majomi rekoa deka ke kazata oti imam nekoj Family Emergency i deka nema da bide problem za ponatamu , pa taka da eve sea sakam da odam Virgin cisto za da vidam kako r bidejki nikoj nema kazeno los zbor za niv…
 
Последно уредено:
Член од
16 јули 2010
Мислења
3.045
Поени од реакции
1.991
Подолго се чека за ротации имам слушнато.

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.479
Поени од реакции
7.949
Иван во секој оддел има заебани работи, дури и во Арт Департмент.
Јас на времето, 2012та се качив како фотограф на Дизни преку Имиџ Фото Сервисис (фирмата веќе не постои) за која регрутираа Мајоми.

Првата недела од 7 сабајле имавме обуки, хоспиталити, stcw, итн... тоа беше до 2 попладне, а од 4 до полноќ работев тоа за што се качив на брод, фотограф. Плус тоа немав понесено доволен број кошули па морав на 2-3 вечери да перам алишта што ми одземаше дополнителни 2 саати во денот. Во тимот имав тазе разведена јамајканка и лезбејка од англија, они беа сениор фотографи и требаше да ме учат за работата а они истураа нивни фрустрации на мене. Среќа јамајканката замина на одмор а англичанката замина медикал оф.
Е после беше уште потешко затоа што овие двете заминаа а не ни пратија замена па бевме 2 човека мањак у тим на кратки крстарења. Среќа у Насау на Бахамите почнувавме у 2 попладне, сите останати денови беше работа од 8 сабајле до полноќ.
Плус работев на папирологијата за унапредување. У еден момент на шефицата и викам, Стеф, да исплатам долговите и си идам назад за Македонија да фоткам политичари за 250 евра месечно, а она ме убедуваше со нашата фирма имаш ова, имаш она...
Патем во тоа време имав плата 600 или 700 долари месечно од која ми одбиваа за униформа, фото апарат, депозит (на времето остававме депозит 500$ кој ни го враќаа само ако ја напуштиме компанијата во добри услови). Замисли црнчиш 2 недели од утро до мрак ко вие кога чистите за USPH и ти стигаат 120 долари на сметка.
Енивејз, во меѓувреме ни сменија рута на крстарење и почнавме да работиме 5 и 8 дневни крстарења што е полабаво за фото департмент и плус ни донесоа 3 искусни фотографи од други бродови. Негде на сред договор си фатив и женска, црнкиња од игротеките и истерав 5 договори во фото. И другите договори имаше драми, ама да не пишувам километарски пост.

Сега нема задолжителен воен рок. Најблиску до тоа е одење да работиш на брод. Исто како и во војска, некој ќе наебе ко жути мрав, некој ќе си помине ТоБ. И исто како и војска, додека не ја искусиш не можеш да дознаеш како е таму.

Кирил одмори се, па пиши следниот договор на кој брод ќе се качиш, се надвеам ќе имаш подобар договор.
 
Член од
10 февруари 2020
Мислења
8
Поени од реакции
3
Иван во секој оддел има заебани работи, дури и во Арт Департмент.
Јас на времето, 2012та се качив како фотограф на Дизни преку Имиџ Фото Сервисис (фирмата веќе не постои) за која регрутираа Мајоми.

Првата недела од 7 сабајле имавме обуки, хоспиталити, stcw, итн... тоа беше до 2 попладне, а од 4 до полноќ работев тоа за што се качив на брод, фотограф. Плус тоа немав понесено доволен број кошули па морав на 2-3 вечери да перам алишта што ми одземаше дополнителни 2 саати во денот. Во тимот имав тазе разведена јамајканка и лезбејка од англија, они беа сениор фотографи и требаше да ме учат за работата а они истураа нивни фрустрации на мене. Среќа јамајканката замина на одмор а англичанката замина медикал оф.
Е после беше уште потешко затоа што овие двете заминаа а не ни пратија замена па бевме 2 човека мањак у тим на кратки крстарења. Среќа у Насау на Бахамите почнувавме у 2 попладне, сите останати денови беше работа од 8 сабајле до полноќ.
Плус работев на папирологијата за унапредување. У еден момент на шефицата и викам, Стеф, да исплатам долговите и си идам назад за Македонија да фоткам политичари за 250 евра месечно, а она ме убедуваше со нашата фирма имаш ова, имаш она...
Патем во тоа време имав плата 600 или 700 долари месечно од која ми одбиваа за униформа, фото апарат, депозит (на времето остававме депозит 500$ кој ни го враќаа само ако ја напуштиме компанијата во добри услови). Замисли црнчиш 2 недели од утро до мрак ко вие кога чистите за USPH и ти стигаат 120 долари на сметка.
Енивејз, во меѓувреме ни сменија рута на крстарење и почнавме да работиме 5 и 8 дневни крстарења што е полабаво за фото департмент и плус ни донесоа 3 искусни фотографи од други бродови. Негде на сред договор си фатив и женска, црнкиња од игротеките и истерав 5 договори во фото. И другите договори имаше драми, ама да не пишувам километарски пост.

Сега нема задолжителен воен рок. Најблиску до тоа е одење да работиш на брод. Исто како и во војска, некој ќе наебе ко жути мрав, некој ќе си помине ТоБ. И исто како и војска, додека не ја искусиш не можеш да дознаеш како е таму.

Кирил одмори се, па пиши следниот договор на кој брод ќе се качиш, се надвеам ќе имаш подобар договор.

Ke vidam brat sekoja rabota svoja tezina, da probam da vidam da vidime so mozam da najdam, da imam coek bi idel negde svajcarija vamu tamu , ova mi sedi ka moznost da zeem nekoj denar, zatoa prashuvam da vidime
 
Член од
10 февруари 2020
Мислења
8
Поени од реакции
3
I da za agencijava majomi nekoi iskustva ne mozem da najdem broj i strana ako moze nekoj da prati
 
Ф

Флеш

Гостин
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom