Ново или половно?

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дај не заебавај... за 8.500 евра можеш да имаш нова ваква

dacia-logan.jpg


со ниво на опрема раткапни и централна брава

или ваква половна

1995-Mercedes-S280.jpg


со фул опрема. И ти ке ми речеш дека нова си е нова и ке ја земеш Дацијата :nesvest:??

Незнам за тебе, ама јас би го земал мерџово ако сака и 1 милион нека има на бројчаникот.

другар мора да ти признам оти сега мн ниско ме удри со сликава од мерцедесо... и мене ми е омилена марка на кола...:smir: ама ак има начукано 1 милион, заеби... не го зимам па до тука ак сака нека е... оти ка ке седнам у него сакам да ме служе... а не секоо недела да одам на механичар за него... размисли 2 пати и ке видеш оти како новото нема... саа за почеток може несто половно ама сепак, ак размислувам озбилно да зимам кола, би земал нова... ке почекам ама старо да земам, не би земал...
 
Да само Џиш колку ти е регистрација на Дачијата а колку на мерџото? плус сервиси глупости пак врти сучи дачијата е поисплатлива...

ке видиме тоа кога ке помини 500000км ако стигни некогаш до таму а мерџово и 1.500000 ке ги тепа и пак ке биде добро(финтата е што се големолитражни а мала коњажа)
 
и мене ми е омилена марка на кола...:smir: ама ак има начукано 1 милион, заеби... не го зимам па до тука ак сака нека е... оти ка ке седнам у него сакам да ме служе... а не секоо недела да одам на механичар за него... размисли 2 пати и ке видеш оти како новото нема... саа за почеток може несто половно ама сепак, ак размислувам озбилно да зимам кола, би земал нова... ке почекам ама старо да земам, не би земал...
Ак има начукано 1 милион и ак е одржуван како што треба, таман моторот легнал :) Сум видел Мерцедес W123 со машина 200 D кој има поминато 1.200.000 а машината си преде. Единствена мака и беше пумпата за висок притисок - бош пумпата која беше менувана 2 пати.

Така да тезата ново си е ново, некако не во сите случаи држи вода. Особено со нашиве стандарди и потреби треба да се има во предвид дека со купување на нова кола по 3-4 години губиш околу 50% од вредноста и недај боже да ти притребаат итно пари па да мораш да ја продаваш.

А да, заборавив да напоменам, кај новите возила голема е предноста што до 100.000 км нема ништо да се расипе (прилично имам видено како откажуваат, но ретко) и можноста за купување на кредит - половно треба да ги имаш Х.ХХХ еврони во кеш.
 
Ак има начукано 1 милион и ак е одржуван како што треба, таман моторот легнал :) Сум видел Мерцедес W123 со машина 200 D кој има поминато 1.200.000 а машината си преде. Единствена мака и беше пумпата за висок притисок - бош пумпата која беше менувана 2 пати.

Така да тезата ново си е ново, некако не во сите случаи држи вода. Особено со нашиве стандарди и потреби треба да се има во предвид дека со купување на нова кола по 3-4 години губиш околу 50% од вредноста и недај боже да ти притребаат итно пари па да мораш да ја продаваш.

А да, заборавив да напоменам, кај новите возила голема е предноста што до 100.000 км нема ништо да се расипе (прилично имам видено како откажуваат, но ретко) и можноста за купување на кредит - половно треба да ги имаш Х.ХХХ еврони во кеш.

другар, имајки у предвид дека не живеам у МК и добар дел од работите ми се заборавени како и шо беа оти ретко си идам, затва ти давам право и се повлекувам назад... и само ке те цитирам: тезата ново си е ново, некако не во сите случаи држи вода. почит за тебе :smir:
 
Ново си е ново ама.. за добра нова кола требаат и добри пари.
Пример нов Citroen C3 кошта 10.000 евра отприлика а има 45kw:tapp: јас никогаш не би дал толку пари за оваа кола, а на половно за 10.000 евра да не зборувам што можеш да земеш..:)
Јас би за нешто половно ама помоќно отколку ново си е ново:)
 
Ново си е ново ама.. за добра нова кола требаат и добри пари.
Пример нов Citroen C3 кошта 10.000 евра отприлика а има 45kw:tapp: јас никогаш не би дал толку пари за оваа кола, а на половно за 10.000 евра да не зборувам што можеш да земеш..:)
Јас би за нешто половно ама помоќно отколку ново си е ново:)

А ти треба моќна кола за... Да се тркаш? Реално во наши услови и за наши патишта тоа е иделна кола. Нова е, малку троши, имаш гаранција, а сепак 80% ќе поминеш низ град така да нема многу да жалиш за силен мотор. Јас возам VW Polo од 44kw секоја година патуваме со него на одмор 1100км во една насока и нема никаков проблем да возиш 140 на автопат.:toe:
 
...можноста за купување на кредит - половно треба да ги имаш Х.ХХХ еврони во кеш.

Можиш да земиш кредит за половно возило. Лизинг можиш. Нема врска. Имаш Отворен Кредит, блаблабла...


И јас да се надоврзам.

Ново/Половно?

До 10,000 евра се зема половно. Што сака нека биди сигурно ќе биде побезбедно, а и одржувањето скоро исто. Над 10,000 евра имаш возила за кои се исплаќа да ги дадеш парите (како за ново) бидејќи ќе возиш возило со најдобра безбедност, опрема, делови итн.

Пример Голф 6, Астра, Меган, С4, и30, Круз итн.
 
Нов vs. стар автомобил... што и да е подобро, сепак зависи и од човекот. Јас лично преферирам постаро возило. Зошто? Па љубител сум на постарите возила, од калибарот на VW Golf 1, 2. Fiat 1300, Opel Manta... итн. Ново си е ново, за старото незнаеш што поминало пред да дојде во твои раце, може да ти се погоди, а може и не.
Ама кога сум си за старо што да правам :toe:.
 
Почнаа веќе луѓето да кукаат од увозот на стари. Постојано им се расипувале механички. Не дека претходните газди им биле криви, туку поради фактот што тие возила што се купуваат долго време седеле на плацевите и почнаа да попуштаат елемнетите. Алтернатори, ладњаци, пумпи и што ти не. Има случки дадоа по 1000 евра додатни за да ги поправат возилата.

Се поставува прашањето дали повеќе се исплаќа да се купи автомобил на ново или на старо. Финансиски секогаш половното испаѓа поисплативо, но...дали?
 
Многу јасно дека ќе кукаат... мајсторот кај шо го прам мерцедесот, се отепа од фарбање крила, хауби, врати на половни возила... ги носат со 300.000-500.000 км, ги санираат штетите од корозија (привремено, за 1 година пак ке се јават) и ги продаваат како 150.000 да поминале. Е сега, едно е возилото да е кородирано пола метро на долниот дел цело и да го “нашминкаш“ а друго е стварно да е во топ состојба без разлика на километражата. Првото е купено за 1000 - 1500 евра поевтино од второто. А 99% од возилата шо се донесени во Македонија се од првиот модел, представени како вториот со една цел: ПОГОЛЕМА ЗАРАБОТУВАЧКА.

Патем, мое мислење е дека треба да се воведи екстра данок и т.н. бизнисмени да си отворат фирми. Па да има кој да го тужиш ако возилото е со нереална километража.
 
Па има закон за измама. Можеш да тужиш некого за измама оти ти продал фалш роба. Мада тие се покриваат со договорот, кај што пишува дека го земаш возилото какво и да е. Кога ќе видиш...во круг се вртиш.
 
Па има закон за измама. Можеш да тужиш некого за измама оти ти продал фалш роба. Мада тие се покриваат со договорот, кај што пишува дека го земаш возилото какво и да е. Кога ќе видиш...во круг се вртиш.

Да, во купопродажниот договор се спомнува клаузула видено-купено.

Кога станува збор за измама со враќање на изминатата километража, пред десетина дена читав по интернетов за голема ваква измама во Велика Британија. Таму откриле ваква измама кај повеќе од 600.000 возила

More than 600,000 cars on Britain's roads have been "clocked" so they show lower mileages, the BBC has learned. When vans and motorbikes are taken into account, MOT data shows the official mileage of 716,291 vehicles is lower than a year earlier. The figures have prompted fears that large numbers of drivers are being misled about used cars' true mileage.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-11897982
 
Абе гледај сега шо е поентата... сите шо имат плацој, имат по 10-15 коли на плацо. По 500 евра ќар да напрај на секоја, 5000 евра се. И кај плаќа тој данок на државата? Ако прајш бурек, и ако заработиш 5000 евра годишно ќе си платиш данок.

Тоа ми е муабетот, некако да се регулира, физичко лице да неможи да увези појќе возила годишно. Па да си напрат по една фирма, со вработен, па да си плаќаат данок на државата ко сите нормални бизниси. И така ќе се има увид во документацијата на возилата што се увезуваат, а и ќе има кој да го тужиш ако возилото е со враќани километри.
 
редовно одржувано и гаражирано возило ќе помини многу по патиштата.....кога се купува половно возило колку и да разбираш и да го претресиш,сепак не се знае до кај ќе тера.....новото возило си има гаранција,меѓутоа треба редовен сервис,а тој чини многу повеќе одколку сервис по локалните мајстори.....ако добро заработуваш не се мисли и земај ново,тој што купил ново никогаш нема да зажали И ДА КУПИ ПОЛОВНО ВОЗИЛО ВО ЖИВОТОТ !!!
 
Абе гледај сега шо е поентата... сите шо имат плацој, имат по 10-15 коли на плацо. По 500 евра ќар да напрај на секоја, 5000 евра се. И кај плаќа тој данок на државата? Ако прајш бурек, и ако заработиш 5000 евра годишно ќе си платиш данок.

Тоа ми е муабетот, некако да се регулира, физичко лице да неможи да увези појќе возила годишно. Па да си напрат по една фирма, со вработен, па да си плаќаат данок на државата ко сите нормални бизниси. И така ќе се има увид во документацијата на возилата што се увезуваат, а и ќе има кој да го тужиш ако возилото е со враќани километри.

Не се сеќирај Џиш не се овие толку наивни (државата)

Колку давачки имаш спрема државата за ЕДНО возило? Еве ти ДДВ, еве ти данок, еве ти регистрација, уплати на средства, а-тест, метрологии...сето тоа оди за државата ;) или таа си зема ДДВ од тоа. Ти носиш 10 коли ама државата има по 1000 евра ќар од кола ;)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom