Најекономично греење (затоплување)

Член од
16 март 2019
Мислења
3.162
Поени од реакции
5.029
25ка ама тундра, не тајд. Ако е за греење.
I Haier Tide i Haier Tundra se odlicni ( imam Haier Tide 3.5 kw i odlicna e i za Greenje i za Ladenje ) mu predloziv 3.5kw Haier Tide bidejki nema izolacija ako ima izolacija moze i 2.5kw da kupi NO bidejki nema izolacija NAJDOBRO 3.5kw.
 
Член од
26 август 2017
Мислења
422
Поени од реакции
895
Fala za korekcijata, GM ili FORD e seedno za potvrda na poentata deka sme upravuvani od šaka luđe....
Iljadnici primeri: vovlekuvanje na Amerika i vo I Svetska i II Svetska vojna, kulite vo 2001 so žrtvuvanje na sopstveniot narod, Vietnami, Kambođi, Avganistani.... se so edna cel POGOLEM PROFIT.
Mnogu se silni. Uspeaa 20-etite godini na prošliot vek da ja nametnat naftata kako osnovna sirovina za se i sešto i za gorivo i za hemija. Eve primer. Togaš konopot bil najodgleduvaniot posev za farmerite, od nego se pravat poznatite Levi Štraus farmerki, jažinja, hartija..... Za hartija od konop treba samo 2 do 3 hemikalii, ova ne i odgovara na petrohemijata bidejći za pravenje na hartija od celuoza treba nekolku desetici hemikalii. Za nekolku godini konopot, čitaj marihuanata, so nekolku potkupeni (oni go vikaat nagaleno lobirani) senatori e nabrkana od zemjata kako opasna halucigena supstanca.
Isto e i so motorite na vnatrešno sogoruvanje na benzin ili dizel. Paralelno imalo togaš razvivano pneumatski motori, no ne moralo da bide nafta oti toa im noselo najgolem profit.
Ova so naftava bi prodolželo ušte mnogu godini bidejći nafta ima ušte za stotici godini, no nešto mnogu krupno se slučuva pa se dozvoli premin na baterii.
Siguren sum deka ušte togaš da imalo neprečen razvoj na koli na baterii deka svetot bi bil mnogu pomalce zagaden i deka sega bi imalo baterii so koi so edno polnenje bi se proađalo namesto 300 bar 3000 km.
Imalo uste eden problem so farmerkite i kosulite sto se pravele od konop a toa e deka bile neunistivi odnosno traele mnogu dolgo. Nema da go popustat klincot krvopiite i spremni se site da ne zrtvuvaat ako treba.
Apropo energensive ova e interesno:
kojznae kolku vakvi idei imalo i ima i namesto da bidat fundirani so cel da se proba da se razvijat bivaat i ke bidat namerno unisteni ili so obezvrednuvanje na procesot ili so pojede te mrak..
 
Член од
14 август 2022
Мислења
11
Поени од реакции
16
Fala za korekcijata, GM ili FORD e seedno za potvrda na poentata deka sme upravuvani od šaka luđe....
Iljadnici primeri: vovlekuvanje na Amerika i vo I Svetska i II Svetska vojna, kulite vo 2001 so žrtvuvanje na sopstveniot narod, Vietnami, Kambođi, Avganistani.... se so edna cel POGOLEM PROFIT.
Mnogu se silni. Uspeaa 20-etite godini na prošliot vek da ja nametnat naftata kako osnovna sirovina za se i sešto i za gorivo i za hemija. Eve primer. Togaš konopot bil najodgleduvaniot posev za farmerite, od nego se pravat poznatite Levi Štraus farmerki, jažinja, hartija..... Za hartija od konop treba samo 2 do 3 hemikalii, ova ne i odgovara na petrohemijata bidejći za pravenje na hartija od celuoza treba nekolku desetici hemikalii. Za nekolku godini konopot, čitaj marihuanata, so nekolku potkupeni (oni go vikaat nagaleno lobirani) senatori e nabrkana od zemjata kako opasna halucigena supstanca.
Isto e i so motorite na vnatrešno sogoruvanje na benzin ili dizel. Paralelno imalo togaš razvivano pneumatski motori, no ne moralo da bide nafta oti toa im noselo najgolem profit.
Ova so naftava bi prodolželo ušte mnogu godini bidejći nafta ima ušte za stotici godini, no nešto mnogu krupno se slučuva pa se dozvoli premin na baterii.
Siguren sum deka ušte togaš da imalo neprečen razvoj na koli na baterii deka svetot bi bil mnogu pomalce zagaden i deka sega bi imalo baterii so koi so edno polnenje bi se proađalo namesto 300 bar 3000 km.
Еден куп проблеми има околу електричните возила. Првин, самите батерии. Технологијата по која се произведуваат е иклучително прљава. Не знам каква е состојбата со складирање и чување на деградираните и нефункционални батерии. Веројатно не е сјајна. Свесни ли сте што значи 2-3 МИЛИАЈРДИ возила да ги електрифицираш? Колку дополнително електрична енергија треба светот да произведува за нивно секојдневно полнење? На кој начин би се добила? Во моментов, а би рекол и во наредните 30-50 години нема теорија. Останува сепак гасот како најчист природен енергенс, нафтата исто така, меѓутоа не на начин на кој денес се користи и веројатно водородот као гориво на иднината. Ни електрични возила, ни бутур. Тука колку што знам се насочени многу сериозни истражувања во најмоќните држави и тука треба да се бара чарето за чисто гориво на иднината. Приказна за себе е атомската фузија, меѓутоа сеуште ја има само по sci-fi филмови и серии. И нормално, колку се може искористување на сонцето, ветерот, проточните води, вклучитлно окенаските струи и таласи. Многу широка тема која како расте човечката потреба од енергија, така ќе добива на значај досека не стане приоритет број 1 на нашата цивилизација. А ќе се најде решение секако (решението не е во батериите и електричните возила, коли, автобуси, камиони, возови, авиони, бродови, тротинети,...)
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.695
Поени од реакции
4.005
Еден куп проблеми има околу електричните возила. Првин, самите батерии. Технологијата по која се произведуваат е иклучително прљава. Не знам каква е состојбата со складирање и чување на деградираните и нефункционални батерии. Веројатно не е сјајна. Свесни ли сте што значи 2-3 МИЛИАЈРДИ возила да ги електрифицираш? Колку дополнително електрична енергија треба светот да произведува за нивно секојдневно полнење? На кој начин би се добила? Во моментов, а би рекол и во наредните 30-50 години нема теорија. Останува сепак гасот како најчист природен енергенс, нафтата исто така, меѓутоа не на начин на кој денес се користи и веројатно водородот као гориво на иднината. Ни електрични возила, ни бутур. Тука колку што знам се насочени многу сериозни истражувања во најмоќните држави и тука треба да се бара чарето за чисто гориво на иднината. Приказна за себе е атомската фузија, меѓутоа сеуште ја има само по sci-fi филмови и серии. И нормално, колку се може искористување на сонцето, ветерот, проточните води, вклучитлно окенаските струи и таласи. Многу широка тема која како расте човечката потреба од енергија, така ќе добива на значај досека не стане приоритет број 1 на нашата цивилизација. А ќе се најде решение секако (решението не е во батериите и електричните возила, коли, автобуси, камиони, возови, авиони, бродови, тротинети,...)
Rešenieto e sekako vo el. vozila no sekako ne so litiumskive baterii. Em nemaat kapacitet em odvojuvanjeto na litiumot od iskopanato e strašno valkana rabota koja zapadot će si ja raboti vo siromašnite zemji. Na primer najpoveće litium vo Evropa ima vo Srbija.
Eve slikovito kolku se loši segašnive baterii i kolku malku akumuliraat energija vo slučajov el. energija. Klasičen oloven akumulator (litiumskit sekako ima pogolem kapacitet za ist volumen) eve od 65Ah e sposoben ako svojata kola ja stavite vo 2 brzina i celo vreme verglate so nepritisnat kumplung da uspee da pomina možebi cel kilometar. Ova hipotetički se razbira treba da izdrži anlaserot i transmisijata, no samo kako paralela ako istiot akumulator e so volumen od 3l go napolnime primer so dizel (ne e bitno što pravam paralela el. energija- hemisko toplinska energija bidejći akumulacija na energija si e sekogaš akumulacija bez razlika na vidot na energija), jas so moeto vozilo ako se potrudam će pominam najmalku 70 km.
Ete što ni se nudi sega kako baterija blagodarenie na svatovite od prošloto moe pisanie.
Ova sega so ovie baterii narednite godini će se gura, toa sekako. Gledam kinezive se najitri i najekspedativni vo ovoj pogled, oni malata avtonomija mnogu ednostavno si ja rešavaat.
Će si koristat brza promena na prazna so polna baterija. Voziloto e taka konstruirano da baterijata može da se promeni za 1-2 minuti, kompanijata ti garantira pominati 300-350 km , tvojata bifša baterija ja polni za 1-1.5 časa (normalno polni desetici istovremeno) i ja dobiva nekoj drug koj se razbira si plaća za uslugata.....
Ova e se OK no se ova podrazbira pristap do mnogu mnogu el energija po razumna cena. Kako što trgna rabotava toa izgleda sega za sega kako naučna fantastika, pogotovo vo Makedonija.
 
Член од
14 август 2022
Мислења
11
Поени од реакции
16
Rešenieto e sekako vo el. vozila no sekako ne so litiumskive baterii. Em nemaat kapacitet em odvojuvanjeto na litiumot od iskopanato e strašno valkana rabota koja zapadot će si ja raboti vo siromašnite zemji. Na primer najpoveće litium vo Evropa ima vo Srbija.
Eve slikovito kolku se loši segašnive baterii i kolku malku akumuliraat energija vo slučajov el. energija. Klasičen oloven akumulator (litiumskit sekako ima pogolem kapacitet za ist volumen) eve od 65Ah e sposoben ako svojata kola ja stavite vo 2 brzina i celo vreme verglate so nepritisnat kumplung da uspee da pomina možebi cel kilometar. Ova hipotetički se razbira treba da izdrži anlaserot i transmisijata, no samo kako paralela ako istiot akumulator e so volumen od 3l go napolnime primer so dizel (ne e bitno što pravam paralela el. energija- hemisko toplinska energija bidejći akumulacija na energija si e sekogaš akumulacija bez razlika na vidot na energija), jas so moeto vozilo ako se potrudam će pominam najmalku 70 km.
Ete što ni se nudi sega kako baterija blagodarenie na svatovite od prošloto moe pisanie.
Ova sega so ovie baterii narednite godini će se gura, toa sekako. Gledam kinezive se najitri i najekspedativni vo ovoj pogled, oni malata avtonomija mnogu ednostavno si ja rešavaat.
Će si koristat brza promena na prazna so polna baterija. Voziloto e taka konstruirano da baterijata može da se promeni za 1-2 minuti, kompanijata ti garantira pominati 300-350 km , tvojata bifša baterija ja polni za 1-1.5 časa (normalno polni desetici istovremeno) i ja dobiva nekoj drug koj se razbira si plaća za uslugata.....
Ova e se OK no se ova podrazbira pristap do mnogu mnogu el energija po razumna cena. Kako što trgna rabotava toa izgleda sega za sega kako naučna fantastika, pogotovo vo Makedonija.
По мене е водородот иднината на решението на енергетската глад. Само да го решат проблемот со сигурното складирање и тоа е тоа. Има страшни иновации на тоа поле. Кога го имаш сèприсутниот и неограничен во количина водород како гориво и атмосверскиот кислород како оксиданс имаш вода како нус производ. Нула загадување, чиста енергија. Е сега, дали водородот ќе се користи како гориво за мотори со внатрешно согорување или за производсто на струја, небитно. Тоа е само финеса во приказнава. Она што јас го следам како светски тренд и иновации ми укажува токму на ова. Значи природниот гас кој ќе го има за уште најмалку 100 години и водородот кој ќе биде присутен од моментот кога ќе го решат пред сè проблемот со негово складирање па во иднина до кога ќе има потреба од енергија
 
Член од
10 јуни 2015
Мислења
528
Поени од реакции
835
По мене е водородот иднината на решението на енергетската глад. Само да го решат проблемот со сигурното складирање и тоа е тоа. Има страшни иновации на тоа поле. Кога го имаш сèприсутниот и неограничен во количина водород како гориво и атмосверскиот кислород како оксиданс имаш вода како нус производ. Нула загадување, чиста енергија. Е сега, дали водородот ќе се користи како гориво за мотори со внатрешно согорување или за производсто на струја, небитно. Тоа е само финеса во приказнава. Она што јас го следам како светски тренд и иновации ми укажува токму на ова. Значи природниот гас кој ќе го има за уште најмалку 100 години и водородот кој ќе биде присутен од моментот кога ќе го решат пред сè проблемот со негово складирање па во иднина до кога ќе има потреба од енергија
Ниту решиле нешто со Водородот нити ќе го решат тоа се лаги..
Јас не верувам оти може да го разделат водородот..можат но по која цена! Да го решат до сега ќе немаше коли на бензин..
 
Член од
14 август 2018
Мислења
4.628
Поени од реакции
10.298
Ниту решиле нешто со Водородот нити ќе го решат тоа се лаги..
Јас не верувам оти може да го разделат водородот..можат но по која цена! Да го решат до сега ќе немаше коли на бензин..
Не е ова вицот: Топка прелета толку силно што го раздели воздухот на водород и кислород :ROFLMAO:

VII-одд електролиза… на анодата се појавуваат меурчиња… that simple

Заебанцијата иде отпосле што да правиш со тие меурчиња…. Бар едно -250 и пониско(не се сеќавам) ти треба за да го втечниш водородот!
Не многу практично за резервиар на кола нели?
 
Член од
29 август 2019
Мислења
1.189
Поени од реакции
2.862
Директен Вичиќ...

Нашиве ќе штедат на 2 часа работно време во администрација.
 
Член од
14 август 2022
Мислења
11
Поени од реакции
16
Решение надвор од технологии поврзани со фосилните горива и атомските реактори сеуште нема. Фузија, фотоволтаици, водород, квалитетно складирање на електрична енергија, ништо од тоа не е доведено до ниво на реална употреба и икористивост со цел да се заменат сегашните горива. Затоа се користат и ќе се користат уште икс време. Не затоа што некој не дозволува да се комерцијализираат други технологии. А сарказам и некои смешни теории на заговор од членови на форумот само ја разводнува темата и ја симнува на ниско ниво. Нема потреба од тоа. Чување на водород е главниот проблем, не негово производство. Тоа секој од нас дома може да го направи. Чување во резервоари во посебни услови е ок за големи построенија, електрани, фабрики, бродови... Имаш нови феноменални технологии во развој кои го врзуваат водородот на хемиски начин со други елементи и го прават максимално практичен. Русите развиваат експериментален погон за подморници користејќи го дизелот од кого екстрахираат токму водород како чисто гориво за нов тип на AIP погон. Господ знае уште што сè не се експериментира со него. Уверен сум дека токму тој е горивото на иднината. И заради неговата застапеност, пристапност и практична неограниченост во количина и заради екологијата. А батериите за кои сме толку врзани се само складови на струја,ништо друго. И тоа складови кои се исклучително неефикасни и прљави од еколошка гледна точка во овој момент. Дека и тука се развиваат нови технологии, тоа е сигурно. Батериите, т.е. складиштата на струја се и ќе бидат неопходни, меѓутоа се само еден од проблемите во низа. Времето ќе покаже
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.695
Поени од реакции
4.005
Решение надвор од технологии поврзани со фосилните горива и атомските реактори сеуште нема. Фузија, фотоволтаици, водород, квалитетно складирање на електрична енергија, ништо од тоа не е доведено до ниво на реална употреба и икористивост со цел да се заменат сегашните горива. Затоа се користат и ќе се користат уште икс време. Не затоа што некој не дозволува да се комерцијализираат други технологии. А сарказам и некои смешни теории на заговор од членови на форумот само ја разводнува темата и ја симнува на ниско ниво. Нема потреба од тоа. Чување на водород е главниот проблем, не негово производство. Тоа секој од нас дома може да го направи. Чување во резервоари во посебни услови е ок за големи построенија, електрани, фабрики, бродови... Имаш нови феноменални технологии во развој кои го врзуваат водородот на хемиски начин со други елементи и го прават максимално практичен. Русите развиваат експериментален погон за подморници користејќи го дизелот од кого екстрахираат токму водород како чисто гориво за нов тип на AIP погон. Господ знае уште што сè не се експериментира со него. Уверен сум дека токму тој е горивото на иднината. И заради неговата застапеност, пристапност и практична неограниченост во количина и заради екологијата. А батериите за кои сме толку врзани се само складови на струја,ништо друго. И тоа складови кои се исклучително неефикасни и прљави од еколошка гледна точка во овој момент. Дека и тука се развиваат нови технологии, тоа е сигурно. Батериите, т.е. складиштата на струја се и ќе бидат неопходни, меѓутоа се само еден од проблемите во низа. Времето ќе покаже
Ne znam što si se zalepil za vodorodot! Ako po tvoe nema teorii na zagovor togaš koj mu brani tolku faleniov vodorod da izbie na prvo mesto? Od druga strana zošto gi stavaš pod teorija na zagovar forsiranjata na petrohemiskata industrija naftata da se iscedi do kraj i da se izvleče max profit?
Od druga strana ako se koristi elektroliza za dobivanje vodorod, a toa znači trošenje na električna energija, poznato e od elementarna fizika deka vo nieden proces ne se dobiva poveće energija na izlez od procesot od vloženoto tuku sekogaš pomalku. Siguren sm deka i tuka se slučuva istoto samo što akumuliranata energija e stisnata na pomal prostor (toa e i benefitot na vodorodot 1 l vodorod e= na 2.8 l dizel). Možebi H se dobiva poinaku, neznam i me mrzi da istražuvam za mene e toj aut.....daj bože da grešam.
Inače vo interes na temava za klimi toa e edinstven ured i proces vo koj se dobiva i do deset pati poveće energija od vloženata, no se razbira na smetka na ladenje\ zagrevanje na okolinata, se poradi fenomenot LATENTNA TOPLINA i svojstvoto na gasovite pri promena na agregatnata sostojba da možat da akumuliraat mnogu poveće energija od voobičaeno.
Aj sega ako ne ti e mrska sublimirano vo kratki crti objasni , ama energetski kako će se dobie vodorod vtečnet staven vo rezervoar vo vozilo ama da bide ekonomski izdržano, ne zaboravaj deka ovie motori treba da se zamenat so drugi.
Ne znam može će se ubedam i će zaboravam deka Buš pred 30 godini svečano otvaraše pumpi za točenje vodorod.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
4.890
Поени од реакции
7.274
Ne znam što si se zalepil za vodorodot! Ako po tvoe nema teorii na zagovor togaš koj mu brani tolku faleniov vodorod da izbie na prvo mesto? Od druga strana zošto gi stavaš pod teorija na zagovar forsiranjata na petrohemiskata industrija naftata da se iscedi do kraj i da se izvleče max profit?
Od druga strana ako se koristi elektroliza za dobivanje vodorod, a toa znači trošenje na električna energija, poznato e od elementarna fizika deka vo nieden proces ne se dobiva poveće energija na izlez od procesot od vloženoto tuku sekogaš pomalku. Siguren sm deka i tuka se slučuva istoto samo što akumuliranata energija e stisnata na pomal prostor (toa e i benefitot na vodorodot 1 l vodorod e= na 2.8 l dizel). Možebi H se dobiva poinaku, neznam i me mrzi da istražuvam za mene e toj aut.....daj bože da grešam.
Inače vo interes na temava za klimi toa e edinstven ured i proces vo koj se dobiva i do deset pati poveće energija od vloženata, no se razbira na smetka na ladenje\ zagrevanje na okolinata, se poradi fenomenot LATENTNA TOPLINA i svojstvoto na gasovite pri promena na agregatnata sostojba da možat da akumuliraat mnogu poveće energija od voobičaeno.
Aj sega ako ne ti e mrska sublimirano vo kratki crti objasni , ama energetski kako će se dobie vodorod vtečnet staven vo rezervoar vo vozilo ama da bide ekonomski izdržano, ne zaboravaj deka ovie motori treba da se zamenat so drugi.
Ne znam može će se ubedam i će zaboravam deka Buš pred 30 godini svečano otvaraše pumpi za točenje vodorod.
1662460291973.png

Ти како технички поткован, вакво нешто реално ли е и може ли да се изведе на климите, кај вентилаторот, па таа енергија да се искористи за некој греач плус :D
 
Член од
14 август 2018
Мислења
4.628
Поени од реакции
10.298
Ne znam što si se zalepil za vodorodot! Ako po tvoe nema teorii na zagovor togaš koj mu brani tolku faleniov vodorod da izbie na prvo mesto? Od druga strana zošto gi stavaš pod teorija na zagovar forsiranjata na petrohemiskata industrija naftata da se iscedi do kraj i da se izvleče max profit?
Od druga strana ako se koristi elektroliza za dobivanje vodorod, a toa znači trošenje na električna energija, poznato e od elementarna fizika deka vo nieden proces ne se dobiva poveće energija na izlez od procesot od vloženoto tuku sekogaš pomalku. Siguren sm deka i tuka se slučuva istoto samo što akumuliranata energija e stisnata na pomal prostor (toa e i benefitot na vodorodot 1 l vodorod e= na 2.8 l dizel). Možebi H se dobiva poinaku, neznam i me mrzi da istražuvam za mene e toj aut.....daj bože da grešam.
Inače vo interes na temava za klimi toa e edinstven ured i proces vo koj se dobiva i do deset pati poveće energija od vloženata, no se razbira na smetka na ladenje\ zagrevanje na okolinata, se poradi fenomenot LATENTNA TOPLINA i svojstvoto na gasovite pri promena na agregatnata sostojba da možat da akumuliraat mnogu poveće energija od voobičaeno.
Aj sega ako ne ti e mrska sublimirano vo kratki crti objasni , ama energetski kako će se dobie vodorod vtečnet staven vo rezervoar vo vozilo ama da bide ekonomski izdržano, ne zaboravaj deka ovie motori treba da se zamenat so drugi.
Ne znam može će se ubedam i će zaboravam deka Buš pred 30 godini svečano otvaraše pumpi za točenje vodorod.
Не ги мешај климиве сега, тие се уреди кои само префрлаат топло/ладно од едно место на друго!
Гориво ти е сконцентрирана енергија, најчесто хемиски(или физички како во случајот со водородот! Стабилно најчесто и со години…
Има логика муабетот за водород…
Апропо на твоето прашање, водород може да се добие и од природен гас(хемиска реакција за која требаат катализатори..). Мада најпрактична останува електролизата…
Огромна предност на водородот е неговата ефикасност! Од електролиза до горивни ќелии(ист процес обратна насока) задржува >99.9% од енергијата вложена/предадена…

Е ама зафркнат и скап е за складирање :(
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.695
Поени од реакции
4.005
Прегледај го приврзокот 343901

Ти како технички поткован, вакво нешто реално ли е и може ли да се изведе на климите, кај вентилаторот, па таа енергија да се искористи за некој греач плус :D
Se što treba e izmisleno kaj klimite, vakvi gluposti samo nepismeni možat da sozdavaat .
Zad sekoj vakov "pronajdok" se krie po nekoj trik što ne se gleda na videata za da izgleda kako perpetuum mobile.
 
Член од
14 август 2022
Мислења
11
Поени од реакции
16
Ne znam što si se zalepil za vodorodot! Ako po tvoe nema teorii na zagovor togaš koj mu brani tolku faleniov vodorod da izbie na prvo mesto? Od druga strana zošto gi stavaš pod teorija na zagovar forsiranjata na petrohemiskata industrija naftata da se iscedi do kraj i da se izvleče max profit?
Od druga strana ako se koristi elektroliza za dobivanje vodorod, a toa znači trošenje na električna energija, poznato e od elementarna fizika deka vo nieden proces ne se dobiva poveće energija na izlez od procesot od vloženoto tuku sekogaš pomalku. Siguren sm deka i tuka se slučuva istoto samo što akumuliranata energija e stisnata na pomal prostor (toa e i benefitot na vodorodot 1 l vodorod e= na 2.8 l dizel). Možebi H se dobiva poinaku, neznam i me mrzi da istražuvam za mene e toj aut.....daj bože da grešam.
Inače vo interes na temava za klimi toa e edinstven ured i proces vo koj se dobiva i do deset pati poveće energija od vloženata, no se razbira na smetka na ladenje\ zagrevanje na okolinata, se poradi fenomenot LATENTNA TOPLINA i svojstvoto na gasovite pri promena na agregatnata sostojba da možat da akumuliraat mnogu poveće energija od voobičaeno.
Aj sega ako ne ti e mrska sublimirano vo kratki crti objasni , ama energetski kako će se dobie vodorod vtečnet staven vo rezervoar vo vozilo ama da bide ekonomski izdržano, ne zaboravaj deka ovie motori treba da se zamenat so drugi.
Ne znam može će se ubedam i će zaboravam deka Buš pred 30 godini svečano otvaraše pumpi za točenje vodorod.
Има реални проблеми кои треба да се решаваат. А дали ќе се решат, да, со сигурност. Околу твоето прашање зошто до сега не се постигнал сериозен напредок, одговорот сам ваљда ти се наметнува. Затоа што до пред 6 месеци имаше исклучително ефтин енергенс, мислам на природниот гас. А човекот нели, по природа е мрзлив и за да се натера потполно да се посвети на нешто треба да има огромна причина. Ова не е заебанција, напротив, сфати го сериозно. Кога имаш природен гас по цена од 200-300 долари за 1000 метри кубни треба да си идиот да вложуваш во нови технологии кои би го менувале веќе постоечкиот технолошки, финансиски, транспортен систем на тој енергенс со кој е поврзана безмалку целата планета. Плус, на сето тоа додај и реалните резерви кои се проценуваат најмалку на еден век од сега па во иднина, и ете ти го одговорот. Милијарди не се фрлаат без потреба
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.695
Поени од реакции
4.005
Не ги мешај климиве сега, тие се уреди кои само префрлаат топло/ладно од едно место на друго!
Гориво ти е сконцентрирана енергија, најчесто хемиски(или физички како во случајот со водородот! Стабилно најчесто и со години…
Има логика муабетот за водород…
Апропо на твоето прашање, водород може да се добие и од природен гас(хемиска реакција за која требаат катализатори..). Мада најпрактична останува електролизата…
Огромна предност на водородот е неговата ефикасност! Од електролиза до горивни ќелии(ист процес обратна насока) задржува >99.9% од енергијата вложена/предадена…

Е ама зафркнат и скап е за складирање :(
Frazata klimata e samo ured za prefrlanje na energija od vnatre/ nadvor/, toplo/ ladno e bedno objasnuvanje kako raboti edna klima. Toa e nedovolno i ne dava odgovor zošto troši pomalce, a dava poveće no ti ne sakaš da se zamaraš so termodinamika, vaka ti e poednostavno .
Inače ima vrska paralela klima vodorod . Koga praoizveduvajći vodorot vo edna sostojba za masovna upotreba će se troši pomalce energija vo odnos na dobienata togaš će zborime za uspešen proizvod. Do togaš ne vredi da se spomenuva efikasnosta.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom