Предлог Карго

  • Креатор на темата Креатор на темата aleksmkd123
  • Време на започнување Време на започнување
Фала на одговорот. Досега што се распрашував по луѓе за delco и falcon logistic најпозитивни работи слушнав. Ќе пробам со нив две па ќе видам како ќе иде.
Автоматски споено мислење:



Фала на одговорот. Досега што се распрашував по луѓе за delco и falcon logistic најпозитивни работи слушнав. Ќе пробам со нив две па ќе видам како ќе иде.
ај ќе чекаме да споделиш искуства :)
 
ELS - Eco Logistic Service: Неколку пати сум порачал преку нив, работите ми стигнуваа наредниот ден. Пратките ми ги доставуваа до врата. Не се скапи, пратките со откуп му се 130ден, некои сум ги плаќал и 110со откуп. Пробај со нив, сум немал лошо искуство, знам и дека доставуваат до населени места. Поздрав..

Чекаме да ни кажеш искуства
 
Здраво ме интересира мислење која е најдобра фирма за доставување на пратки, значи најбрза исплата на пари , и одговорна достава....
 
Има веќе ваква тема.
 
Дечки имате разбрано со hello post ( поранешно DeLco) што се случува ? Телефонските броеви им се исклучени ?
 
ELS - Eco Logistic Service: Неколку пати сум порачал преку нив, работите ми стигнуваа наредниот ден. Пратките ми ги доставуваа до врата. Не се скапи, пратките со откуп му се 130ден, некои сум ги плаќал и 110со откуп. Пробај со нив, сум немал лошо искуство, знам и дека доставуваат до населени места. Поздрав..

Чекаме да ни кажеш искуства
+1
 
Фирмата отидна у стечај.

Имаш претстава со откупнината што не е подигната каде и дали има можност да се подигне ? Или да се збогувам со тие пари.
Автоматски споено мислење:

Фирмата отидна у стечај.

Имаш претстава со откупнината што не е подигната каде и дали има можност да се подигне ? Или да се збогувам со тие пари.
 
Имаш претстава со откупнината што не е подигната каде и дали има можност да се подигне ? Или да се збогувам со тие пари.
Автоматски споено мислење:



Имаш претстава со откупнината што не е подигната каде и дали има можност да се подигне ? Или да се збогувам со тие пари.
ако ти е нешто вредно види со адвокат да потегниш процес...............мислам дека тешко ќе вратиш нешто,менаџерите беа од странство и сигурно ги имаат здиплено куферите досега,а фирмата остави само неплатени сметки насекаде и по една/две неисплатени плати на вработените
 
Добро, има ли некој кој го регулира работењето на фирмите за достава, или можат да си прават што сакаат? Нешто како ДПИ за да пријавиш нерегуларност во работењето или да побараш оштета?

Од сега па натаму, кога и да порачувам нешто, од било каде, прво ќе прашам дали достсвуваат преку Карго Експрес и доколку доставуваат, не нарачувам од нив. Крајно изреволтиран сум!
 
Добро, има ли некој кој го регулира работењето на фирмите за достава, или можат да си прават што сакаат? Нешто како ДПИ за да пријавиш нерегуларност во работењето или да побараш оштета?

Од сега па натаму, кога и да порачувам нешто, од било каде, прво ќе прашам дали достсвуваат преку Карго Експрес и доколку доставуваат, не нарачувам од нив. Крајно изреволтиран сум!
Се е регулирано со закон, само ти не го кажа примерот, можеби не си во право...
 
Се е регулирано со закон, само ти не го кажа примерот, можеби не си во право...
Примерот:
Ми имаат испратено пратка која е договорено да ја примам на конкретен датум, зашто само во тој ден сум достапен дома во времето кога работи фирмата за достава. Ми се јавува доставувачот, ви вика: ти ја носам пратката, излези надвор од (X-локација во која наводно нему му рекле дека сум работел). На пратката ја има само домашната адреса, не некоја на фирма во која јас не сум ни бил, а не да работам таму. Ми вика: е па не знам, мене ми кажаа дека тука работиш, јас накај тебе не идам, утре ќе ти ја достави колегата. Нормално дека се изреволтирав, зашто следниот ден не бев достапен дома, а исто и во наредните 3 дена, што значи не можев да ја примам. Им испратив mail со поплака, ми се јави една госпоѓа, и наместо да се извини и да понуди решение за нивната грешка (ги измешале пратките, наводно имало уште некој со исто име и презиме како мене, со пратка од истата фирма, во истиот ден - мижи Асан да ти баам. А и да било така, на пратката треба да има адресница со адреса и телефонски број), она почна со одбранбен став, обвинувајќи ме мене дека не требало да бидам дрзок. Ми пукна филмот, се исклучив и и се изнавикав по телефон. 17 години работам со менаџирање и директен контакт со клиенти, и на сите обуки кои сум ги имал ме учеле дека клиентот е секогаш во право, дури и кога не е. Значи нејзиниот однос: „не треба така да пишувате, не е во ред...“ е од старт погрешен и навистина ме извади од такт. Нејсе...

Следниот ден ми ѕвони доставувачот - нормално јас не сум дома, не можев да одговорам на повикот и му пишав: ѕвонете на бројот на сопругата и му го пишав бројот во продолжение. Не и ѕвонел, не ми ја достави пратката. Денот по тоа пак ми ѕвонел, два пати, јас пак не бев дома и не бев во можност да се јавам, а искрено, дека бев презафатен не сум ни видел, видов дури вечерта дека ѕвонел. После 2 дена, ѕвони пак - јас на работа. Ме прашува дали сум дома да ја достави пратката - му кажав дека сум на работа, ми вика: ОК, колегата ќе ти ја донесе утре на работа. Утре беше денес. Денес никој не ме побара. Пратката веќе една недела ја немам добиено, и не верувам дека постојат изгледни можности да ја добијам.

И што е најинтересно: платена е онлајн и пратката, и доставата. Не можам ни да ја откажам веројатно, а до четврток не можам да го контактирам ни испраќачот. И така - не знам како да постапам.

Не сум во право?
 
Примерот:
Ми имаат испратено пратка која е договорено да ја примам на конкретен датум, зашто само во тој ден сум достапен дома во времето кога работи фирмата за достава. Ми се јавува доставувачот, ви вика: ти ја носам пратката, излези надвор од (X-локација во која наводно нему му рекле дека сум работел). На пратката ја има само домашната адреса, не некоја на фирма во која јас не сум ни бил, а не да работам таму. Ми вика: е па не знам, мене ми кажаа дека тука работиш, јас накај тебе не идам, утре ќе ти ја достави колегата. Нормално дека се изреволтирав, зашто следниот ден не бев достапен дома, а исто и во наредните 3 дена, што значи не можев да ја примам. Им испратив mail со поплака, ми се јави една госпоѓа, и наместо да се извини и да понуди решение за нивната грешка (ги измешале пратките, наводно имало уште некој со исто име и презиме како мене, со пратка од истата фирма, во истиот ден - мижи Асан да ти баам. А и да било така, на пратката треба да има адресница со адреса и телефонски број), она почна со одбранбен став, обвинувајќи ме мене дека не требало да бидам дрзок. Ми пукна филмот, се исклучив и и се изнавикав по телефон. 17 години работам со менаџирање и директен контакт со клиенти, и на сите обуки кои сум ги имал ме учеле дека клиентот е секогаш во право, дури и кога не е. Значи нејзиниот однос: „не треба така да пишувате, не е во ред...“ е од старт погрешен и навистина ме извади од такт. Нејсе...

Следниот ден ми ѕвони доставувачот - нормално јас не сум дома, не можев да одговорам на повикот и му пишав: ѕвонете на бројот на сопругата и му го пишав бројот во продолжение. Не и ѕвонел, не ми ја достави пратката. Денот по тоа пак ми ѕвонел, два пати, јас пак не бев дома и не бев во можност да се јавам, а искрено, дека бев презафатен не сум ни видел, видов дури вечерта дека ѕвонел. После 2 дена, ѕвони пак - јас на работа. Ме прашува дали сум дома да ја достави пратката - му кажав дека сум на работа, ми вика: ОК, колегата ќе ти ја донесе утре на работа. Утре беше денес. Денес никој не ме побара. Пратката веќе една недела ја немам добиено, и не верувам дека постојат изгледни можности да ја добијам.

И што е најинтересно: платена е онлајн и пратката, и доставата. Не можам ни да ја откажам веројатно, а до четврток не можам да го контактирам ни испраќачот. И така - не знам како да постапам.

Не сум во право?
ако на пратката имало означено кој ден на која адреса да се достави во право си....... е сега прашање е како ти вртеле на бројот те добиле а наместо на адреса биле на друго место ми е малце чудно...
 
ако на пратката имало означено кој ден на која адреса да се достави во право си....... е сега прашање е како ти вртеле на бројот те добиле а наместо на адреса биле на друго место ми е малце чудно...
Доставувачот што требало да ми ја достави му ја дал пратката на друг колега и му рекол: го знам дечкото, не е дома, таму и таму работи, однеси му ја. Наводно. Не знам ни јас, така ми кажаа откако вината ја префрлија врз мене - дрзок сум бил.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom