Harald
King of Norway
- Член од
- 12 јули 2009
- Мислења
- 3.420
- Поени од реакции
- 9.751
ne sporam deka kje ima odreden nedostatok, mada bi rekol deka toa bi bilo za nekoi specijalizirani primeni, kako so kaza ti so vlekacite.Не е спорно дека некој друг ќе го земе пазарот, но муабетот ми е дека превозниците во Русија пак ќе бараат Мерцедес, Даф или Ман без разлика што дома може да имаат Камаз кој ќе има слична технологија. Дел ради реноме и лични преференци но и дел што пример за влекачи Камазот никогаш нема да го стигне Мерцедес.
Дека е обострана загубата во оваа ситуација во Европа тоа е вистина, и од ова излегува само Америка како победник што се рефлектираше врз доларот спрема еврото.
Но не мислам дека ќе им бидне лесно да ја потпунат сета таа дупка што ќе им се јави во индустриски капацитети.
Пример во Кина е врежано во народот што каже владетелот тоа е, во Русија е за нијанса подемократизирано но не е едноставно секако. Апла влечат и они накај тие такви корени на авторитарност но народот си има навикнено на помодерен живот со пристап до се што има и во Европа. Е сега ќе секнат многу ствари, зборев со пријател што едвај со врски земал нов Голф во Ростов на последен ден од затварање на салонот. Штедеше многу време од кеиф да земе Голф Р, и сега кога дојде ќе му затвореа пред нос. Муабетот ми е дека Лада може да направи пандан на Голф, ама кеифот од Голфот нема да е ист, и тој недостиг до се она што го има во ресто од светот а кај нив не, ќе го фрустрира рускиот народ што може да донесе до турбуленции и социјални немири.
Односно мислам дека со санкциите и незадоволството кое ќе се јави кај народот Русите нема да биднат како до сеа што беа - не збориме за политика затоа што не можеме ништо да смениме туку ќе отидат во мод - време е за промени. Е сеа какви промени и како ќе се изигра тоа, е сосема друго прашање за милион долари (или сепак рубљи? хахаха)
mojot komentar bese deka Mercedes (i sekoja druga firma so si resila da zamine/zatvori) dobrovolno ostava market share na ostanatite.
ako nedostatok na specificen vlekac e problem za transportna kompanija, toa e moznost za proizvoditelite tamu - dali Kamaz ili nekoj od strana.
ne sum nekoj meraklija na koli, ama razbiram sklonost kon brendovi, i jas ja imam za mnogu raboti.
delot so Golf i Rostov - i bez vojnava, so 2 celi godini pandemija, mnogu raboti se izremetija. ne e samo drugar ti od Rostov, mnogu lugje
so vlozile zivotni zastedi vo biznisi im propadnale, bez nivna vina. vo globalna vojna/pandemija kako so gledame poslednive godini, site sme zasegnati,
nekoj povekje nekoj pomalku. i mene mi propadnaa rabotni patuvanja i ozbilni proekti niz cel svet vo period na covid, pa da sme zivi i zdravi.
za nedostatoci na produkti - eve 4 godini sum Svedska, nema Nestle i Milka cokolada (nezz zosto, mozda zaradi poteklo na kakao mozda drugo, manje bitno)
imam limitiran izbor na alkoholi (drzaven monopol), i ne mozam da kupam posle sabota 3pm, skoro se mi e 20%+ poskapo od zemji vo kontinentalna Evropa
(zboruvam raboti koi gi ima vo site zemji - internacionalni brendovi), pa ni ja sum se bunel za toa, ni pa sum videl nekoj od drugite stranci da se pobuni za toa.
se soglasuvam deka e nedostatok i nelagodnost, ama ima mnogu mnogu drugi pobitni raboti pred toa za kvalitet na zivot, barem po moe ubeduvanje.
Последно уредено: